Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім. Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. «Завершується навчальний рік. Він був для нас дуже непростим. Ми маємо успішно його закінчити і почати готувати сценарії роботи в наступному навчальному році. Ми бачимо,  що пандемія послаблюється і, ймовірно, йде на спад. Звичайно, можливі певні сплески, але загальний тренд спадний. Тому сценарії, що їх ми мусимо підготувати, мають бути зорієнтовані на повноцінне навчання чи, в гіршому випадку, на змішану систему навчання, – сказав він, відкриваючи засідання. –  Водночас ми в жодному разі не можемо втратити наших напрацювань у дистанційній формі. Вони повинні максимально використовуватися як допоміжні – і платформа «Сікорський», і «Електронний кампус» – та розвиватися  й надалі. Хотів би зорієнтувати ректорат на цей напрям роботи протягом ближчих двох місяців». Після цього ректор запропонував обговорити підсумки минулого тижня і плани на тиждень новий. 

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Забезпечується контроль за дотриманням умов карантину і здійсненням протиепідемічних заходів.  Захворілих упродовж двох  тижнів не виявлено.

Із 3 червня розпочалася вакцинація працівників університету за їхнім бажанням. Уточнюються списки і графік вакцинацій. Станом на 5 червня щеплення вакциною PfizerBioNTech отримали 200 працівників. Жодних випадків ускладнень або алергічних реакцій не зафіксовано.

У зв’язку із завершенням навчального року на всіх кафедрах проводяться звіти НПП про виконання умов контрактів та індивідуальних планів, затверджуються обов'язкові для врахування при оновленні контрактів показники рейтингів викладачів. ЕКК детально розглядають рейтинги відповідно до вимог, затверджених Вченою радою.

Бюджетна комісія за участю комісій з розвитку та контролю закупівель розглянула питання формування тарифів на проживання в гуртожитках і оплати комунальних послуг. Затверджено перелік позапланових робіт і закупівель.

Затверджено наказом порядок пільгового кредитування для здобуття вищої освіти.

Триває робота з укладання комплексних угод з підприємствами і компаніями, з урахуванням цільової практичної підготовки та дуальної освіти. За скоординованої взаємодії підрозділів укладено договори про партнерство і співробітництво з ВАТ «Меридіан», компаніями «Українські інформаційні технології» (ІПСА, ФІОТ, ФТІ, ТЕФ, ФБМІ) та «Вейво юкрейн мобил комунікейшен» («WEIWO UKRAINE MOBILE COMMUNICATION»)  (ФЕЛ, ІТС, РТФ). Продовжується робота з формування і узгодження договору з ДТЕК (ФЕА,ТЕФ, ІЕЕ).

 Проведено переговори і готується до підписання договір з компанією «Метінвест» за участю «Метінвест-Політехніка». Досягнуто домовленості з керівництвом підприємства «Сіменс-Україна» про створення спільної навчальної лабораторії на ФЕА.

На основі проведеного аналізу освітніх програм, що реалізуються у партнерстві з підприємствами, проведено нараду щодо організації міжнародної акредитації (ФТІ, ІАТ, ФЕЛ). Попередньо розглянуто можливості проведення такої акредитації.

СЕД. Завершено процедуру закупівель додаткових 83 ліцензій і формується штат відповідальних користувачів. Цією дією завершено забезпечення всіх підрозділів робочими місцями в системі «Мегаполіс».

Освітній процес

7 червня відповідно до затвердженого розкладу розпочалася екзаменаційна сесія. В «Електронному кампусі» (ЕК) у взаємодії з системою «Деканат» сформовано і завантажено  електронні відомості. Видано наказ, яким значно спрощено процедуру заповнення відомостей викладачами.

ЕК щоденно відвідують до 11000 студентів і 1200 викладачів.

Завершено проведення предметних олімпіад для студентів (23) і абітурієнтів. У завершальних турах всеукраїнських олімпіад взяли участь: з математики – 160 школярів (додаткові бали для вступу отримали 18 осіб); з фізики – 40 школярів (з них 10 отримали додаткові бали).

30 червня завершується вибір студентами 1-го курсу освітніх програм, за якими вони будуть навчатися на 2-му курсі.

Комісія з підготовки до нового навчального року. Завантажено робочі навчальні плани, перевірено готовність інформаційного, методичного забезпечення і матеріальної бази підрозділів.

Приймальна комісія

3 червня завершено реєстрацію вступників до магістратури на єдиний вступний іспит. В останні дні реєстрація активізувалася. В результаті, на 2003 попередньо запланованих бюджетних місць зареєструвалося 2788 бакалаврів, з них 227 – з інших ЗВО. Попередньо замовлені планові бюджетні місця можуть бути заповнені. По ІМЗ налічується мінус 5 місць, але ближчим часом цю проблему буде вирішено.

Триває прийом документів до аспірантури. Станом на 5 червня подано 102 заяви.

На минулому тижні проведено фестиваль для абітурієнтів «Техноарт» у формі хакатону.

Акредитація

У найближчі два тижні ситуація з акредитацією буде дуже напруженою. До НАЗЯВО подано 6 справ на акредитацію PhD-програм.

На минулому тижні працювала експертна група з акредитації програми з біотехнології. На заключній зустрічі керівник і члени групи відзначили потужний кадровий склад НПП, високий рівень публікацій, активний зв'язок з випускниками. Як зауваження – слід розширити  участь у міжнародних програмах, ширше залучати до освітнього процесу фахівців, в опитуванні студентів не брали участі аспіранти. 

Сьогодні відбулася вступна бесіда з експертною групою з акредитації ОНП «Математика». На цьому тижні працюватимуть ще 4 експертні групи. Окрім ДЯОП в акредитації будуть задіяні й інші департаменти університету. Розроблено графік зустрічей, бесід з експертами. В найближчі два місяці нас очікує таке само напруження.

М.З. Згуровський

На цьому тижні ми плануємо провести засідання Ради зі стратегічного розвитку. Одного з питань, яке розглядатиметься, ви частково торкнулись. Це підсилення співпраці з роботодавцями. Ви назвали цілу низку компаній, з якими укладаються угоди. Для нас це стратегічно важливий напрям, оскільки більшість ОП в Україні, та й навчальних закладів, не матимуть перспективи, якщо їхні випускники не будуть затребувані економікою і суспільством. Це стає головним критерієм, особливо для проєкту щодо оптимізації мережі ЗВО і освітніх програм, який Україна здійснює з Європейським Союзом. Нині на акредитацію ми подаємо приблизно 10%-15% наших ОП загалом. Причому це кращі. А решта поки що чекають своєї черги. Для значної кількості підрозділів буде важливо довести, що їхні випускники потрібні роботодавцям, й що ті компанії, які є, – це реальні замовники. Я просив би О.А.Жученка, користуючись його базою даних, А.А.Мельниченка і вас, Юрію Івановичу, підготувати це питання для доповіді на засіданні Ради.

Хочу також попросити Людмилу Григорівну Субботіну підготувати фінансовий аналіз роботи університету, зокрема в частині підтримки стратегічно важливих проєктів.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Триває робота з супроводження сесії в дистанційному режимі. Організовано  оперативне реагування на скарги в процесі її складання.

Організовано навчання працівників роботи з АС «Деканат» у навчальному відділі та у відділі аспірантури та докторантури. Розробляється додаток у системі для контролю успішності аспірантів.

Триває прийом документів до аспірантури у 2021 році. Ведеться постійне консультування потенційних вступників до аспірантури. Організовано роботу щодо активізації подання документів до аспірантури. На сьогодні маємо більше ніж 100 заяв, але щоб не було провалів як у минулому році, проводиться робота з кожним керівником.

Минулого тижня відбулася зустріч з одним із стейкхолдерів – ДП «Сіменс Україна». Компанія готова обладнати в університеті навчальну лабораторію на ФЕА необхідним технічним обладнанням. Завдання для КПІ – відремонтувати аудиторію.

М.З. Згуровський

Це дуже гарний приклад співпраці з таким роботодавцем-стейкхолдером як «Сіменс». Але кожна ОП повинна мати своїх роботодавців, інакше її майбутнє дуже сумнівне.

Продовження виступу А.А. Мельниченка

На минулому тижні з деканом ТЕФ і представниками ДНВР відвідали компанію «Енергоатом» та провели зустріч з представниками атомних електростанцій. Обговорено як питання дуальної освіти для студентів, які навчаються за спеціальністю «Атомна енергетика», так і проходження практики. Одна з перепон, яка дещо гальмувала підприємства, – це те, що атомні електростанції розміщені далеко від Києва, тобто є проблема проживання студентів. Але в КПІ навчаються студенти, які є вихідцями з міст, де є такі станції. Ці студенти можуть бути направлені як на практику, так і, після завершення навчання, на роботу до рідних міст. У такий спосіб проблему пошуків житла для них буде вирішено: вони навчатимуться за моделлю дуальної освіти, один із семестрів зможуть працювати на підприємстві й, при цьому, проживати у себе вдома. Роботодавці підтвердили бажання продовжувати сплачувати стипендію студентам.

У межах підготовки до акредитації організовано консультування гарантів щодо визнання результатів навчання за освітніми програмами попередніх років.

Організовано роботу з оновлення інформації про управління на сайті osvita.kpi.ua.

Триває робота із забезпечення високої якості фундаментальної підготовки за спеціальністю 121 - Інженерія програмного забезпечення.

Проводиться робота із забезпечення вимог, викладених у листі Міністерства освіти і науки України №3/1407-21 від 28.05.2021 року щодо порядку здійснення атестації за спеціальностями галузі «Охорона здоров’я». Цього року ще дві спеціальності («Право» і «Публічне управління») будуть запроваджені у тестовому режимі, а з наступного року – в постійному режимі. Єдиний випускний кваліфікаційний іспит прийматимуть не наші екзаменаційні комісії, а інші.

Триває робота із супроводження програми «Школа професійного розвитку інженерів-конструкторів». Відбувається перехід до третього модуля викладання – інформаційні  технології.

Компанія «Зоря-Машпроєкт» зі структури Укроборонпрому надала запит на ще одну програму підвищення кваліфікації.

Подовжується робота щодо сертифікації сайтів. Виявлено декілька сайтів, які не працюють і не супроводжуються. Вони створювалися під окремі проєкти, і їхнє блокування не завдасть жодної шкоди, а неблокування завдає іміджевих втрат.

Погоджуються склади Науково-методичних комісій університету (дані про склад НМКУ факультети мали подати до 1 червня).

Розробляється розклад сесії здобувачів за заочною формою навчання.

Продовжується аналіз результатів ректорського контролю.

Розпочато опитування студентів «Викладач очима студентів» за оновленою методикою. Майже 2800 студентів уже взяли участь в опитуванні. Воно триватиме до 1 липня.

КБІС надав близько 60 консультацій з різних питань користувачам СЕД «Мегаполіс».

Для закупівлі ліцензійного ПЗ ведеться оформлення тендерної документації за позиціями, що підлягають закупівлям (це Matcad, Matlab, антивірусне ПЗ).  Ведеться листування з дилерами цього ліцензійного ПЗ.

Щодо закупівлі пакетів COMSOL Multiphisics: документація на закупівлю на суму 306 тис. грн станом на 28 травня знаходиться в тендерному відділі.

Щодо  закупівлі ліцензій Microsoft Office 365: документація на закупівлю на суму 420 тис. грн станом на 28 травня знаходиться в тендерному відділі. 

Щодо закупівлі послуг хмарних технологій спільно з НТО «КПІ-Телеком»: станом на 28 травня розроблено технічні вимоги для подальшого подання до тендерного відділу. Уточнюються обсяги послуг та терміни їх надання.

31 травня проведено конференцію з розробниками ПЗ («Браво») щодо уточнення тендерної документації. Пакет документів підготовлено для передачі до тендерного відділу.

У зв'язку з виходом оновлення безпеки на порталі університету здійснюється оновлення cmsdrupal.

На підставі отриманих даних від ресурсів для перевірки зворотних посилань, потоку довіри сайтів та інших вебометричних даних, підготовлено перелік сайтів КПІ ім. Ігоря Сікорського, що не супроводжуються і хостинг для яких може бути призупинений.

На середу заплановано запуск «Рейтингу НПП 2020-2021». Спочатку він заповниться за попередній рік, і за тиждень – за поточний навчальний рік.

Завершено І частину роботи модуля для ПК «Вступ-2021».

М.З. Згуровський

На якому етапі нині реалізація програми перепідготовки фахівців для ДП «Антонов»?

А.А. Мельниченко

У нас з ними є декілька програм.

М.З. Згуровський

Остання їхня пропозиція полягає в перепідготовці 30 інженерів-конструкторів. Нас просять погодити програму. Це також дуже важливо.

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Навчально-виховна робота

Завершено семестровий контроль у частині захисту курсових робіт та складання заліків, з понеділка розпочинаються екзамени. Здійснюємо супровід семестрового контролю: реагуємо на зауваження студентів щодо недотримання викладачами регламенту проведення семестрового контролю в дистанційному режимі; інформуємо .

Упродовж минулого тижня після закінчення другого календарного контролю відраховано 60 студентів за денною формою навчання (за власним бажанням) та 11 студентів заочної форми навчання за невиконання індивідуального графіка.

Погоджено порядок переведення здобувачів вищої освіти на навчання на вакантні місця державного замовлення.

До 30 червня триватиме розподіл/закріплення студентів 1-го курсу за освітніми програмами.

Стипендіальне забезпечення

Проведено засідання стипендіальної комісії університету, на якому було розглянуто подання від факультетів/інститутів та відділу аспірантури щодо призначення/зняття академічної стипендії.

До УСЗН передано списки для замовлення соціальної стипендії на червень для 990 студентів пільгових категорій. Звірку з УСЗН пройдено успішно.

На сайтах факультетів/інститутів оприлюднено списки студентів, яким враховано додаткові бали до рейтингу успішності. Загалом 1368 студентів отримали додаткові бали. Це дуже мало. Здебільшого це студенти, які беруть участь не лише в громадській діяльності, але й у  науковій. Заплановано проведення аналізу цього показника, тому що другий семестр поспіль ми не бачимо гарних результатів з наукової діяльності.

Підготовлено аналітичний звіт по додаткових балах на раду з НВР.

Підписано наказ про затвердження Порядку пільгового кредитування в університеті.

Мобільність

Національна мобільність. Від представництва програми ЄС «Дім Європи» отримано інформацію про позитивне рішення щодо фінансування одного з проєктів, поданих на конкурс за програмою академічної мобільності «САМ Україна», яка реалізується Британською Радою спільно з МОН України. Щодо другої заявки подано апеляцію. Чекаємо на остаточні результати від організаторів програми. Проєкт національної мобільності такого типу виграно вперше.

Інформаційна політика. У контексті підготовки до КПІ-OPEN надіслано листи із запрошеннями до 25 університетів-партнерів, які мають відповідні спеціальності, за програмами мобільності. Чекаємо на відповіді. Попередню підтримку та інформацію щодо зацікавленості в участі отримано від 8 університетів. Серед них іноземні студенти з Угорщини, Румунії, Азербайджану. 

Спільно з партнерами Erasmus Students Network за запитом Студентської соціальної служби проведено спільний вебінар про можливості міжнародного волонтерства для молоді.

Профорієнтація

З 31 травня по 06 червня проведено ТехноАртКПІхакатон. Зареєструвалося більше ніж 70 школярів 5-10 класів зі всієї України. Сформовано 11 команд (від 2 до 4 осіб), загалом – 37 школярів. Спеціальна категорія (5-8 класи): 1 команда, 10 індивідуальних учасників. Загалом – 49 учасників з різних міст України (Київ, Рівне, Черкаси, Дніпро та ін). Перемогу отримав семикласник із Черкас. Упродовж тижня проведено 6 вебінарів від партнерів. У суботу та неділю відбувалися захисти проєктів та нагородження, з трансляцію у прямому ефірі. Учасники вразили журі рівнем робіт та відповідальним ставленням до підготовки проєктів. Найбільш цікаві проєкти отримали сертифікати до Стартап-школи «Sikorsky Challenge».

Протягом тижня для ліцеїстів Політехнічного ліцею на базі 5 факультетів проведено Наукову школу. Також проведено екскурсії університетським кампусом для трьох шкіл.

Триває проведення КРISchool: 1 червня проведено вебінар «Телекомунікації навколо нас: від наносистем до далекого космосу» від викладача ІТС Сергія Кравчука (14 учасників); 3 червня – вебінар «Дослідження космосу: ближнє майбутнє» від студента ІАТ Генріха Тітова (17 учасників).

Працевлаштування

Раніше нам було вичзначено завдання адаптувати угоди з нашої бази, яку ми постійно наповнюємо. Ми збираємо всі договори з роботодавцями, які проходять через університет, проводимо зустрічі тощо. Розповідаємо нашим роботодавцям про всі наші освітні програми. У нас є вже доволі потужна база, ґрунтуючись на якій ми створили «Кар’єрний путівник», у якому все розділено по спеціальностях. У путівнику також є інформація про освітні програми, наведено перелік усіх компаній, з якими ми співпрацюємо. Путівник –  інтерактивний. Клікаючи на логотип, ви потрапляєте на сторінку компанії і на контактних осіб, які є представниками від нас і від компанії. Студентам, представникам НАЗЯВО, усім зацікавленим користуватися ним дуже зручно. Є не просто посилання на договір, а й опис компанії та контакти з обох боків. Не всі факультети і кафедри відреагували, тому, можливо, він ще не повністю наповнений. Ми його яскраво поки що не презентували, бо деякі  факультети інколи укладають договори, які в нашу базу не потрапляють.

Спільно з Медіалабораторією продовжуємо знімати ролики для проєкту «Історії успіху», цього тижня з представниками банку «Креді Агріколь».

Цього тижня здійснено супровід та підписано Договори про співпрацю з: Інститутом технічної теплофізики Національної академії наук України (ФБТ), ТОВ «ВЕЙВО ЮКРЕЙН МОБАЙЛ  КОМУНІКЕЙШЕН».

Проведено розширену зустріч з представниками «Київтеплоенерго», обговорено деталі підписання Договору про співпрацю, працевлаштування, стажування та запровадження дуальної освіти.

2 червня в онлайн-режимі проведено зустріч з представником освітньої платформи NetWork, обговорено можливу співпрацю у майбутньому.

Узяли участь у розширеній нараді представників університету (ТЕФ, ДООП, ДНВР) та представників НАЕК «Енергоатом» (представники атомних електростанцій).

Проєкт  Мінреінтеграції  для дітей з ТОТ та Криму (соціальний напрям)

На виконання положень листа від Міністерства реінтеграції щодо розміщення у гуртожитках майбутніх слухачів під час подання документів, спільно з адміністрацією студмістечка підготовлено кімнати та закріплено соцпедагогів для роботи зі слухачами. Досягнуто домовленостей, як оформити хол для зручного використання і проведення мінізустрічей. Підтримуємо зв'язок з підготовчими курсами щодо інформування про орієнтовну кількість бажаючих та дати заїзду.      

Вакцинація

Із 3 червня в КМСП розпочато вакцинацію усіх бажаючих працівників університету.  У день максимально можна вакцинувати до 100-150 осіб, 20 за годину відповідно до сформованих за формою МОЗ списків. Списки готуються співробітниками департаментів   щодня. З підписом та печаткою вони передаються до КМСП. Точну дату, час вакцинації та номер кабінету співробітникам повідомляє відповідальний за вакцинацію у вашому структурному підрозділі (формуються ДНВР).

Здійснюємо постійне інформування про перебіг вакцинації (телеграм-канали, сайт, «Мегаполіс» та телефоном з відповідальними). Розроблено Google-таблиці для всіх підрозділів університету, що дозволяє оперативно реагувати на їхнє заповнення та включати підрозділ у чергу. Вакциновано 200 людей (ЦМО, ДМСП, ФСП, ПЛ, ректорат). На наступний тиждень заплановано вакцинувати 470 співробітників (РТФ, ММІ, ФМФ, Студмістечко, ВПІ, ІМЯО). Важливо дотримуватися кількості замовлених доз, кількості співробітників, які приходять на вакцинацію. Ревакцинація відбуватиметься не раніше, ніж через 21 день від першого щеплення. Функція контролю та підготовка списків на ревакцинацію також залишається за університетом.

М.З. Згуровський

Ми вам дякуємо за супроводження вакцинації. Це дуже важливо. Будемо просити вас давати статистичні дані про те, як зростатиме кількість вакцинованих викладачів, співробітників. Яка перспектива вакцинації студентів?

Н.В. Семінська

Я постійно прошу додати студентів. Відповідь така: відповідно до розробленої МОЗ дорожньої карти щодо вакцинації населення України вакциною Pfaizer студентів вакцинувати не будуть. Студенти йдуть п’ятою хвилею та вакцинуватимуться іншою вакциною.

М.З. Згуровський

Коли це може розпочатися?

Н.В. Семінська

З КМСП досягнуто домовленостей розпочати вакцинацію студентів після завершення вакцинації викладачів.

М.З. Згуровський

Коли ми можемо закінчити вакцинацію викладачів?

Н.В. Семінська

Залежно від кількості осіб і наявності доз вакцини. Інформація постійно змінюється.

М.З. Згуровський

До нового навчального року це реально?

Н.В. Семінська

Вакцинація викладачів триватиме ще 3-4 тижні. Тільки після цього можна буде долучати студентів, та й то, лише з хронічними захворюваннями (18+). КМСП рекомендує студентам реєструватися через додаток «Дія» і на пунктах для вакцинації.

Н.В. Семінська

На КПІ також покладається обов’язок контролювати процес ревакцинації. ДНВР повинен оповіщати всіх, хто вакцинувався, через 21 день, щоб вони пройшли ревакцинацію.

М.З. Згуровський

Прошу, ведіть базу даних, ведіть облік. Це важлива робота, яку ми вас просимо робити.  

Тепер щодо бази даних, у якій ви накопичуєте інформацію про співпрацю кафедр з роботодавцями. Цей інструмент досить важливий. Але я хотів би знати, як він використовується в якості зворотного зв’язку. Юрію Івановичу, коли ви займаєтеся кадровими питаннями на етапі звітності завідувачів кафедр, на етапі призначення керівників,  ви цю інформацію використовуєте?

Ю.І. Якименко

Ці показники нині входять до профілів кафедр. Угод з роботодавцями у нас було приблизно 2000. Тих, які реально працюють і в які закладено  комплексні умови щодо співпраці в науці, працевлаштуванні, і в яких навіть визначено за мету  відкриття програм дуальної освіти, набагато менше.

М.З. Згуровський

Я хотів би, щоб ми розвивали проєкти загальноуніверситетського масштабу, з розвиненими горизонтальними зв’язками між усіма напрямами навчальної, наукової і навчально-виховної роботи. Я просив би вас підсилити цю роботу у такому складі: ви, Наталія Валеріївна, Анатолій Анатолійович, Олексій Анатолійович. Все, що стосується співпраці з роботодавцями, стає критично важливим для нас.

Н.В. Семінська

Ще одна важлива інформація. Вчора змінився голова студентської організації університету. Назар Булавко пішов, і замість нього – Ілля Войтюк. Він був першим заступником Назара, і студрада його призначила виконувачем обов'язків голови студради.

Заступник начальника НДЧ І.А. Владимирський

Гарні  новини

4 червня в МОН України підписано комплект документів, що визначає умови і обсяги базового фінансування наукової діяльності КПІ на 2021 рік. КПІ першим з українських університетів підписав цей комплект документів. Фінансування буде спрямовано на реалізацію космічних проєктів КПІ, а також функціонування новоствореного ІПОТ.

На виконання доручень ректора

З 31 травня по 2 червня взяли участь у Всеукраїнському форумі «Україна 30»: на виставковій експозиції представили інноваційні розробки університету, а на дискусійній панелі розповіли про створення та розвиток Всеукраїнської інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge Ukraine».

У взаємодії з радою Космічної програми КПІ (М.Ю. Ільченко) підготовлено і направлено листи голові Державного космічного агентства В.В.Тафтаю і першому заступнику міністра освіти і науки М.О.Кизиму щодо підтримки університетом загальнодержавної цільової науково-технічної космічної програми України на 2021-2025 роки.

Розширено участь КПІ у ПроЗорро як виконавця. Надіслано до структурних підрозділів 20 пропозицій. Отримано 2 пропозиції щодо участі в торгах (ФЕЛ, Тезис). За даними пропозиціями підготовлено до подачі матеріали. Отримано перемогу в тендерних торгах спільно з ФСП стосовно послуг «Проведення аудиту діяльності ДП «НАЕК «Енергоатом» з соціальних питань щодо персоналу та населення при реалізації Комплексної (зведеної) програми підвищення безпеки енергоблоків атомних електростанцій України та Плану екологічних та соціальних заходів». Вартість послуги – 134 640 грн.

Узяли участь у нараді ради Космічної програми КПІ. Розглядались питання щодо організації підтримки закупівель за проєками PolyITAN-12U, PolyITAN -30 та PolyITAN -3-PUT.

На виконання рішень Координаційної  ради

30 травня завершено збір пропозицій від підрозділів стосовно підготовки проєкту Положення про наукові школи КПІ ім. Ігоря Сікорського. Тепер триває узагальнення пропозицій та підготовка інформації до розгляду положення на комісіях Вченої ради.

У межах програми відвідування наукових лабораторій 3 червня ознайомилися з  дослідницькою інфраструктурою ФЕА.

У взаємодії з ДЕФ продовжуємо супровід проєктів НФДУ. Зібрано кошториси закупівель всіх проєктів НФДУ. Їх  передано до відділу закупівель для підбору кодів державного закупівельного словника. Для виконання завдань проєктів НФДУ проводиться активна робота з  консультування учасників проєктів щодо процедур закупівель обладнання та матеріалів.

3 червня за участю редколегії ДЕФ та НТБ проведено нараду щодо видавничої політики і фінансування журналу «Известия ВУЗов. Радиоэлектроника».

За ініціативою та у взаємодії з ДЕФ розпочато роботу з аналізу результатів діяльності НДІ АЕД та НДІ «Енергія» за останні 5 років. Розроблено форми звітності та зроблено відповідні доручення директорам НДІ підготувати звіти до 19 червня 2021.

Отримали 1 патент на винахід (ІМЗ).

Робота із зовнішніми партнерами

Продовжується взаємодія з потенційними інвесторами інфраструктурного проєкту Make IT Center. Розроблено і направлено партнерам на погодження структурну схему управління проєктом.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

Науково-експертна робота постійних комісій Вченої ради університету

Комісія з освітньої діяльності (В.І.Тимофєєв) у порядку громадського обговорення розглянула проєкт Концепції цифрової трансформації освіти і науки на період до 2026 року. Напрацьовано три конструктивні пропозиції. Матеріали готуються до надання в МОН України після обговорення в ректораті університету.

На виконання доручень ректора

Члени Ради Космічної програми університету підготували листа-згоду на підтримку Загальнодержавної цільової науково-технічної Космічної програми на 2021 – 2025 роки. У  ньому зроблено акцент на 8 завданнях, виконання яких може забезпечити наш університет, у тому числі на конкурсній основі. За підписом ректора лист направлено керівнику Державного космічного агентства та першому заступникові міністра освіти і науки України;

Внесено пропозиції до тексту проєкту Технічного завдання на розроблення Концепції науково-технологічного та інноваційного розвитку оборонно-промислового комплексу України на середньостроковий (до 2025 року) і довгостроковий (до 2035 року) періоди.

Важлива інформація

Відбулося засідання Секції інформаційних та комунікаційних технологій Комітету з Державних премій України в галузі науки і техніки. В підсумку одноголосно підтримано роботу «Засоби і системи навігації та початкового орієнтування ракетної та космічної техніки». Участь вчених КПІ в цій роботі отримала високу оцінку з боку членів секції.

Проректор з міжнародних зв'язків С. І. Сидоренко

1. Головне за тиждень

Відбувся візит Посла Франції в Україні Етьєна де Понсена. Він оглянув мурал на корпусі № 18 та маятник Фуко в бібліотеці, ознайомився з роботою офісу «Кампус Франс» в КПІ і познайомився з 4 студентами із Франції, які проходять стажування в КПІ. Підписано угоду про співпрацю КПІ з Посольством Франції в Україні та розвиток діяльності Українсько-Французького центру для роботи за нових умов.

Проректор А.А. Мельниченко спільно з деканом ФЕА О.С. Яндульським та ДМС провели обговорення з директором департаменту «Інтелектуальна інфраструктура» ДП «Сіменс Україна»  Денисом Мироненком можливості відкриття навчально-наукової лабораторії на базі факультету електроенерготехніки та автоматики. Проєкт  меморандуму  готується.

Спільно з проректорами В.А. Кондратюком та Н.В. Семінською працюємо над реалізацією пропозиції Посольства Федеративної Республіки Німеччина в Україні: встановлення «каменю спотикання» (іменного меморіального знака Георгію Карловичу Бріфу, який був співробітником КПІ (на той час – Київського індустріального інституту) та загинув у Бабиному Яру) в межах проєкту вшанування пам'яті киян – жертв нацизму «Один камінь, одне життя – 80 каменів спотикання для Києва» до 80-ої річниці трагедії Бабиного Яру. Питання буде розглянуто на засіданні Вченої ради університету.

2. Міжнародні контакти і робота з впливовими міжнародними організаціями

2.1. Добра новина. Інститут матеріалознавства та зварювання ім. Є.О. Патона отримав акредитацію Навчального центру Міжнародного інституту зварювання від Міжнародної системи освіти, оцінювання та атестації кадрів у сфері зварювання.

2.2. Йде підготовка до віртуального форуму глобальної спільноти 16-17 червня 2021 року з нагоди запуску в світовому онлайн-просторі оновленої Magna Charta Universitatum. Готуємо участь у заході делегації КПІ на чолі з ректором М.З. Згуровським.

2.3. Спільно з першим проректором Ю.І. Якименком, проректором А.А. Мельниченком та О.М. Новіковим, І.Г. Малюковою працюємо з текстом Угоди і проєктною пропозицією програми Cyber Security Program Фонду «CRDF Global Ukraine» з перепідготовки та перепрофілізації ветеранів АТО/ООС в галузі кібербезпеки.

2.3. Співпраця з японськими колегами

2.3.1. На 17 червня о 14:30 готуємо зустріч керівника Офісу JICA в Україні пана Сугімото Сатоші з президентом Наукового парку «Київська політехніка» Б.В. Андрійцевим та директором В.С. Камаєвим для презентації діяльності Наукового парку «Київська політехніка» та обговорення спільних заходів щодо розвитку науково-технічної та інноваційної складової в діяльності Українсько-Японського центру.

2.4. Співпраця з польськими  колегами

2.4.1. Відбулася церемонія нагородження В.А. Пасічника та А.В. Ковтун «Золотими почесними знаками» Національної технічної організації – Федерації науково-технічних товариств Польщі.

Для вручення нагород до КПІ прибула делегація з Польщі у складі випускника КПІ – польського професора Євгенія Турикта та випускниці КПІ – головної редакторки польськомовної київської газети «Krynica» Дороти Яворської. Ця подія була віддзеркалена в низці ЗМІ Польщі і України, на сайтах та в акаунтах КПІ в соціальних мережах.

3. Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ

3.1.  Розпочалася вступна кампанія для іноземних громадян. Характеристики перебігу вступної кампанії станом на (04.06.2021 р.): 1) на бакалаврат видано 15 запрошень; 2) до аспірантури –  1 запрошення; 3) на підготовче відділення – 14 запрошень; 4) до магістратури  поки що немає. Всього видано 30 запрошень на навчання в КПІ.

4. Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

4.1. Цікавість молодих учених КПІ до міжнародної проєктно-грантової діяльності посилюється. Відбуваються чергові вебінари із серії вебінарів для молодих учених під загальною назвою «Проєктні горизонти КПІ», які заплановано провести протягом квітня – червня 2021 року. В кожному беруть участь від 20 до 30 молодих учених.

Десятий (2 червня) вебінар за участю представників Посольства Японії в Україні (аташе з питань культури Айяка Хайясі та співробітника відділу культури та інформації Кирила Ярошика) було присвячено перспективам міжнародної проєктно-грантової діяльності з партнерами в Японії, грантовим програмам Уряду Японії (різного типу), грантовим програмам університетів і наукових організацій Японії, рекомендаціям Посольства Японії в Україні в цій сфері. Кількість учасників вебінару – 29 молодих науковців.

4.2. Продовжено індивідуальні співбесіди керівного складу ДМС із заступниками з міжнародної діяльності деканів факультетів, директорів інститутів, на яких аналізується динаміка кількісних характеристик міжнародної проєктно-грантової діяльності підрозділів у 2019-2020 роках (кількість міжнародних освітніх і науково-технічних проєктів і обсяг їхнього фінансування, кількість індивідуальних грантів, вартість придбаного за кордоном обладнання, книжок і таке інше, кількість представництв учених підрозділу в редакціях міжнародних наукових видань, кошти від благодійної допомоги, кількість міжнародних відзнак). На минулому тижні такі співбесіди були проведені з ІЕЕ, ФЕЛ, ФБМІ, ТЕФ, ФБТ. Головне питання, що обговорювалося: чому, попри великі зусилля керівництва міжнародного, навчального і наукового напрямів університету, значну роботу, яку здійснюють заступники деканів, директорів з міжнародної діяльності, помітних зрушень, суттєвої позитивної динаміки параметрів міжнародної проєктно-грантової діяльності не відбувається? Надано рекомендації щодо впровадження методики «kpi» («key performance indicators») на всіх рівнях управлінської вертикалі міжнародного напряму для досягнення позитивної динаміки кількісних характеристик міжнародної діяльності підрозділів у 2021 році порівняно з минулими 2019 та 2020 роками.

 

4.3. Від КПІ подано три заявки за Програмою ЄС «Жан Моне»:

1) пропозиція «Комерційне право ЄС» (контактна особа від КПІ – Наталія Перестюк (ФСП); 2) пропозиція «NEUTRINO» – «Інтеграція пріоритетів Європейського Союзу у дослідницьку та інноваційну діяльність українських дослідників» (контактна особа від КПІ – Сергій Шукаєв (ДМС); 3) пропозиція «EEB4EBS» (контактна особа від КПІ – Марина Пічугіна (ФММ).

5. Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах  університетів

5.1. Започатковано добру для формування позитивного іміджу КПІ у світі традицію – публікації в журналі «Global Education News» світового рейтингу QS матеріалів про досягнення КПІ. Нова публікація «KPI develops nanosatellites to explore Earth and space»  вийшла в травневому випуску 2021 року.

6. Інші заходи

Підготовлено та надіслано до ЮНЕСКО річний звіт кафедри ЮНЕСКО «Вища технічна освіта, прикладний системний аналіз та інформатика» при КПІ ім. Ігоря Сікорського» та Інституті прикладного системного аналізу. Ми керуємося завданням створити систему ефективного моніторингу міжнародної діяльності кожної кафедри, передусім кількісних її характеристик. Ця система практично готова, ми готуємося її запускати.

М.З.Згуровський

Я прошу вас спільно з Юрієм Івановичем ефективніше здійснювати координуючу функцію. Ми звикли до того, що окремі департаменти працюють з навчально-науковими підрозділами лише за своїми напрямами. І не завжди ця робота систематизується і створює цілісну картину для оцінки роботи тієї або іншої кафедри. Якщо це не виходить на керівника і він особисто не звітує про певну роботу, і продовження його подальшої діяльності не залежить безпосередньо від окремих дуже важливих напрямів – кафедра може працювати неефективно. Ми це бачимо на багатьох прикладах. Це стосується і міжнародних грантів, і роботи з роботодавцями тощо.

Ю. І.Якименко

Звичайно, таку координацію слід підсилити, і це приймається. Але хочу сказати, що показники грантової діяльності безпосередньо від Сергія Івановича приймаються, і при звіті кожного завідувача кафедри ці показники вже тепер є вирішальними для визначення його подальшої роботи.

М.З.Згуровський

Це так, але поки що здебільшого теоретично. Сергій Іванович сумлінно виконує свою роботу, в тому числі й проводить такі наради з відповідальними на кафедрах.  Але на цьому для деяких підрозділів це може і закінчуватися. Тому цей складник ми мусимо підсилювати, щоб вся інформація про цей напрям інтегрувалася у вас, і потім в інтегрованій формі ми напрацьовували оцінку роботи підрозділу.  

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

М.З.Згуровський: Передусім хочу подякувати вам особисто і працівникам ваших підрозділів за дуже велику роботу зі встановлення літака АН-2. Цей літак слід було транспортувати із Запоріжжя, організувати його реставрацію на ДП «Антонов», потім транспортувати до університету і встановити на призначеному для цього місці.

В. А. Кондратюк

Дякую. Літак ми разом з представниками ДП «Антонов» вже привезли до університету, і його встановлено на обладнаному для цього майданчику у Сквері піонерів авіації. Зараз наші співробітники працюють над закріпленням шасі літака і в середу встановимо інформаційну табличку, тим самим цю роботу і завершимо.

Тепер до інших питань. На попередньому тижні на території нашого університету відбулася   виїзна нарада під головуванням першого заступника голови Солом‘янської районної в м. Києві державної адміністрації, участь у якій взяли фахівці різних служб району. На зустрічі обговорили низку важливих питань щодо комплексного благоустрою території університету. Зокрема, три дуже важливих для нас. Перше – це ремонт, знесення МАФів вздовж вулиці Борщагівської і на їхніх місцях відновлення благоустрою та створення зон відпочинку для студентів; друге – можливий ремонт тротуарних доріжок та асфальтового покриття по вулиці Янгеля (щодо цього ми підготували листи до низки інстанцій); третє – ремонтні роботи і благоустрій у парковій зоні, за що відповідатиме і університет, і відповідні районні служби. На зустрічі було позитивно відзначено нашу роботу щодо благоустрою. Зауважень ми не отримали, лише домовилися про подальшу співпрацю і обговорили її алгоритми.

Господарська робота

- протягом тижня проводили індивідуальну роботу з відповідальними по факультетах/інститутах за стан пожежної безпеки щодо виконання приписів. Здійснили  обробку вогнезахисною речовиною дерев’яних конструкцій покрівлі гуртожитку № 12. Розпочали планову перевірку стану внутрішнього протипожежного водогону в навчальних корпусах та гуртожитках. Станом на 04.06.2021 перевірку здійснено в усіх гуртожитках та навчальних корпусах №№ 4, 9, 18, 19, 20, 21, 22, 23 з оформленням відповідних актів;

- уклали договір на здійснення послуг з поточного ремонту пожежної, охоронної сигналізації в приміщеннях книгосховищ №№ 4.1, 5.1, 6.1, 7.1 в Науково-технічній бібліотеці ім. Г.І.Денисенка;

- інформую, що в МОН України оголошено низку конкурсів і програм. Одна з них стосується питань пожежної безпеки. Міністерство виділило на неї приблизно 50 млн гривень. Ми підготували документи для участі в ній, і до 15 червня  маємо їх подати. Вони стосуються встановлення автоматичної пожежної сигналізації в гуртожитках і навчальних корпусах на загальну суму 12 млн гривень;

- провели робочу нараду щодо виконання робіт з благоустрою території за 18-м навчальним корпусом. Протягом тижня спланували по території парку 140 тонн родючого ґрунту. Готуємо територію для посіву трави;

- паралельно почали підготовчі роботи для створення паркової зони за 28-м корпусом: почали вивозити звідти будівельне сміття, вирізувати аварійні дерева, планувати територію тощо; 

- продовжуємо заміну та ремонт теплової мережі між 15-м і 16-м навчальними корпусами і розпочали роботи біля 6-го корпусу;

- продовжували виконувати обстеження об'єктів зі складанням дефектних актів, де необхідно виконати капітальні та поточні ремонтні роботи (7-й та 20-й навчальні корпуси);

- закінчили ремонтні фасадні роботи на 6-му навчальному корпусі;

- практично завершили покіс трави по території університету, невеличкі ділянки залишилися лише в парковій зоні;

- здійснили профілактичний огляд каналізаційних мереж університету;

- продовжуємо готувати технічні завдання згідно з річним планом закупівель по господарському напрямі роботи та оголошувати процедури закупівель на майданчику ProZorro;

- спільно з департаментом навчальної роботи продовжуємо аудит навчальних площ щодо їх готовності до нового навчального року;

- готуємо пакет документів на конкурс МОН по енергоефективності та енергозбереженню зони А2 навчального корпусу №7. Проєкт у нас готовий,  сума, потрібна на його реалізацію, становить приблизно 10 млн гривень. До 15 червня ці документи подамо;

- подали на погодження проєкт наказу про затвердження Програми енергоефективності університету;

- отримали сертифікат з енергоефективності будівлі нового гуртожитку студмістечка, що дозволить нам вчасно ввести його в експлуатацію;

- підготовлено та подано службову та технічне завдання для проведення процедури закупівлі послуг з водопостачання та водовідведення на ІІ півріччя 2021 р.;

- продовжуємо розробку звіту про інвентаризацію відходів в університеті за 2020 рік;

- розпочали щоквартальний моніторинг місць тимчасового зберігання відходів;

- спільно з відділом закупівель проводиться робота з організації послуг кронування аварійних дерев біля житлових будинків;

- продовжуємо погоджувати із юристами, головним інженером та студмістечком наказ про організацію роздільного збирання відходів в університеті;

- співробітники відділу екологічного контролю отримали свідоцтва про підвищення кваліфікації в галузі поводження з відходами.

Соціальний напрям

- працюють та приймають відвідувачів їдальні 1-го та  32-го (курсантська) корпусу, робота продовжується з дотриманням  усіх протиепідемічних заходів при COVID-19 та вимог до  роботи та обслуговування відвідувачів;

- підготували їдальню СОТ «Політехнік». Із 6 червня починаємо надавати послуги з харчування для відпочивальників;

- 1 та 3 червня  пройшли засідання тендерного комітету в дистанційному режимі. На них розглянули питання обрання та проведення закупівель товарів, робіт, послуг на 2021 рік. Розпочали низку процедур на придбання: тренажеру серцево-легеневої реанімації «ТАРАС-М М1К», друковані видання для поповнення бібліотечного фонду, послуги з обов’язкового особистого страхування працівників відомчої та місцевої пожежної охорони і членів добровільних пожежних дружин, абразивні вироби, електротовари, харчування ОК «Маяк»;

- уклали угоди на послуги і роботи програмного комплексу АВК-5, технічне обслуговування колісно-транспортних  засобів і супутнього обладнання, очисник офсетних пластин, кроковий двигун,  камери відеоспостереження;

- згідно із заявками проводимо постачання товарів по підрозділах;

- проводиться підготовка документів для Фонду держмайна щодо продовження договорів оренди;

- проводиться робота з бронювання путівок на університетські бази відпочинку;

- виконали ремонт дахів приміщень СОТ «Політехнік»;

- в ОК «Маяк» ремонтно-будівельна бригада завершує виконання визначених завдань. На цьому тижні плануємо відрядити бригаду електриків для підключення лінії роздачі їжі.

Безпека

-  Спільно з поліцією та Національною гвардією продовжуємо патрулювання території;

- за минулий тиждень  складних правопорушень на території університету виявлено не було;

- погодили з КПІ-Телеком місця встановлення та підключення нових камер відеоспостереження;

- забезпечили вільний проїзд та охорону громадського порядку під час транспортування літака АН-2.

М.З.Згуровський

Ваше питання щодо закладання паркової зони вздовж вулиці Борщагівської  по всій довжині нашої території також належить до стратегічно важливих. Тому я просив би також підготувати його для розгляду на засіданні Ради стратегічного розвитку. Має бути план, розрахований на півтора-два роки, приблизні обсяги робіт, їх вартість, послідовність тощо.

Директор департаменту якості освітнього процесу О.А.Жученко

Ми вступили в активну фазу акредитації PhD-програм. Уперше у нас на одному тижні 4 програми. Окрім безпосередньої участі в роботі з експертами, ми координуємо участь у цій роботі загальноуніверситетських департаментів. Планово готуємося до подання наступних програм на акредитацію. Наступного тижня їх має бути ще 6. Працюємо із завідувачами кафедр, гарантами програм – координуємо цю їхню діяльність.

Також департамент здійснює формування графіку акредитації на наступний рік. Всю підготовчу акредитаційну  роботу проводимо спільно зі стейкхолдерами, щоб досягти повної відповідності вимогам ринку праці.

Проведено нараду з трьома підрозділами щодо міжнародної акредитації: обговорили і погодили усі моменти, які її стосуються.

Окрім усього, департамент здійснює нині супровід конкурсних процедур на посади професорів, завідувачів кафедр і деканів.

Директор ІМЯО М.М.Перестюк

Доуніверситетська підготовка. Завершили навчальний рік.  Випускники пройшли атестацію, зараз готуємо сертифікати. Минулого тижня розпочали новий навчальний рік. Спостерігаємо зростання попиту на наші освітні послуги.

Моніторинг інформаційних каналів. Спільно з Приймальною комісією розробляємо нові складові моніторингу, щоб проаналізувати, наскільки повно на університетських ресурсах висвітлюється інформація, що є цікавою для абітурієнтів.

Інформаційний напрям. На минулому тижні вийшов новий номер газети «Світ», готуємо наступний номер. Переглядаємо функціональні обов’язки та зміни до штатного розпису для  посилення журналістського складу двох наших газет і ефективнішої роботи технічних працівників, які забезпечують діяльність обох видань у зв’язку з тим, що паралельно переходитимемо і на електронні версії  цих видань.

Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

Отримали фінансування  червня місяця за програмою «Підготовка кадрів» та за програмою «Академічна стипендія» в повному обсязі.

Наші співробітники почали масово оформлювати відпустки, особливо це стосується науково-педагогічного складу. Тому ми постійно відстежуємо наявність коштів для здійснення виплат. Якщо їх зараз не вистачатиме, то спочатку нараховуватимемо відпускні співробітникам, які йдуть у червні та в першій декаді липня. Відпускні для решти будуть переноситися на фінансування липня.

Проплати в Казначействі проходили без затримок.

Продовжуємо брати бюджетні зобов‘язання в Казначействі по договорах, які пройшли відповідні процедури.

За результатами аналізу очікуваних надходжень спеціального фонду подали до Казначейства документи щодо внесення змін до кошторису за програмою «Підготовка кадрів» щодо збільшення на 21,0 млн грн  за рахунок залишку коштів на кінець 2020 року.

Провели аналіз вартості послуг, які надає студмістечко, та їх відповідності фактичним витратам на утримання гуртожитків. Результати аналізу розглянуто на засіданні бюджетної комісії та комісії з питань розвитку.

Узяли  участь у засіданні акредитаційної комісії з освітньої програми для аспірантів.

Підготували разом з юридичним управлінням документи за запитом ДФСУ по ТОВ «Алтаюр» і надали відповідь.

Продовжуємо супроводжувати всі договори, що стосуються наукової діяльності, особливо  в частині формування калькуляції і витрат. 

У зв'язку зі змінами в структурі університету працює низка комісій по передачі матеріальних цінностей.

Надали звітність за травень 2021 року.

М.З.Згуровський 

Дякую. Чи налагоджуєте ви роботу підрозділу, який супроводжуватиме діяльність  Ради зі стратегічного розвитку. Там має бути сконцентрована уся аналітика, бази даних і таке інше?

Л.Г.Субботіна

Так, звичайно.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

У студмістечку всі мешканці та співробітники здорові.

Підготовка до поселення абітурієнтів з тимчасово окупованих територій триває. Місця ми підготували, і разом з Наталією Валеріївною Семінською ще розробили програми їх адаптації до нашого освітнього середовища.

Соціально-виховний напрям. Для студентів та аспірантів буде проведено теоретичні та практичні навчання з пожежної безпеки з використанням засобів пожежогасіння. Окрім того, до Дня захисту дітей було проведено свято з іграми, перегонами і подарунками для дітей від профкому, за що я хочу профкому подякувати.

Ремонтні роботи проводяться в 4, 6,  8, 14-му та 20-му гуртожитках. 

Завершення будівництва нового гуртожитку. Роботи проводяться в житлових кімнатах (наклейка шпалер), у місцях загального користування (облицювання стін та підлоги плиткою). На всіх поверхах уже встановлено клапани системи димовидалення, а також протипожежні двері. Кімнати облаштовуються електрофурінтурою. Обладнується серверна. 

М.З.Згуровський

Коли, за вашою оцінкою, ми зможемо офіційно прийняти гуртожиток?

О.А.Іщенко

Будівельна компанія стверджує, що вони встигнуть завершити усі роботи до кінця червня. Але, на мій погляд, попрацювати їм треба  приблизно до 15 липня – щоб було готове все.

М.З.Згуровський

А підключення до мереж?

О.А.Іщенко

Фізично це робиться. Але є ще питання погодження з компаніями-постачальниками. Наприклад, у частині підключення до опалення та гарячого водопостачання представники компанії кажуть, що все може затягнутися до початку опалювального сезону. Але якщо не буде гарячої води, людей туди поселяти ми не зможемо.

М.З.Згуровський

Тоді цим потрібно серйозно займатися. Вадиме Анатолійовичу, давайте ми з вами візьмемо цю роботу під контроль. 

В.А. Кондратюк

Що стосується водопостачання і водовідведення, дозволи ми отримали. Що стосується підключення до електромереж, провели робочу зустріч – у ній взяли участь я і головний інженер університету – там також проблем не передбачається. По теплу, ми мережі підключаємо і дозволи намагатимемося отримати до липня. Загалом ця робота проводиться,  відповідальних за це працівників призначено. Усю інформацію, яка потрібна від нас, ми передали.

М.З.Згуровський

Вадиме Анатолійовичу, нам потрібно вирішити питання отримання дозволів і реального  підключення до всіх інженерних мереж – електропостачання, тепла, холодної та гарячої води – усього, що необхідно для початку експлуатації. Не відкладати це на середину жовтня, як це буває на початку опалювального сезону, а раніше. Це наше з вами завдання, давайте ми з вами над ним попрацюємо.

Юрію Івановичу, ви ж очолюєте комісію з поселення? Вже потрібно почати працювати над тим, щоб сформувати контингент, який там буде селитися. Це, передусім, аспіранти.

Ю.І.Якименко

Ми нині цим займаємося. В першу чергу враховуємо аспірантів. Попередній план заселення вже готовий, тож затримки за цим не буде.  З 1 жовтня ми зможемо їх заселяти, якщо все буде готово. Зрозумілою є проблема, про яку говорив Олександр Анатолійович, але ми можемо отримати всі дозволи, і цим слід займатися. 

Директор Науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй  

З 2 червня для студентів та працівників КПІ працюють читальні зали. За 4 дні їх відвідали  більше 70  людей.

Завершено плановий моніторинг профілів дослідників університету в БД Scopus для визначення 5-річного h-індекса та інших наукометричних показників авторів.  Опрацьовано дані по 2518 науковцям. Оновлені дані передано КБІС.

Продовжено перевірку профілей авторів КПІ в Google Scholar для https://webometr.kpi.ua/.

Здійснено верифікацію переліку міжнародних видань, які індексуються в наукометричних базах даних Scopus/Web of Science Core Collection, зокрема перевірено актуальність індексації в базах, відповідність квартилям за предметними галузями, умови безоплатної публікації. Видання, що припинили індексацію та збирають внески за публікацію з авторів,  вилучено з переліку.

Надіслано на кафедри інформацію:

Щодо можливості долучитися до серії вебінарів англійською мовою від компанії Elsevier, що присвячені темі використання метрик у процесі дослідження. Вебінари відбудуться 8, 15 та 22 червня о 16.00. Ключові аспекти вебінарів: Метрики та оцінка досліджень. Лейденський маніфест і Декларації про оцінку досліджень. Як найкраще використовувати метрики та показники у заявці на отримання гранту. Розуміння того, як метрики можуть сприяти прийняттю реальних рішень.

Про безкоштовні вебінари українською мовою про ресурси компанії Clarivate Analytics, що відбудуться з 7 по 11 червня 2021 року. Ключові аспекти вебінарів: Оформлення публікації за форматом видання. Розширені можливості нового інтерфейсу Web of Science. Виклики відкритого доступу. Основи наукометрії. Як опублікуватися в міжнародному виданні?

Публікації. Стаття «Бібліотека професора Рахманінова в НТБ» – Київський Політехнік, № 22, 3 червня 2021 р.

М.З.Згуровський

Готуйтеся до того, що з 1 вересня ми, можливо, перейдемо до звичайного режиму роботи. 

Голова ради з питань розвитку університету В. Й. Котовський

М.З.Згуровський: Віталію Йосиповичу, хочу вас попросити, щоб при підготовці до засідання Ради стратегічного розвитку  комісія з питань розвитку, яку ви очолюєте, підготувала всю необхідну для цього інформацію: що вже виконано, які кошти вкладено, які результати отримано? Зробіть це спільно з Людмилою Григорівною.  Це перше.

Друге. Пам’ятник Борису Євгеновичу Патону – це дуже важливий наступний ваш проєкт. Ви вже виконали декілька знакових для нашого університету проєктів, починаючи від Маятника Фуко та інших пам’ятників, тепер черга пам'ятника Борисові Патону.  У вас є що додати до цього?

В.Й.Котовський

Робота комісії з питань розвитку триває. Засідання, згідно з Положенням про її роботу, проходять за потребою.

Комісія з аудиту приміщень і навчально-наукового обладнання перевірила вже 4 корпуси. Складено відповідні акти.

М.З.Згуровський

Ви зараз здійснюєте моніторинг використання площ і бачите перекоси. Десь ці площі використовуються не дуже раціонально, а десь вони дуже потрібні. Тому прошу напрацьовувати певні пропозиції щодо оптимізації їхнього використання. Звісно, їх має готувати ваша комісія спільно з першим проректором та проректорами за напрямами.  

В.Й.Котовський

Щодо пам’ятника Борису Євгеновичу Патону. Анатолій Васильович Валієв над ним працює. Але майже вдвічі зросла вартість граніту.  Потрібно вирішувати питання фінансування.

М.З.Згуровський

Це мені відомо.  Я над цим працюю. Є згода спонсорів це профінансувати.

Директор департаменту управління справами М. О. Мазур

Завершується процес погодження положень про підрозділи. Нам з юридичним управлінням залишилося відпрацювати 75 положень – це 17 підрозділів. Після цього ми вийдемо на остаточне затвердження оновленої структури  університету.

Питання затвердження нашого Статуту поки що зависло в повітрі. Напевно, Міністерство з ним працює.

М.З.Згуровський

Мова йде про технічні зміни до Статуту університету, які були ухвалені Конференцією трудового колективу. Вони не мають якогось радикального характеру. Очевидно апарат Міністерства їх опрацьовує, але в них, імовірно, великі обсяги роботи.

Голова  об'єднаного  профкому М. О. Безуглий

Основне наше питання сьогодні – це питання літнього оздоровлення. Формуємо реєстр для часткової компенсації вартості путівок, тобто їхнього здешевлення для працівників університету.

Провели минулого тижня невеличке дослідження і виявили, що  більшість членів нашої Адміністративної ради впродовж останніх 20 років не були на жодній з баз відпочинку університету. Тому ми плануємо одне з наступних засідань Адмінради зробити виїзним. Організаційні заходи ми візьмемо на себе, а за адміністрацією – порядок денний та явка. Реально відвідати «Сосновий» або «Політехнік».

В.о. голови студради КПІ Ілля Войтюк

Робота студради КПІ проводиться за планом. Дякую.

Голова профкому студентів Ігор Степанюк

У нас також головне питання нині – організація літнього оздоровлення. З’ясовуємо, яка ситуація з місцями загального користування у студентських корпусах, який обсяг робіт ще потрібно виконати, в тому числі й своїми силами.

Провели спільно зі студмістечком традиційний наш захід до Дня захисту дітей. Проводили його просто неба, і участь узяли більше ніж 30 дітей та їхні батьки. Було досить цікаво.

Також проводимо роботу щодо благоустрою спортивних майданчиків – за можливості, бо впливає погода. Все робимо силами студентів. 

Дата події