6 березня в НТУУ “КПІ” відбулася фінальна частина Всеукраїнського студентського кейс-змагання з маркетингу "Rising Industrial Marketing Stars", організованого кафедрою промислового маркетингу ФММ.
Кожного року учасники змагання обговорюють реальну ситуацію, що склалася на одному з українських підприємств, та надають рекомендації стосовно вдосконалення його маркетингової діяльності. Цього року інформацію для написання кейсу надала компанія IDS Group Ukraine: основна тема обговорення – як долучитися до масштабної події без спонсорського бюджету. Свого часу IDS Group Ukraine використали так званий ambush-маркетинг для розвитку свого бренду "Моршинська" під час "Євро-2012". Студентські команди мали проаналізувати, як вплинув "неофіційний футбольний маркетинг" на ставлення споживачів до бренду, а також запропонувати подальші дії щодо івент-маркетингу та спонсорства для бренду "Моршинська".
У відбірковому етапі взяли участь понад 20 команд з різних університетів м. Києва та інших міст. До фіналу вийшли дев'ять кращих, які й презентували свої варіанти вирішення завдань кейсу перед авторитетним журі, яке очолила генеральний директор Української асоціації маркетингу Ірина Вікторівна Лилик. Також до складу журі увійшли стратег Маркетингової групи OS-Direct Геннадій Васильєв, завідувач кафедри промислового маркетингу професор Сергій Олексійович Солнцев та викладачі кафедри промислового маркетингу НТУУ "КПІ".
Під час виступів усі команди виявили креативність та оригінальність, уміння відповідати на складні запитання від команд-конкурентів та членів журі. Але призові місця вибороли ті, хто крім креативності зміг також продемонструвати глибокий аналіз ситуації на ринку та аргументувати практичну значущість своїх висновків і рекомендацій.
Переможцем стала команда НТУУ "КПІ" "Джокер" у складі Олени Дяченко, Вікторії Менделєвої, Лідії Сапеги та Вікторії Тітової; ІІ місце посіла команда КНТЕУ "Ліса" у складі Лілії Гранат, Лілії Чиж та Олександра Кривенка. ІІІ місце поділили між собою дві команди: "Ідея Фікс" (Альона Говтвяниця, Марія Кувиркова, Ірина Шевчук) і Dark Horse (Анастасія Омецинська, Леся Мулик, Ольга Липницька, Ніна Пилипенко) з НТУУ "КПІ".
Журі також відзначило команди "Два товариша" з КНЕУ (Андрій Алексєєнко, Василь Григорович) за нестандартний підхід до розв'язання завдань кейсу та "911" з НТУУ "КПІ" (Кристина Менькова, Алла Голидьбіна, Ілля Щедрий, Наталія Качараба, Тетяна Голубока) за активну участь в обговоренні та кращі запитання.
Вітаємо переможців та сподіваємось, що наступного року кейс-змагання з маркетингу збере ще більше учасників.