У квітні в КПІ ім. Ігоря Сікорського один за одним відбулися заходи, які традиційно проводить департамент навчально-виховної роботи університету. Спочатку, 10 квітня, відбувся День відкритих дверей – КПІАбітFest – для майбутніх вступників та їхніх батьків, потім 12-16 квітня – Ярмарок вакансій "beAhead. Весна 2021" – уже для студентів і випускників, які визначаються з майбутнім місцем роботи.
З відомих причин заходи проходили знову в режимі онлайн. Форма проведення багато в чому відпрацьована, але, звичайно, були й новітні схеми донесення інформації і взаємодії з юнацькою аудиторією.
У першій частині Дня відкритих дверей заступник голови Приймальної комісії університету Валерій Можаровський розповів про те, як вступити до КПІ в цьому році, й відповів на численні запитання. З розповіддю про можливості, що відкриваються для студентів у КПІ, виступила начальник відділу академічної мобільності ДНВР Ольга Демиденко, а директор студмістечка університету Олександр Іщенко поінформував про умови проживання в гуртожитках. Про можливості вступу на військову кафедру КПІ ім. Ігоря Сікорського повідомив заступник завідувача кафедри військової підготовки полковник запасу Володимир Дубінін. І на завершення своїм досвідом студентського життя поділилися студентка ТЕФ Дарина Федорець та студент ФІОТ Святослав Пушик. За даними ДНВР, 250 осіб були присутні на прямому ефірі, а всього відбулося понад 1900 переглядів. Подивитися першу частину КПІАбітFest можна за посиланням: https://www.youtube.com/watch?v=ITNt-9-OUmE.
На другому етапі Дня відкритих дверей було організовано зум-зустрічі з представниками всіх факультетів/інститутів, до яких долучилися понад 500 вступників.
Ярмарок вакансій "beAhead. Весна 2021" проходив в онлайн-режимі протягом 5 днів. Для його проведення було використано оновлений сайт зі зручною навігацією та доволі змістовним контентом. Переконатися в цьому можна, якщо зайти на сайт: https://careerfair.kpi.ua. Ще до початку заходу організатори активно інформували користувачів про його особливості, учасників, графік проведення певних заходів.
Цього року участь у ярмарку взяли 39 компаній. Більше половини з них – надійні партнери університету і вже неодноразово брали участь у такому заході. 35% від загальної кількості компаній вперше з'явилися на нашому ярмарку.
Були надані нові можливості для всіх охочих відвідати усі або найцікавіші для них компанії, що були представлені в блоці віртуальних екскурсій.
У блоці "Вебінари та тренінги від компаній" можна було дізнатися про практичне застосування своїх знань та вмінь, поспілкуватися з представниками компаній в режимі реального часу та поставити їм запитання. Зокрема, вебінар компанії Ernst & Young (EY) був на тему "Консалтинг у сфері управління інформаційними технологіями та ризиками", компанія СRH запропонувала тему "Програма стажування 2021-2022 для студентів та випускників СRH Україна", а компанія HLR виступила з тренінгом "Як реалізувати себе в професії, заробляти хороші гроші з першого робочого місця" і т.д. Загалом участь у цих вебінарах узяли 1034 слухачі. 75 % студентів, які зареєструвалися на вебінари, навчаються на 1-3 курсах, решта – випускові курси, аспіранти, викладачі.
У третьому блоці – "Експрес-інтерв'ю з HR-менеджером" – відвідувачі обирали компанію і дату проходження інтерв'ю. Компанії запропонували більше ніж 80 вакансій, за якими студенти могли пройти співбесіду.
Вікторини та розіграші призів професійного спрямування від підприємств-учасників проходили у блоці "Інтерактиви від компаній" – усього їх було 16. Узявши в них участь, можна було перевірити свої знання і, в разі перемоги, отримати пам'ятний подарунок від підприємства, чим і користувалися відвідувачі.
Активність компаній-учасників, а також відвідувачів блоків активностей була доволі високою, що зумовило продовження заходів ярмарку і після запланованих 5 днів проведення.
Заключним акордом Ярмарку вакансій "beAhead. Весна 2021" стало проведення 21 квітня в онлайн-режимі круглого столу "Віддалена робота та дистанційне навчання: досвід, виклики, кар'єрні можливості". Участь у цьому засіданні взяли представники 20 компаній, Центрів кар'єри університетів України (КНУ імені Тараса Шевченка, ХНУ імені В.Н. Каразіна, ДВНЗ "КНЕУ ім. Вадима Гетьмана"), проректор університету Наталія Семінська, керівники відділів та працівники Центру розвитку кар'єри, координатори роботи зі сприяння працевлаштуванню на факультетах/інститутах і представники студентського активу університету – загалом понад 50 учасників. Вони обговорили низку питань: що змінилося і що залишилося незмінним у процесі рекрутингу в умовах віддаленої роботи; навички працівників та особистісні якості, що вийшли на перший план у 2020-2021 роках; використання сучасних технологій у доборі персоналу: переваги, недоліки, особливості роботи з кандидатами; особливості організації навчального процесу в університеті та залучення до нього компаній-партнерів в умовах дистанційного навчання.
Ще одним важливим та допоміжним елементом профорієнтаційної роботи як для вступників, так і для студентів нашого університету стало створення та розміщення в тестовому режимі на сайті Центру розвитку кар'єри каталогу "Кар'єрний путівник".
Стрім дня відкритих дверей:
📢 Вступник на сайті | інстаграм | телеграм
🎥 Плейлист YouTube
💭 З питаннями сюди
❤️ Будьте обережні та здорові, бережіть себе і чекаємо на вас!