Зустріч уповноваженої з представниками фізико-математичного факультету пройшла під гаслом: «Чи можуть професійні компетенції впливати на громадську позицію?». Тематика зібрання виявилася надзвичайно важливою і актуальною, викликавши широкий спектр емоцій.

Дискусія часом була настільки напруженою, що доходило навіть до крику, але це лише підкреслювало, наскільки присутнім не байдужа ситуація. Вони прагнули висловити свої думки про те, що роль викладачів в університеті давно потребує переосмислення.

Особливо болючими стали питання, пов’язані з недоброчесністю студентів, їхньою неповагою до викладачів та низьким рівнем академічної культури. Ці проблеми, за словами присутніх, підривають мотивацію викладачів і пригнічують їхній творчий потенціал. У середовищі, де студенти не цінують зусилля викладачів, складно створювати якісне освітнє середовище, сприятливе для навчання та розвитку.

Не оминули і теми захисту викладачів від необґрунтованих звинувачень. Учасники зустрічі наголосили, що нерідко викладачі стають мішенню для несправедливих закидів з боку студентів, які незадоволені своїми оцінками або просто прагнуть уникнути відповідальності за свою недоброчесну поведінку. Це створює атмосферу невпевненості та тиску, у якій викладачі змушені працювати.

Під час зустрічі багато говорили про необхідність змін у підходах до управління освітнім процесом. Присутні наголосили, що реформування освітньої сфери має ґрунтуватися на прозорості, ефективності та врахуванні потреб усіх!!! учасників процесу. Підвищення якості викладання, впровадження доброчесності та забезпечення поваги до викладачів і студентів має стати пріоритетом.

Зустріч завершилася з розумінням того, що рух до якісних змін починається з кожного. Викладачі погодилися, що професійна доброчесність і висока етика є фундаментом, на якому будується довіра, а активна громадська позиція — це їхній внесок у розвиток суспільства. Усі зійшлися на думці, що лише спільними зусиллями можливо створити середовище, де кожен учасник освітнього процесу почуватиметься захищеним, поважатиме інших і матиме стимул до вдосконалення.