Чому на маркетинг вступають саме в КПІ? Які прохідні бали необхідні на ФММ? Чи потрібна вища математика маркетологам? Яким буде навчання в Київській політехніці з 1 вересня? Що треба знати цьогорічним вступникам?
Хочеш навчатися в найкращому технічному університеті країни, але не знаєш, з чого почати? Тоді проєкт «Мрія 2. Хочу бути!» саме для тебе — для майбутнього КПІшника.
Із 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу ФММ з компанією L'Oreal Україна. Все почалося з участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm.
6 та 9 червня 2015 р. слухачі курсу "МіМ (маркетинг та менеджмент) фахівець", організованого компанією АВВ спільно з Центром "Розвиток КСВ" на базі факультету електроенерготехніки та автоматики НТУУ "КПІ", успішно захистили проекти.
Фінальна частина IX Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу Rising Industrial Marketing Stars, організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ, відбулася 18 квітня в НТУУ "КПІ".
6 березня в НТУУ “КПІ” відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars", організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ.
Сучасний маркетинг – це не тільки прикладна економіка, але й частина стратегії підприємництва. Правильний підхід до маркетингу на підприємстві – запорука його успіху.
18-20 лютого на базі кафедри промислового маркетингу ФММ за підтримки НТСА НТУУ “КПІ” пройшла IV Всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів та молодих учених “В2В-маркетинг”.
Японська специфіка маркетингу – у тісному контакті зі споживачами та у винахідливості щодо методів ведення бізнесу. Ключові ознаки сучасного макетингу:
Друга всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених «B2B-маркетинг» пройшла 21-22 лютого на базі кафедри промислового маркетингу ФММ за підтримки НТСА НТУУ «КПІ» та Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».