Завдання 1.1-1.5 мають п’ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А, згідно з інструкцією.
1.1Частка НЕ пишеться окремо з усіма словами в рядку
- А не/доброзичливе ставлення; не/стерпний біль; не/спитавши дозволу
- Б не/гайний виклик; завдання не/складне; ніхто не/винен
- В не/великий обсяг, робота аж ніяк не/важка, не/перевірений мною текст
- Г не/чуваний досі, не/бачив би, нічому не/навчило
- Д не/зграба, не/досяжність, не/спалося
1.2 Спрощення приголосних на письмі відбувається
- А волос..ний, облас..ний, зліс..ний, зап’яс…ний
- Б цінніс..ний, виїз..ний, швидкіс..ний, перехрес..ний
- В тиж..невий, реформіс..ський заздріс..ний, ус..ний
- Г очис..ний, пристрас..ний, улес..ливий, кореспонден..ський
- Д дилетант..ство, у хус..ці, якіс..ний, щас..ливий
1.3 Закінчення – А у формі родового відмінка мають усі іменники в рядку
- А хліб, Нью-Йорк, місто Алжир, трамвай
- Б роман, завод, ключ, Дон
- В Кривий Ріг, пісок, метр, футбол
- Г розвиток, синтез, гопак, камінь(шматок породи)
- Д вітер, інститут, степ, атом
1.4 Не треба ставити коми між частинами складносурядного речення в рядку (розділові знаки пропущено)
- А У нас і хліб є і скотинка прибуває й захист безпечний.
- Б Стемніло і стало зовсім тихо.
- В Лиш інколи промчить автомобіль та не знать відкіль озветься голос.
- Г На сірій скелі мак цвіте і вітер злий його гойдає…
- Д Тепло було й вишні цвіли рясно.
1.5 Речення з непрямою мовою (розділові знаки пропущено)
- А Ти до землі всім серцем прихились мені шепоче рідна Україна.
- Б Учітеся ти нам прорік борітеся з ярмом неволі.
- В Доводила одна нікчемність що підлабузництво це чемність.
- Г Ти доросла людина часто кажуть мені.
- Д І сказала мати як би ти сину йшов в отаку погоду?
Завдання 2.1-2.2 мають п’ять варіантів відповіді, серед яких лише ОДИН правильний. Виберіть правильний, на Вашу думку, варіант відповіді, позначте його в бланку А, згідно з інструкцією.
2.1Ідея «сродної праці» звучить в афоризмі Г. Сковороди
- А не змагай до того, що не дано від природи
- Б бери вершину і матимеш половину
- В визначай смак не по шкарлупі, а по ядру
- Г тоді лише пізнається цінність часу, коли він утрачений
- Д тінь яблуні не заважає
2.2 Воєнну невдачу Ігоря автор «Слова про похід Ігорів» пояснює передусім
- А особистою поведінкою Ігоря
- Б пораненням Всеволода
- В недосвідченістю Ігоревих синів
- Г князівськими чварами
- Д сонячним затемненням
2.3 Якою новиною завершується розвиток лінії Мини Мазайла:
- А оголошенням догани
- Б звільненням з посади
- В винесенням подяки
- Г преміюванням
- Д підвищенням по службі
2.4 Народну мудрість «Тому роду нема переводу, в котрому браття милують згоду» часто повторює персонаж твору
- А «Україна в огні»
- Б «Вершники»
- В «Тигролови»
- Г «Мина Мазайло»
- Д «Жовтий князь»
2.5 Установіть відповідність
Назва твору | Уривок |
1. У. Самчук «Марія» | А « Всюди на селі – пустош і розвалля серед злих бур’янів, звідки навіть кішка ніде не нявкне… Чорно, чорно, як після переходу пекла. Тишина смерті.» |
2. В. Барка «Жовтий князь» | Б «Корнієва хата край села на пагорбку. Сюди ясно світить сонце і свобідно дмуть вітри…» |
3.Микола Хвильовий «Я (Романтика)» | В «У мене нема жодного сумніву в тому, що я народився, хоч і під час мого появлення на світ білий, і потім – років, мабуть, із десять підряд – мати казали, що мене витягли з колодязя, коли напували корову Оришку….» |
4. М. Куліш «Мина Мазайло» | Г «Я ніколи не забуду цієї мовчазної процесії темного натовпу на розстріл…» |
Д - О, як не хвилюватися, як, коли оце саме «ге» увесь вік мене пекло і кар’єру поламало… |
3. Твір-роздум на тему: Моя мрія.
Долучення | Розмір |
---|---|
exam_uk.doc (54 КБ) | 54 КБ |