Маркетинг

П'ять років плідної співпраці

Із 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу ФММ з компанією L'Oreal Україна. Все почалося з участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm.

Майбутні інженери захистили свої маркетингові проекти

6 та 9 червня 2015 р. слухачі курсу "МіМ (маркетинг та менеджмент) фахівець", організованого компанією АВВ спільно з Центром "Розвиток КСВ" на базі факультету електроенерготехніки та автоматики НТУУ "КПІ", успішно захистили проекти.

Кейс-змагання з маркетингу 2014

6 березня в НТУУ “КПІ” відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars", організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ.

Всеукраїнська науково-практична конференція «В2В-маркетинг».

Сучасний маркетинг – це не тільки прикладна економіка, але й частина стратегії підприємництва. Правильний підхід до маркетингу на підприємстві – запорука його успіху. Розуміючи це, кафедра промислового маркетингу ФММ уже п'ятий рік поспіль виступає в ролі організатора Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "В2В Маркетинг". П'ята конференція пройшла 24-25 лютого.

Друга всеукраїнська науково-практична конференція «В2В-маркетинг» на ФММ [2008]

Друга всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених «B2B-маркетинг» пройшла 21-22 лютого на базі кафедри промислового маркетингу ФММ за підтримки НТСА НТУУ «КПІ» та Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».

Радість перемоги маркетологів ФММ

Науковий проект командного написання міні-кейсу з латерального маркетингу “Маленький магазинчик vs мережі роздрібних салонів побутової техніки”, поданий молодим викладачем кафедри промислового маркетингу Н.В.Юдіною із командою студентів-маркетологів, приніс факультету менеджменту та маркетингу НТ