Медичне обслуговування студентів КПІ

Що відбувається зараз?

  • Перезавантаження. Студентської поліклініки в тому вигляді, в якому вона була – більше не буде. Наразі робоча група на чолі з проректоркою Наталією Семінською та представниками студентства працює над кількома основними напрямами вирішення цієї проблеми.

Основні напрями роботи:

  • Налагодження більш широкої співпраці з Київською міською студентською поліклінікою (КМСП, вул. Політехнічна, 25/29). Для одержання безоплатної медичної допомоги, студенти мають обрати терапевта й укласти з ним декларацію. Подробиці у інтерв'ю з головним лікарем Іриною Собко.
  • Залучення приватної клініки до роботи у приміщенні Студентської поліклініки (вул. Академіка Янгеля, 16/2). Зараз ведуться переговори з 4-ма клініками. Розглядається можливість надання цими лікарями як первинної, так і вторинної медичної допомоги, а також поновлення роботи цілодобового аптечного пункту. Орієнтований час завершення робіт – жовтень 2020 року.
  • Створення навчально-наукового оздоровчого комплексу «Здоров'я КПІ» на основі медичної бази кафедри біомедичної інженерії ФБМІ (корпус 9, вул. Академіка Янгеля, 16/2 та корпус 24, вул. Верхньоключова, 1/26). Серед пропозицій – відновити роботу санаторію-профілакторію при КПІ, який також увійде до комплексу.

Де студенти КПІ можуть отримати медичну допомогу зараз?

  • В КМСП, для цього необхідно заключити декларацію з лікарем-терапевтом в поліклініці.
  • Ви зможете звертатися до нього з основними захворюваннями та, якщо є потреба, за його направленнями відвідувати безоплатно вузьких спеціалістів і робити відповідні дослідження.

Звертаємо увагу! Невідкладну допомогу в КМСП надають усім студентам – незалежно від того, підписані в них декларації з лікарями чи ні.

Як підписати декларацію?

  • Між КПІ та КМСП підписано меморандум про співпрацю, що передбачає допомогу і підтримку при підписанні декларацій та зворотній зв'язок зі студентами.
  • Щоб заключити декларацію треба взяти із собою паспорт/ID-картку, ідентифікаційний код, мобільний телефон та прийти до поліклініки. Адміністрація уже працює над можливістю заповнення декларації на сайті Helsi.me. На жаль, наразі декларацію ще не можна подати ні особисто, ні онлайн. Адміністрація очікує дозвіл від управляючих органів. Як тільки це станеться - ми вас сповістимо окремим постом.

Якщо під час карантину Ви не маєте підписаної декларації з сімейним лікарем і занедужали!

  • Ви маєте можливість звернутися за консультацією до спеціаліста, який надавав медичні послуги по вашому інституту/факультету за телефоном реєстратури (044) 204-95-93
  • АБО повідомте про свій стан завідувачу гуртожитком, який надасть телефон лікаря. Якщо ви з’їхали з гуртожитку пишіть нам!

Поставити питання головному лікарю напряму можна тут.