29-30 листопада в НТУУ “КПІ” на базі факультету соціології пройшла ІІІ Міжнародна науково-практична конференція “Сучасні проблеми управління”, що зібрала в залах та аудиторіях нашого вузу понад 300 учасників, серед яких – 10 докторів наук та докторантів і близько 50 кандидатів з більшості областей України, а також вельмишановні гості з Росії та Білорусі.
Свято наукової творчості розпочалося об 11 годині на пленарному засіданні в залі Вченої ради. У вступному слові до учасників конференції голова оргкомітету заслужений працівник народної освіти України, доктор філософських наук, професор Б.В. Новіков сказав: “Сучасне життя ставить перед теоретиками і практиками управління надскладне завдання: не “скотитися” до загальносвітового рівня, до кінця не розгубити, не розтратити ті надбання філософської і управлінської думки, що ми успадкували від ідеологів теоретичного та практичного гуманізму”.
Далі на пленарному засіданні своїми останніми науковими доробками поділились з зацікавленою аудиторією шановні гості – д.ф.н., проф. О.К. Чаплигін (м.Харків), що представив яскраву доповідь з інтригуючою назвою “Імітація і гра як складові публічності в епоху “Після-всього”, д.ф.н., проф. В.В. Ільїн (м.Київ) з доповіддю на тему “Легітимація розуму в соціальному управлінні”, а також провідні науковці факультету соціології – к.ф.н., проф. І.І. Федорова, к.ф-м.н., доц. Г.П. Бахтіна, к.т.н., доц. В.В. Красношапка.
Приємно відзначити і те, що в рамках конференції відбулися 2 майстер-класи, що стало на теренах КПІ однією з перших спроб впровадження новітніх форм висвітлення реального досвіду практиків управління. Зокрема, М.В. Кравченко, співзасновник видавництва “Нора-Друк” та директор Е.Д. Сімонова провели майстер-клас на тему “Проблеми українського книжкового ринку від занепаду до відродження”, на якому висвітлили сучасні проблеми видавничої справи в Україні та особливості діяльності менеджерів у галузі книгодруку та книгорозповсюдження. Видавці поділилися досвідом роботи не лише з українськими авторами, а й унікальними напрацюваннями співпраці з зарубіжними письменниками, що пишуть українською мовою.
Другий майстер-клас на тему “Інструменти маркетингу в управлінні мас-медіа” провів А.Таранов, партнер з експертної групи “Kwendi”. За допомогою мультимедіа була проведена яскрава презентація, яка висвітлювала тонкощі маркетингових стратегій, що застосовуються провідними українськими телеканалами.
Особливе враження майстер-класи справили на студентів та молодих науковців, які побачили в них реалізацію своїх мрій щодо своїх майбутніх професій.
На секційних засіданнях активно обговорювались проблеми філософії управління, державного управління, питання щодо соціальних технологій в адміністративному менеджменті, роль комунікативних та PR-технологій в управлінні, а також специфіка міжрегіонального, муніципального та корпоративного управління в умовах розвитку сучасного суспільства. Було висвітлено проблеми та перспективи застосування світового досвіду та впровадження існуючих теорій у практику здійснення управлінської діяльності в Україні, а також проблеми взаємодії філософії та методології управління.