Сучасний маркетинг – це не тільки прикладна економіка, але й частина стратегії підприємництва. Правильний підхід до маркетингу на підприємстві – запорука його успіху. Розуміючи це, кафедра промислового маркетингу ФММ уже п'ятий рік поспіль виступає в ролі організатора Всеукраїнської студентської науково-практичної конференції "В2В Маркетинг". П'ята конференція пройшла 24-25 лютого.
Офіційне відкриття конференції закінчилось майстер-класом генерального директора "Агентства індустріального маркетингу" Юрія Щиріна, який розповів про маркетингові дослідження майбутнього: основні напрями розвитку, нові методики, технології та ін. У другій половині дня студенти презентували власні дослідження, які оцінювало висококваліфіковане журі на чолі із завідувачем кафедри промислового маркетингу проф. С.О.Солнцевим. Дипломами за кращі доповіді були відзначені: К.Скороход, М.Кулікова, У.Лотоцька, О.Туротова, М.Макаренко.
Другого дня Світлана Степаненко, керуючий директор групи компаній TWIGA Communication Group Ukraine, та її колега Андрій Зіменков, керуючий директор медійного агентства Media First Ukraine, провели майстер-клас на тему "Розробка інтегрованої стратегії просування на успішному прикладі PZU-Україна". Представлений успішний досвід агентств, які входять у ТОП-30 медійних та в ТОП-10 креативних агентств України, був корисним путівником у світ практичного маркетингу.
Майстер-клас змінив не менш цікавий захід – фінал кейс-змагання, завданням якого була ситуація під назвою "UFC у пошуках нових ринків збуту". Суддями змагання виступили: директор компанії "АІМ", маркетолог компанії "L'Kafa group", маркетинг-аналітик компанії "Київстар" та викладачі кафедри промислового маркетингу. Свої варіанти вирішення поставленої проблеми презентували вісім команд. Перемогла команда "ПЛАН Б", до якої входили К.Скороход, М.Кулікова, А.Гриців, Л.Стадченко. Вона представила оптимальне рішення кейсу, що вирізнялося логічністю пропозицій та глибиною проведеного аналізу.
Викладацький склад та студенти залишилися задоволеними результатами конференції, яка не тільки дала можливість ознайомитися з новітніми тенденціями сучасного промислового маркетингу, але й стала майданчиком для обміну досвідом та цікавими ідеями.