Успішними в житті та професійній діяльності стають зазвичай амбітні, креативні та працьовиті люди. А найкращий час визначитися з майбутнім, набути початкового досвіду та заявити про себе – студентські роки. І прикладів тому безліч.
Голову студентської ради ФММ четвертокурсницю Вікторію Деркач представляти не потрібно. Встигає усюди: успішно навчається, працює в ДНВР на посаді старшого інспектора відділу профорієнтації, восени у складі команди (будучи її організатором, натхненником і координатором) здобула перемогу в хакатоні з проектом "AR навігація", продемонструвавши, як доповнена реальність допомагає в навігації й логістиці територією КПІ. Її майбутня спеціальність – маркетинг. Отримані знання щодо формування попиту на ринку виробництва та надання послуг і задоволення потреб споживачів уже сьогодні вона монетизує й утілює в життя.
У чому тільки не спробувала себе за цей час! Як член клубу екскурсоводів залюбки знайомить гостей з кампусом університету, його історією та сьогоденням. Не цурається публічних заходів, упевнено почувається на сцені – і як учасниця художньої самодіяльності, і як ведуча університетських програм. Втілити фантазії у реальність? Запросто. Варто лише поглянути на сюжети оновленої КПІ Стіни, що на Політехнічній. Невгамовна активістка співпрацює також з громадськими організаціями КПІ, входить до складу Вченої ради університету тощо. І, звісно, постійно волонтерить: плетіння сіток, поширення зборів, організація благодійних заходів, забезпечення інформаційного наповнення соцмереж – скрізь Вікторія докладає зусиль і натхнення. Тож нагорода Солом'янської РДА за високі здобутки у навчанні, науковій роботі та активну участь в громадському житті дісталася їй цілком заслужено.
І при цьому активістка постійно навчається й самовдосконалюється. "Торік активно вивчала маркетинг у соціальних мережах: пройшла 5 курсів з SMM та безліч курсів з менеджменту, економіки, планування тощо, – розповідає студентка. – Протягом 8 місяців набувала досвіду в маркетинговому агентстві на посаді молодшого SMM-спеціаліста. Встигла попрацювати з ринками Британії, Іспанії, Польщі та, власне, України. Працювала на фрілансі та вела уже й власні проекти. Тому тепер займаюся консультуванням малих і середніх бізнесів, допомагаю молодим українським підприємцям розвиватися та ставати більш упізнаваними, розробляю стратегії розвитку брендів". Певна річ, у майбутньому Вікторія планує розвивати свій особистий бренд у соцмережах та активніше працювати у сфері SMM.
Та є у дівчини Мрія. Вірніше, не так: на сьогодні є мрія велика і є звичайна. Про звичайну: з дитинства полюбляє співати, свого часу була солісткою студентського молодіжного гурту, а тепер почала навчатися ще й гри на фортепіано. Звісно, часу обмаль, але дуже хоче вдосконалювати свої здібності.
А після перемоги непосида мріє про навколосвітню подорож. Хто ж не мріє про мандри, але наважуються одиниці. Приміром, десять років тому двоє дівчат – випускниць КПІ – Аня Морозова і Марія Хандусь гайнули у вояж автостопом, щоб побачити світ на власні очі: за 7 місяців мандрівниці відвідали 14 країн, подолавши 40 тис. км. Вони не боялися помилятися і не боялися випробувань, тепер обидві відомі й успішні. Тож, можливо, саме Вікторія буде наступною.
А найбільша мрія, звичайно, в усіх українців нині одна. Вона обов'язково має здійснитися. І стане до відновлення та розбудови країни наша молодь – волелюбна, завзята, здатна втілити мрію в життя.