ПМФММ

П'ять років плідної співпраці

Із 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу ФММ з компанією L'Oreal Україна. Все почалося з участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm.

Робота з Nestle

У квітні відбулася зустріч студентів 4-5 курсів кафедри промислового маркетингу ФММ з представниками компанії Nestlе в Україні: Анною Чепурною та Наталією Позіховською, фахівцями з підбору й навчання персоналу.

Кейс-змагання з маркетингу 2014

6 березня в НТУУ “КПІ” відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars", організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ.

Всеукраїнська науково-практична конференція «В2В-маркетинг».

Сучасний маркетинг – це не тільки прикладна економіка, але й частина стратегії підприємництва. Правильний підхід до маркетингу на підприємстві – запорука його успіху. Розуміючи це, кафедра промислового маркетингу ФММ уже п'ятий рік поспіль виступає в ролі організатора Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "В2В Маркетинг". П'ята конференція пройшла 24-25 лютого.

Перемога студентки ФММ у Всеросійському конкурсі «Краща студентська дипломна робота у сфері маркетингу»

Участь у Всеросійському конкурсі «Краща студентська дипломна робота у сфері маркетингу» стала традицією для студентів кафедри промислового маркетингу НТУУ «КПІ». Минулого року призові місця посіли дві бакалаврські дипломні роботи.

Перемоги маркетологів

Наприкінці 2008 року прийшло радісне повідомлення про те, що випускниця кафедри промислового маркетингу ФММ Олександра Микало стала дипломанткою ІV Всеросійського конкурсу “Краща студентська дипломна робота у галузі маркетингу”.