Із 2011 року триває співпраця кафедри промислового маркетингу ФММ з компанією L'Oreal Україна. Все почалося з участі команд кафедри в міжнародному студентському конкурсі Brand Storm. У 2012 році команда студентів кафедри промислового маркетингу у складі Олега Михайловського, Марії Рягузової та Аліни Слободенюк перемогла в національному фіналі конкурсу в Україні та представила нашу країну в міжнародному фіналі бізнес-гри Brand Storm 2012 у Парижі.

Під час гри студенти пройшли кілька етапів опрацювання кон­курсного бізнес-кейсу, ознайомилися з управлінням маркетингом на провідному підприємстві галузі, дізна­лися про тонкощі роботи з дослідницькими та рекламними агенціями, опанували мистецтво пуб­лічних виступів, підготовки та проведення презентацій.

Після завершення навчання студенти – переможці Brand Storm 2012 в Україні – скористалися можливістю стажування в компанії L'Oreal Україна та згодом стали її співробітниками. Вони і нині працюють у компанії й уже обіймають відповідальні посади.

Протягом наступних років спів­праця кафедри промислового маркетингу з компанією L'Oreal Україна продовжувалася та поглиблюва­лася. У 2015 році на базі кафедри промислового маркетингу ФММ бу­ло започатковано та проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів, під час якої учасники прослухали лекції й відвідали майстер-класи від провідних спеціалістів з маркетингу, категорійного менеджменту, е-комерції, цифрового маркетингу, опрацювали цікаві кейси та отримали сертифікати.

Протягом 2015/2016 навчального року студенти кафедри промислового маркетингу взяли участь у бізнес-грі Digital Game, організованій компанією L'Oreal Україна для студентів. У цьому конкурсі змагалися 53 команди з НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського", КНУ ім. Т.Шевченка, НаУКМА, КНЕУ ім. В.Гетьмана, Ки­ївської школи економіки (КSE). До чвертьфіналів було відібрано 23 кращі команди, до фіналу пройшли 10 команд-лідерів змагання. Журі, яке складалося з провідних керівників компанії L'Oreal Україна, від­значило 3 команди-переможці.

Команда від кафедри промислового маркетингу нашого університету у складі Анастасії Василенко, Катерини Цимбал та Дар'ї Кравець посіла перше місце.

 У 2016 році кафедра промислового маркетингу ФММ продовжувала активно співпрацювати з компанією L'Oreal Україна у сфері освіти та розвитку. Протягом жовтня – листопада було проведено сертифікаційну програму з маркетингу для студентів. Кращих учасників відмічено сертифікатами, подарунками та запрошено на стажування до компанії L'Oreal Україна. Також запущено нову біз­нес-гру для студентів "L'O­RЕAL Future Leaders 3.0", фінал якої в НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського" відбувся 22 листопада. У ньому взяли участь 8 студентських команд, які успішно розв'язали відбірковий пре-кейс. Переможці університет­ського фіналу готуються змагатися в міжуніверситетському фіналі та, сподіваємося, – в національному фіналі.

Ще однією значною подією 2016 року став візит до НТУУ "КПІ ім. Ігоря Сікорського" генерального директора L'Oreal Україна Марка Савчука, який відбувся 8 грудня. Гості зустрілися з керівниками ФММ та кафедри промислового маркетингу, від­відали Державний політехнічний музей при НТУУ "КПI ім. Ігоря Сікор­ського".

Відбулися плідні переговори про подальше розширення співпраці в напрямах освіти, розвитку талантів, студентських стажувань та спільних освітніх програм.

Н.В.Язвінська, к.е.н., доцент ФММ
На фото: Переможці бізнес-гри L'Oreal Digital Game студентки ФММ А. Василенко та К. Цимбал з куратором команди доц. Н.В. Язвінською