ЕМ

Монорейки КПІ: історія магнітного польоту

Монорейкова дорога з лінійним електроприводом – розробка 1960–70-х рр. на кафедрі електроприводу і автоматизації промислових установок (АЕМС-ЕП) за участю кафедри електричних машин на електроенергетичному факультеті (нині – ФЕА)

Кобзенко Любов: любов і електричні машини

Студентка 6-го курсу ФЕА Любов Кобзенко навчається за спеціальністю "Електричні машини та апарати". Навчання в найкращому ВНЗ України –  НТУУ "КПІ" – стало здійсненням однієї з її мрій. Нині ця наполеглива і лагідна дівчина з символічним іменем успішно реалізує свій особистісний потенціал.

Нежіноче захоплення [Вікторія Лисак – аспірантка ФЕА]

Можливо, мінливість і непередбачуваність жіночого характеру пояснює, чому вродлива білявка зацікавилась електричними машинами. Адже відомо, що це механізми, в яких електрична енергія перетворюється в механічну – тоді вони є двигунами, або ж навпаки: механічна енергія перетворюється в електричну – тоді вони є генераторами. Це тепер Вікторія Лисак – аспірантка ФЕА (кафедра електромеханіки) знає про електричні агрегати все і трошечки більше, а далекого 2003-го, коли вперше переступила поріг Київської політехніки, все у цьому храмі науки здавалося величавим і неприступним.

Інноваційні технології навчання на ФЕА

Домовляючись про інтерв’ю із завідувачем кафедри д.т.н., проф. В.Ф.Шинкаренком, збиралася говорити про новітні прикладні розробки в галузі енергоресурсозбереження.