Ви є тут

Звіт ДНР



Перший проректор Ю.І.Якименко: “Інноваційна мотиваційна освіта – вимога часу”

2019. кількість договорів з підприємствами

Навчальний рік перевалив за екватор, пройшла сесія і відбулися зимові випуски магістрів, тож є нові дані про стан і якість підготовки студентів в університеті. З першим проректором КПІ ім.Ігоря Сікорського академіком НАН України Ю.І.Якименком розмовляємо про особливості підготовки фахівців у Київській політехніці.



Перший проректор Ю.І.Якименко: “Поєднання фундаментальної і практичної підготовки – запорука конкурентоспроможності випускників”

2018.03.12 доповідь першого проректора університету Ю.І. Якименка про підсумки навчальної роботи університету за 2017 рік

Пріоритетним завданням нашого університету в сучасних умовах є забезпечення якісної конкурентоспроможної освіти на всіх її рівнях



Якісна та інноваційна освіта – основа конкурентоспроможності університету. Зі звіту першого проректора Ю.І.Якименка про роботу в 2016 р.

Ю.І. Якименко

Діяльність нашого університету спрямована на забезпечення якісної конкурентоспроможної освіти як активного двостороннього процесу на основах визначальної інноваційної складової та сучасних форм і технологій навчання.



Створення конкурентоспроможної системи освіти – вимога часу

Ю.І.Якименко

Наш університет традиційно є лідером вітчизняних та міжнародних рейтингів серед технічних ВНЗ. Але щоб залучити необхідну кількість першокурсників, якість і методи підготовки мають відповідати вимогам сьогодення. Репродуктивна система навчання неухильно поступається інтерактивній.



Працюємо в умовах реформування системи вищої освіти [2014]

перший проректор, академік НАН України Ю.І. Якименко

Науково-педагогічний колектив Київської політехніки, як і вся освітянська спільнота,  працює в умовах реформування системи вищої освіти: прийнято новий закон "Про вищу освіту", вносяться зміни до закону "Про освіту".



Удосконалення системи підготовки фахівців – вимога часу. Зі звіту першого проректора Ю.І.Якименка на Вченій раді НТУУ «КПІ» 3.03.2014 р.

КПІ здійснює підготовку фахівців, керуючись потребами ринку праці, вимогами європейської системи забезпечення якості освіти, відповідає національній системі ліцензування й акредитації, посідає лідируючі позиції серед ВНЗ за даними національних і міжнародних рейтингів. Саме тому він має статус дослідницького університету і традиційно є одним з кращих вітчизняних навчально-наукових закладів.



Перший проректор Ю.І.Якименко: «...Поглиблювати інтеграцію освіти, науки та інновацій»

Забезпечення якості освіти і визнання на ринку праці – так коротко можна визначити головні завдання будь-якого навчального закладу, що готує фахівців для економіки країни.



Головний пріоритет - якість підготовки фахівців

Головним завданням НТУУ «КПІ», як і будь-якого вишу, є підготовка фахівців для ринку праці. Відповідно до європейської рамки кваліфікацій затверджена Національна рамка кваліфікацій в Україні. Згідно з нею найвищі рівні кваліфікацій – це бакалавр, магістр, доктор філософії й доктор наук. Їх підготовка – завдання університетів, зокрема КПІ. Завдання, звичайно, комплексне: з одного боку – ринок праці з класифікатором видів економічної діяльності, з другого – система освіти.



До світових орієнтирів [забезпечення якості освіти в 2009 році]

Кампус КПІ. Головний корпус, галявина перед корпусом

Київську політехніку можна назвати “тричі дослідницьким університетом”.



Забезпечення високої якості освіти – головне завдання університету [2009]

КПІ - 2009. Показники працевлаштування випускників 2009

Головним завданням університету, інститутів, факультетів та кафедр є забезпечення високої якості підготовки випускників на основі покращення контингенту студентів, якісного складу викладацьких кадрів, впровадження нових методів і технологій навчання, підсилення фундаментальної та практичної підго

Сторінки

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій