Робимо КПІ краще!
Нещодавно на засіданні Вченої ради розпочалися звіти проректорів. Першим був представлений звіт проректора з адміністративно-фінансової роботи КПІ ім. Ігоря Сікорського Сергія Манзюка.
Найважливіші положення у звіті за минулий рік з акцентуванням за короткий період з серпня по грудень 2024 року у контексті Стратегії розвитку Київської політехніки на 2025–2030 рр. публікуємо публікуємо у цій новині.
Розпочався зовнішній незалежний управлінський аудит
Відповідно до рішення комісії, створеної ректором, підписаний договір з міжнародною аудиторською компанією RSM (одна з провідних компаній на вітчизняному ринку). Оплата цього аудиту відбудеться за рахунок благодійного внеску Асоціації випускників КПІ ім. Ігоря Сікорського. До аудиту фінансових процесів планується долучити Державну аудиторську службу України.
Оновлення лабораторій
Новий етап співпраці з Ajax Systems: здійснюється взаємодія щодо оновлення лабораторного обладнання на понад 5 000 000 грн на радіотехнічному факультеті, факультеті електроніки, приладобудівному факультеті та Навчально-науковому інституті телекомунікаційних систем.
Фінансова стійкість та відкритість
Виплата заробітних плат у повному обсязі.
Розробляється система коефіцієнтів для справедливого і прозорого розподілу заробітної плати адміністративного, навчально-допоміжного та господарського персоналу, яка враховуватиме компетенції, досягнення, рівень відповідальності, корупційні ризики тощо.
Університет перерахував до державного та місцевого бюджетів 670,7 млн грн податків і зборів.
Значна підтримка для університету:
- благодійна допомога (майно та кошти) – понад 3,8 млн грн;
- благодійна допомога (ремонтні роботи) – понад 3,2 млн грн;
- майно, передане у тимчасове користування університету – понад 31 млн грн.
Вдосконалення процедури публічних закупівель шляхом запровадження трьох уповноважених осіб за ключовими напрямками закупівель замість однієї, що дозволить зменшити бюрократію.
Оптимізація фінансових процесів і скорочення бюрократії внаслідок продовження впровадження системи бухгалтерського обліку MASTER:Бухгалтерія.
Орендний напрямок
Від оренди отримано на 900 тис. грн більше порівняно з попереднім роком. Це стало можливо після перевірки орендарів і виявлення прострочених договорів, заборгованостей, незаконних перепланувань тощо
В університеті збільшується кількість орендарів з великого бізнесу (наприклад, у гуртожитках з’явилося 12 поштоматів «Нової пошти»).
Проведена грошова переоцінка низки корпусів, яка значно підвищила їхню вартість, що суттєво впливає і на вартість оренди.
Здійснюється робота по залученню мережевих орендарів харчового напрямку.
Підвищення рівня енергонезалежності університету
Зокрема, отримання зарядних станцій та матеріалів від Креді Агріколь Банк (комплектуючі для зарядних станцій на 180 000 грн), ПриватБанк (благодійний внесок 200 000 грн), СенсБанк тощо.
Розвиток інфраструктури
Домовлено з компанією Київстар щодо збільшення швидкості 4G на території університету до 500–600 Мбіт/с вже цього літа.
У короткі терміни вдалося відновити роботу університетського готелю, який протягом останніх років був законсервований, що призвело до його руйнування як зовні, так і всередині.
Заплановано роботи щодо реновації бази відпочинку студентського гірсько-спортивного оздоровчого табору «Глобус» в Івано-Франківській області за підтримки й сприяння студентства університету.
Захисні споруди
Попри створення 550 нових місць в укриттях, було сформовано та затверджено ректором План нарощування фонду захисних споруд, який передбачає додаткове створення укриттів на понад 2500 місць у корпусах та 700 місць у гуртожитках.
Детальніший звіт можна переглянути у 🔗 новому випуску газети «Київський політехнік»