Якість підготовки

Щодо якості підготовки абітурієнтів та зовнішнього незалежного оцінювання

Розглядаються проблеми забезпечення якості інженерної освіти, пов’язані з недостатнім рівнем фізикоматематичної підготовки абітурієнтів. Обговорюється ситуація дисбалансу кількості абітурієнтів і обсягів прийому на інженерні напрями підготовки на всеукраїнському й регіональному рівнях.

Моніторинг якості навчання англійської мови

В умовах інтеграції України в міжнародний науково-освітній простір вивчення і викладання іноземних мов, а особливо англійської – мови міжнародного спілкування, є не просто складником фундаментальної освіти, а стає одним з ключових для задоволення таких вимог Болонського процесу, як розширення моб

Берегти честь КПІ!

У 24 числі нашої газети від 29 серпня 2006 року ми розпочали друкувати матеріали під рубрикою “Берегти честь КПІ”. Перший матеріал, поданий у цьому числі газети, був присвячений таким ганебним явищам, як корупція та хабарництво в системі вищої освіти і, зокрема, в НТУУ “КПІ”.

Якість освіти – крок до європейської інтеграції

Забезпечення якості освіти є однією з головних умов, мобільності, сумісності та привабливості системи вищої освіти будь-якої країни, головною складовою престижу вищого навчального закладу (ВНЗ). Сприяння європейському співробітництву в забезпеченні якості освіти – це вимога Болонського процесу, а принцип інституційної автономії передбачає, що основна відповідальність за забезпечення якості лежить на ВНЗ.