27 січня працівники дирекції з комунікацій НАЕК "Енергоатом" і студент теплоенергетичного факультету КПІ ім. Ігоря Сікорського Ілля Черепанов провели зустрічі в смт Іванків Київської області з учнями старших класів 1-ої й 2-ої шкіл та районного ліцею. Вони поінформували старшокласників про можливості навчання в одному з найбільш рейтингових українських закладів вищої освіти – Національному технічному університеті України "Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського".
Студент третього курсу університету Ілля Черепанов розповів майбутнім абітурієнтам про широкі можливості Київської політехніки у підготовці фахівців технічного профілю, про організацію навчання та дозвілля, взаємини між студентами і викладачами, особливості здобуття освіти на теплоенергетичному факультеті, де він навчається за спеціальністю "Атомна енергетика".
Важливість технічної освіти та підготовки інженерних кадрів представники КПІ ім. Ігоря Сікорського й "Енергоатома" мотивували високим значенням технічних галузей і, зокрема, атомної енергетики для сучасного суспільства. Вони підкреслили велику роль Київської політехніки як профільного ЗВО для підприємств ядерної галузі України та закликали школярів брати участь у заходах, що проводяться в рамках профорієнтаційної роботи: в конкурсах, ознайомчих поїздках та відвідуваннях виробничих об'єктів.
Довідка. Дирекція з комунікацій НАЕК "Енергоатом" за участю студентів КПІ ім. Ігоря Сікорського, які є членами ГО "Молодіжна енергетична спільнота", реалізує інформаційно-просвітницький проєкт "Енергоатом – ЗВО – школи". Проєкт передбачає зустрічі студентів теплоенергетичного факультету КПІ ім. Ігоря Сікорського зі старшокласниками в різних регіонах України, передусім у тих, де НАЕК "Енергоатом" здійснює виробничу діяльність. Мета проєкту – сприяння розвитку STEM-освіти в Україні, профорієнтаційна робота щодо вибору технічних спеціальностей, інформування про атомну енергетику та особливості вибору кар'єри атомника.
STEM-освіта – це низка курсів або програм навчання, яка готує учнів до успішного працевлаштування, до освіти після школи або для того й іншого, вимагає технічно складних навичок, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять.