Уже четвертий рік в Україні реалізується міжнародний проект "Місто професій", метою якого є формування у дітей вільного професійного вибору. Якщо говорити простіше, то це профорієнтаційний захід, який дає дітям можливість випробувати себе в тій чи іншій професії, і який проходить у веселій ігровій формі. Заходи проекту відбуваються в десятках міст України; сезон кожного року розпочинається і завершується в Києві.
Цього року "Місто професій" стартувало в Києві 21 квітня у парку ім. Тараса Шевченка. Вперше у цьому заході взяли участь команди з КПІ ім. Ігоря Сікорського, що представляли Механіко-машинобудівний інститут, хіміко-технологічний факультет і Фізико-технічний інститут. До речі, наш університет був єдиним технічним навчальним закладом на заході.
На відміну від звичної для багатьох політехніків профорієнтаційної роботи, у "Місті професій" головним були не розповіді про навчальний заклад і спеціальності, за якими в ньому готують фахівців, а безпосередня робота з дітьми різних вікових категорій в межах певних спеціальностей. На початку роботи "Міста" всім дітям видавались трудові книжки, а компаніям-учасникам – ігрові гроші. Впродовж чотирьох годин юні відвідувачі заходу "мандрували" організованим містом, працювали під керівництвом фахівців різних професійних майданчиків, отримуючи натомість гроші (надвечір організатори обмінювали зароблені гроші на подарунки) та записи у трудових книжках.
Наш університет представляв декілька професій, серед яких: інженер-дослідник, хімік, парфумер, інженер-конструктор, акумуляторник, інженер-гідравлік, спеціаліст з молекулярної кухні, хімік-будівельник, оператор лазерного пристрою та ін. Діти та їхні батьки захоплено працювали, спостерігали, пізнавали. Жодного незацікавленого чи незадоволеного серед 11 тисяч дітей, які відвідали захід, не було. Представлені КПІ ім. Ігоря Сікорського професії та експонати (де все працювало, крутилось, кипіло) користувались шаленим попитом серед дітей та викликали шквал позитивних емоцій у їх батьків, що наштовхує на думку – ми повинні себе рекламувати, показувати, прищеплювати любов до техніки та інженерії у дітей з самого малечку, допомагати їм "потоваришувати" з наукою. Адже лише із зацікавленості, а далі – любові, почнеться шлях справжніх інженерів та науковців.