У КПІ ім. Ігоря Сікорського буде встановлено поштомати української компанії "Нова пошта". Як відомо, ця компанія є лідером експрес-доставки поштових відправлень в України як за обсягами, так і за швидкістю доставки.

Близько 18 тисяч поштоматів по всій Україні встановлено у під'їздах житлових будинків, біля магазинів, на заправках тощо. Через поштомати "Нової пошти" можливо не лише отримувати, а й відправляти посилки та документи.

Про те, що принесе київським політехнікам розміщення в Студмістечку поштоматів "Нової пошти", розповів кореспондентові "КП" проректор з адміністративно-фінансової роботи КПІ ім. Ігоря Сікорського Сергій Манзюк.

👍

– Суть ініціативи, з якою ми звернулися до "Нової пошти", полягає в тому, щоб розмістити поштомати безпосередньо в гуртожитках КПІ. Це значно розширить можливості студентів при користуванні послугами цієї компанії при здійсненні замовлення і доставки виробів, продуктів та й взагалі будь-чого. Ми обговорили ідею з нашими студентами, отримали їхню підтримку, і звернулися до керівництва "Нової пошти" про розміщення найближчим часом 14 поштоматів у всіх гуртожитках (крім законсервованих через війну та нинішню змішану форму навчання). Крім цього, запропонували відкрити в КПІ й окреме відділення "Нової пошти", що надасть багатьом підрозділам університету більшої оперативності при обміні кореспонденцією з іншими організаціями. Погодження від "Нової пошти" вже отримано. За домовленістю з компанією, усі поштомати буде розміщено на орендних засадах. Понад те, їх буде виконано в стилі університету з використанням дизайнерських рішень. А загалом, для університету їхнє встановлення подвійно вигідне – матимемо кошти за оренду та розширення можливостей для студентів в питанні отримання соціальних послуг.

– Чи виникають якісь труднощі з реалізацією проєкту?

– На сьогодні при погодженні певних організаційних питань ми працюємо в повному розумінні з Фондом державного майна та Міністерством освіти і науки. Не бачу підводних каменів у виконанні процедур, передбачених законодавством. Затримки можливі в реалізації технічних питань з урахуванням, що кожний гуртожиток має свої особливості. Після улагодження всіх організаційних і технічних питань реалізацію проєкту заплановано на середину листопада.

– Чи можете назвати приклади співпраці КПІ з іншими великими компаніями у проєктах соціальної спрямованості?

– На сьогодні ми вже домовилися з ПриватБанком про встановлення терміналу в їдальні головного корпусу (на момент підготовки номеру його вже встановлено – прим. ред.). Це суттєво поліпшить обслуговування наших студентів і працівників, які користуються послугами їдальні – можна буде вести розрахунки не лише готівкою, але й картками. Також звернулися до компанії "Київстар" з проханням вирішити проблему із зв'язком, яка виникає під час відключення світла. Річ у тім, що сигнал веж мобільного зв'язку "Київстар", які стоять на території університету, за кілька годин вимкнення електроенергії починає просідати, і через це суттєво погіршується зв'язок. Компанія допомогла – на 3-х вежах, які стоять на будівлі Науково-технічної бібліотеки, ЦКМ і на корпусі №22, вже встановлено батареї, які під час відключення світла будуть функціонувати 8 годин. І, відповідно, в цей час університет буде забезпечено якісним зв'язком.

         Спілкувався Володимир Школьний