Одним із головних питань порядку денного засідання Адміністративної Ради університету, яке відбулося під головування ректора академіка НАН України Михайла Згуровського 13 червня, було питання щодо розробки і впровадження Інформаційно-діалогової платформи КПІ ім. Ігоря Сікорського (ІДП).
Платформа ця створюється для організації ефективних комунікацій співробітників та студентів університету з керівництвом інститутів, факультетів та інших університетських підрозділів. У свою чергу, метою таких комунікацій є забезпечення невідкладного реагування на запити політехніків очільниками підрозділів і відповідних служб.
Слід зауважити, що створення системи Телеграм-каналів деканатів факультетів та інститутів університету за рішенням Адміністративної ради розпочалося ще в листопаді минулого року. Вона призначалася насамперед для організації оперативного інформування викладачів і студентів щодо навчально-виховного процесу та подій з життя підрозділів та університету. Як повідомив учасникам засідання проректор з перспективного розвитку Олексій Новіков, сьогодні такі канали спілкування мають 23 факультети та інститути. На них вже підписано понад 7600 користувачів і їхня кількість постійно зростає.
Отже ІДП створюється не на порожньому місці. Комунікації на її базі мають забезпечувати новий рівень взаємодії викладачів і студентів з адміністрацією факультетів та університету і невідкладного реагування на запити, звернення та повідомлення у приватному діалозі. Це досягатиметься максимальним наближенням платформи до, сказати б, місця виникнення проблем і, звісно, до користувачів з їхніми пропозиціями, запитами та побажаннями. Що, в свою чергу, забезпечуватиме можливість оперативного вирішення питань. Адміністратор ІДП університету та адміністратори платформи в підрозділах будуть призначені вже до кінця поточного місяця.
Проектом Положення Інформаційну-діалогової платформи університету передбачено, що в ній дозволятиметься будь-яка дискусія або публікаційна активність, яка не суперечить мережевій етиці та нормативно-правовим актам. При цьому університет залишатиме за собою право видаляти незаконні, беззмістовні або непристойні повідомлення без попередження. Понад те, будь-яка конфіденційна інформація або персональні дані, розміщені в ІДП університету, вилучатимуться адміністратором одразу після виявлення.
Тестова версія платформи має бути створена до кінця серпня поточного року. Тоді ж розпочнуться і її випробування. Для остаточного відпрацювання роботи системи планується, що у тестовому режимі ІДП працюватиме до кінця року. Тож у новий навчальний рік університет увійде з новим потужним інструментом оперативного реагування на питання, що можуть виникати в процесі роботи, та забезпечення максимальної відкритості у його діяльності.