Ця розповідь про людей, які не просто обрали свій шлях, визначили мету, а й досягли того, про що мріяли… Тож зустрічайте. Лідери – студенти ІЕЕ! Так, лідери, бо бажання бути першим, вміння подолати перешкоди, прорватися крізь тернії до зірок об'єднує цих студентів. А ще всі вони іменні стипендіати. Ігор Піщенюк та Мілена Малькова – стипендіати ректора КПІ, Інна Матвійко, Віта Черевач, Ярослав Рубан, Іван Пирог, Марія Якименко та Анастасія Костюк-Рой – отримують стипендію ім. В.М. Винославського.
В.М. Винославський – засновник національної школи з електропостачання гірничних підприємств – довгий час був деканом гірничого факультету КПІ. Багато праці і душі вклав він у становлення й розвиток Інституту енергозбереження та енергоменеджменту, виховання молоді та студентства.
Ігор Піщенюк (гр.ОЕ-41м) мріяв бути не інженером-електриком, а космонавтом чи хоча б пілотом літака. Мабуть, як і більшість хлопців. Але дитинство скінчилось і він зацікавився електрикою. На перших курсах відчувалось велике навантаження, втома та нестача часу. Але згодом відчув, що все це загартовує характер, готує до самостійного життя. Хлопець неодноразово займав призові місця в різних предметних олімпіадах, брав активну участь у всеукраїнських та міжнародних наукових конференціях, присвячених проблемам енергозбереження. Кілька з його робіт опубліковані в наукових журналах. Ігор двічі був лауреатом конкурсу «Молодь енергетики України» (2008, 2009 рр.). Зараз найважливішим у житті вважає родину та друзів. Плани на майбутнє – знайти достойну роботу. Головне, на його думку, не зупинятися на досягнутому: ставити нові цілі, пізнавати незвідане.
Мілена Малькова (гр.ОЗ-41м) хотіла стати лікарем, піклуватися про інших. Та згодом зрозуміла, що боїться крові. Захопилась екологією, піклуванням про навколишнє середовище. Найважчим за весь час навчання було скласти екзамен з вищої математики на “ 5” . Займається науковою діяльністю, досліджуючи вплив електромагнітних хвиль на навколишнє середовище. Наставниками в цій роботі є викладачі Н.І.Жукова та М.І.Сергієнко. Мілена вважає, що все в житті повинно бути в гармонії: родина, робота, друзі. У майбутньому бачить себе науковцем, фахівцем у галузі управління екологією.
Інна Матвійко (гр.ОН-42м), як і багато маленьких розумних дівчаток, обирала професію вчителя, але доля зв'язала її з енергетикою. Інна брала участь у науковій конференції студентів ІЕЕ (2009 р.). Разом із співробітниками лабораторії теплових труб ТЕФ та викладачами кафедри теплотехніки й енергозбереження ІЕЕ готувала доповіді на міжнародні науково-практичні конференції. Опублікувала статтю в журналі «Країна знань» (2008 р.). Вдячна за допомогу викладачам – В.В.Дубровській та В.І.Шкляру. Найважливішим для Інни є підготовка магістерської роботи та отримання диплома магістра, а в майбутньому – пошук перспективної роботи та створення родини.
Віта Черевач (гр.ОЕ-43м) у школі була відмінницею, мріяла стати вчителькою початкових класів. Закінчила гімназію в м. Кузнецівськ із золотою медаллю, та два роки двері обраних університетів зачинялися перед нею. І коли Віта вирішила випробувати свої сили в НТУУ «КПІ», університет прийняв її до лав своїх студентів. Найтяжче було вчитися на третьому курсі, коли в програму почали входити предмети зі спеціальності. Постійно бракувало хоча б однієї додаткової години на добу. Основне для неї на даному етапі – успішне закінчення університету, далі – пошук гарної роботи.
Ярослав Рубан (гр.ОМ-72) змалечку виявляв інтерес до автомобілів, хотів бути водієм. Згодом плани змінились. Незважаючи на те, що перший курс виявився для нього досить важким, він знайшов час та взяв участь у науково-технічній конференції з програмування, а також з теорії машин і механізмів. Зараз основна мета – вступ до магістратури, отримання необхідних знань для пошуку достойної роботи.
Іван Пирог (гр.ОЗ-62) мріяв стати шеф-кухарем, зараз це залишилось на рівні захоплення. Найважчим виявилось для нього примусити себе не просто вчитися, а добре вчитися. Сьогодні в планах – вступ до магістратури та отримання диплома з відзнакою. А взагалі то, найважливіше для нього – це родина.