1 week 6 days ago
15 жовтня 2025 року відбувся тренінг «Таргетована реклама: інструкція для початківців», який провела випускниця кафедри видавничої справи та редагування Дарина Прошак — таргетологиня з майже десятирічним досвідом, власниця Dada Target Agency, а також лекторка курсів Genius, Web Promo та Udemy. Пані Дарина розповіла, як професія, яка молодша за iPhone, змогла змінити всю галузь маркетингу, зробивши рекламу точнішою, ефективнішою й більш персоналізованою...
15 жовтня 2025 року відбувся тренінг «Таргетована реклама: інструкція для початківців», який провела випускниця кафедри видавничої справи та редагування Дарина Прошак — таргетологиня з майже десятирічним досвідом, власниця Dada Target Agency, а також лекторка курсів Genius, Web Promo та Udemy.
Пані Дарина розповіла, як професія, яка молодша за iPhone, змогла змінити всю галузь маркетингу, зробивши рекламу точнішою, ефективнішою й більш персоналізованою.
Учасники тренінгу:
дізналися, хто такий таргетолог і з чого почати шлях у цій професії;
створили власний рекламний кабінет;
запустили першу рекламну кампанію;
навчилися аналізувати результати;
обговорили принципи створення креативної стратегії для ефективних комунікацій.
Зустріч відбувалася у форматі відкритого діалогу — студенти ставили запитання, а пані Дарина щиро ділилася власним досвідом роботи з клієнтами, реальними кейсами та порадами.
Такі зустрічі — це нагода не лише отримати знання з перших вуст, а й пересвідчитися, що випускники кафедри успішно реалізують себе в сучасних креативних індустріях, залишаючись на постійному зв’язку з alma mater.
Адміністратор
1 month 4 weeks ago
Новоспечені КПІшники — студенти груп ВР-51 та ВП-51 — відвідали День першокурсника, де мали змогу ближче познайомитися зі своїм університетом. З вітальним словом до студентів звернувся директор НН ВПІ Киричок Петро Олексійович, який розповів про можливості професійного становлення та перспективи працевлаштування випускників кафедри. Перед першокурсниками також виступили куратори, студкуратори та викладачі...
Новоспечені КПІшники — студенти груп ВР-51 та ВП-51 — відвідали День першокурсника, де мали змогу ближче познайомитися зі своїм університетом.
З вітальним словом до студентів звернувся директор НН ВПІ Киричок Петро Олексійович, який розповів про можливості професійного становлення та перспективи працевлаштування випускників кафедри.
Перед першокурсниками також виступили куратори, студкуратори та викладачі. Студенти дізналися про особливості навчального процесу, структуру НН ВПІ та цінності КПІ. Мотиваційні промови спікерів надихнули їх на продуктивний та насичений навчальний рік.
Після офіційної частини студкуратори провели першокурсникам екскурсію кампусом, відповідали на питання, ділилися досвідом та філософією КПІ.
Колектив НН ВПІ щиро бажає першокурсникам успішного навчального року, натхнення та стійкості!
Адміністратор
2 months ago
Друзі, важливе нагадування про використання освітнього простору/укриття CLUST SPACE під час повітряної тривоги! З початком навчального року CLUST SPACE у Бібліотеці КПІ знову щодня прийматиме студентів, адже цей простір створювався передусім для безпечного безперервного навчання та досліджень. Водночас ми знаємо, що під час канікул до простору у пошуках захисту приходили й відвідувачі з тваринами...
Друзі, важливе нагадування про використання освітнього простору/укриття CLUST SPACE під час повітряної тривоги
З початком навчального року CLUST SPACE у Бібліотеці КПІ знову щодня прийматиме студентів, адже цей простір створювався передусім для безпечного безперервного навчання та досліджень.
Водночас ми знаємо, що під час канікул до простору у пошуках захисту приходили й відвідувачі з тваринами. Ми щиро цінуємо і підтримуємо турботу про усіх, але просимо зважати:
• велика кількість людей у просторі потребує спокою та тиші;
• не всі відвідувачі почуваються комфортно поруч із тваринами;
• відвідувачі можуть мати алергічні реакції.
Щоб зберегти комфорт для всіх, ми виокремили спеціальний куточок для перебування з тваринами. Просимо відповідально ставитися до цього правила та користуватися саме ним.
Дбаймо разом про взаємну повагу, безпеку й комфорт усіх, хто перебуває в укритті.
CLUST SPACE - простір, де ми можемо бути разом і навчатися навіть у найскладніші часи.
Адміністратор
2 months ago
Установча сесія для студентів заочної форми навчання триватиме:
бакалаври:
1-й курс: 01.09.25 – 10.09.25
2-й курс: 15.09.25 – 22.09.25
3-й курс: 08.09.25 – 16.09.25
4-й курс: 08.09.25 – 14.09.25
магістри:
1-й курс: 08.09.25 – 19.09.25
2-й курс: переддипломна практика 01.09.2025– 18.11.2025
Розклад буде доступний на сайті https://schedule.kpi.ua/
Установча сесія для студентів заочної форми навчання триватиме:
бакалаври:
1-й курс: 01.09.25 – 10.09.25
2-й курс: 15.09.25 – 22.09.25
3-й курс: 08.09.25 – 16.09.25
4-й курс: 08.09.25 – 14.09.25
магістри:
1-й курс: 08.09.25 – 19.09.25
2-й курс: переддипломна практика 01.09.2025– 18.11.2025
Розклад буде доступний на сайті https://schedule.kpi.ua/
Адміністратор
2 months ago
Гуртожиток — не шикарний готель, а справжня школа життя. Першокурсники/ці зможуть заселитися й відчути це на собі з 25-29 серпня, отримавши лист-запрошення на електронну пошту...
Гуртожиток — не шикарний готель, а справжня школа життя. Першокурсники/ці зможуть заселитися й відчути це на собі з 25-29 серпня, отримавши лист-запрошення на електронну пошту.
Алгоритм:
• підготуй документи згідно з переліком;
• у вказаний день у листі-запрошенні прибудь у гуртожиток;
• уклади Договір на проживання;
• сплати за проживання;
• отримай ключі та перепустку.
Необхідні документи:
• заява на поселення та інформована згода;
• довідка від сімейного лікаря;
• ID-картка (або паспорт) із витягом про реєстрацію місця проживання;
• облікова картка платника податків;
• 2 фото 3х4 см;
• військово-обліковий документ для придатних хлопців.
Докладнішу інформацію шукай за посиланням. Не забудь узяти із собою улюблену м'яку іграшку, аби похизуватися перед новоспеченими сусідами/ками.
Адміністратор
2 months ago
Нагадуємо про порядок постановки на військовий облік студентів, аспірантів ПЕРШОГО курсу 2025 року набору!
Шановні вступники чоловічої статі! Повідомляємо, що усім призовникам та військовозобов'язаним першокурсникам бакалаврату, магістратури та аспірантури (і бюджетникам, і контрактникам) необхідно ОЗНАЙОМИТИСЬ з Порядком постановки на військовий облік студентів та аспірантів першого курсу 2025 року набору та ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ (посилання в Порядку); бакалаври – до 01 вересня; магістри – до 14 вересня; аспіранти – до 01 жовтня.
Студентам, аспірантам старших курсів анкету заповнювати не потрібно!
Нагадуємо про порядок постановки на військовий облік студентів, аспірантів ПЕРШОГО курсу 2025 року набору!
Шановні вступники чоловічої статі! Повідомляємо, що усім призовникам та військовозобов'язаним першокурсникам бакалаврату, магістратури та аспірантури (і бюджетникам, і контрактникам) необхідно ОЗНАЙОМИТИСЬ з Порядком постановки на військовий облік студентів та аспірантів першого курсу 2025 року набору та ЗАПОВНИТИ АНКЕТУ (посилання в Порядку); бакалаври – до 01 вересня; магістри – до 14 вересня; аспіранти – до 01 жовтня.
Студентам, аспірантам старших курсів анкету заповнювати не потрібно!
Адміністратор
2 months ago
Шановні студенти 1-го курсу бакалаврату кафедри видавничої справи та редагування! 29 серпня 2025 року відбудеться ознайомча зустріч із завідувачами ваших кафедр, адміністрацією, кураторами ваших груп, студактивом!
Місце проведення:
C7 Журналістика (групи ВП-51, ВР-51, ВП-з51) - 14:00, корпус №8, ауд. 106 (вул. Академіка Янгеля 1/37)
15:30 - онлайн зустріч із тими, хто не зможе бути присутнім очно -
https://us02web.zoom.us/j/86351595575?pwd=8FZ8J7az5EvZk0hT7h82jMkBn6GZQQ.1
ID: 863 5159 5575
Passcode: 278734
Шановні студенти 1-го курсу бакалаврату кафедри видавничої справи та редагування! 29 серпня 2025 року відбудеться ознайомча зустріч із завідувачами ваших кафедр, адміністрацією, кураторами ваших груп, студактивом!
Місце проведення:
C7 Журналістика (групи ВП-51, ВР-51, ВП-з51) - 14:00, корпус №8, ауд. 106 (вул. Академіка Янгеля 1/37)
15:30 - онлайн зустріч із тими, хто не зможе бути присутнім очно -
https://us02web.zoom.us/j/86351595575?pwd=8FZ8J7az5EvZk0hT7h82jMkBn6GZQQ.1
ID: 863 5159 5575
Passcode: 278734
Адміністратор
2 months ago
Першокурсники бакалаврату! Вітаємо у дружній родині ВПІ!
Ознайомитися з розподілом за навчальними групами можна за посиланням
https://vpi.kpi.ua/index.php/1457-rozpodil-studentiv-za-navchalnymy-hrupamy-navchalno-naukovoho-vydavnycho-polihrafichnoho-instytutu.html
Першокурсники бакалаврату! Вітаємо у дружній родині ВПІ!
Ознайомитися з розподілом за навчальними групами можна за посиланням
https://vpi.kpi.ua/index.php/1457-rozpodil-studentiv-za-navchalnymy-hrupamy-navchalno-naukovoho-vydavnycho-polihrafichnoho-instytutu.html
Адміністратор
2 months ago
Дорогі першокурсники, ласкаво просимо до великої і дружньої родини Київського політеху! Запрошуємо вас долучитися до університетських заходів на території кампусу, де ви зможете більше дізнатися про студентське життя та майбутнє навчання. 29 серпня — ваші факультети/НН інститути, 30 серпня з 16:00 — вул. Політехнічна, біля корпусу №12...
Дорогі першокурсники, ласкаво просимо до великої і дружньої родини Київського політеху! Запрошуємо вас долучитися до університетських заходів на території кампусу, де ви зможете більше дізнатися про студентське життя та майбутнє навчання.
На вас чекатиме:
• знайомство з вашими факультетами/НН інститутами;
• знайомство зі студентським самоврядуванням та профспілкою;
• знайомство зі студентськими об'єднаннями;
• інтерактивно-спортивна локація та зона кіберспорту;
• соціально-просвітницька локація;
• локація японської культури;
• культурно-творча локація з живою музикою від КПІшних гуртів.
Де та коли:
• 29 серпня — ваші факультети/НН інститути
• 30 серпня з 16:00 — вул. Політехнічна, біля корпусу №12
Адміністратор
2 months 4 weeks ago
Переглянути перелік дисциплін, за якими планується здійснювати практичну підготовку (окремі види навчальних занять та практик) в очному режимі
Адміністратор
2 months 4 weeks ago
Безумовно ми дуже вболіваємо за кожного вступника і хочемо, щоб всі вступили на бюджет! КПІ ім. Ігоря Сікорського є лідером за максимальним обсягом державного замовлення, бажаючих вступити багато і дякуємо вам за те, що обираєте саме наш університет! Розуміємо, що не всі зможуть вступити на бюджет через конкурсну ситуацію, тому хочемо поділитися важливою новиною для тих, хто хоче вступити до нас і хвилюється, що може не пройти на бюджет:У КПІ ім. Ігоря Сікорського є ДЕРЖАВНІ ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ!..
Безумовно ми дуже вболіваємо за кожного вступника і хочемо, щоб всі вступили на бюджет!
КПІ ім. Ігоря Сікорського є лідером за максимальним обсягом державного замовлення, бажаючих вступити багато і дякуємо вам за те, що обираєте саме наш університет!
Розуміємо, що не всі зможуть вступити на бюджет через конкурсну ситуацію, тому хочемо поділитися важливою новиною для тих, хто хоче вступити до нас і хвилюється, що може не пройти на бюджет:
У КПІ ім. Ігоря Сікорського є ДЕРЖАВНІ ГРАНТИ НА НАВЧАННЯ!
Два предмети НМТ 140+ балів (грант І рівня)
• 25 500 грн – спеціальності G11, G20
Два предмети НМТ 150+ балів (грант І рівня)
- 17000 грн – спеціальності В2,
- 22100 - спеціальності В4
Два предмети НМТ 170+ балів (грант ІI рівня)
• 37 500 грн – спеціальності G11, G20
• 32 500 грн – спеціальності B4, B2
• 25 000 грн – спеціальності C7
Грант отримується всі роки навчання. На другий та наступні роки навчання розраховується з урахуванням зміни вартості (не більш як на офіційно визначений рівень інфляції за попередній календарний рік).
ЯК ОТРИМАТИ ДЕРЖАВНИЙ ГРАНТ НА НАВЧАННЯ?
1. Подати заяву і вступити до КПІ ім. Ігоря Сікорського.
2. Підтвердити сертифікат на навчання у Дії з 15 вересня по 25 жовтня.
Чекатимемо на навчанні у КПІ ім. Ігоря Сікорського!
Сторінка сайту Приймальної комісії КПІ ім. Ігоря Сікорського
Адміністратор
2 months 4 weeks ago
Якщо ви активні й амбітні, молоді та креативні, цікавитеся питаннями функціонування державного управління, якщо маєте ідеї і пропозиції для удосконалення державної політики у різних сферах, а в майбутньому – плануєте стати публічними службовцями, – запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді!
Дедлайн: 30 вересня 2025 року. Положення про Конкурс та зразок заяви...
Якщо ви активні й амбітні, молоді та креативні, цікавитеся питаннями функціонування державного управління, якщо маєте ідеї і пропозиції для удосконалення державної політики у різних сферах, а в майбутньому – плануєте стати публічними службовцями, – запрошуємо до участі у Всеукраїнському конкурсі творчих робіт серед молоді!
Конкурсні роботи приймаються у номінаціях:
• Рівні права та можливості жінок і чоловіків;
• Політична освіта та політична культура;
• Відбудова та відновлення системи освіти в умовах воєнного стану;
• Державна служба, яка приваблює: як зацікавити молодь?;
• Відновлення України на цінностях прав людини;
• Активна молодь для сильної громади;
• Соціальний діалог і соціальне партнерство.
Для участі у Конкурсі необхідно подати заявку та конкурсну роботу на електронну адресу: konkurs@center.gov.ua
Дедлайн: 30 вересня 2025 року.
Положення про Конкурс та зразок заяви.
Адміністратор
3 months ago
Освіта: Вища освіта за ступенем магістра (перевага надається спеціальностям «Українська мова та література» або «Журналістика»). Основні обов’язки: редакційне опрацювання проєктів нормативно-правових актів, ініційованих Президентом України, включно з проєктами законів та пропозиціями щодо вето; підготовка та редагування актів Керівника Офісу Президента України, Керівника Апарату Офісу Президента України, офіційної кореспонденції за підписом Президента України, його уповноважених осіб; робота з документами, що містять державну таємницю або мають гриф «Для службового користування»...
Освіта:
Вища освіта за ступенем магістра (перевага надається спеціальностям «Українська мова та література» або «Журналістика»).
Основні обов’язки:
• редакційне опрацювання проєктів нормативно-правових актів, ініційованих Президентом України, включно з проєктами законів та пропозиціями щодо вето;
• підготовка та редагування актів Керівника Офісу Президента України, Керівника Апарату Офісу Президента України, офіційної кореспонденції за підписом Президента України, його уповноважених осіб;
• робота з документами, що містять державну таємницю або мають гриф «Для службового користування»;
• здійснення реєстрації актів у державних книгах, перевірка правильності їх оформлення, наявності супровідних документів;
• тиражування й розсилання актів Президента України відповідно до затверджених розсилкових списків;
• систематизація й ведення електронного документообігу в системі АСКОД;
• підготовка відповідей на запити згідно із законодавством про звернення громадян, про доступ до публічної інформації та на адвокатські запити;
• чергування у позаробочий час, вихідні та святкові дні відповідно до графіку.
Ключові вимоги:
• вільне володіння українською мовою;
• відмінні навички ділового мовлення та редагування;
• уважність до деталей і здатність працювати з великим обсягом документів;
• досвід роботи з електронними системами документообігу (зокрема АСКОД);
• впевнений користувач Microsoft Word, Excel (версії 2016), Windows 11;
• висока відповідальність, стресостійкість та готовність до ненормованого робочого графіку.
Посадовий оклад: 29 184 грн (+ надбавки та доплати відповідно чинного законодавства).
Звертатися за деталями, якщо зацікавила вакансія за телефоном: 255-75-95 (Марія Стецюк).
Адміністратор
3 months ago
Запрошуємо тебе на зустріч з відповідальним секретарем приймальної комісії КПІ — Сергієм Мураховським у форматі онлайн! Ти зможеш дізнатися основні деталі щодо вступу на магістратуру в 2025 році, а також отримати відповіді на будь-які питання з цього приводу. 28.07.2025 о 19:00. Онлайн (посилання на зустріч)...
Запрошуємо тебе на зустріч з відповідальним секретарем приймальної комісії КПІ — Сергієм Мураховським у форматі онлайн!
Ти зможеш дізнатися основні деталі щодо вступу на магістратуру в 2025 році, а також отримати відповіді на будь-які питання з цього приводу.
28.07.2025 о 19:00
Онлайн (посилання на зустріч)
Адміністратор