2 days 16 hours ago
«CreativeHub» — це щорічний Всеукраїнський фестиваль креативної молоді. Організатором фестивалю є кафедра видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського. Учасники подають на конкурс текстові, фото, відео й аудіоматеріали відповідно до тематики номінацій Фестивалю. Обмежень щодо формату матеріалу немає: на конкурс можна надсилати пости в соціальних мережах, інтерв'ю, інфографіку, репортажі, меми, анімацію, постери, кліпи, буктрейлери, пісні, бренд буки тощо...
«CreativeHub» — це щорічний Всеукраїнський фестиваль креативної молоді. Організатором фестивалю є кафедра видавничої справи та редагування КПІ ім. Ігоря Сікорського.
Учасники подають на конкурс текстові, фото, відео й аудіоматеріали відповідно до тематики номінацій Фестивалю. Обмежень щодо формату матеріалу немає: на конкурс можна надсилати пости в соціальних мережах, інтерв'ю, інфографіку, репортажі, меми, анімацію, постери, кліпи, буктрейлери, пісні, бренд буки тощо.
Реєстрація:
• конкурс соціально відповідального контенту;
• конкурс письменницької майстерності;
• хакатон креативних ідей.
Дедлайн подачі заявок — 1 травня 2025 року
Фінал та нагородження — 17 травня 2025 року
Smart Shelter CLUST SPACE, Бібліотека КПІ
Зворотний зв'язок — @MyCreativeHub, telegram, vpi-redaktor@ukr.net.
Адміністратор
4 days 16 hours ago
Сьогодні, 22 квітня 2025 року, відбулася зустріч представників Ради випускників і роботодавців з викладачами кафедри в рамках обговорення проєкту освітньо-наукової програми «Соціальні комунікації, журналістика» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю C7 Журналістика галузі знань С Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини. У зустрічі взяли участь: Міхай Вакаріу, доктор філософії, доцент кафедри культурної антропології та комунікації Факультету журналістики та комунікаційних наук Бухарестського університету, Віталій Корнєєв, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Надія Фіголь, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент, зав. кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, Василь Теремко, доктор наук із соціальних комунікацій, заступник директора ТОВ "Видавничий центр "Академія"...
Сьогодні, 22 квітня 2025 року, відбулася зустріч представників Ради випускників і роботодавців з викладачами кафедри в рамках обговорення проєкту освітньо-наукової програми «Соціальні комунікації, журналістика» третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю C7 Журналістика галузі знань С Соціальні науки, журналістика, інформація та міжнародні відносини.
У зустрічі взяли участь члени Ради випускників і роботодавців: Міхай Вакаріу, доктор філософії, доцент кафедри культурної антропології та комунікації Факультету журналістики та комунікаційних наук Бухарестського університету, Віталій Корнєєв, доктор наук із соціальних комунікацій, професор Навчально-наукового інституту журналістики Київського національного університету імені Тараса Шевченка, Надія Фіголь, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент, зав. кафедри медіапродюсування та видавничої справи Факультету журналістики Київського столичного університету імені Бориса Грінченка, Василь Теремко, доктор наук із соціальних комунікацій, заступник директора ТОВ "Видавничий центр "Академія".
Модератор заходу – доктор наук із соціальних комунікацій, в. о. завідувача кафедри видавничої справи та редагування Ольга Тріщук.
На зустріч були присутні викладачі кафедри видавничої кафедри та редагування та випускники ОНП: Євген Магда, кандидат політичних наук, доцент, Світлана Фіялка, доктор наук із соціальних комунікацій, доцент, Валерія Касянчук, кандидат наук із соціальних комунікацій, доцент; Ольга Головко, старший викладач, Тетяна Скороход, доктор філософії з журналістики, старший викладач, Валентина Вареник, доктор філософії з журналістики, старший викладач.
Також в обговоренні взяла участь аспірантка 3 року навчання Валерія Кір’як.
М. Вакаріу наголосив на можливостях міжнародної співпраці для аспірантів кафедри. В. Корнєєв Н. Фіголь, Н. Фіголь, В. Теремко, С. Фіялка, В. Кір’як підтримали ідею доцільності введення науково-дослідної практики задля більш ефективного використання наукових можливостей аспірантури. Усі учасники зустрічі погодилися з тим, що програму розроблено з урахуванням сучасних тенденцій у сфері підготовки висококваліфікованих науково-педагогічних працівників.
У результаті обговорення було прийнято рішення удосконалити проєкт ОНП третього (PhD) рівня вищої освіти «Соціальні комунікації, журналістика» та розмістити його на офіційному сайті кафедри для подальшого публічного обговорення.
Адміністратор
1 week 1 day ago
15 квітня 2025 року відбулася зустріч гарантів освітніх програм магістерського рівня «Видавнича справа та редагування» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» зі здобувачами. Основна мета заходу — отримати зворотний зв’язок щодо актуальності та якості освітніх програм, а також обговорити можливі напрями їх оновлення. Перед зустріччю студенти пройшли анонімне опитування, результати якого засвідчили загальну задоволеність змістом та організацією навчання. Під час відкритого обговорення здобувачі поділилися своїми очікуваннями та побажаннями...
15 квітня 2025 року відбулася зустріч гарантів освітніх програм магістерського рівня «Видавнича справа та редагування» та «Реклама і зв’язки з громадськістю» зі здобувачами.
Основна мета заходу — отримати зворотний зв’язок щодо актуальності та якості освітніх програм, а також обговорити можливі напрями їх оновлення.
Перед зустріччю студенти пройшли анонімне опитування, результати якого засвідчили загальну задоволеність змістом та організацією навчання.
Під час відкритого обговорення здобувачі поділилися своїми очікуваннями та побажаннями. Зокрема, здобувачі ОПП «Реклама і зв'язки з громадськістю» висловили ідеї щодо посилення навчальних дисциплін рекламними практиками, а здобувачі ОПП «Видавнича справа та редагування» запропонували розширити освітні компоненти темами й завданнями із журналістики.
Усі учасники зустрічі погодилися, що програмні результати навчання за обома ОПП є зрозумілими й досяжними та загалом відповідають реаліям професійної діяльності в галузях реклами і зв'язків з громадськістю й видавничої справи та редагування. Гаранти закцентували увагу на можливостях академічної мобільності, індивідуалізації освітньої траєкторії здобувачів, напрямах співпраці кафедри видавничої справи та редагування з медіаекспертами. Наприкінці зустрічі гаранти подякували студентам за активну участь в обговоренні.
Адміністратор
1 week 1 day ago
До уваги студентів IV курсу! З графіком додаткової сесії (перескладання) можна ознайомитися за посиланням:
https://vpi.kpi.ua/index.php/1385-grafik-dodatkovoji-sesiji-iv-kursu-bakalavratu-ta-iii-kursu-priskorennikiv.html
До уваги студентів IV курсу! З графіком додаткової сесії (перескладання) можна ознайомитися за посиланням:
https://vpi.kpi.ua/index.php/1385-grafik-dodatkovoji-sesiji-iv-kursu-bakalavratu-ta-iii-kursu-priskorennikiv.html
Адміністратор
1 week 4 days ago
12 квітня 2025 р. Навчально-науковий видавничо-поліграфічний інститут провів активну і змістовну зустріч зі своїми потенційними абітурієнтами на Дні відкритих дверей КПІАбітFest! Абітурієнти мали можливість відчути атмосферу студентського життя, поставити запитання викладачам і студентам, дізнатися все про вступну кампанію 2025 року та отримати багато корисної інформації про наші спеціальності...
12 квітня 2025 р. Навчально-науковий видавничо-поліграфічний інститут провів активну і змістовну зустріч зі своїми потенційними абітурієнтами на Дні відкритих дверей КПІАбітFest!
Абітурієнти мали можливість відчути атмосферу студентського життя, поставити запитання викладачам і студентам, дізнатися все про вступну кампанію 2025 року та отримати багато корисної інформації про наші спеціальності:
B2 (022) Дизайн
B4 (023) Образотворче мистецтво та реставрація
С7 (061) Журналістика
G11 (133) Машинобудування (за спеціалізаціями)
G20 (186) Видавництво та поліграфія
Адміністратор
3 weeks 1 day ago
Доцент кафедри Валерія Касянчук успішно пройшла курс «Маркетинг IT-продуктів» від продуктової IT-компанії Genesis та отримала сертифікат і акредитацію на впровадження цього курсу в навчальний процес. Продуктове IT — одна з найбільш динамічних і перспективних сфер в Україні. Відповідно, зростає попит на фахівців, які володіють інструментами digital-маркетингу, PR та SMM у сфері IT-продуктів, уміють будувати партнерства з брендами, співпрацювати з лідерами думок, а також працювати з ASO та SEO. Щоб забезпечити студентів актуальними знаннями та практичним досвідом, викладачі кафедри видавничої справи та редагування постійно підвищують кваліфікацію у співпраці з лідерами ринку...
Продуктове IT — одна з найбільш динамічних і перспективних сфер в Україні. Відповідно, зростає попит на фахівців, які володіють інструментами digital-маркетингу, PR та SMM у сфері IT-продуктів, уміють будувати партнерства з брендами, співпрацювати з лідерами думок, а також працювати з ASO та SEO.
Щоб забезпечити студентів актуальними знаннями та практичним досвідом, викладачі кафедри видавничої справи та редагування постійно підвищують кваліфікацію у співпраці з лідерами ринку. Доцент кафедри Валерія Касянчук успішно пройшла курс «Маркетинг IT-продуктів» від продуктової IT-компанії Genesis та отримала сертифікат і акредитацію на впровадження цього курсу в навчальний процес.
Завдяки цьому студенти освітніх програм «Видавнича справа та редагування» та «Реклама та зв’язки з громадськістю» матимуть унікальну можливість навчатися у віртуальному середовищі компанії Genesis. Вони працюватимуть із симулятором стажування, який охоплює всі ключові аспекти просування IT-продуктів.
З наступного року цей курс стане доступним як вибіркова дисципліна для студентів другого магістерського рівня ОП «Видавнича справа та редагування», а окремі його модулі вже інтегровані в дисципліни бакалаврату.
Опанування маркетингу IT-продуктів відкриває широкі кар’єрні перспективи для майбутніх проєктних менеджерів, медіаменеджерів, медіапродюсерів, фахівців з реклами та PR й інших професіоналів цифрової сфери.
Адміністратор
1 month ago
Ти так довго чекав(ла) на свій шанс? Нарешті він тут! Якщо серце калатає від думки проявити себе, а мозок палає ідеями — Всеукраїнський фестиваль креативної молоді «Creative Hub» чекає саме на тебе! Конкурс соціально відповідального контенту, Конкурс письменницької майстерності, Хакатон креативних ідей тощо...
Ти так довго чекав(ла) на свій шанс? Нарешті він тут! Якщо серце калатає від думки проявити себе, а мозок палає ідеями — Всеукраїнський фестиваль креативної молоді «Creative Hub» чекає саме на тебе!
Конкурс соціально відповідального контенту
Ти вмієш творити контент, що зачіпає важливі теми і змінює світ? Покажи це!
Приймаються:
тексти
фото
відео
аудіо
меми
інфографіка
постери
буктрейлери та інші формати
Головне — якість, сенс і вплив!
Конкурс письменницької майстерності
Пишеш вірші та оповідання чи мрієш видати власну книгу? Заяви про себе на нашому літературному конкурсі!
Ми чекаємо:
прозові твори короткого жанру, уривки повістей
поезію
новаторські формати
експериментальні твори
Зачаруй нас своїм словом!
Хакатон креативних ідей
Хочеш навчитися створювати історії, що потрапляють у саме серденько аудиторії?
17 травня 2025 року збираємо команди для створення креативних рішень під керівництвом топових менторів з 1+1 Media School, L'Oreal, PR Buro Ackermann та ін.
Ти отримаєш досвід роботи над проєктами в журналістиці, рекламі, PR, маркетингу, а також нових друзів та однодумців!
Хто може брати участь?
Старшокласники (10-11 класи)
Студенти бакалаврату та магістратури
Участь — безкоштовна!
Важливі дати:
Дедлайн подачі заявок — 1 травня 2025 року.
Фінал та нагородження переможців — 17 травня 2025 року.
Чому варто взяти участь?
— Твій шанс заявити про себе.
— Можливість прокачати свої навички.
— Нетворкінг із креативними людьми з усієї країни.
— Професійний фідбек і підтримка менторів.
— Круті подарунки від спонсорів нашого заходу.
Creative Hub — місце, де креатив стає гучним!
Адміністратор
1 month ago
Запрошуємо 26 березня, у середу, о 10:25 на лекцію «Сторителінг як інструмент управління репутацією: як історії формують образ компанії». Спікерка: Таміла Бурсова, CDO PR buro Ackermann...
Що таке бізнес-сторителінг і чому він працює? Чому саме історії здатні формувати репутацію ефективніше за факти? Як сторітелінг впливає на емоції і рішення аудиторії?
Про все це в лекції «Сторителінг як інструмент управління репутацією: як історії формують образ компанії» від CDO PR buro Ackermann Таміли Бурсової
На лекції поговоримо про:
СТРУКТУРУ ЕФЕКТИВНОЇ БІЗНЕС-ІСТОРІЇ
Шлях героя, три складові будь-якої бізнес-історії: герой – антагоніст – конфлікт. Які емоції викликає кожен елемент та чому без цих компонентів історія не працює?
ЯК СТОРИТЕЛІНГ ФОРМУЄ ОБРАЗ КОМПАНІЇ ТА ВПЛИВАЄ НА ЇЇ РЕПУТАЦІЮ
Як історії успіху формують довіру та як можна використати з користю історії провалів. Чесність та автентичність
ПРАКТИЧНІ КЕЙСИ
КОЛИ? 26 березня, середа, о 10:25
ДЕ? зустрінемось онлайн в ZOOM
Посилання на лекцію:
https://us02web.zoom.us/j/89437778941?pwd=BK5juixjr7UPXedzbbRlc8hbJfcEjQ.1
Адміністратор
1 month ago
В межах Днів перекладача-2024 на факультеті лінгвістики КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулась лекція кандидатки наук із соціальних комунікацій, доцентки кафедри видавничої справи та редагування Радміли Сегол на тему «Редактор та перекладач: Друзі чи вороги?»...
В межах Днів перекладача-2024 на факультеті лінгвістики КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулась лекція кандидатки наук із соціальних комунікацій, доцентки кафедри видавничої справи та редагування Радміли Сегол на тему «Редактор та перекладач: Друзі чи вороги?».
На лекції були присутні студенти та викладачі факультету лінгвістики, запрошені гості - перекладачі провідних видавництв та телеканалів.
Також лекцію можна переглянути за посиланням:
https://youtu.be/rcphKfsoMn8?si=gjs_svjJErJWuweB
Адміністратор
1 month 1 week ago
18 березня 2025 року в рамках співпраці КПІ та компанії Serpstat директор з маркетингу Богдан Тимошенко провів лекцію для студентів кафедри видавничої справи та редагування на тему "Маркетинг на практиці"...
18 березня 2025 року в рамках співпраці КПІ та компанії Serpstat директор з маркетингу Богдан Тимошенко провів лекцію для студентів кафедри видавничої справи та редагування на тему "Маркетинг на практиці".
Спікер розказав про сучасні тенденції маркетингу, методи дослідження аудиторії, аналіз конкурентів та аналіз результатів.
Посилання на лекцію
Адміністратор
1 month 1 week ago
11 березня 2025 року в рамках співпраці КПІ та компанії Serpstat, маркетолог Катерина Гордієнко провела лекцію на тему "ШІ та контент-маркетинг" для студентів кафедри видавничої справи та редагування...
11 березня 2025 року в рамках співпраці КПІ та компанії Serpstat, маркетолог Катерина Гордієнко провела лекцію на тему "ШІ та контент-маркетинг" для студентів кафедри видавничої справи та редагування. Пані Катерина розповіла про тенденції штучного інтелекту, як з ним працювати, лайфхаки та план роботи з AI-програмами. Також, на лекції поговорили про те, як ШІ може допомагати в роботі, в креативі, а також про його недосконалість.
Посилання на лекцію
Адміністратор
1 month 1 week ago
Хочеш отримати крутий бокс від ВПІ? Тоді не пропусти наш розіграш! Що всередині? Цікавезні сувеніри він нашого інституту! Як взяти участь?..
Хочеш отримати крутий бокс від ВПІ?
Тоді не пропусти наш розіграш!
Що всередині?
Цікавезні сувеніри він нашого інституту! Впевнені, тобі сподобаються :)
Як взяти участь?
Підписатися на наш TikTok кафедри ВСтаР (посилання на нього шукай нижче)
LIKE останніх 3 відео та відмітити друга, який би вступив у НН ВПІ
Переможця оберемо випадковим чином 31.03.2025.
Удачі!
Посилання на тікток.
Адміністратор
1 month 1 week ago
Запрошуємо 19 березня, у середу, о 14:15 на лекцію «PR-паспорт персонального бренду». Спікерка: Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann...
Люди довіряють людям. Люди купують у людей. Спочатку вони закохуються в цінності, які транслює бренд, і лише потім в сам продукт. Тож як побудувати персональний бренд, який викликатиме довіру?
Що таке PR-паспорт особистості і для чого він потрібен?
Як працювати з архетипами і залучати їх в роботі з особистим брендом?
Як створити картку спікера для ЗМІ, на яку журналісти обов’язково відреагують?
Про все це поговоримо на лекції Оксани Аккерман, засновниці агенції PR buro Ackermann.
КОЛИ: 19 березня, середа, о 14:15
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM
Посилання на лекцію:
https://us02web.zoom.us/j/77954914085?pwd=rgRM5XU7iCUiH67PCwt2GEGcj3p5Rj.1
Ідентифікатор конференції: 779 5491 4085
Код доступу: 11111
Адміністратор
1 month 1 week ago
Запрошуємо 18 березня, у вівторок, о 10:25 на лекцію «Обов'язки SMО. Маркетинг на практиці». Спікер: Богдан Тимошенко, директор по маркетингу Serpstat...
Запрошуємо усіх на лекцію "Обов'язки SMО. Маркетинг на практиці".
Спікер: Богдан Тимошенко, директор по маркетингу Serpstat
КОЛИ: 18 березня, вівторок, о 10:25
ДЕ: ZOOM
Посилання на лекцію:
Video call link: https://meet.google.com/gah-isvm-zpq
Адміністратор
1 month 1 week ago
Розпочався перший календарний контроль (атестація)!
Атестація триватиме два тижні: 17 березня - 29 березня.
Нагадуємо! Для 4 курсу атестація не виставляється у зв'язку зі скороченим навчальним семестром...
Розпочався перший календарний контроль (атестація)!
Атестація триватиме два тижні: 17 березня - 29 березня.
Нагадуємо! Для 4 курсу атестація не виставляється у зв'язку зі скороченим навчальним семестром.
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Фестиваль креативної молоді Creative Hub шукає талановитих авторів. Якщо ти пишеш усе підряд — від хаотичних думок у нотатках до справжніх історій, якщо хочеш заявити про себе й почути думку професійних журналістів, видавців, рекламістів та піарників. Тоді тобі до нас! Що можна подати?..
Фестиваль креативної молоді Creative Hub шукає талановитих авторів. І так, це про тебе! Якщо:
- пишеш усе підряд — від хаотичних думок у нотатках до справжніх історій.
- хочеш заявити про себе й почути думку професійних журналістів, видавців, рекламістів та піарників.
Що можна подати?
- поезія (до 100 рядків) — на теми від мрій до історичних екскурсів.
- проза (до 2000 слів) — оповідання, новели, казки, фрагменти романів і повістей.
Дедлайн: до 1 травня 2025 року.
Конкурс проходить онлайн, тому бери участь звідки завгодно! Крім визнання, отримаєш ще й крутий менторський фідбек. І так, подарунки теж будуть!
Давай, не відкладай — заповнюй форму та покажи, на що ти здатен!
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Запрошуємо 11 березня, у вівторок, о 10:25 на лекцію «ШІ та контент-маркетинг». Спікерка: Катерина Гордієнко, контент-маркетолог від Serpstat...
Запрошуємо на лекцію "ШІ та контент-маркетинг".
Спікер: Катерина Гордієнко, контент-маркетолог від Serpstat
КОЛИ: 11 березня, вівторок, о 10:25
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM
Посилання на лекцію:
Video call link: https://meet.google.com/xkh-uata-yqu
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Спеціально для студентів кафедри видавничої справи та редагування (ОП Видавнича справа та редагування, ОП Реклама та зв'язки з громадськістю)! Запрошуємо 13 березня, у четвер, о 14:15 на лекцію «Розкажи історію – захопи світ, або сторителінг для лідерів». Спікерка: Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann...
Спеціально для студентів кафедри видавничої справи та редагування (ОП Видавнича справа та редагування, ОП Реклама та зв'язки з громадськістю)! Запрошуємо на лекцію «Розкажи історію – захопи світ, або сторителінг для лідерів».
Сторителінг — це більше ніж просто розповідь з послідовною сюжетною лінією. Це потужний інструмент, який багато тисячоліть використовують для створення націй, релігій, особистих брендів та корпоративних культур.
Тож пропонуємо вам поговорити про те:
Як сильна історія впливає на причину успіхів та поразок людей, компаній та націй?
Якими навичками має володіти PR-фахівець, який формує історію?
Як сторителінг використовують сучасні українські бізнеси?
Спікерка: Оксана Аккерман, засновниця PR buro Ackermann
КОЛИ: 13 березня, четвер, о 14:15
ДЕ: зустрінемось онлайн в ZOOM
Посилання на лекцію:
https://us02web.zoom.us/j/6281364828?pwd=ZXNSblVmdDVQVXdmRUhsam0xTm5Vdz09
Meeting ID: 628 136 4828
Passcode: 580703
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Студенти 1 курсу! Незабаром, з 10 по 16 березня, Ви здійсните вибір дисциплін для вивчення в наступному 2025-2026 навчальному році. Просимо ознайомитись із загальноуніверситетським каталогом (ЗУ-Каталог) вибіркових навчальних дисциплін циклу загальної підготовки освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти дисциплін за посиланням. Для реєстрації в https://my.kpi.ua/ для подальшого вибору дисциплін для 2 року навчання слідуйте інструкції...
Студенти 1 курсу! Незабаром, з 10 по 16 березня, Ви здійсните вибір дисциплін для вивчення в наступному 2025-2026 навчальному році.
Просимо ознайомитись із загальноуніверситетським каталогом (ЗУ-Каталог) вибіркових навчальних дисциплін циклу загальної підготовки освітніх програм першого (бакалаврського) рівня вищої освіти дисциплін за посиланням.
Для реєстрації в https://my.kpi.ua/ для подальшого вибору дисциплін для 2 року навчання слідуйте інструкції.
Адміністратор
1 month 2 weeks ago
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" розширює співпрацю з бізнесом, залучаючи провідні компанії для підготовки нового покоління комунікаційників. До Ради роботодавців приєдналася комунікаційна агенція PR buro Ackermann, яка має понад 20-річний досвід у сфері PR і стратегічних маркетингових комунікацій...
Національний технічний університет України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського" розширює співпрацю з бізнесом, залучаючи провідні компанії для підготовки нового покоління комунікаційників. До Ради роботодавців приєдналася комунікаційна агенція PR buro Ackermann, яка має понад 20-річний досвід у сфері PR і стратегічних маркетингових комунікацій.
У межах співпраці вже в березні 2025 року розпочнеться цикл лекцій для студентів освітніх програм "Реклама і зв’язки з громадськістю", "Видавнича справа та редагування" та "Соціальні комунікації, журналістика". Першими темами стануть "Побудова особистого бренду" та "Сторителінг". Лекції проводитимуть засновниця PR buro Ackermann Оксана Аккерман, яка ввійшла до рейтингу ТОП-25 найкращих PR-директорів країни за версією MMR 2021, та її заступниця Таміла Бурсова, яка має досвід роботи в таких компаніях, як "Укрзалізниця", ДТЕК та інші.
На думку Оксани Аккерман, подібне партнерство є найкращою соціальною місією, адже дає можливість вже зараз підготувати спеціалістів, які можливо завтра прийдуть до вас на роботу.
«Для мене можливість ділитися реальним досвідом, актуальними стратегічними документами та працюючими інструментами, наразі означає – формувати комфортне спільне майбутнє. Завтра ці студенти стануть співробітниками багатьох українських бізнесів. Я би хотіла, щоб вони прийшли на свою першу роботу із розумінням того, що відбувається в реальному бізнесі і як з цим працювати. Тож, дуже рада, що ми з командою можемо зробити в це особистий внесок», – розповіла Оксана Аккерман.
У свою чергу, завідувачка кафедри видавничої справи та редагування Ольга Тріщук наголосила на стратегічному значенні співпраці з роботодавцями:
"Наше завдання – викоренити стереотип про те, що випускникам потрібно забути все, чого їх навчали в університеті. Інтеграція практичних знань у навчальний процес дозволяє формувати молодих професіоналів, готових до викликів ринку праці. Завдяки такій співпраці наші студенти отримують конкурентні переваги та швидше адаптуються до реального бізнес-середовища".
Окрім щомісячних лекцій, команда PR buro Ackermann братиме участь в організації студентських заходів, пропонуватиме можливості для проходження практики та залучатиме студентів до розроблення комунікаційних проєктів. Це сприятиме ефективному поєднанню академічної освіти та практичних навичок, що є ключовим фактором професійного розвитку майбутніх журналістів.
Адміністратор