2 weeks 2 days ago
Студентки групи ВР-31, 2 курсу, ОП "Видавнича справа та редагування" — Дарина Підлісна та Юлія Шишканова долучилися до ХІІІ Книжкового Арсеналу. На заході студентки пильно слідували за процесом на своїх секціях, долучалися до лекцій, допомагали відвідувачам та учасникам пройти в укриття під час повітряної тривоги, підтримували приємну атмосферу та ділилися своїм захопленням літературою з іншими волонтерами. Наші студентки отримали цінний досвід у спілкуванні з відвідувачами і учасниками та організації масштабних заходів. Крім цього, дізналися багато нового у сфері книговидавництва та літературі...
Студентки групи ВР-31, 2 курсу, ОП "Видавнича справа та редагування" — Дарина Підлісна та Юлія Шишканова долучилися до ХІІІ Книжкового Арсеналу.
На заході студентки пильно слідували за процесом на своїх секціях, долучалися до лекцій, допомагали відвідувачам та учасникам пройти в укриття під час повітряної тривоги, підтримували приємну атмосферу та ділилися своїм захопленням літературою з іншими волонтерами.
Наші студентки отримали цінний досвід у спілкуванні з відвідувачами і учасниками та організації масштабних заходів. Крім цього, дізналися багато нового у сфері книговидавництва та літературі.
Бажаємо нашим студенткам подальшої плідної участі в інших культурних заходах України!
Адміністратор
3 weeks 1 day ago
Друзі, зібрали для вас записи наших лекцій, щоб ви могли послухати у зручний час!
Спортивна журналістика: що це і з чого почати?
Помилки письменників початківців
IT-журналістика: як створювати цікаві історії
Інфлюенс-маркетинг
Озвучування: як вдало обрати та як почати створювати?
Журналіст-телевізійник: що всі уявляють і як є насправді?
Переглядайте, навчаймося разом і створюймо крутий контент!
Друзі, зібрали для вас записи наших лекцій, щоб ви могли послухати у зручний час!
Спортивна журналістика: що це і з чого почати?
Помилки письменників початківців
IT-журналістика: як створювати цікаві історії
Інфлюенс-маркетинг
Озвучування: як вдало обрати та як почати створювати?
Журналіст-телевізійник: що всі уявляють і як є насправді?
Переглядайте, навчаймося разом і створюймо крутий контент!
Адміністратор
3 weeks 2 days ago
PR — це інструмент, який напряму впливає на прибутки, довіру до бізнесу та його розвиток.
На лекції «PR-інструменти, які підсилюють бізнес», розберемо, як правильно використовувати PR, щоб він працював на результат, а не просто для галочки. Та найголовніше з’ясуємо, як показати власнику компанії, що твоя робота — не «про впізнаваність», а про реальні результати?
Чим відрізняється маркетинг від PR?
Працевлаштування: як зрозуміти, хто тут і зараз більше потрібен працедавцю?
Що та як вимірювати, щоб показати ефективність комунікацій?
Спікерка:
Оксана Аккерман — засновниця PR buro Ackermann
КОЛИ: 28 травня о 14:15
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM за посиланням https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
Ідентифікатор конференції:
4548156893
PR — це інструмент, який напряму впливає на прибутки, довіру до бізнесу та його розвиток.
На лекції «PR-інструменти, які підсилюють бізнес», розберемо, як правильно використовувати PR, щоб він працював на результат, а не просто для галочки. Та найголовніше з’ясуємо, як показати власнику компанії, що твоя робота — не «про впізнаваність», а про реальні результати?
Чим відрізняється маркетинг від PR?
Працевлаштування: як зрозуміти, хто тут і зараз більше потрібен працедавцю?
Що та як вимірювати, щоб показати ефективність комунікацій?
Спікерка:
Оксана Аккерман — засновниця PR buro Ackermann
КОЛИ: 28 травня о 14:15
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM за посиланням https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
Ідентифікатор конференції:
4548156893
Адміністратор
3 weeks 3 days ago
Сторителінг — це не про гарні тексти. Це про виживання. Як знайти голос бренду, коли навколо невизначеність розберемо на лекції 27 травня о 10:25 «Сторителінг в умовах кризи: кейси українських компаній під час війни» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової, де поговоримо про: аналіз змін комунікаційних стратегій українських брендів після 2022 року. Успішні та невдалі приклади кризового сторителінгу; як кризи змінюють наратив бізнесу; як створити історію для бренду, репутація якого постраждала; як компанії формують наратив, щоб підтримувати репутацію під час кризи...
Сторителінг — це не про гарні тексти. Це про виживання.
Як знайти голос бренду, коли навколо невизначеність розберемо на лекції «Сторителінг в умовах кризи: кейси українських компаній під час війни» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової, де поговоримо про:
• Аналіз змін комунікаційних стратегій українських брендів після 2022 року. Успішні та невдалі приклади кризового сторителінгу
• Як кризи змінюють наратив бізнесу?
• Як створити історію для бренду, репутація якого постраждала?
• Як компанії формують наратив, щоб підтримувати репутацію під час кризи?
КОЛИ: 27 травня 10:25
ДЕ: https://us02web.zoom.us/j/89437778941?pwd=BK5juixjr7UPXedzbbRlc8hbJfcEjQ.1
Адміністратор
3 weeks 5 days ago
Сьогодні Києву — 1543 роки. Київ стоїть на Дніпрі, як і завжди — гордий, величний, люблячий. Він — серце України, що б’ється попри всі бурі, сирени й ракетні обстріли. Бажаємо нашому місту мирного неба, світла в оселях і тепла в серцях. Віри, добра та щастя у кожному домі, кожній родині! Вітаємо тебе, улюблене місто. Ти — наша гордість, наша любов, наша боротьба. Щастя, сили та процвітання, Києве! Ми разом. Ми вистоїмо!
Сьогодні Києву — 1543 роки.
Київ стоїть на Дніпрі, як і завжди — гордий, величний, люблячий. Він — серце України, що б’ється попри всі бурі, сирени й ракетні обстріли.
Бажаємо нашому місту мирного неба, світла в оселях і тепла в серцях. Віри, добра та щастя у кожному домі, кожній родині!
Вітаємо тебе, улюблене місто. Ти — наша гордість, наша любов, наша боротьба. Щастя, сили та процвітання, Києве!
Ми разом. Ми вистоїмо!
Адміністратор
4 weeks ago
Вітаю! Мене звати Яблоновська Вероніка, я студентка 4 курсу кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. Моя спеціальність — реклама та звʼязки з громадськістю. У межах навчальної програми я проходила переддипломну практику в рекламно-інформаційному агентстві «Медіа-Авеню», дуже хочу поділитись відгуком. Це був неймовірно цінний досвід, який залишив по собі багато натхнення, впевненості й мотивації. Агентство «Медіа-Авеню» співпрацює з українським брендом квіткового декору «Пані Роза» та майстернею шкільного одягу «Крихітка», тож мої завдання були не лише професійно цікавими, а й дуже захоплюючими — у прямому сенсі цього слова. Протягом практики я долучалася до створення контенту для соцмереж, зокрема, на дуже популярному великодньому фестивалі «Всі.Свої», писала пости для інстаграм-сторінок, допомагала з візуалами...
Вітаю! Мене звати Яблоновська Вероніка, я студентка 4 курсу кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського. Моя спеціальність — реклама та звʼязки з громадськістю.
У межах навчальної програми я проходила переддипломну практику в рекламно-інформаційному агентстві «Медіа-Авеню», дуже хочу поділитись відгуком. Це був неймовірно цінний досвід, який залишив по собі багато натхнення, впевненості й мотивації. Агентство «Медіа-Авеню» співпрацює з українським брендом квіткового декору «Пані Роза» та майстернею шкільного одягу «Крихітка», тож мої завдання були не лише професійно цікавими, а й дуже захоплюючими — у прямому сенсі цього слова.
Протягом практики я долучалася до створення контенту для соцмереж, зокрема, на дуже популярному великодньому фестивалі «Всі.Свої», писала пости для інстаграм-сторінок, допомагала з візуалами, аналізувала аудиторію, пропонувала ідеї для просування брендів. Мала нагоду працювати з командою, яка щиро захоплена своєю справою, ділиться досвідом і підтримує кожен крок.
Особливо цінним було те, що мені довіряли реально цікаві завдання, прислухалися до моїх ідей і заохочували ініціативність. Завдяки цьому я змогла не лише застосувати свої знання на практиці, а й переконатись, що реклама та піар — це професія, яка мені дуже подобається.
Я щиро вдячна за цю можливість агенству «Медіа-Авеню», брендам «Пані Роза» та «Крихітка». Цей досвід назавжди залишиться важливою частинкою мого професійного шляху!
Адміністратор
4 weeks 2 days ago
20 травня 2025 студенти кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського відвідали online-лекцію від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман. Тема зустрічі: «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи». Під час заходу проаналізовані стратегії та алгоритми дій в кризових ситуаціях. Студенти дізнались, що є інформаційною атакою та як превентивно уникнути наслідків. Пані Оксана поділилась досвідом вдалої боротьби з інформаційними атаками. Обговорили емоційний аспект та вміння залишатись гнучкими під час загострення...
20 травня 2025 студенти кафедри видавничої справи та редагування НН ВПІ КПІ ім. Ігоря Сікорського відвідали online-лекцію від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман.
Тема зустрічі: «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи».
Під час заходу проаналізовані стратегії та алгоритми дій в кризових ситуаціях. Студенти дізнались, що є інформаційною атакою та як превентивно уникнути наслідків.
Пані Оксана поділилась досвідом вдалої боротьби з інформаційними атаками. Обговорили емоційний аспект та вміння залишатись гнучкими під час загострення.
Окрім перегляду корисного теоретичного матеріалу як студенти, так і викладачі мали змогу поставити запитання лекторці.
Обговорення було надзвичайно насиченим та змістовним: студенти отримали конструктивні поради та краще розібрались у видах інформаційних криз і відповідних реакціях.
Тіменко Софія, студентка 1 курсу кафедри Видавничої справи та редагування, група ВП-41
Адміністратор
1 month ago
21.05.2025 р. о 16:00 відбудеться зустріч зі студентами-дипломниками груп СР-11, РЗ-11, РЗ-12, РЗ-з11 у режимі відеоконференції.
Підключитися до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
Ідентифікатор конференції:
4548156893
Порядок денний:
План роботи. Дослідження ринку та цільової аудиторії. Написання вступної частини...
21.05.2025 р. о 16:00 відбудеться зустріч зі студентами-дипломниками груп СР-11, РЗ-11, РЗ-12, РЗ-з11 у режимі відеоконференції.
Підключитися до конференції Zoom:
https://us02web.zoom.us/j/4548156893?pwd=QjdodkZZZ0s0VFJwTjUvV2R6RHVkdz09
Ідентифікатор конференції:
4548156893
Порядок денний:
План роботи. Дослідження ринку та цільової аудиторії. Написання вступної частини
Адміністратор
1 month ago
17 травня 2025 р. в ClustSpace Бібліотеки КПІ ім. І. Сікорського відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді «CreativeHub», який організовували студенти й викладачі НН ВПІ, зокрема кафедри видавничої справи та редагування. У Фестивалі взяли участь близько 110 студентів та школярів – учасників конкурсів письменницької майстерності та соціального контенту, близько 50 учасників хакатонів з реклами та журналістики, близько 20 менторів та журі, а також десятки батьків, викладачів, вчителів, керівників гуртків та інших зацікавлених, що підтримують креативну творчість молоді. Директор НН ВПІ Киричок Петро Олексійович виступив з привітальною промовою учасників. На Фестивалі з презентаціями можливостей та стажувань для молодих фахівців виступили компанії Фокстрот, квитковий оператор Concert.ua, 1+1 media, L'Oreal Україна, Coca-Cola HBCУкраїна, Вірменія та Молдова. Ці компанії разом з іншими партнерами Фестивалю, а саме: PR Buro Аккерман, 1+1 MediaSchool, Яготинське, Flint, Наша пекарня біля КПІ, Geekach, MethodWritingClub, Національна суспільна телерадіокомпанія України, соки «Світанок» та видавництва «Апріорі» й «Віхола» надали подарунки, грошові винагороди учасникам та смачне пригощання...
17 травня 2025 р. в ClustSpace Бібліотеки КПІ ім. І. Сікорського відбувся ІІ Всеукраїнський фестиваль креативної молоді «CreativeHub», який організовували студенти й викладачі НН ВПІ, зокрема кафедри видавничої справи та редагування.
У Фестивалі взяли участь близько 110 студентів та школярів – учасників конкурсів письменницької майстерності та соціального контенту, близько 50 учасників хакатонів з реклами та журналістики, близько 20 менторів та журі, а також десятки батьків, викладачів, вчителів, керівників гуртків та інших зацікавлених, що підтримують креативну творчість молоді.
Директор НН ВПІ Киричок Петро Олексійович виступив з привітальною промовою учасників.
На Фестивалі з презентаціями можливостей та стажувань для молодих фахівців виступили компанії Фокстрот, квитковий оператор Concert.ua, 1+1 media, L'Oreal Україна, Coca-Cola HBCУкраїна, Вірменія та Молдова. Ці компанії разом з іншими партнерами Фестивалю, а саме: PR Buro Аккерман, 1+1 MediaSchool, Яготинське, Flint, Наша пекарня біля КПІ, Geekach, MethodWritingClub, Національна суспільна телерадіокомпанія України, соки «Світанок» та видавництва «Апріорі» й «Віхола» надали подарунки, грошові винагороди учасникам та смачне пригощання.
На Фестиваль приїхали старшокласники й студенти з Запоріжжя, Полтави, Чернігова, Черкас, Львова, Рівного, Вінниці, Хмельницького, Києва та областей. Загалом же географія учасників цього року охопила майже всі області України, а також мала представників Канади, Словаччини, Англії, Австрії, Польщі.
Усі присутні відмітили чудову атмосферу заходу, цікаві завдання, крутий досвід спілкування, можливість завести нові знайомства, відчути натхненність студентського життя. Студенти спеціальностей «Видавнича справа та редагування» (Журналістика), «Реклама та зв’язки з громадськістю» розповіли старшокласникам свої відгуки про навчання, можливості розвитку за професіями.
Фестиваль CreativeHub виконав свою мету: підтримати професійний і творчий розвиток української молоді; ознайомити студентів та абітурієнтів з потенційними роботодавцями; показати залаштунки творчих професій; дати перші навички, які потрібні на ринку. Чудові відгуки і подяки учасників підтвердили, що CreativeHub-2025 став джерелом мотивації, нових знайомств і впевненості у власних силах для сотень учасників.
Невдовзі опублікуємо фоторепортаж з події.
Адміністратор
1 month ago
Один невдалий коментар — і ваш бізнес у центрі скандалу. Іноді навіть одна новина може коштувати компанії більше, ніж фінансова криза. Що робити, коли інформаційна атака вже почалась? І як не допустити, щоб вона взагалі сталася? На лекції, що відбудеться 20 травня 2025 р. о 12:20 ви дізнаєтеся: що таке інформаційна атака і чому вона може статися з будь-ким; механіки інформаційної атаки; алгоритм дій під час кризи: як правильно реагувати, щоб не втратити довіру; превентивні стратегії: як захистити себе, перш ніж щось трапиться та багато іншого. Про все це говоритимемо на лекції «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи» від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман...
Один невдалий коментар — і ваш бізнес у центрі скандалу. Іноді навіть одна новина може коштувати компанії більше, ніж фінансова криза. Що робити, коли інформаційна атака вже почалась? І як не допустити, щоб вона взагалі сталася?
На лекції ви дізнаєтеся:
Що таке інформаційна атака і чому вона може статися з будь-ким?
Механіки інформаційної атаки
Алгоритм дій під час кризи: як правильно реагувати, щоб не втратити довіру
Превентивні стратегії: як захистити себе, перш ніж щось трапиться?
Про все це говоритимемо на лекції «Антикризові комунікації: як діяти під час репутаційної кризи» від засновниці PR Buro Ackermann Оксани Аккерман
КОЛИ: 20 травня 2025 р. о 12:20.
ДЕ: зустрінемось online в ZOOM.
Посилання на лекцію: https://us05web.zoom.us/j/82681486416?pwd=cr5iRlMKGGSbggIE70PkdE5aRYLrOu.1
Адміністратор
1 month ago
Сьогодні 15 травня відзначається день української вишиванки - третій четвер травня! Вишиванка вміщує традиції, які вкорінювалися та передавалися із покоління у покоління. Одягайте вишиванки, шануймо традиції! Носіть її з пошаною та вдячністю, гідно, з любов’ю до України!
Сьогодні 15 травня відзначається день української вишиванки - третій четвер травня!
Вишиванка вміщує традиції, які вкорінювалися та передавалися із покоління у покоління.
Одягайте вишиванки, шануймо традиції!
Носіть її з пошаною та вдячністю, гідно, з любов’ю до України!
Адміністратор
1 month ago
За графіком навчального процесу переддипломна практика закінчується вже 18.05.2025.
Написання дипломного проєкту з 21.05.2025 по 11.06.2025.
Захисти відбудуться з 16 по 23 червня 2025 р.
Ознайомитися з графіком виконання дипломних проєктів за посиланням
Ознайомитися з розкладом екзаменаційної комісії за посиланням...
За графіком навчального процесу переддипломна практика закінчується вже 18.05.2025.
Написання дипломного проєкту з 21.05.2025 по 11.06.2025.
Захисти відбудуться з 16 по 23 червня 2025 р.
Ознайомитися з графіком виконання дипломних проєктів за посиланням
Ознайомитися з розкладом екзаменаційної комісії за посиланням...
Адміністратор
1 month ago
Перевірка академічних текстів на ознаки плагіату: бліц-відповідь вже сьогодні 14 травня о 16:00! Запрошуємо дослідників КПІ ім. Ігоря Сікорського запитати все, що давно хотіли про перевірку академічних текстів на ознаки плагіату. А саме, отримати відповіді в межах наступних тем: чому академічні тексти перевіряються; хто і як їх перевіряє; які академічні тексти перевіряються в КПІ; на якому етапі здійснюється перевірка; показники оригінальності та запозичень; скільки може бути цитат...
Перевірка академічних текстів на ознаки плагіату: бліц-відповідь вже сьогодні 14 травня о 16:00!
Запрошуємо дослідників КПІ ім. Ігоря Сікорського запитати все, що давно хотіли про перевірку академічних текстів на ознаки плагіату.
А саме, отримати відповіді в межах наступних тем:
чому академічні тексти перевіряються;
хто і як їх перевіряє;
які академічні тексти перевіряються в КПІ;
на якому етапі здійснюється перевірка;
показники оригінальності та запозичень;
скільки може бути цитат;
чи є допустимий відсоток плагіату;
хто може прийняти рішення про наявність плагіату;
що відбувається після перевірки;
до кого звернутися, якщо ви не згодні з експертним висновком.
Доповідачі:
Євгенія Кулик, директор Бібліотеки КПІ
Олена Косьміна, завідувач Відділу інформаційної підтримки освіти та досліджень Бібліотеки КПІ
Коли: 14 травня о 16:00
Де: Zoom
Реєстрація
Посилання усі зареєстровані учасники отримають на свою е-пошту.
Адміністратор
1 month ago
Щороку кінець весни для тисячі українців означає одне: Книжковий Арсенал. У 2025-му головний книжковий фестиваль країни знову повертається до Мистецького Арсеналу, щоб на чотири дні перетворити Київ на епіцентр літературного життя. Зали Книжкового Арсеналу наповняться голосами письменників, перекладачів, видавців і читачів — усіх, хто не мислить життя без книжок. На відвідувачів чекає: зустрічі з зірками української та світової літератури; актуальні дискусії про виклики сучасного книговидання; прем’єри нових видань і презентації; творчі майстер-класи для дорослих і дітей; книжкові полички з найсвіжішими новинками — ідеальні для поповнення власної бібліотеки...
Щороку кінець весни для тисячі українців означає одне: Книжковий Арсенал. У 2025-му головний книжковий фестиваль країни знову повертається до Мистецького Арсеналу, щоб на чотири дні перетворити Київ на епіцентр літературного життя.
Зали Книжкового Арсеналу наповняться голосами письменників, перекладачів, видавців і читачів — усіх, хто не мислить життя без книжок.
На відвідувачів чекає:
зустрічі з зірками української та світової літератури,
актуальні дискусії про виклики сучасного книговидання,
прем’єри нових видань і презентації,
творчі майстер-класи для дорослих і дітей,
книжкові полички з найсвіжішими новинками — ідеальні для поповнення власної бібліотеки.
Книжковий Арсенал — це більше, ніж фестиваль. Це — простір діалогу, місце натхнення, платформа для відкриттів. Атмосфера, в якій кожен рядок має вагу, а кожне слово — силу об’єднувати.
ДЕ: Мистецький Арсенал (вул. Лаврська, 10-12)
КОЛИ: 29 травня — 1 червня
ВАРТІСТЬ: Вхідний квиток — 200 грн
Не пропустіть головну культурну подію року!
Адміністратор
1 month 1 week ago
25 квітня 2025 року відбулася зустріч представників Ради випускників і роботодавців з гарантами ОП «Видавнича справа та редагування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю C7 Журналістика галузі знань С Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини. У зустрічі взяли участь: Бурдейна Марина, заступниця директора, шеф-редакторка ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП», ТОВ «ОНЛАЙН-МЕДІА» (випускниця НН ВПІ); Анна Леус, керівник видавничої групи у Цифровому видавництві Експертус; Фіголь Надія, д-р наук із соціал. комун., доц., зав. кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (випускниця НН ВПІ); Зигуля Світлана, канд. техн. наук, доц., директорка видавництва "Політехніка" КПІ ім. Ігоря Сікорського...
25 квітня 2025 року відбулася зустріч представників Ради випускників і роботодавців з гарантами ОП «Видавнича справа та редагування» першого (бакалаврського) та другого (магістерського) рівнів вищої освіти за спеціальністю C7 Журналістика галузі знань С Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини.
Модератори заходу – доц. Касянчук Валерія і доц. Сегол Радміла.
У зустрічі взяли участь: Бурдейна Марина, заступниця директора, шеф-редакторка ТОВ «ТЕХ МЕДІА ГРУП», ТОВ «ОНЛАЙН-МЕДІА» (випускниця НН ВПІ); Анна Леус, керівник видавничої групи у Цифровому видавництві Експертус; Фіголь Надія, д-р наук із соціал. комун., доц., зав. кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка (випускниця НН ВПІ); Зигуля Світлана, канд. техн. наук, доц., директорка видавництва "Політехніка" КПІ ім. Ігоря Сікорського.
Під час обговорення проєктів освітньо-професійних програм було відзначено їхню конкурентоспроможність та відповідність вимогам ринку праці, наявність проєктного навчання.
У результаті обговорення було висловлено пропозиції щодо поліпшення освітніх компонентів програм. Зокрема, йшлося про посилення навичок роботи з законодавчими документами та взаємодії з авторами.
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Другий календарний контроль триватиме:
05.05.2025 - 17.05.2025
Другий календарний контроль триватиме:
05.05.2025 - 17.05.2025
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Навчально-науковий Видавничо-поліграфічний інститут КПІ ім. Ігоря Сікорського запрошує на День відкритих дверей! Обов'язково приходь 10.05.2025 о 12:00, якщо тебе цікавить навчання за спеціальностями: В2 (022) Дизайн; B4 (023) Образотворче мистецтво та реставрація; С7 (061) Журналістика; G11 (133) Машинобудування; G20 (186) Видавництво та поліграфія. Під час зустрічі ти дізнаєшся: про особливості вступу в КПІ 2025; особливості складання творчого конкурсу; які предмети вивчають студенти НН ВПІ; де і ким працюють випускники інституту; про студентське життя, гуртожиток та активності; про державні гранти...
Навчально-науковий Видавничо-поліграфічний інститут КПІ ім. Ігоря Сікорського запрошує на День відкритих дверей!
Обов'язково приходь, якщо тебе цікавить навчання за спеціальностями:
В2 (022) Дизайн
B4 (023) Образотворче мистецтво та реставрація
С7 (061) Журналістика
G11 (133) Машинобудування
G20 (186) Видавництво та поліграфія
Під час зустрічі ти дізнаєшся:
Особливості вступу в КПІ 2025
Особливості складання творчого конкурсу
Які предмети вивчають студенти НН ВПІ
Де і ким працюють випускники інституту
Про студентське життя, гуртожиток та активності
Про державні гранти
Коли: 10.05.2025 о 12:00
Де: м. Київ, вул. Янгеля 1/37, корпус 8
Реєстрація: https://forms.gle/k8JDFqVLBosjVwsx6
https://t.me/abit_VPI
+38(096)137-95-37 (@vknnvpi)
vk.nnvpi@lll.kpi.ua
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
За графіком навчального процесу переддипломна практика закінчується вже 18.05.2025.
Написання дипломного проєкту з 21.05.2025 по 11.06.2025 (4 тижні).
Ознайомитися з графіком виконання дипломних проєктів за посиланням
За графіком навчального процесу переддипломна практика закінчується вже 18.05.2025.
Написання дипломного проєкту з 21.05.2025 по 11.06.2025 (4 тижні).
Ознайомитися з графіком виконання дипломних проєктів за посиланням
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Нагадування для студентів заочної форми навчання!
Бакалаври
1-й курс - 11.06.2025 - 16.06.2025
2-й курс - 11.06.2025 - 17.06.2025
3-й курс - 09.06.2025 - 21.06.2025
Магістри
1-й курс - 09.06.2025 - 21.06.2025
Розклад буде доступний на сайті за посиланням
Нагадування для студентів заочної форми навчання!
Бакалаври
1-й курс - 11.06.2025 - 16.06.2025
2-й курс - 11.06.2025 - 17.06.2025
3-й курс - 09.06.2025 - 21.06.2025
Магістри
1-й курс - 09.06.2025 - 21.06.2025
Розклад буде доступний на сайті за посиланням
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Другий календарний контроль розпочнеться 5 травня й триватиме до 17 травня.
Другий календарний контроль розпочнеться 5 травня й триватиме до 17 травня.
Адміністратор