23 жовтня упродовж дня у холі 18-го корпусу було особливо гамірно та людно. Центр працевлаштування та розвитку кар'єри НТУУ «КПІ» проводив тут ярмарок вакансій «Робота для тебе». Понад 30 підприємств та організацій, зацікавлених у працевлаштуванні перспективних студентів і молодих фахівців, представили свої пропозиції. Практично до кожного стенду шикувалися черги студентів, які бажали отримати інформацію про відкриті програми з працевлаштування, стажування, проходження практики тощо. Багато хто тут-таки заповнював анкети й подавав резюме, сподіваючись на прийнятні пропозиції.
Відкриваючи ярмарок, проректор з навчально-виховної роботи Г.Б.Варламов зауважив, що подібні заходи дозволяють зблизити студентів та компанії. А знаючи вимоги працедавців, легше «підтягти» рівень підготовки спеціалістів. Костянтин Єфремов, директор Центру працевлаштування, побажав усім успіхів у пошуках та зазначив, що зустрічі з роботодавцями в КПІ вже стали традиційними і є взаємно корисними для всіх сторін.
Цікаві пропозиції щодо роботи в науково-дослідних центрах компанії для фахівців з інформатики, обчислювальної техніки, кібернетики, фізики, електроніки тощо презентувала компанія Samsung. Про них докладно розповів Олексій Латишев, менеджер з підбору персоналу. Претенденти на працевлаштування, які добре навчаються, володіють англійською і отримають дипломи вже наступного року, мають до 5 листопада подати свої резюме, потім успішно пройти співбесіду. За позитивного результату компанія бере на себе всі подальші витрати. У липні 2009 р. в Південній Кореї претенденти долають місячний випробувальний термін, а вже потому – отримують дворічний контракт на роботу в науково-дослідних центрах компанії в Південній Кореї.
Також було презентовано стипендіальну програму МВА у сфері комп'ютерних технологій та електроніки на базі Сеульського держуніверситету (2 роки роботи в Південній Кореї плюс два роки – в Московському чи Київському представництвах компанії). Аналогічна МВА програма у сфері менеджменту, маркетингу та фінансів передбачає півторарічне навчання на базі Сунгквангського університету, два роки роботи в маркетинговому центрі Південної Кореї та ще два – в Московському чи Київському центрах.
Можна було помітити, що студенти молодших курсів лише придивлялися до пропозицій, представлених компаніями, набирали стосики рекламних матеріалів і скромно відходили, ще не знаючи, які запитання варто ставити і чим цікавитися. Натомість четвертокурсники (особливо ФІОТ і РТФ) у голос ремствували, що компанії представлені лише «кадровиками», а не фахівцями профільних підрозділів, у яких предметно можна з'ясувати, яких саме знань не вистачає студентам, щоб посісти ту чи іншу посаду. За рік, вважають вони, можна було б пройти відповідні курси і з дипломом бакалавра отримати цікаву й непогано оплачувану роботу. З вакансіями й на сайтах можна ознайомитися, вважають вони, а от які конкретно знання й уміння потрібні, поінформувати немає кому. Пішли розчаровані й невдоволені.
Попри всі складнощі проведення масових заходів, слід відмітити дуже чітку й професійну роботу організаторів ярмарку й студентів, які там працювали. Молодці.