6 та 9 червня 2015 р. слухачі курсу "МіМ (маркетинг та менеджмент) фахівець", організованого компанією АВВ спільно з Центром "Розвиток КСВ" на базі факультету електроенерготехніки та автоматики НТУУ "КПІ", успішно захистили проекти. Таке навчання було організовано саме на ФЕА невипадково: у 2013 році тут створено науково-інженерний центр фірми АВВ, одним з напрямків діяльності якого є залучення в освітню діяльність сучасних технологій.
Заняття, що їх проводили фахівці-практики з маркетингу та менеджменту протягом березня-травня 2015 року, відвідували 25 студентів КПІ, які пройшли спеціальний відбір. Навчання проходило за сприяння декана ФЕА професора О.С.Яндульського. До викладання курсу, окрім співробітників компанії АВВ, долучилися спеціалісти Шелл в Україні, Корпорації "Артеріум", Platinum Bank, KPMG, Eleks, Vertalab, ПАТ "Львівобленерго", студії маркетингу та дизайну Must, тренери Юрій Камельчук, Ірина Примак, Наталя Урда, Юрій Старик.
Головною метою курсу було навчити майбутніх інженерів навичок адміністрування та управління, розумінню бізнес-процесів, які відбуваються в компаніях.
"Людина з інженерною освітою може зробити кар'єру від майстра до директора підприємства. Але для успішної кар'єри, окрім фахових знань, необхідно володіти знаннями з менеджменту та маркетингу. Це дозволяє мати широке поле зору на процеси, якими займається той чи інший фахівець, та стимулює появу інноваційних продуктів, які потрібні ринку", – розповів ініціатор створення курсу, директор АВВ в Україні Дмитро Жданов.
Протягом навчання студенти мали можливість застосувати набуті знання та навички під час роботи в групах над інноваційними кейсами.
Результати своєї роботи команди представили на фінальному захисті. Кінцевим результатом було виконання завдань з опрацювання ідей щодо збільшення експорту електроенергії України до країн ЄС завдяки впровадженню технологій HVDC; сприяння поширенню електромобілів завдяки пристроям швидкої зарядки; підвищення частки електроенергії з відновлюваних джерел завдяки впровадженню технології SCADA.
"Цей курс став черговим освітнім проектом Центру "Розвиток КСВ", спрямованим на розвиток партнерства бізнесу та університетів. Роль Центру полягала в розробці методології курсу, підборі спікерів та організації навчання. Ми дуже задоволені результатами проекту, оскільки до початку курсу студенти оцінювали свої знання з менеджменту та маркетингу в середньому у 3 бали за 10-бальною шкалою, а після його завершення – у 8 балів", – зазначила після закінчення навчання координатор освітніх програм Центру "Розвиток КСВ" Ольга Янковська.