Інтереси й захоплення у наших студентів – найрізноманітніші. А допомагають втілювати ці устремління природні здібності, підкріплені фундаментальними й спеціальними знаннями, отриманими в університеті.

За прогнозами, нині чверть населення Землі цікавиться відеоіграми. Тож не дивно, що один з кращих студентів ФМФ (середній бал 98,75) третьокурсник Артем Дворний захоплюється геймдизайном. "Ігровий дизайн знаходиться на перетині кількох дисциплін, – ділиться він. – Це комунікативні навички, фантазія, аналітика, психологія, а особливо математика й теорія ймовірності".

До КПІ юнак навчався в Обухівській гімназії з поглибленим вивченням мов. Без вагань обрав фізико-математичний факультет, бо вважає його "найкращим місцем для отримання знань та розвитку себе як математика".

Хоч студенти КПІ ніколи не були хвальками, бо знання й високі оцінки здобуваються тут напруженою працею й величезними зусиллями, Артем задоволений, що став стипендіатом Монобанку. Любов до математики й пізнання її можливостей підкріпилася непоганим фінансовим бонусом. "Адаптація до університетських вимог пройшла досить непомітно, – розповідає студент. – У нашій гімназії замість уроків були пари,тож мій розклад майже не змінився. Ну, а потім почалось дистанційне навчання. (Зітхає.) Основна проблема дистанційки, як на мене, – самоорганізація. Проте мене це не сильно зачепило. Справа в тому, що останні кілька років шкільного навчання я паралельно заочно навчався в математичній школі при Тернопільському педагогічному університеті, тож такий вид організації навчального процесу для мене зрозумілий і прийнятний". Посмішку в Артема викликало запитання щодо улюблених предметів: "Усі предмети, пов'язані з математикою, мої улюблені, чесно кажучи. Власне, за цим я на ФМФ і прийшов!"

Про плани на майбутнє говорити, мабуть, зарано, розмірковує студент: "Закінчити бакалаврат, вступити до магістратури, досягти значних успіхів у математиці". А на дозвіллі (де при такому напруженому ритмі життя і навчання той час на дозвілля?) юнак займається "покращенням своїх навичок з програмування", спілкується з друзями (враховуючи теперішню ситуацію – дистанційно), і віддається геймдизайну, мотивуючи гравців рухатися в заданому ним напрямі, розвивати своїх персонажів. А для цього і самому потрібно бути допитливим, хотіти і вміти навчатися. У Артема це добре виходить.