Звіт з освітньої діяльності

Трансформація освітнього процесу в сучасних умовах. Зі звіту проректора з навчальної роботи Анатолія Мельниченка на засіданні Вченої ради 15 березня 2021 р.

У 2020 році наш університет зустрівся з низкою викликів, пов'язаних, передусім, з пандемією COVID-19. Це вимагало від нас внесення суттєвих змін у нашу роботу, зокрема переведення навчального процесу в дистанційний режим.

Скоординована професійна робота усіх ланок – запорука сталого розвитку університету. Зі звіту першого проректора  Юрія Якименка на Вченій раді 15 березня 2021 р.

Пріоритетним завданням діяльності університету в сьогоднішніх умовах, окрім забезпечення якісної конкурентоспроможної освіти, є формування мотивації до її отримання з обов'язковою інноваційною складовою та використанням сучасних форм і технологій навчання в поєднанні з науковими дослідженнями

Про стан та вдосконалення освітньої діяльності в університеті. Зі звіту першого проректора Ю.І. Якименка про роботу в 2019 році

Пріоритетним завданням нашого університету в сьогоднішніх умовах є підготовка висококваліфікованих, конкурентоспроможних фахівців, здатних створювати сучасні наукові знання та інноваційні технології.

Підсумки прийому до університету в 2019 році

Щороку на початку вересня проводиться аналіз підсумків прийому студентів до університету, адже динаміка змін  є дуже важливою. За останні три роки маємо найбільший показник обсягу держзамовлення – 4169 осіб (проти 3909 і 4108 у 2017–2018 рр.).

Перший проректор Ю.І.Якименко: “Інноваційна мотиваційна освіта – вимога часу”

Навчальний рік перевалив за екватор, пройшла сесія і відбулися зимові випуски магістрів, тож є нові дані про стан і якість підготовки студентів в університеті. З першим проректором КПІ ім.Ігоря Сікорського академіком НАН України Ю.І.Якименком розмовляємо про особливості підготовки фахівців у Київській політехніці.

Якісна та інноваційна освіта – основа конкурентоспроможності університету. Зі звіту першого проректора Ю.І.Якименка про роботу в 2016 р.

Діяльність нашого університету спрямована на забезпечення якісної конкурентоспроможної освіти як активного двостороннього процесу на основах визначальної інноваційної складової та сучасних форм і технологій навчання.

Створення конкурентоспроможної системи освіти – вимога часу

Наш університет традиційно є лідером вітчизняних та міжнародних рейтингів серед технічних ВНЗ. Але щоб залучити необхідну кількість першокурсників, якість і методи підготовки мають відповідати вимогам сьогодення. Репродуктивна система навчання неухильно поступається інтерактивній.

Працюємо в умовах реформування системи вищої освіти [2014]

Науково-педагогічний колектив Київської політехніки, як і вся освітянська спільнота,  працює в умовах реформування системи вищої освіти: прийнято новий закон "Про вищу освіту", вносяться зміни до закону "Про освіту".

Удосконалення системи підготовки фахівців – вимога часу. Зі звіту першого проректора Ю.І.Якименка на Вченій раді НТУУ «КПІ» 3.03.2014 р.

КПІ здійснює підготовку фахівців, керуючись потребами ринку праці, вимогами європейської системи забезпечення якості освіти, відповідає національній системі ліцензування й акредитації, посідає лідируючі позиції серед ВНЗ за даними національних і міжнародних рейтингів. Саме тому він має статус дослідницького університету і традиційно є одним з кращих вітчизняних навчально-наукових закладів.