Щороку відділення тенісу приймає новачків, які вибрали цей вид спорту для занять з фізвиховання. Щоб навчання було ефективним, викладачеві, крім удосконалення навчального плану та застосування відповідних методик, потрібно розуміти, як живуть і  чим цікавляться студенти. Для цього відділення тенісу регулярно проводить опитування.

На жаль, сучасні молоді люди в основному ведуть малорухливий спосіб життя і не замислюються, що 6–8 годин лекцій та  2 години самостійних занять потребують рухової компенсації, причому не тільки за навчальним розкладом, але і самостійно. За результатами опитування, проведеного в листопаді, виявилося, що активними наших студентів не назвеш: 45% надають перевагу пасивному дозвіллю, 68% назвали своїм типовим дозвіллям розваги за допомогою комп'ютера й мобільних пристроїв; читання книжок – 60%. Студенти витрачають багато часу на навчання, і це логічно і похвально, але вільні години, які вони для свого здоров'я могли б приділити фізкультурі і спорту, у них зайняті роботою, читанням, комп'ютерними іграми, посиденьками у кафе чи кіно, іншими такими ж малорухливими заняттями.

Із обнадійливого: 51% опитаних назвали фізкультуру і спорт серед видів дозвілля протягом останнього місяця, 46% стверджували, що якби більше вільного часу, то вони займалися б спортом. Це лише наміри, але добре, що такі думки є, адже з кожним роком навчання в такому малорухливому режимі шанси зіпсувати здоров'я зростають.

Дослідження показало: фізкультура для студентів-тенісистів є певною цінністю, і частина молодих людей знаходить для неї час навіть за умови великого академічного навантаження. Можливо, це результат наслідування образів підтягнутих юнаків і дівчат у модному спортивному одязі, якими повниться медіапростір. Можливо, це усві­домлений вибір активного дозвілля та турбота про своє здоров'я. У будь-якому випадку, завдання викладачів – укріплювати бажання студентів вести здоровий спосіб життя, робити заняття з фізвиховання цікавими й підтримувати  студентські спортивні ініціативи.

Інф. відділення тенісу кафедри фізвиховання ФБМІ