Вища освіта

Ректори польських і українських технічних університетів обговорили в КПІ проблеми інтеграції освіти, науки та інновацій і узгодили напрями подальшої співпраці

Проблеми інтеграції освіти, науки та інновацій в контексті співпраці українських і польських технічних університетів обговорили представники Польської освітянської фундації «PERSPEKTYWY», Конференції ректорів технічних університетів Польщі та ради Асоціації ректорів вищих технічних навчальних закладів України на засіданні круглого столу «Поєднання освіти, науки та інновацій – магістральний шлях інтеграції України в європейську систему вищої технічної освіти».

Ю.І.Якименко: КПІ завжди відзначався фундаментальною підготовкою

Впровадження положень нового Закону України “Про вищу освіту” викликає чимало запитань у студентів та викладачів. Редакція “КП” звернулася до першого проректора НТУУ "КПІ" академіка Ю.І.Якименка з проханням роз'яснити, як відбувається впровадження положень закону в нашому університеті.

Політика академічної чесності: досвід університетів США

На Конференції трудового колективу НТУУ "КПІ", яка відбулася 9 квітня,  окрім Колективного договору, було також затверджено Кодекс честі університету.  Про те, яку роль відіграють подібні документи в закордонних вишах і чому його прийняття важливо для нас, розповів у своєм

Реформа вищої освіти: погляд студентів

Представники Наукового товариства студентів та аспірантів НТУУ “КПІ” взяли участь у Всеукраїнському круглому столі “Студентський погляд на законодавчі реформи у сфері вищої освіти України”, що відбувся 14 вересня в Києві.

Візит представників освітньої галузі Республіки Казахстан

3 квітня у рамках підготовки офіційного візиту Прем’єр-міністра Республіки Казахстан Серіка Ахметова в Україну НТУУ «КПІ» відвідали Віце-міністр освіти та науки Республіки Казахстан Саят Шаяхметов та проректор з наукової роботи Семипалатинського державного педагогічного інституту Абзал Талтенов.

Математична підготовка інженера: шляхи вдосконалення

Випускник сучасного вищого технічного навчального закладу повинен на високому рівні володіти як професійними знаннями, так і знаннями, вміннями і навичками предметів природничо-наукового циклу, і перш за все, математичними.