Стипендіатка з ІПСА Анна Чеманова: для мене успіхи в навчанні – це здобуті знання

Третьокурсниця ІПСА  Анна Чеманова протягом року отримуватиме стипендію від Монобанку (проєкт "CEO на 1 день") у розмірі 5 тис. грн за найвищу успішність за результатами зимового семестрового контролю (середній бал 100). Студентка любить і вміє навчатися.

Вона з відзнакою закінчила спеціалізовану школу з поглибленим вивченням математики Деснянського району м. Києва. Була призером шкільних районних та міських олімпіад, брала участь у Всеукраїнському конкурсі-захисті науково-дослідницьких робіт учнів-членів Київського територіального відділення МАН України. Спробувала себе в конкурсі "Омбудсмен" (номінація "Суспільні відносини").

"Ще в старших класах я зрозуміла, що хотіла б пов'язати своє професійне життя з математикою та економікою, на що й орієнтувалася при виборі факультету, – розповідає студентка. – Переглянула велику кількість статей на сайтах та телеграм-каналах. Але саме в КПІ знайшла інститут, що привабив мене найбільше. ІПСА – це унікальний інститут, випускники якого мають можливість працювати в різних сферах – у науці, аналітиці, консалтингу, ІТ-бізнесі тощо. Усе, що необхідно в сучасній методології системного аналізу для поглибленого аналізу фінансових ринків: побудова математичних моделей, оцінювання прогнозів, прийняття управлінських рішень, створення та розроблення проєктів, застосування прогресивних засобів та технологій у діяльності підприємств і організацій,  – усе це вивчають студенти кафедри математичних методів системного аналізу. Це зацікавило, заінтригувало мене. Власне, тому я обрала ІПСА".

.
На відміну від багатьох однолітків Аня по-своєму трактує результати навчання: "Коли говорять про успіхи в навчанні, завжди згадують про рейтинговий бал, перемоги в олімпіадах чи участь у конференціях. Для мене успіхом у навчанні є знання, здобуті в університеті. Однією із складових мого успіху, безумовно, є внесок викладачів – їх професіоналізм та знання свого предмету завжди надихали мене і підтримували бажання кожного дня вивчати щось нове та дізнаватися більше".

Після переходу на дистанційне навчання у студентки з'явилися певні складнощі. Незважаючи на те, що зв'язок між викладачами і студентами на ІПСА забезпечений на високому рівні, їй не вистачає живого спілкування і взаємодії: "Для мене КПІ – це не тільки пари, контрольні і лабораторні роботи, це атмосфера, архітектура, люди, спілкування, івенти, а при дистанційному навчанні це все частково нівелюється". 

Математика ще зі школи була для дівчини улюбленим предметом. В університеті їй подобаються всі предмети – цікаві, в більшості несхожі, які пропонують небачені досі підходи, задачі і відповіді до них. Найбільше їй запам'яталися математичний аналіз, лінійна алгебра, дискретна математика, функціональний аналіз.

Як і будь-який студент, Анна сподівається, що за час навчання зможе знайти ту улюблену справу, якою могла і хотіла б займатися надалі, яка приносила б не тільки матеріальний достаток, але й задоволення та можливість саморозвитку.

В університеті студентка зустріла багато цікавих, з різнобічними інтересами людей, які живуть повноцінним життям, знайшла друзів, готових  підтримати і прийти на допомогу. Вільного часу, як завжди, не вистачає. Але захоплень у дівчини чимало: плавання, настільний теніс, зустрічі з друзями, читання книг, перегляд фільмів, а ще їй подобається створювати декоративні вироби.

Попереду в Анни багато цікавого і непростого. Та дорогу здолає той, хто йде.