Ви є тут

Landing Page як засіб просування освітніх послуг кафедр


Landing Page як засіб просування освітніх послуг кафедр

Сьогодні більшість людей не можуть уявити свого життя без Інтернету. За даними компанії Factum Group Ukraine (http://factum-ua.com), станом на червень 2015 року, 59% українців є активними його користувачами, а 40-45% купують товари через Інтернет. Все більшого поширення набуває Інтернет-маркетинг.

Landing Page  ще називають односторінковими сайтами, чи цільовими Web-сторінками. Це – завершальна рекламна сторінка продажу товарів чи послуг; веб-сторінка, що відпрацьована з точки зору SEO-оптимізації, має гарний пошуковий результат і стратегію online-реклами. Часто ці сторінки пов'язані з соціальними медіа, розсиланням по е-mail або маркетинговими кампаніями з метою підвищення ефективності реклами.

Загалом іміджевий Web-сайт (портал) може бути частиною Landing Page, сторінкою сайту або спеціально створеною окремою сторінкою. Основне завдання створення цільових сторінок – просування в певній ніші шляхом фокусування на певній аудиторії і перетворення відвідувачів на потенційних клієнтів.

Застосування Landing Page (LP) бере початок із 2003 року, коли компанія Microsoft хотіла збільшити онлайн-продажі Microsoft Office. Але популярності вони почали набувати у 2009 році внаслідок розвитку електронної комерції та Cloud Computing. 

Кафедри на ринку освітніх послуг

Усі, хто бере участь у роботі приймальних комісій, розуміють, що робота з абітурієнтами та їх батьками має всі ознаки ринку. А кафедри, що приймають майбутніх студентів, для успіху на ринку повинні мати відповідний рекламний матеріал. Враховуючи значення Інтернет та його поширеність, важливість Web-сайтів кафедр не викликає сумніву. Але сайти кафедр є іміджевими, тобто надають відомості про кафедру, причому часом і недостатньо повно. Тож відшукати необхідну інформацію для абітурієнтів та їх батьків буває важко, а іноді й неможливо.

Ще одним суттєвим недоліком таких сайтів є те, що більшість з них не орієнтовані на мобільні пристрої, а, як засвідчує досвід, значна частина молоді працює зі смартфонами та планшетами.

У зв'язку з цим було вирішено створити Landing Page для кафедри системного проектування ІПСА. Її перший варіант створено й встановлено в Internet як субдомен кафедрального сайту http://info.cad.kpi.ua (розроблено Д.Осіюк при виконанні бакалаврської роботи під керівництвом доц. О.П.Цуріна). Як керівник роботи можу сказати, що без участі керівництва кафедри та всіх викладачів цю роботу виконати було б досить важко. Довідково: всі викладачі кафедри СП ІПСА мають ІР телефони та на кафедрі є розсилання всім викладачам по е-mail, що дозволяє забезпечувати віртуальне спілкування та швидку корекцію інформації.

До переліку основних питань, які розглядаються на кафедральному Landing Page, входять:

  1. Коротка історія кафедри;
  2. Кого готує кафедра і працевлаштування за цією професією;
  3. Чим відрізняються випускники кафедри від випускників інших кафедр, що працюють у схожих напрямах;
  4. Загальний потенціал кафедри і як проходить процес навчання;
  5. Виконання міжнародних програм;
  6. Сайти викладачів та переходи на ці сайти;
  7. Участь та перемоги студентів у конкурсах;
  8. Приклади успішних випускників та їх відгуки про кафедру;
  9. Місцезнаходження кафедри та як до неї дістатися;
  10. Інформація з факультетських студентських ресурсів;
  11. Засоби спілкування з відвідувачами з наданням переходу до соціальних мереж;
  12. Перехід на сайт "Електронний вступ" Міністерства освіти і науки України через http://kpi.ua/ez.

Цей перелік може бути розширено – все залежить від наявності відповідної інформації.

Реалізація

Графічне оформлення та мультимедіа мають бути пов'язаними з тематикою сайту та приваблювати відвідувачів. Слід звернути увагу на обробку фотоінформації та можливе використання слайд-шоу. Шрифтове забезпечення – краще використовувати Verdana чи Arial для основного тексту і Times New Roman для заголовків. Багато Landing Page робиться на HTML5 та CSS3. Сайт обов'язково повинен бути орієнтованим на мобільні пристрої. До речі, це вимоги Google, причому компанія рекомендує засоби для їх  реалізації.

Розміщення

Landing Page може бути самостійним ресурсом, субдоменом чи розділом на сайті.

Розкручування

Це відомий напрям збільшення популярності сайту. Для того щоб сайт можна було розкрутити, слід обов'язково прописати метатеги (title, description, keyword). Аналіз сайтів кафедр показує, що значна частина їх не має description та keyword. Для Landing Page ці метатеги є обов'язковими.

Чого не треба робити на Landing Page:

  • використовувати спливаючі вікна;
  • додавати на Landing Page сторінки (Пам'ятайте: у вас одна сторінка, одне повідомлення і одна мета!);
  • писати багато тексту.
  • хаотично надавати інформацію (будьте логічними і в міру емоційними);
  • неправильно добирати кольори. Вони мають бути приємними користувачам.

О.П.Цурін, доцент кафедри СП ННК ІПСА  

x

Електронний кампус

Інформаційні ресурси

Викладачі КПІ

GitHub репозиторій