Система "Step by Step Test" та інші освітні інновації: воркшоп у Братиславі

У Словацькому університеті технологій у Братиславі відбувся міжнародний воркшоп "AdaMass Partnership Meeting". Захід об'єднав викладачів та науковців із різних країн, зокрема України, Чехії, Словаччини та Норвегії, для обговорення нагальних проблем математичної освіти та пошуку інноваційних рішень.

Співпраця КПІ та Києво-Печерського ліцею "Лідер" набуває нової якості

КПІ ім. Ігоря Сікорського та Києво-Печерський ліцей №171 "Лідер" 4 квітня уклали меморандум про співпрацю. Від університету документ своїм підписом скріпив ректор академік НАН України Михайло Згуровський, від імені ліцею – директор Дмитро Кравченко (див. фото) .

Математична підготовка інженера: шляхи вдосконалення

Випускник сучасного вищого технічного навчального закладу повинен на високому рівні володіти як професійними знаннями, так і знаннями, вміннями і навичками предметів природничо-наукового циклу, і перш за все, математичними.

Чи може інженер недостатньо знати фізику?

Навряд чи хто-небудь ризикне заперечувати, що сучасний стан фізичних досліджень у будь-якій країні визначає рівень її технологій – нові ідеї та підходи не можуть народитися в надрах звичних методів і прийомів, тому саме фундаментальна підготовка є запорукою і рівня інженерної роботи, і рівня технологіч­них “ноу-хау”.

Підписка на Фізико-математічна підготовка