У лютому виставкова зала ФСП майоріла квітковим різнобарв'ям. Тут експонувалися яскраві фотополотна, що випромінюють глибокий світоглядний підтекст. Їх автор – митець Віктор Ковалевський.
Віктор Ковалевський закінчив художньо-графічний факультет педінституту і успішно працює в різних галузях образотворчого мистецтва: був реставратором монументального живопису у храмових спорудах, займається живописом, має здобутки як кераміст. Із глини він створює чудові серії сакрально-езотеричного посуду і прикрас-сувенірів, наслідуючи традиції гончарства трипільської та індійської цивілізацій.
Митець невтомно подорожує світом. За його словами, саме в Китаї він опанував провідні принципи образотворчого мистецтва, такі як психологічна сила яскравих кольорів, розташування об'єктів зображення у глибині простору в оточенні позитивного або негативного середовища (залежно від задуму), та багато іншого, про що відомо не всім.
Представлені на виставці фотографії квітів, які автор вважає картинами, дійсно мають усі ознаки глибоко продуманої і ретельно опрацьованої картини. Так, у творі "Бджоли на квітці" збільшені крилаті істоти – це наче космічні апарати, що приземляються на розпечено-червону квітку – Сонце. А ще "Народження квітки", ніжні пелюстки якої наполегливо пробиваються через стулки з шипами.
Подорожуючи, митець переконався, що фотографія дозволяє долати мовні бар'єри. На його думку, "художні твори мають спонукати до осмислення прихованих реалій навколишнього світу, бачити добро та ніжні взаємини".
Віктору Ковальському вдається показати природу і людські стосунки такими, якими вони є, і водночас такими, якими б ми хотіли їх бачити. Надвисокі технічні якості творів Ковальського поєднуються з їх глибоким гуманістичним змістом.
Студентам КПІ – аматорам фотографії є у кого вчитися.