Відкрив спільне засідання Приймальної комісії та Адміністративної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського ректор М. З. Згуровський.

Він визначив основні питання, що виносяться на розгляд: «Що стосується Приймальної комісії – ми повинні обговорити особливості прийому в цьому році та порадитися з тих питань, по яким мають бути прийняті рішення. В частині Адміністративної ради – маємо обговорити дуже непросте для нас питання – про організацію початку нового навчального року. В цих умовах ми повинні прийняти нестандартні рішення. Нами підготовлені певні пропозиції, їх треба обговорити і ухвалити рішення».

Засідання Приймальної комісії КПІ ім. Ігоря Сікорського 19 серпня 2020 р.

Порядок денний:

  1. Про актуальну конкурсну ситуацію.
    Доповідачі: перший проректор – Ю.І. Якименко, заст. голови приймальної комісії – В.М. Можаровський
    [презентація]
  2. Про організацію прийому оригіналів документів від вступників.
    Доповідачі: перший проректор – Ю.І. Якименко, заст. голови приймальної комісії – В.М. Можаровський
  3. Різне.

ВИСТУПИЛИ:

Ю. І. Якименко Інформацію про перебіг вступної кампанії 2020 представлено на наведених нижче слайдах.

Жовтим кольором виділено інформацію, що викликає побоювання в частині її виконання за окремими спеціальностями.

БАКАЛАВРАТ

2020-08-19 1 0002 2020-08-19 1 0003 2020-08-19 1 0004 2020-08-19 1 0005
2020-08-19 1 0006 2020-08-19 1 0007 2020-08-19 1 0008 2020-08-19 1 0009
2020-08-19 1 0010 2020-08-19 1 0011 2020-08-19 1 0012 2020-08-19 1 0013
2020-08-19 1 0014 2020-08-19 1 0015 2020-08-19 1 0016

Підсумки

2020-08-19 1 0017

МАГІСТРАТУРА

2020-08-19 1 0018 2020-08-19 1 0019 2020-08-19 1 0020 2020-08-19 1 0021
2020-08-19 1 0022 2020-08-19 1 0023 2020-08-19 1 0024 2020-08-19 1 0025
2020-08-19 1 0026 2020-08-19 1 0027 2020-08-19 1 0028 2020-08-19 1 0029
2020-08-19 1 0030 2020-08-19 1 0031

Підсумки

2020-08-19 1 0032

Загалом по Україні державне замовлення по магістрах складає менше ніж 45%. В КПІ – 54%. МОН пішов нам назустріч і ми повинні виконати це замовлення

Державне замовлення формує та розподіляє тільки конкурсна комісія, яка працює при МОН і до складу якої не входять представники ЗВО. Зміни загальної кількості місць не може бути по жодній спеціальності, оскільки їхнє фінансування закладено в бюджеті. Якщо в деяких ЗВО конкурсної ситуації немає, а у нас вона є, то може відбутися перерозподіл місць на нашу користь.

Тому шановні декани/директори інститутів, без всяких гарантій, без всяких обіцянок, там, де є реальний конкурс, і там, де є наші випускники-бакалаври, подавайте службову з обґрунтуванням. Ми підготовимо листа за підписом ректора і будемо намагатися це питання вирішити.

Переходимо до питань Адмінради.

Засідання Адміністративної ради КПІ ім. Ігоря Сікорського 19 серпня 2020 р.

Порядок денний:

  1. Про організацію початку нового навчального року.
    Доповідачі: перший проректор – Ю.І. Якименко, проректор – Н.В. Семінська [Презентація], директор студмістечка – О.А. Іщенко
  2. Про підготовку матеріально-технічної бази підрозділів.
    Доповідач: проректор – В.А. Кондратюк [Презентація]
  3. Різне.

ВИСТУПИЛИ:

Ю. І. Якименко

Нині ми з вами працюємо в непростих умовах.

Перший курс ми маємо сформувати фактично в абсолютно нових умовах.

Зараз проходить прийом документів і ми досі жодного нашого абітурієнта не бачили в обличчя, оскільки документи подавались в електронному виді.

Перший контакт з абітурієнтами відбуватиметься при подачі оригіналів документів. Документи можна подати і поштою. Але практика показує, що переважна більшість абітурієнтів документи подають індивідуально.

У зв’язку з епідеміологічною ситуацією після тривалих дискусій з деканами прийнято рішення про прийом оригіналів безпосередньо на факультетах.

На факультетські відбіркові комісії покладається відповідальна функція – вперше зустріти свого студента. Окрім отримання оригіналів документів, необхідно буде підписати угоду зі вступником, яка передбачена законодавством України, та інформувати про всі наступні кроки.

Ця підготовка проходить по декількох лініях.

Перша – це склад відбіркових комісій. Секретаріат університетської відбіркової комісії проводить з ними наради, інструктаж і перевіряє на кожному факультеті приміщнння для роботи цієї комісії.

Друга – господарська частина. Відповідальні по корпусам поінформовані про роботу, яка стосується організації зустрічі з вступниками, включаючи вимірювання температури на вході до корпусів.

Головна лінія – це декани, заступники деканів, майбутні куратори груп тощо, які повинні організувати забезпечення першокурсників відповідними інформаційними пакетами.

Просимо деканів/директорів інститутів уважно ознайомитися з вимогами і взяти ці питання під особистий контроль.

М. З. Згуровський

Якщо запитань немає, інформацію приймаємо до відома.

Перед нами дуже складний етап – як розпочати навчальний рік за умов карантину. Ми перебуваємо в режимі адаптивного карантину. І тому нам потрібно дуже злагоджено почати навчальний рік за нових умов. Які це будуть умови, нам треба обговорити і прийняти рішення.

Ю. І. Якименко

Перше питання – в якому режимі розпочинати навчальний рік.

Нами проведено колективне обговорення цього питання, в якому взяли участь більше 8 тис. осіб. Деканам та директорам інститутів була надана можливість висловити свою точку зору.

Головне питання – як розпочати навчальний рік.

Навчання у змішаному режимі вимагає поселення студентів в гуртожитках, у яких, на жаль, неможливо забезпечити повноцінну протиепідемічну систему захисту студентів. З точки зору В. Б. Максименка, в даній ситуації в принципі неможливо виконати необхідні умови дотримання карантину.

У нас не залишається альтернативи окрім як розпочати навчання в дистанційному режимі. І тому ми повинні цілком серйозно, з дотриманням усіх вимог здійснювати дистанційний режим навчання.

Перша складова. Ми просимо кожного декана взяти під персональний контроль наповнення дистанційними курсами платформи «Sikorsky».

Друга складова – робочі навчальні плани і проведення лабораторних та практичних занять. Проект рекомендацій розробляється і надійде до підрозділів найближчим часом. При цьому надається широке поле діяльності, щоб кваліфіковано викласти матеріал і викласти курс.

Третя складова – організаційна робота на всіх рівнях. Просто залишити сам-на-сам викладачів в дистанційному режимі зі студентами не контролюючи, не допомагаючи їм – це абсолютно безвідповідально. Система контролю у нас добре налагоджена через Електронний Кампус.

У проекті наказу передбачено розпочати навчання 2, 3 і 4 курсів з 1-го вересня.

Для студентів 1-го курсу заняття починаються 21 вересня, як і 1-го курсу магістрів. Наказом передбачено, що порядок початку занять буде визначено окремим наказом. Але ми готуємося до того, щоб вони теж навчалися в дистанційному режимі з єдиною різницею – ми кожного першокурсника повинні побачити, забезпечити студентським квитком, заліковою книжкою, банківською платіжною карткою, підписаною угодою, електронним ордером в гуртожиток (якщо студент іногородній) тощо.

Вся ця робота буде проводитись на факультетах.

М. З. Згуровський

По цій частині є запитання?

В. Б. Максименко

Запитання щодо іноземних студентів. Як будуть вирішуватись всі ці питання з іноземними студентами?

Ю. І. Якименко

Таких студентів незначна кількість. Вони навчатимуться на підготовчому відділенні. Їх поселять у гуртожитки і заняття з ними проводитимуться за класичною схемою з дотриманням всіх протиепідемічних вимог. Така можливість у нас є. Окрім цього вони вже пройшли діагностику, або тести та отримали відповідні медичні висновки.

Все вирішуватиметься індивідуально по кожній країні і по кожній групі.

Коли мова йде про студентів старших курсів, то тут має бути збережена дистанційна форма навчання.

Є. М. Панов

У мене є пропозиція щодо магістрів і аспірантів. Їх не так багато, то нехай вони працюють у звичайному режимі, не дистанційно.

М. З. Згуровський

На сьогодні є рекомендації і навіть вимоги Головного санітарного лікаря України щодо забезпечення відповідних протиепідемічних заходів. Якщо ми дозволимо магістрам і аспірантам працювати, то цих заходів потрібно буде дотримуватися і їх організаційно забезпечити. Все це потрібно додати до нашого наказу і визначити відповідальних осіб на факультетах за ці заходи.

Не буде зайвим встановити єдиний порядок для всіх приміщень університету (незалежно від призначень). Це також має бути прописано в наказі з додатками про режим роботи.

Вадиме Анатолійовичу, потрібно буде видати відповідальним особам на факультетах відповідні засоби для вимірювання температури, дезинфікуючі засоби тощо.

В. М. Максименко

Прошу звернути увагу на оголошення про карантин. Відповідальність за проведення різних заходів несе їхній організатор. Пропоную у вересні залишити дистанційну форму навчання. Прошу також проявити максимальну обережність хоча б у вересні. За зараження в групі несе відповідальність той, хто зібрав людей.

М. З. Згуровський

Щоб у нас не було подвійного розуміння пропозиції, яку вніс Є. М. Панов, чи ми дозволяємо почати навчальний рік для магістрів та аспірантів з 1 вересня? Має бути однозначність. Пропоную обговорити.

В обговоренні взяли участь: Ю. І. Якименко (за дистанційну форму навчання), Є. М. Панов (за дистанційну форму для всіх окрім аспірантів, які мають ходити і працювати на робочих місцях), П. О. Киричок (наукова складова для аспірантів – у відкритому режимі, навчальна складова – дистанційно), Я. Ю. Цимбаленко (студентів з віддалених районів, де відсутній Інтернет, поселяти в гуртожитках), М. І. Бобир (за дистанційну форму навчання без винятків), О. С. Яндульський (розпочати з 1-го вересня дистанційно, після 21 вересня, провівши детальний аналіз, можливо – за змішаною формою навчання), О. А. Іщенко (за дистанційну форму навчання, змішану не підтримує).

ВИРІШИЛИ:

Освітній процес розпочати з 1-го вересня повністю в дистанційному режимі для всіх категорій здобувачів освіти без винятків. Жодних поселень до гуртожитків, окрім іноземців, які вже приїхали.

Персональну відповідальність за весь перелік питань, пов’язаних з початком освітнього процессу, несут декани/директори інститутів.

Після 21 вересня відкоригувати стратегію форм навчання у подальшому.

Прийняті рішення чітко прописати у наказі щодо початку навчального року.

Н. В. Семінська щодо результатів громадського обговорення щодо форми навчання в осінньому семестрі

2020-08-19 2 01

Протягом останнього тижня серед студентів, співробітників та викладачів університету проводилось опитування щодо організації навчання в осінньому семестрі. Було запропоновано 2 варіанти початку навчального року для студентів.

У разі стабілізації епідемічної ситуації встановити змішаний режим навчання. При цьому маємо велику кількість студентів в гуртожитках, дистанційний режим навчання з одночасним бронювання місць в гуртожитку.

2020-08-19 2 02

Публікація отримала широкий розголос і набрала 24 тис. переглядів.

Детальний аналіз по факультетам.

2020-08-19 2 03

Майже 40% - 50% студентів від загальної кількості на факультеті взяли участь у опитуванні

2020-08-19 2 04

Вік викладачів і співробітників коливався від 23 до 82 років. Було залучено практично усі вікові категорії.

Найбільш активну участь взяли бакалаври 2-го курсу навчання.

2020-08-19 2 05 2020-08-19 2 06 2020-08-19 2 07

Враховуючи результати опитування та обговорення цього питання з деканами, було розпочато роботу з розроблення алгоритму організації початку нового навчального року в режимі дистанційного навчання, особливо враховуючи ризики взаємодії з першокурсниками.

2020-08-19 2 08 2020-08-19 2 09

Підготовлено типовий договір на навчання, але він ще не затверджений у МОН. Договір зі студентами будемо укладати при подачі документів. Підписантами виступають вступник та ЗВО. Безпосередній, очний контакт зі студентами до початку навчання відбудеться лише при подачі заяв. Можливий варіант отримання угоди після зарахування на навчання. Угода може бути надіслана поштою та підписана студентом, після чого повертатись до університету поштою, або ж студенти особисто їх передадуть при очній зустрічі.

2020-08-19 2 10 2020-08-19 2 11

Перший інформаційно-ознайомчий комплект для першокурсників.

Другий інформаційно-ознайомчий комплект для першокурсників.

2020-08-19 2 12 2020-08-19 2 13 2020-08-19 2 14

Враховуючи наявний регламент початку навчального року, для деканів, завідувачів кафедр і особливо для кураторів, які стають ключовою фігурою при комунікації, розроблено пам’ятки, а також timing, де описано не тільки що треба зробити, але й і терміни, в які повинні бути виконані всі передбачені завдання.

Особливу увагу слід приділити каналу «Деканат», який стає ключовим каналом, і у всіх інформаційних повідомленнях надається посилання на контакт каналу «Деканат». Всі першокурсники мусять підписатись на нього і вже 27 вересня на цьому каналі повинна бути інформація про структуру факультету та про контактних осіб: хто, за що відповідає і таке інше.

На деяких факультетах створено канали-клони, які дублюють офіційний канал «Деканат». Інформація на них буває іноді актуальнішою і цікавішою, ніж на офіційному каналі. Для унеможливлення конфлікту у першокурсника, якому надіслали контакт з офіційним каналом, потрібно переговорити з відповідальними на факультетах і все сконцентрувати лише на офіційному каналі.

Алгоритми timings.

2020-08-19 2 15 2020-08-19 2 16 2020-08-19 2 17 2020-08-19 2 18
2020-08-19 2 20 2020-08-19 2 19

Проект рішення

2020-08-19 2 21 2020-08-19 2 22

Коментар та запитання М. З. Згуровського

Цифри, які показала Наталія Валеріївна, – 24 тис. входів, 8 тис. респондентів роблять вибірку і результати репрезентативними. Тільки 2 факультети чітко не визначились – це ХТФ та ФБТ.

Ігорю Михайловичу, якою є думка вашого факультету щодо початку навчального року?

І. М. Астрелін

Ми переходимо на дистанційну форму навчання повністю.

О. М. Дуган

Підтримую розпочати навчання за дистанційною формою.

М. З. Згуровський

Щодо особистої відповідальності керівників підрозділів за комунікації. Зараз ми будемо працювати в режимі дистанційного навчання. Іншого каналу комунікацій, який встановлений університетом між студентами, викладачами працівниками університету – не існує. Telegram-канали факультетів є головними каналами комунікацій, і їх ми маємо забезпечити.

Шановні декани, завідувачі кафедр, все це, вже є виконанням ваших функціональних обов’язків і впливатиме на преміювання, персональні надбавки і навіть на умови продовження контрактів.

Виступ О. А. Іщенка

Алгоритм поселення для здобувачів освіти першого курсу

Рада з поселення університету закріплює ліжко-місця у гуртожитках за факультетами/інститутами. Комісії з поселення факультетів/інститутів формують рейтингові списки на поселення, затверджують ці списки у проректора з навчально-виховної роботи та передають їх до дирекції студмістечка.

Паралельно, комісії з поселення факультетів/інститутів, відбіркові комісії складають електронні анкети, заповнюють на студентів першого курсу.

КБ ІС забезпечує завантаження електронних анкет здобувачів освіти першого курсу в автоматизовану систему студмістечка для подальшого друку ордерів та перепусток до гуртожитків.

Комісії з поселення факультетів/інститутів передають довідки про навчання здобувачів до Дирекції студмістечка, яка потім здійснює друк і передачу ордерів разом з перепустками до гуртожитків безпосередньо адміністрації гуртожитків. Завідувачі гуртожитків на підставі ордерів здійснюють бронювання ліжко-місць за здобувачем освіти першого року.

Далі, комісії з поселення факультетів/інститутів розміщують на своїх сайтах інформацію про бронювання ліжко-місць для кожного іногороднього здобувача освіти.

При переході на змішану чи традиційну форму навчання поселення здійснюватиметься після медичного обстеження на заброньовані місця.

Алгоритм бронювання місць для студентів старших курсів

Комісії з поселення студентів факультетів/інститутів передають до дирекції студмістечка перехідні накази на наступний курс. Це вже виконано.

На підставі перевідних наказів дирекція студмістечка здійснює друк ордерів та передає їх у гуртожитки. Цей крок також виконано.

Завідувачі гуртожитків на підставі ордерів бронюють ліжко-місця для здобувачів вищої освіти, які продовжують навчання.

Бронювання здійснюється на ліжко-місця, які вони займали раніше. Цей крок також виконано.

Прошу колег на своїх факультетських інформаційних ресурсах поінформувати студентів, які продовжують навчатися, про закріплення за ними ліжко-місць.

М. З. Згуровський

Беремо ці правила до відома і для виконання.

Виступ В. А. Кондратюка

Підготовка матеріально-технічної бази до нового навчального року

Виконання робіт і підготовка матеріально-технічної бази університету до нового навчального року відбувалася в три етапи.

1-й етап – це виконання капітальних і ремонтно-відновлюваних робіт будівель на території університету.

На виконання цих робіт планується витратити 39 млн. грн.

2020-08-19 3 02

Охоплення ремонтних робіт по факультетах

2020-08-19 3 03

Розподіл робіт по факультетах

2020-08-19 3 04

Роботи будуть завершені до 15 вересня 2020.

2-й етап – поточні ремонтні роботи.

Торік за рахунок економії бюджетних коштів під час опалювального сезону університет зекономив приблизно 15 млн. грн.

На Раді з питань розвитку університету було порушено питання щодо використання частини цих коштів на поточні ремонтні роботи в структурних підрозділах та на ремонт коридорного фонду.

На всіх факультетах складено дефектні акти кошторисної документації, підготовлено технічну документацію і проведено перші 10 процедур закупівлі послуг на виконання цих робіт. Цю роботу по факультетам планується закінчити до середини листопада 2020.

3-й етап пов’язаний з великою кількістю ремонтних робіт, які виконуються силами структурними підрозділами університету. Факультети за кошти спонсорів або за власні кошти також виконують великий обсяг ремонтних робіт.

Ми відстаємо в графіку на два тижні по виконанню усіх видів ремонтних робіт. Це пов’язано з невчасним наданням приміщень для проведення цих робіт. Прохання до керівників факультетів/інститутів пришвидшити виконання своїх зобов’язань.

Усі факультети/інститути, включаючи студмістечко, вже отримали засоби особистого захисту.

Розглянуто питання як пропускати абітурієнтів до навчальних корпусів і яким чином їх дистанціювати в приміщеннях.

Звертаю увагу на те, що терміново потрібно подати інформацію щодо засобів особистого захисту, які ви плануєте закупити на вересень 2020.

М. З. Згуровський

Інформація чітко викладена і нам необхідно дотримуватися домовленостей. Проректор буде координатором у цих справах, а ми маємо чітко працювати як єдина команда.

Шановні декани, директори інститутів, у вас є заступники з адміністративно-господарської роботи. Вони виконують повний обсяг робіт, який їм доручено, але вони несуть перед вами лише моральну відповідальність. Ви є посадовими особами і тільки ви несете повну відповідальність особисто, персонально за стан матеріальної бази.

РІЗНЕ

О. А. Іщенко

Відповідно до законодавства ми зобов’язані поселяти пільгові категорії студентів, тобто студентів, які є примусово-переміщеними особами, та дітей-сиріт.

У нас також є студенти, які навчаються за дуальною формою освіти, і їхнє перебування у гуртожитки є обов’язковим. Факультети роблять списки на поселення цих категорій студентів, передають до проректора з навчально-виховної роботи, і далі комісія з поселення розглядає ці списки на предмет того, наскільки обгрунтовано їхнє поселення в такий скрутний час для університету та іншого.

Н. В. Семінська

Не тільки списки, але й медичні довідки - підтвердження. Минулого року деякі факультети віднеслися до цього дуже відповідально, а деякі підписували всім, навіть якщо люди працювали в піцерії. У цьому році будемо дивитись уважніше, щоб у нас був договір, укладений з університетом.

Запитання М. З. Згуровського

Про який договір йде мова, для якої категорії студентів?

Н. В. Семінська

Мається на увазі ті, хто працюють за спеціальністю у компаніях-партнерах. Наприклад – у «Прогрестех Україна», «Мілексіс» тощо. Тобто там, де у нас дуальна освіта.

М. З. Згуровський

А звідки випливає, що ми повинні поселяти цих студентів? Це якесь загальне положення, чи це наше внутрішнє рішення?

Н. В. Семінська

Це наше рішення.

М. З. Згуровський

Треба дуже добре подумати про це. Тому що дуже багато студентів бажають поселитися в гуртожиток, бо вони хочуть працювати. Це зрозуміло. Якщо ми відкриваємо «ящик Пандори» для цієї категорії, то таких студентів для поселення буде значна кількість.

Н. В. Семінська

Влітку таких було 500 осіб.

М. З. Згуровський

За таких обставин як тепер і 300 немало. Це дуже великий ризик для нас. Тому що 1-2 студенти, які перебувають в якомусь іншому середовищі, можуть інфікувати сотні інших в гуртожитку, де велика концентрація молоді. Якщо це наше внутрішнє рішення поселяти тих, хто працює, то його потрібно дуже добре переглянути. Ким особисто було прийнято це рішення?

Н. В. Семінська

У нас рішення приймаються колегіально разом зі студентською радою.

М. З. Згуровський

Пропоную обговорити це питання.

В обговоренні взяли участь:

Ю. І. Якименко

Директор студмістечка оголосив ті категорії студентів, які ми зобов’язані поселити: це тимчасово переміщені, сироти та інші особи відповідно до законодавства України. Все. Нині ми більше нікого не селимо.

Влітку у нас були звернення тих, хто працює, і факультети просили тимчасово поселити їх у гуртожитки на літній період. Поселення було передбачено до 31 серпня. Після 1-го вересня слід нікому не продовжували таку можливість.

М. З. Згуровський

Нам треба прийняти однозначне рішення.

Ю. І. Якименко

Зараз у гуртожитках проживає 2500 студентів. По кожному з них буде проведено аналіз і узгоджено з факультетами.

М. З. Згуровський

Але ж вони не належать до тієї категорії студентів, які мають бути забезпечені місцем в гуртожитку відповідно до вимого законодавства. Що ми будемо робити з сотнями студентів, які принесуть якісь угоди з фірмами, що вони десь працюють? Що ви, Наталія Валеріївно, скажете з цього приводу?

Н. В. Семінська

Я мала на увазі лише компанії-партнери, з якими підписано угоди про дуальну освіту, і такі студенти будуть винаймати квартири.

М. З. Згуровський

Скільки таких студентів?

Ю. І. Якименко

Їх у нас близько трьох десятків.

Н. В. Семінська

До 100 студентів. Така ситуація була, коли декани підписували багато звернень про поселення студентів. Тепер такого не буде. Зараз інша ситуація.

М. З. Згуровський

Ми повинні чітко дотримуватися формальностей. Наприклад, категорія сироти – діти, захищені законом. Це не обговорюється і це дуже формальна річ. Категорія переселенці – захищені законом. Якщо ще з’являється якась категорія, наприклад, за подачі декана, чи якась угода з компанією – це вже дуже розмиті речі. Вони не формалізовані і дають можливість практично необмежено розширювати кількість тих, хто претендуватиме на поселення. Нам потрібно прийняти рішення, про яку категорію ми ведемо мову.

М. І. Бобир

99% тих студентів, які навчаються за дуальною моделлю освіти, орендують квартири. Всі іногородні, які навчаються за дуальною моделлю, отримують в компаніях ще соцпакет і мають можливість винаймати квартири.

Ми не наполягаємо, щоб ця категорія студентів була поселена в гуртожитки.

Є. М. Панов

Я підтримую рішення заселяти тільки пільговиків, які захищені законом.

І. В. Коробко

Поселяти тільки пільгові категорії, які захищені законом.

М. З. Згуровський

Ми почули думку деканів, студенти яких навчаються за дуальними програмами. Нам залишається дотримуватись цього рішення.

Юрію Івановичу, Олександре Анатолійовичу, де і в якому документі це має бути відображено?

Ю. І. Якименко

Комісія з поселення, яка готує правила з поселення в гуртожитки, збирається наступного тижня. Вона розглядатиме всі пропозиції щодо поселення відповідно до прийнятого нами рішення.

За нашим положенням щодо поселення в гуртожитки йде відповідно до наказів про зарахування або про переведення на навчання на наступний рік.

Тепер у нас вже є накази про переведення з курсу на курс, і ми, виходячи з прийнятого рішення про дистанційне навчання, нікого не селимо.

М. З. Згуровський

Шановні члени Адмінради. Приймається таке рішення?

Приймається. Дякую.

Ю. І. Якименко

Залишився фактично один тиждень до початку занять, і у нас є два дуже важливих завдання.

Перше.

У нас було оголошено конкурс на заміщення посад НПП на початку року. Потім наказом МОН прийнято рішення його призупинити у зв’язку з пандемією коронавірусу та запровадженим карантином. Тепер МОН дозволив проводити цей конкурс і ми видали відповідний наказ. Виходячи з нього, з 27 серпня по 2 вересня необхідно провести засідання кафедр та Вчених рад факультетів/інститутів щодо конкурсних процедур, у т. ч. і щодо присвоєння вчених звань і обрання на посади, яке востаннє проводиться за старим положенням.

7 вересня відбудеться засідання Вченої ради університету, на якому буде проведено обрання професорів і затверджено положення про новий порядок обрання.

Друге.

У нас дуже мало часу. З 27 серпня до нас прийдуть 5,5 тисяч абітурієнтів. Вони прийдуть конкретно до вас на факультети.

До 27 серпня необхідно підготувати кімнати в корпусах для зустрічей з ними з обов’язковим дотриманням всіх протиепідемічних заходів. Деякі студенти (неповнолітні) прийдуть з батьками для підписання угод про навчання. Батьки дуже ретельно дивляться на дотримання університетом протиепідемічні заходів Це питання, шановні декани, ви повинні взяти під особистий контроль.

М. З. Згуровський

Всім дякую за роботу. Ми обговорили дуже важливі питання.

Питання проведення зустрічей з першокурсниками. Їх фізично потрібно зібрати в аудиторіях. Юрію Івановичу, як це буде відбуватися?

Ю. І. Якименко

Зі студентами відбудеться два контакти.

Перший – принципово новий, коли абітурієнти приносять оригінали документів.

Другий – відбуватиметься за графіком. Буде викликатися тільки одна група.

Упродовж дня, коли приїжджає група, ми забезпечуємо реєстрацію у військово-мобілізаційному відділі, отримання студентського квитка, залікової книжки, отримання банківської платіжної картки, знайомство з куратором, деканом.

Кожний факультет повинен запланувати такі зустрічі упродовж вересня-жовтня 2020. В другому інформаційному пакеті ми надсилаємо кожному студентові всю необхідну інформацію.

М. З. Згуровський

Під час всіх зустрічей мають дотримуватися усі протиепідемічні вимоги - вимірювання температури, дотримання соціальної відстані тощо.

Якщо ми не будемо забезпечувати контроль, матимемо великий ризик спалаху захворювання.

Ю. І. Якименко

У нас буде лише 20 нових студентів на день. А з 27 по 31 серпня їх буде 5,5 тисяч. Ми їх розвели по різних корпусах і по різних входах. Дотримання всіх протиепідемічних заходів буде вкрай необхідне.

Це буде найбільш напружений час. У нас буде по 1000 студентів на день. Хоч вони будуть розподілені по 20 корпусах, але це все одно дуже серйозно.

М. З. Згуровський

Бажаю усім успішного початку навчального року і закликаю всіх до командної роботи.

Дата події