Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М. З. Згуровського.

На початку засідання ректор висловив жаль із приводу відходу у вічність головного редактора газети «Київський політехнік» Володимира Васильовича Янкового, вшанувавши його пам’ять хвилиною мовчання. Голова засідання зазначив, що в житті поряд із журбою наявні й добрі події, справи, як, наприклад, День народження директора науково-технічної бібліотеки КПІ ім. Г. І. Денисенка Оксани Миколаївни Бруй. Керівник засідання привітав очільницю цієї установи.

Наближається приймальна кампанія. На часі проведення засідання приймальної комісії. Пропоную провести це засідання в середу о 15:00 год.

Проректори за напрямами діяльності та керівники головних служб університету відзвітували про роботу впродовж попереднього тижня та про плани на найближчі дні. Були напрацьовані рішення щодо планів роботи на наступний тиждень. Керівникам підрозділів надано відповідні доручення.

Перший проректор Ю. І. Якименко

АДМІНІСТРАТИВНО-УПРАВЛІНСЬКА РОБОТА

Роз’яснення й узгодження показників та обсягів формульного фінансування підрозділів – нарада за участі деканів і комісії Вченої ради. Протоколом наради визначено, що методика й інформація має бути прозорою, хоч наявні певні проблеми, які треба узгодити й надалі враховувати при розподілі спецфонду. Розіслані керівникам підрозділів показники розподілу преміального фонду з обґрунтуванням.

До кожної кафедри доведені зауваження за результатами щотижневого моніторингу інформаційних ресурсів і сайтів. Завдяки ІМЯО маємо детальні результати і стосовно інформаційних ресурсів, і стосовно сайтів.

Завершується затвердження наказами пакету Положень про дуальну освіту, про семестровий контроль, про підвищення кваліфікації НПП. Це ті документи, які нам потрібні до початку навчального року. Зараз вони проходять остаточне узгодження зі студентськими організаціями. На цьому тижні їх схвалимо.

У зв‘язку з продовженням карантину з урахуванням наказів та листів МОН підготовлений наказ, який сьогодні буде у вас на підписі, про продовження конкурсу НПП.

Він був призупинений. Це призупинення скасовується. Нам потрібно проводити цей конкурс зі зміненими процедурами. Для цього необхідно на початку вересня провести Вчену раду за моделлю, яку ми проводили 30 червня, де спочатку затвердити Положення про зміну цієї процедури, а після цього провести й обрання працівників на заміщення вакантних посад з рекомендаціями. Може бути обрання бюлетенями у виділений для цього час, коли кожний із членів Вченої ради може підійти й проголосувати. Це необхідно, тому що зібралося чимало тих співробітників, які мають взяти участь у конкурсі. До 26 серпня маємо це реалізувати. Тож готується проведення конкурсу за зміненою процедурою з попереднім затвердженням Вченою радою змін у відповідних Положеннях.

ОСВІТНІЙ ПРОЦЕС

Підготовка до організації змішаної форми навчального процесу з обов’язковим завантаженням до дистанційної платформи повного переліку потокових лекційних курсів – робота з підрозділами.

Розподіл студентів 2 курсу за освітніми програмами з урахуванням вибіркових дисциплін, формування відповідного розкладу занять.

ПРИЙМАЛЬНА КОМІСІЯ

Із 03.08 по 10.08.2020 – вступні випробування – творчий конкурс 023 спеціальність – 99 вступників зареєструвалося. Станом на 09:00 з’явилося 45 наших абітурієнтів.

Організація вступних випробувань до аспірантури (274 вступники) – предметні комісії, пакети документації. До 14 серпня кафедри формують дослідницькі пропозиції та робочі навчальні плани за всіма освітніми програмами.

У центрах «Крим-Україна» й «Донбас-Україна» почалася реєстрація абітурієнтів – у зареєстрованих 26 осіб ведеться оформлення документів, включаючи результати випробувань із історії та української мови.

Магістратура – отримані показники держзамовлення від конкурсної комісії МОН. У нас було держзамовлення на 1788 осіб. Ми отримали 1212 місць, тобто на 516 осіб менше, ніж було в запиті. Аналізується ситуація щодо кожної спеціальності – за наявності конкурсу можливий перерозподіл місць між ЗВО. Це створює певні проблеми. Головна проблема полягає в тому, чи зможемо заповнити ці місця і яка конкурсна ситуація по кожній зі спеціальностей. Конкурсна ситуація загалом в Україні щодо кожної спеціальності буде регулюватися. І коли у нас на якусь спеціальність буде великий конкурс, то можливий перерозподіл місць у межах закладу вищої освіти з іншими закладами. Насамперед проблема не в тому, що нам зменшили кількість бюджетних місць, а в тому, щоб ми чітко мали конкурсну ситуацію й заповнили ці місця.

Найбільше зменшення стосується гуманітарних й економічних спеціальностей, а також інформаційних технологій.

Початок прийому документів до магістратури з 05 серпня, на бакалаврат – з 15 серпня. Всі вони приймаються в електронному режимі. 05 серпня ці деталі щодо початку прийому документів і роботи приймальної комісії будемо готові обговорити.

Коментар М. З. Згуровського

Щодо плану прийому. Маємо реально набрати вступників на місця державного замовлення. У цій складній ситуації, коли обмежена мобільність молоді, усі працювали в Інтернеті. Тому для підрозділів КПІ набуває особливої ваги проведення профорієнтаційної роботи на їх інформаційних ресурсах.

Друге. Під час розгляду питань приймальною комісією також потрібно обговорити деякі питання Адміністративної ради. Перш за все ми вже здійснили низку реформ. Потрібно обговорити, в чому суть і цілісність цих перетворень, які зараз відбуваються. Тож така стисла інформація має бути надана. Визначимо, хто, що і які питання висвітлюватиме.

Проректор із навчально-виховної роботи Н. В. Семінська

Закінчуємо формування в базі Міністерства соціальної політики списку на виплату 1500 соціальних стипендій за серпень та додаткового списку на виплату соціальної стипендії за липень.

Продовжується спільна робота з ЮУ та ДЕФ над положенням про пільгове кредитування.

Навчально-виховна робота

Проведена робота з заступниками деканів/директорів із соціально-побутових питань щодо підтримки зв'язку та здійснення ними контролю за станом почуття студентів, які залишилися за рішенням факультетів/інститутів на літній період в гуртожитках.

Робота над документами:

Здійснено черговий етап вичитування та коригування Положення щодо сприяння працевлаштуванню.

Узгоджується проєкт положення про департамент із урахуванням змін.

Профорієнтація

Із метою вирішення завдання, яке поставив ректор, щодо оновлення посилань на соціальні мережі факультетів у Каталозі вступника зроблено аналіз офіційних сторінок факультетів/інститутів. За результатами аналізу виявлено, що чотири факультети/інститути (ІАТ, ФБМІ, ФЕЛ, ФПМ) не створили сторінки, а лише профілі або групи; ІХФ – інформація відсутня загалом, ФТІ – інформація не оновлювалася з початку року, ТЕФ – вказана стара назва університету й інформація не оновлювалася з грудня 2019 р., ФІОТ – за пів року опубліковано 3 новини.

Враховуючи ситуацію, яка склалася з офіційними сторінками у 9 підрозділах, вважаємо їхнє анонсування в Каталозі вступника поки не доцільним. У всіх інших підрозділах інформація оновлена.

Ведеться активна спільна робота з приймальною комісією університету. За попередній тиждень анонсовано та випущено 7 подкастів «Як вступити до закладів вищої освіти у 2020 році?».

Під час трансляції в прямому ефірі запуску марсохода «Наполегливість» (Perseverance) телеканалом «UA: Перший» 30 липня бути одним із коментаторів запросили співробітницю ДНВР, керівницю навчально-наукового центру «Noospere Engineering School KPI КПІ ім. Ігоря Сікорського» – Ганну Сарибогу. В ефірі обговорювали перспективи розвитку України як космічної держави. Також йшлося про важливість інженерної освіти в державі.

Працевлаштування

Продовжується робота щодо визначення критеріальних вимог до наших випускників. Проаналізовано 290 компаній та сайти інтернет-ресурсів work.ua, job.ua.. Станом на 31.07.2020 р. опрацьовано матеріал щодо 59 освітніх програм.

Збільшується кількість підписників на каналах ЦРК. Продовжуємо наповнювати ці канали актуальною інформацією щодо партнерства, вакансій та порад із питань працевлаштування.

Організаційна робота

Отримали від керівників гуртків звіти (51 звіт) за півріччя. Їх було виконано за новою формою, розробленою спільно з проректором із наукової роботи, яка дозволить визначити ефективність навчальної діяльності.

Підготовлено та анонсовано на каналах КПІ та у ФБ статтю – гайд по інтернет-ресурсам КПІ «Helpic» із корисною інформацією про навчання, стипендії, працевлаштування, гуртки, гуртожитки й багато іншого. Загальна кількість гайдів – 50, які з урахуванням зауважень та побажань студентів оновлюються (120 поширень / 8000 переглядів).

Організаційна робота

Отримали в ІМЗО диплом ІІІ ступеня за підписом т.в.о. міністра МОН та вручили Ковтун Юлії, студентці факультету лінгвістики, яка стала переможницею Х міжнародного мовно-літературного конкурсу імені Тараса Шевченка

Підготовлено та передано документи на тендер щодо ремонту Малого залу ЦКМ.

Соціальна служба

Протягом минулого тижня психологи надали 10 індивідуальних психологічних консультацій.

Взяли участь у міжнародному проєкті Civil Match. У результаті маємо контактні дані багатьох організацій із різних країн для подальшої співпраці.

Департамент у співпраці з дирекцією студмістечка та з командуванням ІСЗЗІ, адміністрацією ІТС та Медіалабораторією інформує широкий загал про стан самопочуття курсантів та студентів КПІ, що перебувають на карантині. Департамент має постійно зворотний зв'язок зі студентами ІТС та командуванням ІСЗЗІ.

Щодо стану почуття співробітників департаменту

29.07.2020 р. стали відомі результати тесту на короновірус співробітника, який протягом 2 тижнів перебуває на лікарняному. Тест виявився позитивним. Сімейний лікар повідомив до СЕС, але до КПІ жодної інформації щодо цієї ситуації не надходило. Із огляду на це прийнято рішення діяти відповідно до рекомендацій МОЗ, а саме відправити всі особи, які контактували з цим співробітником, на самоізоляцію та організувати роботу в дистанційному режимі. Протягом вихідних співробітники зв’язались зі своїми сімейними лікарями та отримали рекомендацію, що після закінченню 2 тижнів від останнього контакту приступити до роботи. Цей термін сплив 01.08.2020 р. Усі співробітники почуваються задовільно та перебувають під наглядом своїх лікарів.

Тимчасовий перехід співробітників на дистанційну роботу не вплине на функціонування департаменту.

Коментар М. З. Згуровського

Усі члени ректорату знають про спалах коронавірусу в 12-му гуртожитку, де проживають курсанти ІСЗЗІ та студенти ІТС. Були вжиті досить рішучі заходи. Зараз ми чекаємо, з одного боку, видужання шпиталізованих 18 курсантів. Решта курсантів, які без симптомів перебувають в режимі ізоляції, мають пройти відповідне лікування.

Заступник проректора з наукової роботи Ю. М. Сидоренко

На виконання рішень Координаційної ради КПІ

Завершено збір інформації щодо проєктів, які подавались від КПІ ім. Ігоря Сікорського та за участі його науковців до НФДУ. Найближчим часом буде видано брошуру та розпочато підготовку документів для отримання свідоцтва авторського права на твір.

На виконання доручення ректора

Проведено 10 зустрічей із головними редакторами (заступниками) 11 наукових періодичних видань КПІ імені Ігоря Сікорського, які належать до категорії Б. Йшлося про подальший розвиток цих журналів та їхні перспективи входження до наукометричних баз Scopus і WoS. На прийомі були обговорені проблемні моменти журналів та окреслена подальша робота з чіткими строками виконання таких основних етапів, як-от: 1 – усунення недоліків, 2 – перевірка готовності видання через онлайн-сервіси, 3 – подання документів до Scopus або WoS.

Проаналізовані й перевірені Показники наукової діяльності ІПСА щодо обсягів надходжень до спеціального фонду за результатами їхньої наукової діяльності. Встановлено, що виконувані проєкти віднесені до КПКВК 2201160 «Підготовка кадрів закладами вищої освіти та забезпечення діяльності їх баз практик». Це на сьогодні не враховується у формульному фінансуванні ЗВО як «Показник наукової діяльності». Додатковим ускладненням є те, що обладнання ставилось на баланс ІПСА КПІ ім. Ігоря Сікорського і не вся інформація потрапляла у звітність щодо «прив’язки» до КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Узгоджено й розпочато процедуру підписання договору з майданчиком zakupki.prom.ua про доступ до онлайн-сервісу майданчика (надає доступ до Prozorro) представниками КПІ ім. Ігоря Сікорського. На сьогодні наукові групи 4-х факультетів (ІЕЕ, ТЕФ, ІАТ, ФЕА) уже виявили активну зацікавленість участі в електронних торгах.

Співпраця з зовнішніми партнерами

Взяли участь у підготовці і проведенні низки зустрічей із такими партнерами:

29.07.2020 р. – за ініціативи ректора та за його участі провели зустріч-нараду з головним конструктором компанії «Аеропракт» Ю. Яковлевим щодо можливостей співпраці на базі ТехноХаб КПІ.

30.07.2020 р. отримали від DelFast конкретні пропозиції щодо розгортання спільного Центру передового елекротранспорту на базі ТехноХаб КПІ.

30.07.2020 р. – разом із І. Малюковою відвідали Інститут серця МОЗ України, де разом із Б. Тодуровим і фахівцями обговорили першочергові спільні MedTech-проєкти. Виділено 4 проєкти.

31.07.2020 р. – новому керівництву СЗРУ були представлені розробки й пропозиції для співпраці.

Поточна робота

30.07.2020 р. підготовлено Наказ щодо нових розмірів щомісячної стипендії КМУ для молодих учених (з 01.07.2020 р. – 4394,0 грн. та з 01.12.2020 р. – 4540 грн. в КПІ – 9 стипендіатів.

Налагоджено роботу щодо подання заявок на ОПІВ виключно онлайн.

Активно наповнюємо інформацією оновлений сайт science.kpi.ua, ведемо телеграм-канал та сторінку у Фейсбуці.

Опрацьовуємо пропозиції С. П. Пухи стосовно науково-інноваційної діяльності загалом та перспектив ОКБ «Шторм» зокрема.

М. З. Згуровський

Хочу звернутися до вас, до Юрія Івановича та до Олексія Анатолійовича про методику формульного фінансування підрозділів, виходячи з показників їх діяльності. На прикладі одного підрозділу ми побачили, що люди в підрозділах не поіїнформовані, як здійснюються розрахунки. Тож вони не можуть це перевірити. Тому дуже правильна й безальтернативна система формульного фінансування підрозділів за показниками діяльності може наштовхнутися на недовіру людей, якщо не зробимо її повністю прозорою і такою, яка може бути перевіреною будь-ким.

Олексію Анатолійовичу, ви створюєте профілі підрозділів. Зробили дуже важливу справу, але вона повністю не завершена. Маєте разом із Анатолієм Анатолійовичем, разом з іншими департаментами продовжити формування єдиної бази показників, щоб в неї вносилися усі показники, які використовуються для розрахунків, щоб ви могли оперативно надати відповідь, чому ви саме так порахували. Це дуже важливо, тому що це питання довіри до тих реформ і перетворень, які ми зараз робимо.

О. А. Жученко

Ця база, яка зараз формується, буде завершена. Ця база буде публічною. І кожен зможе перевірити внесену туди інформацію.

Ю. І. Якименко

Ви ставили завдання, і у нас до кінця року єдина база даних усіх показників має бути сформована. Це ми, звичайно, зробимо, але на сьогодні її ще немає.

М. Ю. Ільченко

Хочу прокоментувати те, що зараз відбулося стосовно бази даних. Про той один підрозділ, про який ідеться, Віталій Анатолійович консультувався зі мною. Раніше не було важливо, за якими рахунками проводилися кошти, зароблені наукою. Бо ж не було тієї формули фінансування, де спецфонд зараз впливає на формульне фінансування університету. Зараз це принципово. У тому підрозділі йшлося про кошти, отримані за виконання наукового гранту, що стосувався лінії НАТО. Це науковий проєкт, який проведений через 1060 – «Підготовка кадрів», хоч за змістом, за постановкою – це наука. Тому в цьому разі потрібно порадитись із Людмилою Григорівною, як у подальшому виробити принцип такий: якщо кошти йдуть від науки, то все-таки їх проводити за рахунками, що стосуються науки. Важливо, щоб ті кошти не втрачались у нашому внутрішньому обліку. Бази даних мають бути сформовані правильно.

М. З. Згуровський

Можемо виходити з мотиваційних підходів. Якщо для КПІ важливо виконувати проєкти, до яких належать проєкти НАТО “Наука заради миру”, то маємо це враховувати. Якщо це для університету важливо і якщо хочемо мотивувати вищі досягнення наукової роботи підрозділів, то відкидати з обліку такі проєкти, мабуть, недоцільно. Проаналізуймо, де ж ми випустили цю категорію проєктів. Юрію Івановичу, Олексію Анатолійовичу, ви могли б повернутися до самої системи і ще раз її проаналізувати?

Ю. І. Якименко

Що стосується врахування, то це враховується. Уся проблема в тому, що для університету ці показники не враховуються при фінансуванні науки, які не входять у формульне фінансування. Наш принцип такий, що ми враховуємо підрозділам ті показники, які враховуються університету загалом. І дійсно, на сьогодні це питання, чи проходять кошти за рахунками 1016 чи 1040. Таким чином, чи висвітлюються у МОН, чи ці кошти університет отримав на науку, чи не отримав. Що стосується внутрішнього фінансування, то тут, безумовно, воно враховується і в показниках, і в переліку цих профілів.

М. З. Згуровський

Йдеться не про те, що це не було враховано при розрахунку фінансування. Розумію, що, можливо, в Міністерстві цього немає. Тому я прошу, Юрію Івановичу, Михайле Юхимовичу, Олексію Анатолійовичу, ще раз проаналізуйте нашу систему. Слід внести якісь корекції для того, щоб заохочувати наукових співробітників високого рівня.

Ю. І. Якименко

Беремо до уваги такі пропозиції.

М. Ю. Ільченко

Загальний принцип має бути чіткий. Гроші, зароблені в науці, мають проходити по вертикалі знизу до верху однозначно. Це буде справедливо. Готовий разом із вами попрацювати. «Наука заради миру» – так називається програма НАТО, а вона у нас потрапила в програму «Підготовка кадрів».

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

1. Комісія з атестації наукових кадрів (голова – професор В. Б. Струтинський) завершила напрацювання пропозицій та зауважень до виставлених НАЗЯВО на громадське обговорення проєкту щодо Порядку присудження наукових ступенів та проєкту Положення про акредитацію спеціалізованих вчених рад. Серед них – 7 загальносистемних зауважень, які стосуються обох документів, що їх доцільно об’єднати в один. 25 пропозицій стосуються проєкту Порядку присудження вчених ступенів, ще 4 пропозиції – Положення про акредитацію спеціалізованих вчених рад.

2. Комісія з етики та академічної доброчесності (голова – О. М. Бруй):

  • встановила, що професора Ю. М. Туза було включено до складу авторів публікації в журналі «Метрологія та прилади» без його згоди, що неприпустимо;
  • з метою запобігання таким ситуаціям надалі надіслано лист головному редактору згаданого журналу, в якому висловлено прохання включити у процес приймання рукописів для публікації в журналі письмову згоду кожного з авторів;
  • щоб запобігти таким випадкам, комісія Вченої ради надіслала лист керівникам підрозділів університету й рекомендувала інформувати науково-педагогічних працівників про необхідність відстеження ситуації щодо плагіату в роботах, де вони є не єдиними авторами, та недопущення щодо залучення чи дописування авторів публікацій без їхньої згоди. Також рекомендовано пройти в Інституті післядипломної освіти університету курс із академічної доброчесності для підвищення кваліфікації науково-педагогічних працівників;
  • відповідні листи до НАЗЯВО з зазначених питань за підписом ректора надіслано до згаданої установи.

Проректор із міжнародного співробітництва С. І. Сидоренко

Міжнародні контакти

● Після зустрічі ректора М. З. Згуровського з Й. В. Надзвичайним і Повноважним Послом КНР в Україні паном Фань Сяньжуном готуються пропозиції до Посольства КНР в Україні, які можуть бути корисними для розвитку співпраці КПІ з партнерами в Китаї, зокрема, йдеться про пропозиції, спрямовані до структур в Китаї, які відповідають за направлення китайських громадян на навчання в Україні (отже, і на навчання в КПІ) з метою збільшити кількість китайських громадян, які навчаються в КПІ.

Із метою обговорення нових пропозицій КПІ на минулому тижні відбулася зустріч керівників ДМС із першим секретарем Посольства КНР в Україні паном Ваном Дадзюнем, який відповідає за освіту.

● 27 липня 2020 року відбувся урочистий захід «Презентація оновлених експозицій Державного підприємства «Антонов», Київського відділення корпорації «Boeing», групи компаній «Прогрестех», ТОВ «Аеропракт» в Державному політехнічному музеї України при КПІ ім. Ігоря Сікорського».

Результативно завершено перемовини, розпочаті в квітні-червні, і здійснюються дії на реалізацію досягнутих домовленостей.

● Із Північно-Західним політехнічним університетом продовжується підготовка проєкту тексту угоди на створення українсько-китайської спільної лабораторії космічних технологій.

● У зв′язку з пропозицією від китайських партнерів (ПЗПУ) здійснити запуск наносупутника КПІ переговорна група (В. А. Пасічник, С. І. Сидоренко, А. П. Шишолін, Ю. М. Сидоренко ) запросила в китайської сторони анотацію й отримала цю анотацію спільного проєкту й характеристики пускових можливостей.

Міжнародні заходи

Розпочато підготовку до «BSUN Конгрес-2020» та 14-ї конференції ректорів університетів Мережі Університетів Чорноморського Регіону (BSUN), який планується 20-22 жовтня 2020 року.

Буде обговорено «Роль університетів у вирішенні складних викликів сьогодення», низка з яких відображена в 17-ти цілях ООН щодо сталого розвитку, – за чотирма основними темами:

1. Університетське лідерство в суспільстві.

2. Складні виклики та університети.

3. Партнерство державних та приватних університетів.

4. Формування альянсів університетів, орієнтованих на вирішення викликів.

Розвиток нормативної бази університету в міжнародній сфері

Напрацьовано типовий текст договору про співпрацю, який може укладатися з компаніями, які на безоплатній основі надають послуги щодо набору іноземних громадян як кандидатів на навчання в КПІ.

Текст договору складений і узгоджений із Є. В. Дергачовим, Л. Г. Субботіною, В.І. Дмитренком, М. О. Мазур таким чином, щоб виключити всі можливі ризики, за якими згідно з повідомленнями ЗМІ можуть зіткнутися університети при взаємодії з такими компаніями.

Робота по організації набору іноземних громадян на навчання в КПІ

Розпорядженням ректора створено «Координаційну раду з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського та роботи з ними в період навчання».

Головними завданнями Координаційної ради визначено:

● формування нової системи роботи Університету в цій сфері за нових умов – як складова введеної Вченою радою 30-го червня 2020 року нової системи управління університетів через визначення цілей («kpi») та встановлення відповідальності за їх досягнення (або недосягнення);

● забезпечення виконання завдання «Стратегії розвитку КПІ ім. Ігоря Сікорського на 2020-2025 роки»: до 2022 р. забезпечити зростання контингенту іноземних громадян (студентів, аспірантів, слухачів підготовчого відділення, курсів підвищення кваліфікації) на навчання в КПІ ім. Ігоря Сікорського до 5-6 % від загальної кількості здобувачів вищої освіти Університету;

● надалі вихід на більш високі рівні цього параметру КПІ ім. Ігоря Сікорського у світових рейтингах університетів.

Кількісні характеристики ходу вступної кампанії станом на 03.08.2020 р. такі: враховувались ті студенти, які вже підписали контракти та заплатили за навчання; значна частина іноземців має час до 05.08.2020 р. визначитись, куди вступати.

1. На бакалаврат: 80 контрактів (минулого року – 74)

2. У магістратуру: 20 контрактів (минулого року – 16)

3. В аспірантуру: 6 контрактів (минулого року – 0)

4. Видано запрошень на навчання: 30 (минулого року 121).

Певне відставання щодо надання запрошень у порівнянні з минулим роком обумовлено тим, що минулого року запрошення видавались з 10.05.2019, а цього року з 13.07.2020, тобто фактична затримка з початку видавання запрошень цього року складає 2 місяці.

● Готується серія зустрічей у Посольствах країн, які визнані перспективними для набору іноземних громадян як кандидатів на навчання в КПІ: Азербайджан, Туркменістан, Узбекистан, Туреччина, Йорданія, Іран, Китай, В′єтнам, Бразилія, Аргентина, Перу, Еквадор, Марокко, Нігерія, Індія, Пакистан, Туніс, Сенегал, Кувейт, Конго, Ізраїль, Єгипет.

Перша така зустріч керівника ДМС відбулась минулого тижня в Посольстві Китаю з першим секретарем Посольства паном Ван Дадзюнем.

Тема розмови – зацікавленість КПІ започаткувати співпрацю зі структурами в Китаї, які відповідають за направлення китайських громадян на навчання за кордоном, – із Центрами підготовки й направлення китайських громадян на навчання, діяльність яких координує Міністерство освіти КНР, з метою збільшити кількість китайських громадян на навчання в нашому університеті саме через співпрацю з такими структурами.

Мета – прийняти на навчання в КПІ (за пріоритетними напрямами: авіаційні, космічні, інформаційні та біо-технології, штучний інтелект, кібербезпека, чиста вода, нові матеріали та ін.) талановитих абітурієнтів, діяльність яких – після завершення навчання в КПІ й отримання диплому КПІ – стане фундаментом для поглиблення співпраці КПІ з партнерами в Китаї в освітній, науково-технічній, інноваційній сферах за вищезазначеними пріоритетними напрямами й слугуватиме розвитку різнопланового економічного співробітництва України і КНР у довгостроковій перспективі.

Посольство КНР в Україні пообіцяло надати допомогу в започаткуванні такої співпраці з Центрами підготовки й направлення китайських громадян на навчання за кордоном.

● Наступна зустріч передбачена в Посольствах Азербайджану, Туркменістану, Узбекистану та Єгипту.

Вибір Посольства АРЄ в Україні для співпраці з КПІ як одного з перших серед групи країн, визначених як перспективних, вбачається актуальною в контексті того, що АРЄ – найбільший торговельний партнер України на Африканському континенті та Близькому Сході. Також, зважаючи на зацікавленість України в підготовці і навчанні фахівців для АРЄ, посилюється співпраця в космічній галузі, про що й було заявлено в телефонній розмові Президента України Володимира Зеленського з Президентом Єгипту Абделем Фаттахом Ас-Сісі.

● Продовжується робота з Посольствами України в країнах Азійсько-Тихоокеанського регіону та Південної Америки щодо інформаційної кампанії з набору іноземних громадян на навчання в КПІ.

За дорученням ректора готуємо розгляд пропозиції колишнього Посла України в Китаї І. А. Литвина про створення ТОВ «Education in Ukraine», яке опікувалось би залученням китайської молоді на навчання в закладах вищої освіти України, зокрема, в КПІ (з подальшим поширенням діяльності на ряд інших країн Азійсько-Тихоокеанського регіону, Близького та Середнього Сходу).

У середу, 05.08.2020 р., о 15-00 в кім. 155 планується зустріч із І. А. Литвином для обговорення цієї пропозиції.

У комплексному розгляді пропозиції братимуть участь Л. Г. Субботіна, Б. І. Дуда,

В. А. Кондратюк, Є. В. Дергачов, М. В. Печеник, І. А. Мединцев.

Забезпечення позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів

Уперше КПІ робить спробу пробитися до Шанхайського рейтингу: КПІ зареєструвався в GRUP SURVEY (базі даних університетів для рейтингування в Academic Ranking of World Universities (ARWU)) Шанхайського рейтингу.

До 15 серпня дані від КПІ за 2015-2019 роки, що вимагаються рейтингом, мають бути передані.

Зараз відбувається формування необхідної бази даних із метою їх вчасного надсилання.

04 серпня 2020 року о 17.00 годині відбудеться спільний семінар із рейтингом QS для того, щоб оцінити Інтернет онлайн-можливості нашого університету.

Спираючись на компоненти категорії онлайн-навчання університетської рейтингової системи QS Stars, цей вебінар проаналізує ключові сфери й оцініть можливості КПІ вести навчальний процес в онлайн-режимі.

На минулому тижні надано протокольне забезпечення візиту делегації керівників СЗР України, присвяченого інформуванню про досвід і перспективи співпраці.

М. З. Згуровський

Сергію Івановичу, потрібно прискорити доопрацювання тих документів, над якими ми з вами в кінці минулого тижня активно працювали. Це в робочому порядку, сьогодні маємо це обговорити для того, щоб пришвидшити їх остаточне оформлення і підписання.

Проректор із адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Щодо напрямку господарської роботи:

  • провели перезаряджання первинних засобів пожежогасіння в Університеті в усіх навчальних корпусах та структурних підрозділах;
  • підготували технічну документацію і виставили вже на майданчик Prozorro закупівлі послуги по виконанню проєктної документації на встановлення автоматичної пожежної сигналізації в усіх гуртожитках студмістечка;
  • окрім того, підписали договір цього тижня щодо оновлення дорожніх знаків;
  • провели підготовчі роботи перед нанесенням дорожньої розмітки на території Університету;
  • підготували майданчики під встановлення оновлених дорожніх знаків;
  • продовжуємо ремонтні роботи в холі 16-го навчального корпусу для покращення роботи відбіркових вступних комісій;
  • закінчили ремонтні роботи системи теплопостачання 15-го навчального корпусу;
  • інтенсивно продовжуємо готувати кошторисну документацію щодо виконання поточних ремонтів аудиторного фонду Університету та місць для загального користування згідно з затвердженим планом на Раді з питань розвитку. Підготовлено технічну документацію щодо 4, 8, 10, 12, 32-ого навчальних корпусів, яку плануємо виставляти на майданчик Prozrro наступного тижня;
  • провели нараду з помічниками деканів/директорів факультетів/інститутів щодо напряму господарської роботи за результатами проміжної перевірки комісією стосовно підготовки матеріально-технічної бази Університету до нового навчального року;
  • у скверику за музеєм авіації та космонавтики продовжуємо роботи з викладання тротуарної плитки. Продовжуємо проводити підготовчі роботи щодо прокладання другої половини системи зрошення. Завезли 90 тонн родючого чорнозему під зелені насадження;
  • закінчуємо виконання другого етапу з упорядкування території біля 17-го навчального корпусу;
  • закінчуємо підготовку проєкту упорядкування території за 28 -им навчальним корпусом;
  • підготували розпорядження про створення комісії з обстеження теплових мереж Університету. Мета – виведення теплових мереж житлових будинків зі складу університетських й прийняття їх на облік обслуговування мереж міста із подальшим отриманням дозволу МОН. Це дозволить зменшити витрати Університету на покриття тепловтрат мережами та їх утримання, якими фактично Університет не користується. Щонайважливіше це дозволить укласти безпосередні договори на теплопостачання з КП «Київтеплоенерго» з мешканцями ж/б 4 і 5;
  • зверталися до Київводоканалу щодо знімання показів водолічильників і нарахування плати за липень 2020 року. Завдяки своєчасній перевірці вдалося зменшити виставлений рахунок на суму більше як 50 тис. грн.;
  • розпочали збирати щити для організації дистанційного знімання показів із теплолічильників. Станом на кінець тижня КПІ – Телеком проклав інтернет до 18 точок із 30;
  • провели спеціальне оброблення поверхонь, із якими найчастіше контактують люди в Університеті, дезінфікувальними засобами з використанням розпилювальних пристроїв;
  • щоденно здійснюємо вологе прибирання в усіх будівлях Університету дезінфікувальними та хлорованими розчинами.

Щодо соціального напряму:

  • на минулому тижні була проведена перевірка працівників їдальні курсантів на COVID-19. Усього проходило тестування 22 особи разом із працівниками адміністрації ЦСХ. Тести показали негативний результат, що підтвердило відсутність захворюваності у працівників ЦСХ;
  • продовжуємо надавати послуги харчування для курсантів ІСЗЗІ та студентів ІТС, які перебувають у 12 гуртожитку на карантині у віддаленому режимі без затримок. Доставляємо страви та продукти харчування;
  • протягом минулого тижня отримали від «УКРВАКЦИНИ» 4000 одноразових масок та отримали гуманітарну допомогу від уряду району Сяошань міста Ханчжоу, Китай. Отримали медичні маски одноразові – 40 000 шт., мед. маски № 95 – 700 шт. та 50 безконтактних термометрів. Провели засідання оздоровчої комісії, доповіли про стан оздоровчого сезону на поточний момент, зокрема, укладені договори для безперебійної роботи баз відпочинку. Бази відпочинку забезпечені працівниками відповідно до штатного розпису на 2020 рік. Наявні медичні працівники, які постійно проводять температурний скринінг працівникам та відпочивальникам, слідкують за станом здоров’я осіб, які перебувають на базах відпочинку. На всіх базах відпочинку наявне триразове харчування. Були закуплені маски, антисептичні засоби. Наявні всі матеріали для обробки приміщень на базах відпочинку відповідно до карантинних вимог. Оновили пожежний інвентар на базах відпочинку. Проведений поточний ремонт частини номерів на базах відпочинку, здійснений ремонт даху адміністративного корпусу та альтанок у СОТ «Політехнік». Запланований ремонт даху першого спального корпусу та їдальні, проведені роботи щодо освітлення території баз відпочинку. Проводиться покращення пляжної інфраструктури та проведене розширення зон відпочинку;
  • бази відпочинку працюють у штатному режимі;
  • наразі середнє завантаження стосовно путівок в ОК «Маяк» складає 53%, поступово заповнюється. У СВСТ «Сосновий» – 72%. Політехнік був протягом тижня заповнений на 25% та на вихідні – 75%;
  • проводимо рекламну кампанію для баз відпочинку в соціальних мережах та на інших інформаційних ресурсах;
  • під час засідання тендерного комітету розглянули рішення, яке вже виставили на майданчик прозоро, що стосується оновлення ліфтового господарства. Був проведений ряд різних комісій, в тому числі відбулося засідання технічної комісії, де перевірили повністю усю документацію, привели її у відповідність до чинного законодавства, оскільки вартість закупівлі складає 15 млн гривень.

Щодо напряму безпеки:

  • підсилили складову охорони громадського порядку на базах відпочинку, оскільки наявні зміни в «Маяку», «Сосновому», «Політехніку»; вони вже більше заповнені, ніж були у липні;
  • узгоджуємо нові інструкції для чергових стаціонарних постів, які будуть працювати з системою контролю та управлінням допуску в Університет із урахуванням рекомендацій ДСНС;
  • закінчили спільно з працівниками поліції спільне навчання зі спеціальної та правової підготовки;
  • продовжуємо спільне патрулювання по території Університету з поліцією та з національною гвардією;
  • за попередній тиждень складних правопорушень на території Університету не було виявлено.

М. З. Згуровський

Хочу нагадати про моніторинг навчально-лабораторної бази і стан її підготовки до нового навчального року. Почнеться навчальний рік – і якісь неочікувані ситуації можуть відбутися в якихось підрозділах. Тому потрібна максимальна мобілізація відповідальних у підрозділах за утримання матеріальної бази. Має відбутися і дуже чітка координація з вашого боку, і з боку ваших співробітників.

Друге. Зараз активно проводяться роботи зі створення скверу першопрохідців авіації. Нам обіцяють передати АН-2, при чому одну з перших моделей. Потрібно організувати зустріч із меценатами, які хочуть передати нам літак. І вже зараз враховувати це в плануванні скверу.

В. А. Кондратюк

Ми у плануванні це врахували. Лише потрібно визначитись, чи вони готові його передати тоді, коли приступимо до робіт облаштування ділянки.

М. З. Згуровський

Зустріч має бути організована якомога швидше.

В. А. Кондратюк

Взято до уваги.

Начальник департаменту економіки та фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

На попередньому тижні займалися такими питаннями:

Виплачено заробітну плату за ІІ половину липня, в тому числі премію за ІІ квартал 2020 року та відпускні за серпень.

Соціальна стипендія виплачена 30 липня 2020 року.

Внесені зміни до кошторису спеціального фонду за програмою «Підготовка кадрів» шляхом включення залишку на початок 2020 року відповідно до фактичних потреб.

У зв’язку з тим, що зараз проведено багато тендерів на виконання ремонтних робіт, активізувалися підрозділи з підготовки до нового навчального року, тому не вистачало коштів вже в кошторисі нашому, тому ми розписали рештки, які лишилися з минулого року. Збільшено кошторис на 101,1 млн. грн, в т.ч. на поточні видатки на суму 38,1 млн. грн., та на капітальні ремонти на суму – 63,0 млн. грн.

Підготовлено інформацію для доповіді на сесії науково-педагогічного складу стосовно фінансової діяльності та соціальної сфери.

Оплата платежів через Казначейство здійснюється без затримок.

Узгоджуємо разом із профільними Департаментами проєкти положень про структурні підрозділи.

Підвищено стипендії молодим ученим – стипендіатам КМУ відповідно до збільшення прожиткового мінімуму з 01 липня та з 01 грудня. Розмір стипендії з 01 липня становить 4394 грн, з 01 грудня – 4540 грн.

Також із підрозділами працюємо над формуванням бази даних договорів, які виконуються в цих підрозділах. Нам ця інформація дуже потрібна. Із цього приводу розмовляли з науковим департаментом університету. Це потрібна така зведена інформація з усіх підрозділів для того, щоб ця інформація була відображена у звітності щодо кожного підрозділу для формування штатного розкладу, для формування кошторису, для формування формули проєкту.

Готуємо до подання у відповідні інстанції щомісячну звітність за липень.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Про ситуацію у 12-му гуртожитку.

Окрім харчування, яке забезпечується Центром студентського харчування для курсантів ІСЗЗІ, а також для студентів ІТС, волонтери забезпечують придбання й доставку санітарно-гігієнічних засобів і ліків із аптек.

Окрім цих студентів, у нас минулого тижня був випадок захворювання на ГРВІ студентки з 18-го гуртожитку. Сьогодні вранці ми спілкувалися, добре себе почуває, нормальний стан, але все ж таки попросили її ще тиждень побути на самоізоляції та забезпечили її всім необхідним.

За минулий тиждень правопорушень не зафіксовано.

На сьогодні в 12 гуртожитку 114 курсантів ІСЗЗІ безсимптомно хворіють на COVID-19. Хворі курсанти ізольовані на 3 та 5 поверхах гуртожитку. 18 курсантів перебувають на лікуванні в лікарні.

Ще одну курсантку з позитивним ПЛР тестом шпиталізовано у профілакторії. Раніше вона була відселена з 12 гуртожитку у профілакторій як здорова за результатом негативного ПЛР тесту.

Постійний медичний нагляд здійснюють лікарі амбулаторії ІСЗЗІ.

Працівників, які входять до приміщень, де перебувають хворі, забезпечено захисними костюмами, а в приміщеннях щоденно проводиться дезінфікувальна обробка силами ДСНС України.

У гуртожитках наявні всі необхідні дезінфікувальні та захисні засоби.

Відбулися перевірки гуртожитків стосовно виконання протиепідеміологічних заходів фахівцями державної медичної установи «Лабораторний центр» і фахівцями Держпродспоживслужби України. Зауваження відсутні.

Дирекція студмістечка поселяє студентів, які навчалися в КПІ і проживали у гуртожитках, на місця, що вони раніше займали. Поселення виконується лише після медобстеження.

Постійно виконується моніторинг стану здоров’я за допомогою Google Forms та волонтерів з числа мешканців гуртожитків.

Продовжується підготовка гуртожитків до нового навчального року. Що стосується ремонтів, то зараз 23 об’єкти на ремонті. Із них 15 підпорядковуються службі експлуатації і 8 об’єктів виконують підрядні організації.

Завершили упорядкування території студмістечка.

Пропускний режим та протиепідеміологічні заходи забезпечуються у всіх гуртожитках на рівні протиепідеміологічних вимог.

М. З. Згуровський

Олександре Анатолійовичу, завдання знаєте, не будемо зараз повторювати, часто з вами їх обговорюємо.

Директор департаменту якості освітнього процесу О. А. Жученко

Хочу ще додатково сказати про зустрічі з деканами, яка була організована за вашим дорученням. Там ще були залучені профспілки. Деканам був наданий деталізований розрахунок, який здійснювався для порівняння. Таким чином, вони провели власний розрахунок. Ці дані збіглися. Це свідчить про те, що розрахунок і методика правильні.

М. З. Згуровський

Це добре, Олексію Анатолійовичу. Яка кількість деканів була запрошена?

О. А. Жученко

Були присутні 4 декани.

М. З. Згуровський

Підготуйте, будь ласка, це питання на засідання Приймальної комісії на середу, щоб ми всю інформацію довели до усіх деканів. Можливо, у когось будуть ще якісь запитання, чи хтось ще щось не зрозумів.

О. А. Жученко

Добре. Крім того, у нас є робота з підготовки ряду положень, частина яких зараз уже підписана, частина подана на підпис. Як і планувалося, подана заявка від університету на проведення акредитації освітніх програм на наступний рік. Усе було прийнято. Таким чином, 40 освітніх програм заявлено на акредитацію на наступний навчальний рік. Це 15 освітніх програм 1-2-го рівня та 25 програм докторів філософії.

М. З. Згуровський

Як іде підготовка до внутрішньої акредитації? Всі ці освітні програми, які ми зараз пропонуємо для акредитації через НАЗЯВО, вони будуть проходити попередньо через внутрішню акредитацію?

О. А. Жученко

Звичайно, будуть проходити. Ми плануємо проводити внутрішню акредитацію всіх освітніх програм, щоб мати реальну ситуацію з цих програм. Ці 40 освітніх програм будуть проходити просто більш деталізовану перевірку. У вересні-жовтні це буде здійснено.

Директор ІМЯО М. М. Перестюк

Щодо напряму аналітично-дослідницького центру

Завершено аналіз ролі прикінцевої ланки практичної підготовки у виборі професійної кар’єри випускників університету за 10-17 галузями знань. Актуалізовано вихідні дані до фінальної звітної презентації з урахуванням прийнятого 20.07.2020 р. нового Положення про організацію освітнього процесу в КПІ ім. Ігоря Сікорського та нового Положення про порядок проведення практики здобувачів вищої освіти. Також проведено зіставлення розподілу студентів на переддипломні практики з даними опитування НДЦ ПС «Соціоплюс». Наразі завершено фінальну звітну презентацію за даним напрямом досліджень (презентація додається). Загалом за грудень 2019 – липень 2020 р. оброблено близько 20,5 тисяч дипломних робіт за 2012 – 2019 навчальні роки.

Результати будуть використані при побудові профілів кафедр.

Медіалабораторія

1. Працюємо в режимі 24/7. Тримаємо безперервний зв'язок із підрозділами університету та зі ЗМІ з метою оперативного висвітлення правдивої інформації щодо ситуації з Covid-19 та запобігання інформаційним спекуляціям. Проводимо роботу з виявлення провокативних джерел інформації, організовуємо брифінги та прямі ефіри на телеканалах зовнішніх ЗМІ з метою оперативного спростування недостовірних фактів.

2. Проводиться потужна інформаційна робота зі ЗМІ щодо початку вступної кампанії.

3. У штатному режимі висвітлюємо всі поточні заходи, що відбуваються в університеті.

Директор науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй

1. Надано 161 оперативна довідка (через сервіс «Бібліотекар онлайн» на сайті, е-пошту, усно, телефоном)

2. Обслуговування користувачів у приміщенні бібліотеки:

– кількість відвідувань – 80;

– кількість книговидач – 91;

– кількість повернутих книг – 161;

– кількість консультацій – 32;

– підписано обхідних листів – 117.

3. Інформаційне забезпечення:

– надання послуги міжбібліотечного абонементу (МБА) – 10 книг;

– надання послуги ЕДД (1 заявка).

4. Сприяння публікаційній активності:

– надано дослідникам 16 консультацій із питань коригування авторського профілю у Scopus.

5. Сприяння розвитку видавничих проектів наукових періодичних видань:

– здійснено пошук публікацій у БД Scopus, в яких було процитовано статті з журналу Наукові вісті КПІ. Знайдено 268 публікацій та надіслано списки редактору журналу.

6. ElAKPI – відкритий електронний архів КПІ ім. Ігоря Сікорського:

– всього в ElAKPI станом на 31.07.2020 р. розміщено 30946 документів;

– за останній тиждень в ElAKPI розміщено 148 документів, із них шляхом самоархівування – 13.

7. За результатами роботи Комісії із розгляду запиту НАЗЯВО щодо авторства Ю. М. Туза в статті, яка є плагіатом, підготовлено:

– проект листа-відповіді Ректора до НАЗЯВО;

– лист головному редактору видання «Метрологія та прилади» з вимогою персонального підтвердження вченими КПІ свого авторства при подаванні рукописів для публікації у виданні;

– лист Деканам факультетів, Директорам інститутів, Завідувачам кафедр щодо запобігання можливих випадків академічно недоброчесного використання імен науковців КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Все, що стосується бібліотеки – основні моменти я виклала. Хочу донести важливу інформацію з приводу рішення МОНу про те, що договір на доступ до Scopus не підписаний. Наразі ведуться певні перемовини. Це пов’язано з тим, що в Scopus журнал із Криму позначений як російський. Із цього приводу призупинено співпрацю. Web of Science підписали раніше договір, тому поки що маємо доступ, гроші вже заплачені, але ситуація така сама – Міністерство надсилало рекламацію з приводу журналу, і вони забрали його з якихось списків, але в базах він індексується, де зазначено, що «Крим – Росія».

М. З. Згуровський

Зрозуміло. Відома проблема. Маємо, як і раніше, робити все, що ми робили, публікуватися. Як буде організований облік показників у цих наукометричних базах, будемо бачити. Принаймні можна робити і самостійно. Можемо виходити на певні результати. Для нас важливіше, щоб в університеті наукова діяльність продовжувалася і щоб ми її максимально мотивували.

Голова об’єднаного профкому КПІ М. О. Безуглий

Хочу повернутися зараз до питання конкурсів. Щойно переглядав базу університету. У нас порядок обрання регламентується положенням, яке затверджено наказом ректора за певними узгодженнями. А Вчена рада могла лише змінити регламент голосування й на початку вересня провести таке голосування. Наразі конкурс має відбутися близько двохсот науково-педагогічних працівників. До 31-го серпня ще у трьохсот закінчуються контракти. За два місяці – вересень, жовтень – ще у трьохсот закінчуються контракти. Усе це регулюється лише положенням, яке затверджує цю дію наказом.

М. З. Згуровський

Михайле Олександровичу! Якщо ми, як пропонує Юрій Іванович, проведемо Вчену раду десь у другій половині серпня, то встигаємо за процедурою все зробити?

М. О. Безуглий

Усе підготовлено, всіх термінів дотримуємось. Але можна це ще більш пришвидшити, тобто внести зміни в положення ще до засідання Вченої ради. А Вчена рада змінить регламент свого голосування.

М. З. Згуровський

А положення затверджується адміністрацією чи Вченою радою?

Ю. І. Якименко

Михайле Захаровичу! Те, про що говорить Михайло Олександрович, враховано. Тут два етапи. По-перше, там, де конкурс у нас був призупинений, але був оголошений, ми його проводимо відповідно до чинного положення. Можемо на засіданні Вченої ради зробити цей розгляд процедурою голосування бюлетенями, яка нами визначається. Що стосується подальшого конкурсу, тут потрібно на Вченій раді змінити положення відповідно до чинного законодавства. У цьому разі процедура призначення викладачів вже не відбувається через обрання колегіальними органами, а має іншу процедуру, набагато коротшу. Тож усі, які не брали участі в конкурсі, який призупинений, будуть проходити цей конкурс за положенням, яке затвердимо на Вченій раді. Це може бути на початку вересня.

М. З. Згуровський

Плануємо роботу таким чином, щоб встигнути провести через конкурсне обрання дуже велику кількість співробітників. Ті цифри, які ви назвали, досить великі.

Ю. І. Якименко

Річ у тім, що перша цифра – це ті, хто були подані на конкурс і були призупинені, мають бути обрані за старою системою. Це ми зробимо у вересні. А що стосується іншої цифри, які Михайло Олександрович визначив, то вони вже будуть проходити конкурс за новим положенням. Ця процедура набагато простіша, яку зможемо провести до кінця року.

М. О. Безуглий

Зрозуміло. На перший тиждень вересня готуємо положення й усі інші організаційні питання.

У нас ще піврічна звітність перед державними органами. Також проводимо звіряння щодо відшкодування університету компенсації за відпочинок на наших університетських базах.

М. З. Згуровський

Михайле Олександровичу, продовження роботи щодо більшої відкритості усіх ланок – це важливо. І тут я на профспілку дуже покладаюся. Ваші представники входять практично до усіх комісій – до комісії з перспективного розвитку, інвестиційної, орендної, до ради з розвитку, до комісії із закупівель тощо. І в тому числі члени студентської профспілки, сподіваюсь, також. Ваші представники перебувають в усіх комісіях, де розглядаються дуже чутливі для громадськості види діяльності. Чи могли б ви на своїх ресурсах інформувати членів трудового колективу про результати цієї роботи. Тоді довіра людей буде більшою.

М. О. Безуглий

Щодо ресурсів, то із задоволенням розмістимо посилання на ту офіційну інформацію, яка доступна.

В. Й. Котовський

Звичайно, працюємо відповідно до положення, проводимо засідання, висвітлюємо це все на каналах, в телеграм-каналі, в соціальних мережах. За потреби, звичайно. На цьому тижні ще, можливо, засідання відбудеться, яке також висвітлимо.

М. З. Згуровський

У вас там і профспілка, і студенти присутні?

В. Й. Котовський

Так, і профспілка, і зі студентської ради наявні представники.

Дата події