Інформація про засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету від 9 січня 2023 року
9 січня під головуванням ректора М.З.Згуровського відбулося чергове засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та безпеки університету.
Виступили: М.З.Згуровський, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко, С.І.Сидоренко, В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна, О.А.Іщенко, Є.В.Кулик, М.О.Безуглий, Н.Манишева, І.Варжанський.
Основні питання, які розглянуто на засіданні, та рішення, що було ухвалено:
1. Освітній процес. В університеті до 21 січня проводиться зимовий семестровий контроль. Відомості семестрового контролю для внесення оцінок із заліків та екзаменів будуть централізовано відкриті з 16.01.2023 по 21.01.2023 для 1-4 курсів бакалаврів і 2 курсу магістрів та з 23.01.2023 по 28.01.2023 для 1 курсу магістрів. Після цього за відпрацьованими алгоритмами буде організовано додаткову сесію (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська).
2. Підготовка до вступної кампанії. Відповідно до вимог нормативних документів сформовано склад Приймальної комісії університету та її секретаріату. Вони приступили до виконання своїх обов`язків з підготовки вступної кампанії 2023 року (О.А.Жученко, Приймальна комісія).
3. Від університету подано пропозиції до оприлюдненого МОН України для громадського обговорення проєкту порядку прийому на навчання до вишів у 2023 році. Їх обговорено на засіданні Адміністративної ради. Пропозиції стосуються насамперед змісту вступного випробування до магістратури, конкурсних процедур за оновленим нещодавно переліком спеціальностей тощо (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко).
4. Акредитація освітніх програм (ОП). З 10 січня в КПІ розпочинають роботу 4 експертні групи за 7-а ОП, які були подані на акредитацію наприкінці минулого року. Розглядатимуться програми за спеціальностями 113, 121 і 123. Експерти працюватимуть до 17 січня. Програми, які пройшли акредитаційні процедури торік, уже затверджено. Їм надано сертифікати про акредитацію терміном на 5 років (О.А.Жученко).
5. Триває підготовка ОП, які заплановано до акредитацію на рік, що розпочався. Усього з січня по травень планується передати на акредитацію 19 ОП. Гарантам цих освітніх програм і завідувачам кафедр надаються відповідні рекомендації та консультації за відповідними напрямами (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко).
6. У межах роботи зі Славутицькою філією університету проведено наради і сформовано програму підвищення кваліфікації з дозиметрії та захисту від випромінювання. Програма проходить експертизу в Навчально-науковому інституті теплової енергетики. Найближчим часом буде розпочато роботу з підвищення кваліфікації фахівців з цього напряму (О.А.Жученко, Є.М.Письменний, керівництво Славутицької філії).
7. Минулого тижня відбулися дозахисти дисертацій професійних магістрів, які через об`єктивні причини (відсутність електроенергії і таке інше) не змогли вкластися у визначений термін захисту наприкінці минулого року. Не захистилися лише ті магістранти, які не подали своїх дисертацій на захист – їхня кількість не перевищила кількості таких осіб у два попередні роки (А.А.Мельниченко, О.А.Жученко).
8. До МОН України скеровано звіт щодо підготовки в університеті аспірантів і докторантів. Станом на тепер у КПІ 976 аспірантів, з них іноземних 55, 21 аспірант навчаються в ІСЗЗІ. Це один із найвищих показників за останні роки. Понад те, у 2022 році порівняно з попередніми роками кількість людей, які вступили до аспірантури, дещо зросла (А.А.Мельниченко).
9. Розпочато підготовку наказу про організацію та планування освітнього процесу на 2023 – 2024 навчальний рік, який врегульовуватиме весь комплекс цих питань з урахуванням особливостей року (А.А.Мельниченко).
10. Проведено нараду за участю очільників і фахівців департаменту навчальної роботи, Навчально-наукового інституту інноваційного моніторингу якості освіти та відділу Вченого секретаря щодо проведення захистів дипломних проєктів. Буде забезпечено їхній відеосупровід, відеотрансляцію, розміщення на сайті, заходи безпеки тощо. На час воєнного стану для проведення захистів в корпусі №1 для цього виділено відповідним чином обладнану аудиторію (А.А.Мельниченко).
11. Використання «Електронного Кампусу» (ЕК) під час сесії зросло і дещо знижалося лише у святкові дні. Всі відомості та інші документи для семестрового контролю згенерували всі факультети та інститути. ЕК функціонує безперебійно незалежно від вимкнень електроенергії. Під час планових відключень електроенергії центральний майданчик (інформаційне ядро) продовжує роздавати інтернет. З необхідності його роботу забезпечують два генератори і потужні акумулятори (А.А.Мельниченко, В.А.Кондратюк).
12. Триває співпраця з компанією «Браво», яка забезпечує роботу та оновлення програмного забезпечення адміністративних та інших інформаційних систем університету (А.А.Мельниченко).
13. Триває робота щодо подальшого інтегрування іноземних студентів у роботу університетських інформаційних систем, зокрема до ЕК та інших ресурсів. Удосконалюється сервіси цих ресурсів, їхній інтерфейс (до нього як друга мова впроваджуватиметься англійська) (А.А.Мельниченко).
14. Розроблено заходи щодо можливості, у разі крайньої необхідності (сильні морози і таке інше), зміщення освітнього процесу для всіх курсів, окрім випускних, на строк до 2 тижнів, з обов`язковим завершенням його до 30 червня (А.А.Мельниченко).
15. Триває семестровий контроль. З метою врахування значної кількості запитань щодо завершення семестру та проходження заходів семестрового контролю, підготовлено та оприлюднено статтю в стилі «питання-відповідь. Охоплення аудиторії – 15 тисяч переглядів (Т.А.Хижняк).
16. За минулий рік співробітники ДНВР надали 32 тисячі відповідей на запити у боти каналів та офіційні листи-звернення. Особлива активність надання консультацій спостерігалася в ботах деканатів (ДНВР).
17. Навчання в магістратурі завершили 1436 здобувачів освіти (у минулому році - 1429). З них 145 магістрів отримали дипломи з відзнакою (минулого року - 136). 11 бакалаврів, які були поновлені на навчання, захистили свої дипломні роботи (О.М.Ковриженко, В.Б.Ковгар).
18. Усім випускникам - магістрам професійного спрямування, а також бакалаврам замовлено номери дипломів про вищу освіту. До видавництва «Політехніка» передано електронні файли для друку дипломів та додатків для випускників магістратури та бакалаврів, іноземних громадян (В.Б.Ковгар).
19. На інформаційних ресурсах факультетів/навчально-наукових інститутів оприлюднено рішення стипендіальних комісій щодо врахування додаткових балів до рейтингу успішності студентів. Якщо студент не погоджується з рішенням стипендіальної комісії факультету/інституту, він має право його оскаржити, звернувшись до стипендіальної комісії університету до 16.01.2023 (Н.В.Семінська, Ю.Б.Квасневська).
20. Підготовлено наказ щодо збільшення розміру соціальних стипендій з 01.01.2023 для певних пільгових категорій студентів у зв'язку із збільшенням прожиткового мінімуму для працездатних осіб:
- 4250 грн – для студентів з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- 4026 грн – для студентів, які є особами з числа дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування;
- 4026 грн – для студентів, які в період навчання у віці від 18 до 23 років залишилися без батьків (батьки яких померли/оголошені померлими, загинули або пропали безвісти);
- всі інші пільгові категорії – без змін (1180 грн.)
Усього по університету соціальну стипендію отримує 1091 студент (Н.В.Семінська, Ю.Б.Квасневська).
21. Проведено засідання комісії з відбору на навчання за програмою "Еразмус+" із Політехнічним інститутом міста Сетубал (Португальська Республіка) (О.П.Демиденко).
22. Разом з ініціативною групою студентів - представників Студентського парламенту продовжується робота над проєктом створення у КПІ зони психологічно-емоційної рекреації PE4ERA. Здійснюються пошуки можливостей фінансування для цього проєкту (О.П.Демиденко).
23. Спільно з НН ФТІ розпочалася підготовка організації та проведення науково-технічного конкурсу «Eкo-Техно Україна» - національний етап Міжнародної науково-технічної виставки "Regeneron ISEF-2023". Проведено онлайн зустріч організаційного комітету конкурсу (Н.М.Пожарська).
24. Упродовж тижня ДНВР погодило понад 10 угод з державними підприємствами, установами, громадськими організаціями, ЗВО, інститутами НАНУ щодо співпраці за навчально-науковими напрямами діяльності КПІ (Н.М.Пожарська).
25. 3 січня 2023 року на навколоземну орбіту виведено наносупутник КПІ ім. Ігоря Сікорського "PolyITAN-HP-30". Виведення відбулось ракетою "Falcon-9" компанії "SpaceX" з мису Канаверал (США). На даний час встановлено телеметричний зв`язок із наносуптником (В.А.Пасічник, Ю.М.Сидоренко).
26. Працівники ДНВР взяли участь у розробці сценарію та запуску двох випусків "Кампус" від КПІ медіа, а також участь як ведучі у запису прямого ефіру супутника PolyITAN-НР-30 (Н.В.Семінська, М.М.Перестюк).
27. У конкурсі МОН здобули перемогу 2 проєкти молодих вчених (І.А.Владимирський, Т.О.Соловйова) з 10 поданих. Обсяг фінансування - 80% від запиту (НН ІМЗ).
28. Проведено робочу зустріч з заступниками деканів, директорів навчально-наукових інститутів з міжнародної діяльності. На ній обговорено питання результатів міжнародної проєктно-грантової діяльності в 2022 році та завдання на рік 2023 (В.А.Пасічник, С.І.Сидоренко).
29. Надійшла відповідь НФДУ за результатами доопрацювання проєкту І.Ю. Худецьким. Фонд зняв обмеження з колективу виконавців і вони братимуть участь у нових конкурсах НФДУ (Ю.М.Сидоренко).
30. Відбулося планове засідання Ради комплексної космічної програми, на якій обговорено питання виконання проєктів PolyITAN-12U, звітування за договором базового фінансування за 2022 рік та проєктом договору на 2023 рік (В.А.Пасічник, Ю.М.Сидоренко, М.Ю.Ільченоко).
31. Спільно з АППАУ проведено перемовини з представником німецької асоціації "Optec-Berlin-Brandenburg" (OpTecBB) Майком Робертсоном. OpTecBB – це ініціатива компаній і наукових установ Берліну та Бранденбургу, що направлена на розвиток оптичних і мікросистемних технологій. За результатами зустрічі окреслено кроки подальшої співпраці (В.А.Пасічник).
32. Підготовлено проєкт плану роботи Вченої ради на 2023 рік. Проректорам запропоновано підготувати пропозиції до змісту проєкту плану роботи на друге півріччя (М.Ю.Ільченко).
33. Комісія з освітньої діяльності Вченої ради КПІ ім. Ігоря Сікорського разом з проректором з навчальної роботи А.А.Мельниченком в порядку громадського обговорення розглянула та напрацювала пропозиції до проєкту Закону України «Про внесення змін до деяких законів України щодо розвитку індивідуальних освітніх траєкторій у вищій освіті». Пропозиції та зауваження оформлено належним чином та скеровано до МОН (В.І.Тимофєєв).
34. Проведено нараду з керівницею видавництва «Політехніка» С.М. Зигулею з питання організації літературного редагування ювілейного видання. До видавництва «Політехніка» текст 1 розділу книги «КПІ. Друге століття, продовження традицій» (М.Ю.Ільченко).
35. До виступу ректора на засіданні Адмінради підготовлено довідку про основні результати міжнародної діяльності КПІ у 2022 році. У ній висвітлено такі ключові результати:
- після початку війни університет отримав понад 300 листів від міжнародних партнерів зі словами солідарності і підтримки України і КПІ;
- від зарубіжних партнерів надійшла благодійна допомога в сумі понад 2 млн. грн;
- вчені університету виграли 6 проєктів за програмою «Горизонт Європа» (загалом фінансування виграли 20 міжнародних проєктів);
- перший міжнародний проєкт «Студентського парламенту» здобув перемогу в конкурсі програм Шведського інституту;
- через міжнародні проєкти університет отримав фінансування у більш як 10 разів більше ніж у 2021 (більше 1 млн. € у порівнянні із 100 тисячами € у 2021 році).
- КПІ запрошено як асоційованого партнера до низки Альянсів європейських університетів: ENHANCE, CESAER, EPICUR, ATHENA, EUTOPIA та ін.
- КПІ посилив свої позиції в ряді світових рейтингів університетів.
- у співпраці із Посольством Італії в Україні в КПІ відкрито новий арт-об'єкт «Вируюча молекула творчої ДНК» (С.І.Сидоренко).
36. Відбулася установча зустріч ректора М.З. Згуровського із прибулим до України доктором Патріком Ваєм (США), який працюватиме на кафедрі штучного інтелекту НН ІПСА і в Світовому центрі даних як волонтер (А.В.Ковтун).
37. З Тимчасово повіреним у справах Республіки Ірак в Україні обговорено питання набору громадян Іраку на навчання в КПІ (С.С.Маулік, Д.І.Ільченко).
38. Відбулася робоча нарада проректора О.А.Жученка та ДМС з питань проведення атестації кафедр на право вести набір іноземних громадян на навчання в КПІ, працювати на міжнародних ринках освітніх послуг і спроможності надавати освітні послуги іноземним громадянам (О.А.Жученко, С.І.Сидоренко, А.В.Ковтун, С.С.Маулік, Д.І.Ільченко).
39. Виконується доручення Першого заступника Міністра освіти і науки України Андрія Вітренка щодо аналізу результатів моніторингу проєктів матеріально-технічної допомоги, що виконуються в КПІ (А.В. Ковтун, А.П. Шишолін, С.М. Шукаєв).
40. Відбулась зустріч із проєктною групою Університета Шеффілда (UoS) на чолі з віце-президентом Малькольмом Батлером. Обговорено деталі заявки для подачі на конкурс грантової програми – програми «UK-Ukraine Research» and «Innovation twinning grants scheme» Уряду Британії. Сума гранту складає від 25 до 100 тисяч фунтів. UoS відмовляється від 25% непрямих витрат на користь КПІ.(С.М.Шукаєв, А.П.Шишолін).
41. Триває робота над оформленням і поданням офіційних документів від КПІ та від Нацкомісії України у справах ЮНЕСКО до Секретаріату ЮНЕСКО з метою продовження дії Угоди про участь кафедри ЮНЕСКО КПІ та ІПСА в цій програмі на наступні 4 роки (С.М.Шукаєв, А.В.Ковтун).
42. За дорученням Генерального директора Директорату фахової передвищої, вищої освіти МОН України Олега Шарова ДМС разом із О.А. Жученком та А.А. Мельниченком долучилися до консультацій щодо подальшого розвитку та застосування European Qualifications Framework (Європейської рамки кваліфікацій) (А.В.Ковтун, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко).
43. Від компанії "Westinghouse", США (Джулі Горджманс, EMEA New Plants), яка уклала кілька угод про співробітництво в атомній сфері з "Енергоатомом", до КПІ надійшла пропозиція щодо програми стажування студентів КПІ в цій компанії. Мета програми – підготовка нових професійних кадрів для інженерного центру "Westinghouse" у Києві з розбудови ректорів третього покоління AP-1000 в Україні (А.В. Ковтун, Є.М.Письменний).
44. У межах конкурсу наукових робіт, які фінансуються за рахунок зовнішнього інструменту допомоги ЄС для виконання зобов'язань України у програмі “Горизонт 2020”, із 40 проєктів, що виграли по Україні, обрано до фінансування 5 проєктів під керівництвом професорів КПІ: Є.С.Сулєми (обсяг 1152 тис.грн.); С,П. Денисюка (2010 тис.грн.); А.Ю. Шелестова (2185 тис.грн.); С.Г.Стіренка (1960 тис.грн.); С.І.Сидоренка (1800 тис.грн.). Загальна сума фінансування цих проєктів складає 9,107 млн.грн. (227,6 тис. €), які слід додати до коштів в обсязі 854 тис. € від проєктів від КПІ, які виграли гранти міжнародних конкурсів і були враховані до 26 грудня 2022 року. Таким чином, у 2022 році проєкти від КПІ, що вигравали в конкурсах європейських проєктно-грантових програм, принесли бюджету КПІ 1081 тис. €. Кількість проектів КПІ, що перемогли в 2022 році в конкурсах програм "Горизонт Європа" та "Горизонт 2020", становить 11 проектів. Для порівняння: у 2021 році переміг 1 проєкт (С.І.Сидоренко).
45. Спільно з В.А. Пасічником проведено серію зустрічей із заступниками деканів з
міжнародної та наукової діяльності щодо методик написання проєктних заявок у 2023 році
(В.А.Пасічник, С.І,Сидоренко, С.М.Шукаєв).
46. Перед Новим роком університет додатково отримав 2 генератори для встановлення на інформаційному майданчику. На початку року комунікації було налаштовано, що дозволило забезпечити стабільну роботу всіх інформаційних ресурсів університету з безперебійним їхнім живленням (В.А.Кондратюк, А.А.Мельниченко).
47. Наприкінці року ще один Пункт незламності було облаштовано в корпусі №1. Його забезпечено Інтернетом від «Starlink», генератором для безперебійного живлення робочих місць, тут можна здійснювати службове листування, за потреби копіювати документи, проводити відеоконференції в межах навчального процесу або адміністративної діяльності тощо. Також тут є точки підзарядки ноутбуків, засобів зв`язку та іншого. Тож нині в університеті облаштовано 7 Пунктів незламності (2 в навчальних корпусах, 4 – в Студмістечку, 1 – у студентському профкомі) (В.А.Кондратюк).
48. Університет зарезервував 8 генераторів для забезпечення роботи Пунктів незламності в навчальних корпусах, в НТБ та в Студмістечку. До кінця місяця очікується завершення тендерних процедур, доставка цих генераторів і встановлення їх по місцях призначення (В.А.Кондратюк).
49. Після отримання актів про атестацію укриття в навчальному корпусі №30 планується атестувати укриття в Центрі культури і мистецтв, де вже проведено для цього всі необхідні роботи (В.А.Кондратюк, Ю.В.Нестеренко).
50. Підготовлено і розміщено на університетських ресурсах відеоролики з питань протипожежної безпеки з відповідними відеоінструкціями. Університет став піонером у питаннях підготовки таких матеріалів, отож їх розмістили на своїх ресурсах також районне і міське управляння ДСНС. Керівник управління ДСНС по м. Києву висловив університету подяку за їхню підготовку (В.А.Кондратюк, М.М.Перестюк).
51. Упродовж минулих двох тижнів тривалих відключень тепло- і водопостачання в університеті не було. Локальні несправності оперативно усувалися. Відімкнення електроенергії здійснюються в плановому порядку (В.А.Кондратюк).
52. Наприкінці року університет завершив роботу з закупівлі та складання останньої партії лав для нового парку за корпусом №28. Їх буде встановлено після потепління (В.А.Кондратюк).
53. Наприкінці року університет отримав замовлені восени металопластикові конструкції для корпусу №4 і кількох інших. Фахівці департаменту господарської роботи почали їх встановлювати (В.А.Кондратюк).
54. Проведено випробування ліфтів університету. Акти щодо їхнього проходження отримано. Розпочато роботу для того, щоб отримати дозволи на експлуатацію (продовження експлуатації) ліфтів, для яких термін дії таких дозволів уже завершився (В.А.Кондратюк).
55. Продовжує роботу Центр студентського харчування. Роботу організовано таким чином, що навіть у випадку вимкнень електроенергії харчування курсантів ІСЗЗІ забезпечуватиметься (В.А.Кондратюк).
56. Практично завершено роботу з формування річного плану закупівель. Залишилося додати до нього запиаи Студмістечка та деяких підрозділів (В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна).
57. Відділ охорони праці спільно з відділом пожежної безпеки розробили інструкцію з безпечного використання генераторів, які розміщено в університеті (В.А.Кондратюк).
58. Наприкінці року було повністю укомплектовано штати відділу відеоспостережень департаменту безпеки. Відтепер необхідні налагоджувальні та ремонтні роботи на відеоапаратурі працівники відділу виконуватимуть власноруч, за винятком тих аварійних випадків, коли це зробити власними силами буде неможливо й обладнання доведеться відправляти до сервісних служб (В.А.Кондратюк).
59. Система доуніверситетської підготовки розпочала проведення навчання 2-го семестру. Також проводиться набір слухачів на нові напрями підготовки.
Проводиться підготовка до комплексного моніторингу знань студентів 4 курсу.
Розпочинається робота над створенням (зйомка та монтаж) навчальних відеокурсів в оновленому форматі (М.М.Перестюк).
60. Завершився бюджетний рік. Готується звітність. Бюджетне фінансування за усіма програмами університет отримав у повному обсязі. Всі кошти використано за призначенням.
Спецкошти. За попередніми розрахунками план по їхніх надходженнях через обставини, викликані війною, виконано на 89%.
Кредиторська заборгованість за рахунок проплат, які пропустило Держказначейство, значно скоротилася, але повністю її не погашено. З
Заборгованість залишилася здебільшого за придбання обладнання.
Університет отримав показники фінансування за програмою 1160 на 2023 рік. Практично за усіма статтями його буде скорочено – загалом на 8,2%. Фінансуватимуться лише 3 статті – зарплата, планові нарахування і плата за комунальні послуги. При цьому фінансування комунальних послуг скорочено на 50%, фінансування заробітної плати – на 7,2 %. Ситуація дуже складна. Готуються відповідні пропозиції на розгляд Бюджетної комісії. Стипендія виплачуватиметься і надалі, питання її призначення вирішуватимуться на засідання Стипендіальної комісії.
Кошторис спецкоштів на 2023 рік практично сформований, але він ще корегуватиметься (Л.Г.Субботіна).
61. З урахуванням того, що значна частина приміщень практично не використовується й комунальних послуг у стандартному обсязі не потребує, слід забезпечити мінімізацію комунальних витрат. Для цього буде створено спеціальну групу для вивчення цього питання і вироблення відповідних пропозицій (В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна).
62. У гуртожитках Студмістечка нині мешкають приблизно 4000 осіб. Гуртожитки забезпечені тепло- і водопостачанням. Подається як холодна, так і гаряча вода. Вимкнення електропостачання в перед- і післяноворічний періоди здійснювалося за графіком планових відключень.
У гуртожитках №№ 9. 13, 14 і 22 з 8-00 до 22-00 щодня працюють Пункти незламності з безперебійним електроживленням та Інтернетом.
Ремонтні роботи силами служби експлуатації гуртожитків проводяться в приміщеннях гуртожитків №№ 3, 4, 13 і 20.
Соціальні працівники проводять для студентів тренінги зі зміцнення психоемоційного стану. Психолог Студмістечка проводить індивідуальні консультації (О.А. Іщенко).
63. Науково-технічна бібліотека надає послуги у двох режимах – дистанційному та очному.
Продовжується підписання обхідних листів. Збільшилася кількість звернень до НТБ про підписання обхідних листів.
Розміщуються роботи в інституційному репозитарії.
Завершується наукометричний моніторинг університету та окремих дослідників. За результатами цього моніторингу впродовж року було виявлено і подано на зведення понад 300 профілів, які були розпорошені і неприєднані до профілю університету. Також було виявлено і подано запит до служби підтримки щодо приєднання до профілю університету тих публікацій, де некоректно було зазначено назву університету
Задля того, щоб полегшити читачам користування каталогом «Каталог+» - єдиною точкою доступу до всіх інформаційних ресурсів Бібліотеки, розроблено і розміщено на сайті та інших ресурсах НТБ відеоінструкцію.
НТБ спільно з ДНВР організувала першу в новому році відкриту лекцію щодо академічної доброчесності (Є.В.Кулик).
64. Усі підрозділи мають надати до відділу кадрів графіки відпусток на 2023 рік. Упродовж року можна взяти не більше 59 днів відпустки. При цьому одна частина відпустки (не менша 14 днів) не має ділитися (М.О.Мазур).
65. Профком студентів привітав з Новим роком дітей Бучанської територіальної громади. Також передали до Херсону одяг і дитячі речі. Частину дитячих речей передали для Студентському парламенту, який також проводив збір речей для дітей з однієї з особливо постраждалих від війни областей.
Крім того, студентський профком подав до Міністерства соціальної політики запит щодо можливості оформлення студентам-дітям учасників бойових дій, в яких немає посвідчення, соціальної стипендії на підставі довідок з військових частин. Профком отримав відповідь і готує новий запит (І.Варжанський).
66. Відділ якості освіти Студентської ради університету активно працює з запитами студентів і готує листи до відповідних підрозділів (Н. Манишева).