Інформація про засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету від 1 травня 2023 року

1 травня під головуванням ректора М.З.Згуровського відбулося чергове засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та безпеки університету.

Виступили: М.З.Згуровський, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко, С.І.Сидоренко, В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна, О.О.Царенок, О.М.Бруй, Є.Малкіна, І.Степанюк.

Основні питання, які розглянуто на засіданні, та рішення, що було ухвалено:

1. Через поновлення росією ракетних обстрілів міст України і, зокрема, Києва, а також у зв'язку з усними та електронними зверненнями батьків студентів КПІ члени ректорату обговорили формат подальшого проведення навчального процесу і доцільність його повернення зі змішаного в онлайн-режим. Свою думку з цього приводу висловили проректори за напрямами. Підсумок обговорення підбив ректор. Він наголосив, що з огляду на ризики, пов'язані з можливою інтенсифікацією ракетних ударів по Києву, до питання  безпеки учасників освітнього процесу адміністрація університету ставиться надзвичайно серйозно. Тож КПІ підготувався до відновлення навчання в змішаному режимі в усіх аспектах, і передусім – у безпековому. Минулого тижня, напередодні початку навчання в такому режимі, в університеті спільно з представниками ДСНС проведено ревізію безпекового складника його роботи: стану укриттів, наявності відповідних спеціальних засобів тощо – зауважень не було. Крім того, університет має змогу в разі необхідності дуже швидко повернути навчання в дистанційний режим. Водночас,  проведення лабораторних і практичних занять для низки технічних спеціальностей є вкрай необхідним – без цього неможливо підготувати повноцінних  інженерів. Отож,  обговоривши нинішню ситуацію, учасники засідання зробили висновок, що нині КПІ може продовжувати проводити навчання в змішаному режимі, виходячи зі стану укриттів на його території, наявних електрогенераторів, засобів зв'язку та іншого. Проте за необхідності заняття буде оперативно повернуто в онлайн-режим (М.З.Згуровський, члени ректорату). 

2. Освітній процес. З 1 травня відновилися навчальні заняття в змішаному режимі.  Навчання в такому режимі проводяться не для всіх спеціальностей, а лише для визначених Адміністративною радою університету та наказом  №НОН/111/2023 від 30.03.2023 «Про організацію освітнього процесу у весняному семестрі 2022/2023 н.р. в змішаному режимі за окремими спеціальностями та освітніми програмами університету». Кількість місць в укриттях відповідає кількості осіб, долучених на нинішньому етапі до занять в очному режимі. Всі студенти, які повернулися до Києва, заселені в гуртожитки. Очікується прибуття ще певної їхньої кількості (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Кондратюк, О.О.Царенок).

3. Вступна кампанія. З Приймальною комісією, факультетами та навчально-науковими інститутами завершено роботу з підготовки програм вступних випробувань для вступників да магістратури. Опубліковані на сайті та набрали чинності Правила прийому до КПІ на цей рік. Для вступників до магістратури 6 травня буде проведено День відкритих дверей  (О.А.Жученко, Приймальна комісія). 

4. Кадрові питання. На факультеті біомедичної інженерії відбулася конференція трудового колективу, на якій розглянуто питання надання згоди на призначення декана. Згоду надано. З ним підписано контракт. Також минулого тижня підписано контракт з деканом ФСП (О.А.Жученко).

5. Підписано наказ про оголошення чергового і останнього в цьому навчальному році конкурсу на заміщення посад НПП.  В ньому мають брати участь працівники, терміни контрактів яких спливають до вересня поточного року. Всього оголошується конкурс на 197 посад. На цьому тижні буде оприлюднено офіційне оголошення (М.О.Безуглий, О.А.Жученко).  

6. На засіданні Методичної ради обговорено питання щодо звітування НПП про виконання ними умов контрактів. У «Електронному кампусі» вже відкрито модуль рейтингування науково-педагогічних працівників, куди можна вносити відповідну інформацію – вона буде однією зі складових їхнього звітування  (О.А.Жученко).

7. Акредитація освітніх програм (ОП). На минулому тижні  в університеті працювало  6 експертних груп за різними спеціальностями. На поточному тижні працюватимуть ще 3 експертні групи. Отримано 4 проєкти експертних висновків галузевих експертних рад (ГЕР) –усі позитивні. Також минулого тижня відбулося засідання ГЕР за 1 ОП з підписанням позитивного експертного висновку. Крім того, було отримано звіти експертних груп за 2 ОП, також з позитивними висновками. 25 квітня відбулося засідання Колегії НАЗЯВО, на якому було акредитовано 18 ОП КПІ на 5 років. У цьому навчальному році залишається довести до завершення акредитаційні процедури  за приблизно 40 програмами (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська).    

8. Міжнародна акредитація. На минулому тижні відбулося засідання Ради акредитаційного агентства Румунії, з якою КПІ уклав угоду на акредитацію 3 ОП.  На ній розглянуто матеріали по 2 ОП КПІ й визначено, що  вони відповідають вимогам Ради до представлення. По них призначено міжнародні експертні групи (кожна з 5 осіб), які проводитимуть акредитацію (О.А.Жученко, Б.І.Дуда).

9. На минулому тижні в межах підготовки до переведення освітнього процесу в змішаний режим відбулося засідання Методичної ради університету, на якій було підбито підсумки підготовчої кампанії й визначено кілька незначних недопрацювань, які протягом останніх двох днів тижня було усунуто. Також на засіданні Методради затверджено сертифікатні програми та підготовлений графік освітнього процесу, який має бути затверджений Вченою  радою університету. З першої пари розпочато моніторинг проведення  занять в змішаному режимі (А.А.Мельниченко).

10. Проводиться робота з аналізу проходження переддипломної практики випускниками бакалаврату (А.А.Мельниченко).

11. Минулого тижня завершився прийом документів на вступ до докторантури. Цього року надійшла рекордна кількість заяв на вступ. Протягом поточного місця приймальна науково-організаційна комісія, очолювана професоркою О.В.Лінючовою, має провести вступні співбесіди, переглянути надані матеріали й прийняти відповідні рішення щодо зарахування. Передбачено 5 бюджетних місць і 2 за контрактною формою. За чинними правилами до докторантури нині зараховують на 2 роки і лише тоді, коли значну частину роботи докторант вже виконав (А.А.Мельниченко, О.В.Лінючова).

12. Єдиний державний кваліфікаційний іспит (ЄДКІ) з кібербезпеки для студентів відповідних спеціальностей, який Міністерство освіти і науки планувало провести 27 квітня, воно через технічні причини перенесло на 16 травня. КПІ зі свого боку всі необхідні заходи і закупівлі для проведення цього іспиту провів (А.А.Мельниченко, КБ ІС).

13. Триває робота з розвитку інформаційних систем університету. Зокрема, триває вдосконалення в ЕК модулю «Вступ», а також  системи  «Інтелект. Викладачі та науковці». Крім того, тривають роботи щодо розширення функціоналу університетського порталу: отримано доступ до сервісу majestic.com, який  дозволяє відстежувати зворотні посилання (А.А.Мельниченко, КБІС).

14. Розпочала роботу комісія перевірки програмних засобів та інформаційних систем, які  використовуються в університеті. Також триває робота з удосконалення автоматизації управлінської діяльності, зокрема й вирішення питання щодо придбання програмного продукту для автоматизації планування та обліку для бухгалтерії (А.А.Мельниченко, Л.Г.Субботіна).

15. Завершено відрахування 38-ми студентів 4-го курсу денної та заочної форми навчання за невиконання індивідуальних навчальних планів та за власним бажанням.  Також у період з 10 по 28 квітня за невиконання індивідуальних навчальних планів та за власним бажанням відраховано 36 здобувачів освіти з інших курсів (Н.В.Семінська, Т.А.Хижняк).

16. 25 квітня представники ДНВР взяли участь у нараді в МОН з представниками українських ЗВО щодо організації програм подвійних дипломів та можливого фінансування цих програм Фондом Президента України з підтримки освіти, науки та спорту. Із запропонованих КПІ ім. Ігоря Сікорського програм до розгляду обрано дві (Н.В.Семінська, Т.А.Хижняк).

17. У межах реалізації проекту «Say hello to Ukraine» (Language Tandems) у співпраці з Варшавською Політехнікою у консорціумі ENHANCE проведено відкритий онлайн захід для іноземних громадян. До реалізації проекту залучено доцентів факультету лінгвістики КПІ Ольгу Павленко та Катерин Тулякову, а також доцентів кафедри іноземних мов Львівської Політехніки Ганну Шайнер та Ольгу Цубову, які організували і провели захід, де розповідали цікаві факти про українську культуру, історію, традиції, освіту та мову. До обговорення також долучився волонтер Корпусу Миру Гленн Андерсон (Н.В.Семінська, О.П.Демиденко, К.Тулякова).     

18. Проведено перемовини з представниками факультету машинобудування та авіаційних технологій Університету Аризони (США) проф. Олесею Жупановою та Віталієм Юрківим. Від КПІ участь у перемовинах взяли проректор з наукової роботи Віталій Пасічник, представники НН ММІ. Досягнуто домовленостей про початок співпраці за інженерним напрямом, підтримку студентських ініціатив, наукову співпрацю, проектну співпрацю та можливий розвиток програм подвійних дипломів (В.А.Пасічник, О.П.Демиденко, НН ММІ).

19. Проведено зустріч учасників студентського клубу «Проєктоваріння» зі студентами, які опановують гуманітарні науки в Університеті Аризони (США) та студентами Університету Амріта (Індія). Відбулося подальше обговорення проєкту створення Простору ресурсних кімнат «Печера КПІ», дизайнерських рішень та сучасних реабілітаційних методик, які можуть стати ефективними для впровадження у проекті (О.П.Демиденко).

20. Проведено 3 конкурсні відбори до Університету Лотарингії (викладання за програмою «Еразмус», ФЕЛ), до Варшавської політехніки (участь в офлайн семінарі за проєктом «Солідарні з Україною», ФЛ, РТФ,) та до Віденського університету (за програмою «Еразмус+» для студентів з особливими освітніми потребами, ФІОТ) (Н.В.Семінська, О.П.Демиденко).   

21. Минулого тижня ДНВР надав сприяння у проведенні Днів відкритих дверей на ФПМ, ФМФ, НН ММІ, НН ІЕЕ, ІСЗЗІ, ФММ, ФБТ (Н.М.Пожарська).

22. 27 квітня проведено зустріч з директором Технічного ліцею КПІ ім. Ігоря Сікорського Ф.М. Красюком Обговорено деталі подальшої співпраці, розглянуто питання можливого залучення учнів ліцею до активностей університету (Н.В.Семінська, Н.М.Пожарська).

23. 28-29 квітня взяли участь в онлайн виставці «Освіта та кар'єра»), де був представлений КПІ (Н.В.Семінська, Н.М.Пожарська).

24. Упродовж 3-х днів минулого тижня проводився Ярмарок вакансій, в якому взяли участь 24 компанії (18 компаній в очному форматі, інші – онлайн). Під час заходу проведено 13 очних вебінарів/майстер-класів, 14 онлайн вебінарів/майстер-класів, надано 29 індивідуальних кар'єрних консультацій. Ярмарок відвідало  понад 400 учасників (Н.В.Семінська, Н.М.Пожарська).

25. З 25 по 28 квітня в НТБ КПІ проходив міжнародний Буткемп, організований ГО «Ступарламент» за підтримки ДНВР та ДМС. У заході взяли участь 9 команд з різних ЗВО України (Київ, Харків, Тернопіль, Львів, Суми, Біла Церква). Протягом тижня команди працювали над підготовкою грантових заявок за напрямом «Інклюзія». За оцінкою Міжнародного журі 1-е місце посів КПІ, 2 – Білоцерквівський аграрний університет, 3 – Західноукраїнський національний університет (Н.В.Семінська, С.І.Сидоренко, С.М.Шукаєв).

26. З метою залучення студентського середовища до діяльності Благодійний фонд підтримки Збройних Сил України «Київський політехнік» організовано та проведено захід під назвою «Відкрита розмова» з Головою фонду І.О.Гришко (Н.В.Семінська, І.О.Гришко).

27. У межах партнерства КПІ ім. Ігоря Сікорського з СНУ ім. Даля відбувся спільний тренінг «Клубу проєктоваріння». У рамках тренінгу розглянуто питання налагодження партнерської взаємодії, подолання комунікативних бар'єрів, командотворення та його аспекти (Н.В.Семінська, Н.М.Пожарська). 

28. У рамках партнерства з молодіжним крилом Української Ради Миру проведено робочу  нараду студентів з Володимиром Юрченком, керівником молодіжного крила УРМ,   виокремлені шляхи партнерства: гранти, просвітницькі лекції, вебінари (Н.В.Семінська).

29. Студентською радою гуртожитку №20 спільно з Профкомом студентів і Центром консолідації студентів проведено благодійний ярмарок. Зібрано 22 тис. грн на амуніцію для батька студентки ФСП (Є.Байкіна).

30. Студентська рада ФММ спільно з адміністрацією факультету провели освітній захід за участі Анни Лісової – лікаря-психолога та психотерапевта, засновниці платформи Pleso.Me. Мета зустрічі – надання психологічної допомоги людям, які цього потребують (студрада ФММ, адміністрація ФММ ).

31. КПІ ім. Ігоря Сікорського визнано кращим серед ЗВО України за кількістю виграних у 2022 році національних та міжнародних наукових конкурсів і грантів у рейтингу, укладеному Центром міжнародних проєктів «Євроосвіта» (В.А.Пасічник, С.І.Сидоренко).

32. Газета «Світ» отримала нагороду НАНУ «За популяризацію науки» (Л.М.Остролуцька). 

33. Для участі у нараді в МОН України підготовлено список науково-технічної продукції,   створеної в рамках виконання договору за темою «PolyITAN-12U» (Ю.М.Сидоренко, С.П.Пуха).

34. Проведено спільні наради 2-х наукових груп з розробки наносупутників щодо завершення виготовлення наносупутника «PolyITAN-3-PUT» (Ю.М.Сидоренко, С.П.Пуха).

35. Від Мінстратегпрому отримано запрошення для обговорення проєкту Закону України «Про державне регулювання у сфері дистанційного зондування Землі». Термін подачі матеріалів до 10 травня (О.В.Збруцький, Рассамакін, С.П.Пуха, Кратко, Демчишин, М.Ю.Ільенко, Ларьков, Капштик, Г.С.Васильєв, І.В.Коробко).

36. На запит ЦНДІ ОВТ ЗСУ 25.04 надіслано кандидатури експертів від КПІ ім. Ігоря Сікорського в ANSYS-LS_DYNA для участі в роботі комісії ЦНДІ ОВТ ЗСУ  (А.Я.Карвацький – ІХФ, А.В.Тітов – НН ММІ).

37. Завершено подання робіт на Конкурс на краще видання КПІ. До участі у конкурсі прийнято  12 робіт: 5 монографій; 1 комплект з 3-х монографій;  1 англомовний комплект з 2-х монографій і 2-х навчальних посібників; 2 підручники; 1 комплект укр./англ. підручник; 1 комплект з 4-х довідникових видань; 1 електронний навчальний посібник  (В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко).

38. До Всесвітнього дня інтелектуальної власності ДІТТ спільно з НН ММІ, ФММ та ФСП провів 6 Всеукраїнську конференцію за міжнародної участі «Створення, охорона, захист і комерціалізація об'єктів права інтелектуальної власності». Вона викликала суттєвий суспільний інтерес (В.А.Пасічник, О.Я.Юрчишин).

39. ДІТТ спільно з ДНВР, НН ММІ та ФСП взяли участь у проведенні загальноуніверситетської студентської олімпіади з дисципліни «Інтелектуальна власність та патентознавство» ( О.Я.Юрчишин, Н.В.Семінська, І.А.Гришко, О.А. Акімова ).

40. 27 та 28 квітня представники ДІТТ взяли участь та представили Всеукраїнську екосистему «Sikorsky Challenge Ukraine» в організованому ІР Офісом УКРНОІВІ марафоні IP&I: як комерціалізувати інтелектуальну власність (О.Я.Юрчишин).

41. Минулого тижня подано 1 заявку на корисну модель (НН ІАТ) отримано 4 свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір (ФММ; група студентів та викладачів; НН ІАТЕ, ХТФ) та патент на 1 корисну модель (ХТФ).

42. За дорученням ректора М.З.Згуровського проведено ретельний пошук матеріалів (із запитом до Центрального архіву м. Києва) та підготовлено змістовну інформацію стосовно додаткового підрозділу розділу І «КПІ дав життя та брав участь у створенні». Підтверджено дату заснування Київського сільськогосподарського інституту (сучасний НУБІП) – 1922/23 р. (М.Ю.Ільченко, В.В.Татарчук).

43. Уточнено та складено «Генеалогічне дерево КПІ», зміни назви КПІ впродовж 125 років та інформацію про інші інститути/підприємства, а також інститути НАН України, що були створені за участі КПІ (М.Ю.Ільченко, В.В.Татарчук).

44. На сайті Вченої ради університету представлено зведений загальний Перелік заходів до 125-річчя КПІ (М.Ю.Ільченко).

45. У звʼязку з залученням ДМС до роботи Комітету з міжнародної і інформаційної діяльності Української Ради Миру (УРМ), сформовано нову функцію Департаменту –представлення в світовому міжнародному просторі миролюбної політики та цивілізаційних прагнень України через можливості взаємодії із структурами ООН та іншими впливовими міжнародними організаціями світового рівня (С.І.Сидоренко).

46. Минулого тижня проводилася робота Комітету з міжнародної та інформаційної діяльності Української Ради Миру щодо початку реалізації плану заходів на перше півріччя 2023 року. У межах цього плану розпочато підготовку проєкту Угоди УРМ з 4-ма ЗВО (КПІ ім. Ігоря Сікорського, КНУ імені Тараса Шевченка, Національним педагогічним університетом імені М.П. Драгоманова та Київським національним економічним університетом імені Вадима Гетьмана) (С.І.Сидоренко, А.В.Ковтун, Д.І.Ільченко, С.О.Потєшкін, Є.Довгопол).

47. Завершено підготовку до візиту 5 травня Посла Бельгії в Україні для участі у передачі 4-х автомобілів швидкої допомоги від «Ради з екологічної безпеки» та Української Ради Миру до Збройних сил України (С.І.Сидоренко, А.В.Ковтун, Д.І.Ільченко).

48. Минулого тижня проведено захід «Студентського парламенту КПІ» (в межах проєкту зі Шведським Інститутом «Навчальний табір для міжнародного співробітництва в галузі досліджень та інновацій» («Boot Camp for International Cooperation in Research and Innovation») (Н.В.Семінська, С.М.Шукаєв).

49. Розпочато роботу над наступним проєктом за кошти Шведського інституту. Це  спільний із UoS, також орієнтований на студентів, проєкт «Building back better» за новою акселераторською програмою, що фінансується за кошти британських університетів і  низки неурядових науково-інноваційних організацій Великої Британії на підтримку українських студентських стартапів для післявоєнного відновлення підприємницької екосистеми України (В.А.Пасічник, І.Г.Малюкова, Н.В.Семінська).

50. Минулого тижня здобули перемогу подані від КПІ дві проєктні заявки:

  • за конкурсом програми ЄК "Цифрова Європа" (С.Г.Стіренко, ФІОТ);
  • на першому етапі конкурсу Дунайської транснаціональної програми (А.Д.Кухарук - ФММ, О.Я.Юрчишин - НДЧ).

51. Оприлюднено щорічний рейтинг університетів України за даними цитування наукових статей вчених – SciVerse Scopus, КПІ, як і торік, обійняв 5-у позицію (С.І.Сидоренко).

52. Цивільний захист та пожежна безпека На попередньому тижні було завершено ремонтні роботи в укриттях 18-го та 19-го гуртожитків. У середу 3 травня відбудуться торги з закупівлі деяких видів додаткового обладнання для укриттів. Також проведено зібрання з заступниками деканів факультетів і директорів інститутів, які відповідають за стан і експлуатацію укриттів (В.А.Кондратюк, Ю.В.Нестеренко).

53. На  попередньому тижні відбулася зустріч з керівником ГУ ДСНС у м.Києві С.Ф.Кривошликовим та його заступниками, на якій було обговорено низку поточних питань, а також технічні рішення, що дозволять збільшити кількість місць в укриттях навчальних корпусів і гуртожитків КПІ. Затверджено план заходів, реалізація якого дасть змогу збільшити число таких місць на 2000 (В.А.Кондратюк).

54. Благоустрій. Отримано всі матеріали для ремонту відмостка Енергокрила корпусу №1. Роботу планується виконати впродовж тижня. У новому парку вздовж вулиці Борщагівської встановлено лави, частково сплановано територію під висадку нових дерев і розпочато висівання трави. Попередньо на четвер 4 травня планується акція з масової висаджування дерев  (В.А.Кондратюк).

55. У суботу 29 квітня висаджено 10 сакур, які подарувала КПІ компанія «Боїнг Україна». Участь у ній взяли студенти ММІ (В.А.Кондратюк, С.І.Сидоренко, Н.В.Семінська, І.А.Гришко).

56. Питання вивезення твердих побутових відходів з території Студмістечка у повному обсязі вирішується на рівні міської влади. 29 квітня КМДА забезпечило безоплатне вивезення побутових відходів з території Студмістечка. На поточному тижні планується переглянути чинні поки що норми розрахунку утворення обсягів сміття на одного мешканця київських гуртожитків. Розглядається доцільність придбання для університету власних автомобілів для вивезення сміття  (В.А.Кондратюк, О.О.Царенок).

57. Поновлено роботи з дистанційного енергомоніторингу. Впродовж 2 місяців планується закупити комплектуючі для встановлення датчиків обліку витрат холодної води (В.А.Кондратюк).

58. Минулого тижня університет отримав за відповідним договором чергову спеціальну машину для автотранспортного підприємства – автовишку. На поточному тижні буде проведено навчання персоналу роботі на ній і сплановано її використання на ремонтних роботах фасадів корпусу №1 і ЦКМ  (В.А.Кондратюк).

59. Виконуються капітальні ремонти в корпусі №4 (ремонт підвальних приміщень лабораторій, що використовуватимуться в навчальному процесі) (В.А.Кондратюк).

60. Екологія. Впродовж попередніх двох тижнів відділ екології провів аналіз стічних вод в університеті: було взято 180 проб, показники в нормі  (В.А.Кондратюк).

61. Міністерство молоді та спорту України ухвалило рішення провести цьогорічну літню Універсіади  України на території ЦФВС. Видано кілька доручень щодо ремонту деяких залів (Кондратюк).

62. До Фонду підтримки ЗСУ «Київський політехнік» на попередньому тижні надійшло 188 тисяч гривень, які на поточному тижні буде розподілено на закупівлю товарів згідно з заявками від політехників, які нині захищають Батьківщину (В.А.Кондратюк, І.А.Гришко, Л.Г.Субботіна).

63. Питання безпеки. На попередньому тижні модернізовано центральний пульт охоронної сигналізації: оновлено його програмне забезпечення та  проведено заміну  блоків живлення. Також додатково встановлено камери відеоспостереження в парках університету (Кондратюк).

64. Фінансування за квітень за загальним бюджетом університет отримав у повному обсязі. Кошти використано за призначенням. Заробітну платню співробітникам і стипендію здобувачам вищої освіти перераховано на картки. Також перераховано комунальним підприємствам плату за комунальні послуги.

Спецкошти надходять щодня. Здебільшого це плата за проживання в гуртожитках і, меншою мірою, плата за навчання від студентів-контрактників. З усіма студентами-боржниками проводиться індивідуальна робота.

Кредиторської заборгованості університет практично не має. Проплати здійснюються вчасно.

МОН надано інформацію щодо контингенту – її тепер слід подавати міністерству щомісяця.

З керівниками підрозділів активізовано роботу щодо інвентаризації та списання непридатного обладнання. Водночас проводиться робота з обладнанням, яке перебуває в підрозділах на відповідальному зберіганні. 

КБ «Шторм» переводиться на централізоване бухгалтерське обслуговування обслуговування. 

Триває робота з підготовки документів для розгляду комісії з оптимізації штатних розписів підрозділів. Також співробітники ДЕФ активно працюють з комісією з моніторингу програмного продукту, який використовується в університеті  (Л.Г.Субботіна).

 65. У Студмістечку проводилося поселення студентів, які повернулися на навчання у змішаному режимі. З 600 тих, хто оголосив про наміри приїхати, приблизно 410 осіб вже заселено. На цьому тижні очікується ще до 200 людей.

Здійснювався контроль пропускного режиму, по порушниках приймалися відповідні рішення.

Проводилася робота з працівниками Студмістечок НАУ та КНУ імені Тараса Шевченка з підготовки листів на адресу КМДА щодо збільшення норм розрахунку утворення обсягів твердих побутових відходів на одного мешканця гуртожитків.

Проводився поточний ремонт укриття в гуртожитку №18: закінчено стяжку, тепер здійснюється побілка стін. Також сплановано капітальний ремонт кімнат у гуртожитках  №№ 3,4,13 і 20.

Проводиться впорядкування клумб і газонів, а також косіння трави у сквері «Поляна».

Спільно з Профкомом студенів 28 квітня організовано турнір з настільного тенісу (О.О.Царенок).

66. Науково-технічна бібліотека працює у двох форматах – дистанційному та штатному безпосередньо в приміщенні бібліотеки.

Проведено робочу зустріч з представниками компанії-виробника програмного продукту для перевірки текстів на плагіат. Досягнуто домовленостей щодо тестового періоду експлуатації їхнього програмного забезпечення з оголошеними новими функціями.

На минулому тижні директорка Бібліотеки була у відряджені в Литві. Встановлено контакти з  Національною бібліотекою Литви та з бібліотекою Вільнюського університету (О.М.Бруй).

67. За зверненням ГО «Студентський парламент» представників цієї організації включено до складу низку постійних комісій університету

До моменту реєстрації в МОН України Статуту КПІ зі змінами, затвердженими Конференцією трудового колективу (зміна назви проспекту Перемоги на проспект Берестейський), юридична адреса університету залишається колишньою – «проспект Перемоги» з зазначенням у дужках «проспект Берестейський». Статут надіслано до Міністерства, але відповіді університет ще не отримав  (М.О.Мазур).

68. Профком КПІ розпочав планування літнього оздоровчого сезону.  За попередніми   розрахунками вдасться оздоровити приблизно 20 дітей на базах відпочинку в Закарпатті. Щодо відпочинку працівників з поточного тижня розпочинається їхнє опитування стосовно бажаних термінів, форми і місць відпочинку (М.О.Безуглий).

69. Студентська рада університету рада минулого тижня провела тренінг з акторської майстерності та лекцію з медіаграмотності.

Продовжується залучення студентів до волонтерської діяльності, на вихідних організовано поїздку до партнерів Студради – команди Powerkit, де студенти допомагали створювати павербанки та ліхтарі для ЗСУ.

Продовжує працювати відділ якості освіти Студради, студентам надається допомога в конфліктних ситуаціях із викладачами. Також цього тижня вивчалося нове Положення про визначення результатів навчання, набутих у неформальній освіті, та надано пропозиції до нього від студентів.

1 травня проведено донацію у студентській поліклініці та воркшоп, присвячений дебатам   (Є.Малкіна).

70. Профком студентів КПІ спільно з адміністрацією Студмістечка та за допомогою викладачів кафедри технологій оздоровлення і спорту провів турнір з настільного тенісу. Участь у ньому взяли майже 70 студентів

Профком долучився до організації 29 квітня благодійного ярмарку в гуртожитку №20. На придбання спорядження для воїна зібрано 22 тисячі гривень.

26 квітня профбюро студентів  ІАТ провело  лекцію «Як злітати в космос».  До її проведення активно долучилися наукові гуртки з ННІАТ, які також брали участь в проведенні попередньої лекції «Вступ до практичної космонавтики». Планується проводити такі заходи і надалі.

Профком провів  видачу квитків на відвідування басейну.

Гуманітарний штаб Профкому студентів продовжує активно працювати (І.Степанюк).

📍 У КПІ стартував змішаний режим навчання. Адміністрація всебічно й детально проаналізувала ситуацію, університет підготувався до часткового виходу на очне і можливих ракетних обстрілів. Минулого тижня провели ревізію укриттів, у кампусі підготували генератори й джерела звʼязку. КПІ намагатиметься, наскільки це буде можливо, зберегти змішаний режим навчання без переходу на повну дистанційку — аби студенти отримали повний обсяг знань і навичок. На цей час рівень ризиків дозволяє такі кроки.

📍 Ремонт в укриттях 18-го та 19-го гуртожитків завершено.

📍 Відкрито електронний доступ до рейтингів КПІшників.

📍 Тривають програми мобільності. Адміністрація КПІ закликає усіх стежити за оновленнями на факультетах і кафедрах.

📍 Приймання документів до докторантури добігло кінця. Цьогоріч отримали рекордну кількість заявок: документи подали сім докторантів.

📍 Конференції трудових колективів надали згоду на обрання нових деканів.

📍 Університет готується до Дня відкритих дверей: 5 травня — для магістрів; наприкінці місяця — загальний.

📍 Цього тижня студенти проходять вишкіл на полігоні: тренуються щоденно по 12 годин. Після закінчення навчання здобувачі отримають диплом.

📍 КПІ налагоджує співпрацю з асоціаціями психологів і психотерапевтів, щоб підтримувати студентів в умовах стресу через війну, тривале дистанційне навчання й недостатній рівень соціалізації.

📍 КПІ визнано найкращим вишем за кількістю виграних наукових конкурсів і грантів. Також університет здобув нагороду за популяризацію науки.

📍 Невдовзі стартує британська програма підтримки студентських стартап-проєктів з відбудови країни. Передбачається, зокрема, візит КПІшних стартаперів для зустрічі з інвестиційним комітетом.

📍 Завершився конкурс на найкраще видання КПІ: подали 12 робіт, серед них — монографії, навчальні посібники, підручники.

Дата події