Наприкінці 2008 року прийшло радісне повідомлення про те, що випускниця кафедри промислового маркетингу ФММ Олександра Микало стала дипломанткою ІV Всеросійського конкурсу “Краща студентська дипломна робота у галузі маркетингу”. Дипломом також відзначено доцента кафедри промислового маркетингу, заступника декана ФММ з наукової роботи к.е.н. О.В.Зозульова за наукове керівництво роботою конкурсантки-переможниці. Дипломом “За успішну підготовку висококваліфікованих кадрів у галузі маркетингу” оргкомітет конкурсу нагородив і кафедру промислового маркетингу ФММ НТУУ “КПІ”. Щиро вітаємо нагороджених та зичимо подальших успіхів.
А конкурс був дійсно серйозний. Ініціатором виступила Гільдія маркетологів Росії. Організаторами – Міносвіти вузів Росії з освіти в галузі комерції, маркетингу та реклами, факультет маркетингу Російської економічної академії ім. Г.В.Плеханова, компанія “Астро Евент” за підтримки Російської асоціації маркетингу, Торговельно-промислової палати РФ та інших. Конкурс проводився у відкритому форматі, тож у ньому взяли участь студенти з Росії, України, Білорусі та Казахстану. Це значно посилило конкурентну боротьбу. Для участі в конкурсі було відібрано 164 роботи з 70 ВНЗ. Велику зацікавленість у підтримці конкурсу виявили профільні видавництва та періодичні видання. До речі, уже оголошено умови для участі в п'ятому (2009 р.) конкурсі.
Для кафедри промислового маркетингу 2008 рік був плідним і на перемоги у вітчизняних змаганнях. У Всеукраїнському конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу ім. І. Ткаченка “Молодь опановує маркетинг”, організованому Міносвіти і науки України, Українською асоціацією маркетингу, Київським національним економічним університетом, Компанією TNS Ukraine, серед переможців названо і наукові роботи кафедри промислового маркетингу ФММ, виконані під керівництвом д.ф.-м.н., проф. С.О.Солнцева : Любові Калюжної “Аналіз доцільності виходу ТОВ “Аквавіта” на новий сегмент”; Інни Гаврилової та Аліни Крижановської “Дослідження мотивацій роботодавців на ринку праці”; Ганни Голубокої та Олени Гриценко “Дослідження конкурентоздатності продукту на ринку інсектицидів”; а також дипломні роботи, керівником яких був к.е.н., доц. О.В.Зозульов: Марини Глеєвої “Аналіз структури попиту на продукцію ТОВ “Фомальгаут”; Валерія Полушко “Дослідження ринкового попиту на поліграфічні послуги для колекційних видань на ринку України”.
У цьому році знову заплановано проведення конкурсів. Запрошуємо дипломників і випускників 2009 року до участі в них. З умовами кожного конкурсу можна ознайомитися на кафедрі промислового маркетингу (корпус 1, к. 256). Не втрачайте шансу заявити про себе як про перспективних маркетологів!