Гра

Зіграй у «Криївку»

Молодіжний Націоналістичний Конгрес (МНК) - Київ організовує гру в «Криївку» — повстанську мафію.

Цю інтелектуальну гру створив Молодий Народний Рух — як українську альтернативу відомій грі «Мафія».

Historical KPI MUN: у політехніці розв’язали проблему Карибської кризи й позбулися ядерної зброї

22 і 23 січня в КПІ проходила дводенна історична модель ООН — рольова гра, що імітує засідання справжніх комітетів під час засідання членів Організації Об’єднаних Націй. Ініціював і підготував захід факультет інформатики та обчислювальної техніки.

Головоломний кубик

Щороку в третю суботу вересня в Україні відзначається День винахідника і раціоналізатора. Це свято найбезпосереднішим чином стосується нашого університету, адже винахідництво і, тим більше, раціоналізаторська діяльність є невід'ємною частиною діяльності інженера.

Ліга сміху КПІ: приходьте, буде смішно

Набула втілення ще одна новація Київського політехнічного – 7 листопада гала-концертом у ЦКМ стартувала Ліга сміху КПІ ім. Ігоря Сікорського. Це перший подібний проект на теренах України. Університет має багату КВНівську історію.

Лабіринт 2015. Осінь

Кавун. Латинські божества. Багнюка. Студенти. "Політехнік". Що об'єднує ці слова? Звичайно, "Лабіринт". Туристична гра "Лабіринт" стала для КПІ вже традиційною. "Лабіринт 2015. Осінь" 2–4 жовтня уже вкотре зібрав студентів НТУУ "КПІ" на базі СОТ "Полі­технік".

Спортивно-інтелектуальна гра Лабіринт–2009

Четвертий рік поспіль на оздоровчій базі «Політехнік» збирає своїх друзів «Лабіринт». Ця спортивно-інтелектуальна гра вже встигла полюбитися багатьом КПІшникам, тож з кожним роком кількість бажаючих взяти участь у цих туристичних змаганнях збільшується.

Сьогі – гра не стільки розуму, скільки почуттів.

Сьогі (сегі, шьогі, японські шахи) – одна із старовинних настільних інтелектуальних ігор. Походить від стародавньої гри «чатуранга», батьківщиною якої можна вважати іранський Абадан, що в давнину входив до складу Індії. Звідти любителі завезли її через Персію до Європи, де вона еволюціонувала в те, що сьогодні відомо під назвою «шахи». Але рух гри відбувався і на схід, до Китаю, де вона трансформувалася в «сянци». В епоху Нара (710-794) японські місії, яких направляли до двору імперії Тан, привезли з собою на батьківщину захоплюючу гру, дещо змінивши на свій лад її назву.