МАРКЕТИНГ У КПІ. ЯК ОБРАТИ СЕРЕД ТОПІВ ЗВО?

Чому на маркетинг вступають саме в КПІ? Які прохідні бали необхідні на ФММ? Чи потрібна вища математика маркетологам? Яким буде навчання в Київській політехніці з 1 вересня? Що треба знати цьогорічним вступникам?

«Мрія 2. Хочу бути!» 075 «Маркетинг», ФММ

Хочеш навчатися в найкращому технічному університеті країни, але не знаєш, з чого почати? Тоді проєкт «Мрія 2. Хочу бути!» саме для тебе — для майбутнього КПІшника.

П'ять років плідної співпраці

Із 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу ФММ з компанією L'Oreal Україна. Все почалося з участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm.

Майбутні інженери захистили свої маркетингові проекти

6 та 9 червня 2015 р. слухачі курсу "МіМ (маркетинг та менеджмент) фахівець", організованого компанією АВВ спільно з Центром "Розвиток КСВ" на базі факультету електроенерготехніки та автоматики НТУУ "КПІ", успішно захистили проекти.

Кейс-змагання з маркетингу 2014

6 березня в НТУУ “КПІ” відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars", організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ.

Друга всеукраїнська науково-практична конференція «В2В-маркетинг» на ФММ [2008]

Друга всеукраїнська науково-практична конференція студентів, аспірантів і молодих учених «B2B-маркетинг» пройшла 21-22 лютого на базі кафедри промислового маркетингу ФММ за підтримки НТСА НТУУ «КПІ» та Всеукраїнської громадської організації «Українська асоціація маркетингу».

Підписка на Маркетинг