Фінальна частина IX Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу Rising Industrial Marketing Stars, організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ, відбулася 18 квітня в НТУУ "КПІ".
Кожного року учасники змагання обговорюють реальну ситуацію, що склалася на одному з українських підприємств, та надають рекомендації щодо вдосконалення його маркетингової діяльності. Цьогоріч інформацію для написання кейсу надали маркетологи аквапарку DreamIsland. Студентські команди мали виявити основні тенденції на українському ринку розваг і відпочинку, проаналізувати можливості залучення до аквапарку нових сегментів та запропонувати квартальний план просування послуг аквапарку.
У відбірковому етапі взяли участь близько15 команд з різних університетів м. Києва та інших міст. До фіналу вийшли вісім кращих, які й презентували свої варіанти вирішення завдань авторитетному журі у складі генерального директора Української асоціації маркетингу І.В.Лилик; менджера з маркетингу аквапарку "DreamIsland" К.Сорокіної; інтернет-маркетолога ТРЦ "DreamTown" С.Сіненко; Я.Приступи з агентства Media Direction Ukraine та представників кафедри.
Під час виступів усі команди виявили креативність та оригінальність, уміння відповідати на складні запитання від команд-конкурентів та членів журі. Але призові місця вибороли ті, хто зміг також продемонструвати логічну та структуровану презентацію й аргументувати практичну значущість своїх висновків і рекомендацій.
Переможцем стала команда 3-го курсу НТУУ "КПІ" "OldYellowBricks" у складі А.Василенко, Д.Кравець, О.Бучер, І.Токарчук та К.Цимбал (на фото); ІІ місце посіла команда Харківського національного автомобільно-дорожнього університету. ІІІ місце поділили команди: "Ліса" з КНЕУ і "Свідки Котлера" з Інституту підприємництва та перспективних технологій НУ "Львівська політехніка".
Журі також відзначило команду "Нарнія" з НТУУ "КПІ" (А.Новоселецька, Т.Голубока, Д.Змітрович, Н.Качараба та Н.Трофімук) за кращу презентацію та відповіді на запитання; команду "Мафія" з Харківського НУ будівництва та архітектури за креативність та оригінальні ідеї; команду "Маркетологи П" (збірна НТУУ "КПІ" та КНЕУ) за логіку та практичну цінність рекомендацій.
Команди набули цінного досвіду вирішення реальних практичних завдань та отримали від маркетологів важливі коментарі, цікаву критику, рекомендації на майбутнє. Зокрема, було відзначено необхідність економічного обґрунтування запропонованих заходів, більш глибокого аналізу мотивацій споживачів, а також проведення попереднього маркетингового дослідження для розуміння поведінки різних сегментів.
Вітаємо переможців та сподіваємось, що наступного року кейс-змагання з маркетингу збере ще більше учасників!