Відому істину "хто хоче вчитися – знаходить можливості, хто не хоче – шукає відмовки" ще раз підтвердила розмова з шестикурсником ФАКС Святославом Федорченком – переможцем Всеукраїнської олімпіади зі спеціалізації "Авіаційна та ракетно-космічна галузь". На День першокурсника він разом з іншими чемпіонами крокував площею Знань під оплески присутніх.
Порівнюючи відгуки студентів інших вишів, з якими познайомився на олімпіаді в ХАІ, про якість підготовки фахівців, юнак з гордістю переконався, що глибока фундаментальна підготовка на молодших курсах Київського політехнічного допомагає гнучко орієнтуватися в розмаїтті спецпредметів і прикладних завдань, які доводиться вирішувати на старших курсах.
Нині Святослава зацікавили нейронні мережі та нечітка логіка, які дозволяють створювати алгоритми та математичні моделі для прийняття рішень в умовах неповної і нечіткої інформації. З такими задачами він стикається, зокрема, при проектуванні систем керування, орієнтації та навігації літальних апаратів. У практичній роботі студент спирається на знання, набуті в КПІ ім. Ігоря Сікорського та при самостійному навчанні. І хоча лабораторну базу на кафедрі новітньою назвати важко (на відміну від того ж ХАІ), молоді спеціалісти ФАКС при бажанні знаходять роботу за фахом в Україні.
Своїми здобутками С.Федорченко завдячує викладачам кафедри приладів та систем керування літальними апаратами: ст. викладачеві В.В.Гавриленку – навчав матеріалознавства та технології приладобудування – "допоміг стати тим, ким я став"; проф. Л.М.Рижкову – викладав основні спецкурси з автоматичного керування і навігаційного приладобудування – "знає багато, дуже цікаво викладає, дає фундаментальну основу, з якою все стає зрозуміло"; доц. М.Г.Черняку – викладав теорію вимірювань та чутливі елементи керування літальних апаратів – "за чітке пояснення можливих перспектив у житті кожного студента протягом чотирьох років навчання".
Згадуючи роки навчання, Святослав схиляється до думки, що впливають на формування студентів і користуються повагою викладачі, здатні зацікавити слухачів, стимулювати і скерувати потяг студентів до нового та пояснити, де можливо використати набуті знання.
Тепер він працює над магістерською, студіює новітні наукові публікації та "працює на своє майбутнє". У людей активних, амбітних і цілеспрямованих, до яких належить і Святослав Федорченко, завжди є шанси знайти застосування своїм знанням і вмінням. Вони прагнуть поєднати непоєднуване, досягти більшого меншими зусиллями, перетворити знання на дії, а дії – на результат. Для них важливо не лише вивчити формули і теореми, знати що з чого складається і як називається, а й як "це" працює і чи можна його покращити.