17 вересня в КПІ ім. Ігоря Сікорського відбулася робоча зустріч керівництва університету з представниками компаній «Boeing Україна» та «Прогрестех-Україна».
Участь у ній взяли ректор університету академік НАН України Михайло Згуровський, перший проректор академік НАН України Юрій Якименко, директор компанії «Boeing Україна» Олексій Стьопін, директор компанії «Прогрестех-Україна» Андрій Фіалковський, представник «Boeing Україна» Володимир Даниленко, керівник програм і проектів підготовки та підвищення кваліфікації персоналу «Прогрестех-Україна» Максим Гладський, очільники шести інститутів і факультетів КПІ ім. Ігоря Сікорського, випускники яких є потенційними працівниками авіабудівної галузі, – директор Інституту аерокосмічних технологій Іван Коробко, декан інженерно-хімічного факультету Євген Панов, директор Механіко-машинобудівного інституту член-кореспондент НАН України Микола Бобир, декан приладобудівного факультету Григорій Тимчик, декан інженерно-фізичного факультету член-кореспондент НАН України Петро Лобода, декан зварювального факультету Сергій Фомічов та інші.
Нині в КПІ на базі відкритих в університеті Спільних навчально-наукових центрів «КПІ ім. Ігоря Сікорського – «Boeing» – «Прогрестех-Україна» ім. С.П.Тимошенка» здійснюється підготовка фахівців для Інженерних центрів корпорації «Boeing» і компанії «Прогрестех» за двома освітніми програмами. Під час зустрічі представникам «Boeing Україна» та «Прогрестех-Україна» було запропоновано розширити кількість таких освітніх напрямів до дванадцяти, причому не лише на ММІ, а ще на п’яти факультетах. Крім того, відбулася розмова про шляхи підвищення якості знань студентів, які прагнуть навчатися на відповідних магістерських програмах за схемою дуальної освіти. Зокрема, одним із головних питань, над якими мають попрацювати як викладачі, так і студенти, є рівень володіння англійською мовою. Є проблеми і з деякими іншими дисциплінами. Тож задля визначення цих проблем і шляхів їхнього подолання прийнято рішення щодо спрямування групи викладачів до компаній - учасників освітніх програм – для ознайомлення з критеріями і вимогами до претендентів. Серед стратегічних напрямів організації підготовки кваліфікованих фахівців для галузі, які також обговорювалися, – початок відбору майбутніх фахівців не тоді, коли вони закінчують бакалаврат, а одразу після їхнього вступу на перший курс університету, а то й раніше – під час їхнього навчання в старших класах середньої школи.