Копірайтинг у рекламі та PR

Хочете навчитися створювати креативний рекламний продукт? Писати рекламні тексти так, щоб їх читали?

Факультет лінгвістики КПІ ім. Ігоря Сікорського спільно з Центром кар’єрного зростання Міжнародного університету фінансів запрошують вас на практичний курс «Копірайтинг у рекламі та PR».

Програма допоможе опанувати професію копірайтера й підвищити вашу цінність на ринку праці. Наприкінці курсу ви матимете власний кейс, який можете додати у портфоліо.

На курсі ви дізнаєтеся про:

🔹 специфіку роботи з цільовою аудиторією;
🔹 особливості контент-маркетингу, роботи з контентом у соцмережах, брендингом, SMM, неймінгом, слоганістикою;
🔹 принципи й механізми створення рекламних текстів (форми та види текстів, засоби сторітелінгу, засоби та прийоми психологічного впливу, вживання мовних штампів і кліше);
🔹 закономірності складання текстів великих форм (статті, лонгріди, РR-матеріали, технологія написання інтерв'ю, путівників, мемуарів, критичних текстів);
🔹 прийоми редагування різних типів тексту (застосування нового українського правопису, робота з текстами для різних вікових груп, концепція наукової реклами, застосування інноваційних підходів у рекламі).

⏰ Тривалість і вартість навчання
🔹 Повний курс: 3 місяці
🔹 2 заняття на тиждень по 2 академічні години
🔹 Оплата можлива щомісяця: 2 500 грн на місяць

💻 Формат: онлайн

📅 Початок: у міру комплектації груп

📋 Реєструйтеся за посиланням.

https://forms.gle/KwcY4LYD4Bfxnm717