kyivpolytechnicforyou@gmail.com
Іміджевий центр KPI4U створено з 1 грудня 2024 року з метою формування та реалізації комплексу заходів, проєктів, пропозицій та рекомендацій щодо основних засад і векторів позиціонування, посилення позитивного іміджу КПІ ім. Ігоря Сікорського, популяризації і підвищення рівня впізнаваності бренду університету відповідно до сучасних реалій та Цілей сталого розвитку.
Шукаємо волонтерів для популяризації нашого університету!
Якщо Ви є студентом, науково-педагогічним працівником, співробітником або випускником КПІ ім. Ігоря Сікорського і бажаєте долучитися до діяльності Іміджевого центру KPI4U, то заповніть Google–форму: https://bit.ly/jointokpi4u
Директор KPI4U
Балашов Дмитро Валерійович
https://uadd.me/dmytrobalashov
Структура KPI4U
- відділ медіасупроводу діяльності університету;
- відділ зв’язків з громадськістю та рекламної діяльності;
- відділ візуальних комунікацій та брендингу університету;
- редакційний відділ газети «Київський політехнік»;
- редакційний відділ газети «Світ».
Основні напрями діяльності KPI4U
Медіа
- створення власних медіапродуктів, організація і впровадження медіапроєктів щодо науково-інноваційної, освітньої, міжнародної, соціально-культурної, спортивної, волонтерської та іншої діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського (фото- та відеоматеріали, інформація для офіційних загальноуніверситетських соціальних мереж тощо);
- організація фото- та відеозйомки університетських заходів відповідно до алгоритму проведення таких зйомок;
- інформування спільноти КПІ ім. Ігоря Сікорського та зовнішніх цільових аудиторій про здобутки університету, важливі новини, професійну діяльність науково-педагогічних працівників, наукові / особистісні досягнення та історії успіху викладачів, здобувачів вищої освіти і співробітників КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- взаємодія та/або залучення засобів масової інформації і нових медіа до виробництва, спільного виробництва та/або публікації медіапродуктів, вироблених у межах діяльності відділу;
- формування медіаархіву КПІ ім. Ігоря Сікорського з фото- та відеоматеріалами, зокрема у відкритому доступі на визначеному вебсайті та/або у соціальних мережах;
- інформаційне наповнення та видання офіційної газети КПІ ім. Ігоря Сікорського «Київський політехнік» та газети «Світ».
PR і реклама
- співпраця із засобами масової інформації, новими медіа, публічними особистостями та іншими цільовими групами з метою популяризації та висвітлення інформації щодо КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- створення, організація та проведення інформаційних та/або рекламних кампаній з метою популяризації КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- планування та організація заходів, спрямованих на висвітлення та розповсюдження інформації щодо КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- взаємодія із зовнішніми (вступники, партнери, випускники, роботодавці тощо) та внутрішніми (здобувачі вищої освіти, науково-педагогічні працівники, співробітники та підрозділи університету) цільовими аудиторіями та групами стейкхолдерів для популяризації КПІ ім. Ігоря Сікорського.
Зйомки
Співпраця з фізичними та юридичними особами з питань надання додаткових послуг щодо проведення зйомок та/або створення фото- та відеоконтенту на території, у навчальних корпусах та інших приміщеннях, які закріплені за КПІ ім. Ігоря Сікорського.
Айдентика та брендинг
- створення та впровадження системи візуальної комунікації для підвищення рівня впізнаваності бренду КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- впровадження брендбуку КПІ ім. Ігоря Сікорського та формування рекомендацій щодо використання символіки КПІ ім. Ігоря Сікорського;
- комунікація з підрозділами КПІ ім. Ігоря Сікорського щодо щодо впровадження брендбуку, використання символіки університету, створення та впровадження візуальної ідентичності відповідно до брендбуку тощо.
Іміджеві проєкти
Організація та проведення тематичних проєктів із залученням здобувачів вищої освіти, науково-педагогічних працівників, співробітників КПІ ім. Ігоря Сікорського, вступників, партнерів, випускників тощо з метою впровадження, розвитку та популяризації бренду КПІ ім. Ігоря Сікорського.
MICE та туризм
Позиціонування КПІ ім. Ігоря Сікорського як локації для проведення заходів різного формату для популяризації бренду університету.
Взаємодія з підрозділами університету
Іміджевий центр KPI4U може здійснює комунікацію з підрозділами КПІ ім. Ігоря Сікорського щодо:
- проведення фото- та відеозйомок;
- позиціонування, демонстрації конкуретних переваг, висвітлення інформації стосовно них у медіапросторі;
- надання рекомендацій щодо впровадження брендбуку, використання символіки університету, створення та впровадження візуальної ідентичності відповідно до брендбуку, візуальних комунікацій тощо;
- результатів вступної кампанії і їх взаємозв’язку з позиціонуванням підрозділів у інформаційному середовищі та рівнем впізнаваності серед вступників тощо.