Протокол засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету від 15 липня 2024 року
15 липня під головуванням в.о. ректора О.А.Жученка відбулося чергове засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та безпеки університету.
Присутні: А.А.Мельниченко, Ю.М.Сидоренко, М.Ю.Ільченко, С.І.Сидоренко, Л.Г.Субботіна, О.О.Царенок, М.Л.Друченко, М.О.Безуглий, В.Й.Котовський, В.С.Камаєв, В.І.Дмитренко, С.А.Огінський, Н.Монтицький, А.Горобець, Д.Л.Стефанович, Б.І.Дуда.
1. СЛУХАЛИ
О.А.Жученка:
- Підбито підсумки екзаменаційної сесії. За її результатами відраховано 956 осіб – це 6% від контингенту(торік таких було 5%). Можливо, частину з них буде поновлено, але вже на контрактну форму навчання. 592 особи направлено на повторне прослуховування;
- вступна кампанія. Вступники до магістратури реєструють електронні кабінети та подають заяви на складання вступних фахових іспитів, які проходитимуть з 17 до 28 липня. 10 липня завершено реєстрацію на проходження співбесід і творчого конкурсу. На співбесіди зареєструвалися 20 вступників, які належать до пільгових категорій, у тому числі й 3 – через центр «Донбас-Україна». На творчий конкурс за спеціальністю 023 «Образотворче мистецтво, декоративне мистецтво, реставрація» зареєструвалися 84 вступники. Для вступу на навчання за кошти фізичних та/або юридичних осіб на співбесіди та творчий конкурс можна зареєструватися до 18.00 25 липня;
- упродовж 8-12 липня проведено буткемп «Наука та інновації заради відбудови України» у межах міжнародного проєкту RESCUE. Участь у ньому взяли 32 представники різних ЗВО з кількох українських міст;
- 11 липня на засіданні стипендіальної комісії університету затверджено іменних стипендіатів: на стипендію Президента України – 7 осіб, на стипендію Верховної Ради України – 5 осіб, на стипендію Кабінету Міністрів України – 2 осіб;
- акредитація. Триває підготовка до міжнародної акредитації у вересні трьох бакалаврських програм від ФЕА, ННІЕЕ та ІХФ;
- проведено позаплановий обхід з інспекторами ДСНС найпростіших укриттів університету, які планується атестувати у другій половині серпня, щоби до початку нового навчального року мати в укриттях 10500 місць;
- введено в експлуатацію новий генератор потужністю 94 кВт, який живитиме 1-й та ще два корпуси університету;
- до МОН надано інформацію про потреби університету в генераторах потужністю не менше 50 кВт, а також закупівлю для них пального;
- безпека. Збільшено кількість спільних з працівниками правоохоронних органів патрулів, які обходитимуть територію університету в темну пору доби.
2. СЛУХАЛИ
А.А.Мельниченка:
- найближчими днями заплановано підписання наказу «Про організацію освітнього процесу в осінньому семестрі», підготовленого з урахуванням тривалих відключень енергоживлення;
- з 22 липня розпочинається прийом документів до аспірантури. Попередньо, кількість вступників, яка зареєструвалася для проходження ЄВІ, суттєво зменшилася через те, що багато вступників не змогли скласти тест із ЗНК. Лише 40% вступників успішно здолали його й отримали більше 160 балів;
- університет подав до МОН пропозиції щодо збільшення обсягу бюджетних місць: 552 місця на очну форму навчання, 22 – на вечірню, що є вдвічі більшим, ніж університет замовляв раніше;
- минулого тижня пройшло три захисти дисертацій доктора філософії. Планується захист великої групи аспірантів у серпні та у першій декаді вересня цього року;
- у зв`язку з відключенням енергоживлення більш ніж на 6 годин, що може привести до потенційної загрози функціонування обладнання, терміново необхідно розпочати підключення генераторів, особливо до споживачів 6-го навчального корпусу;
- активізується робота зі встановленя телефонів Sisco IP Phone деканам і завідувачам кафедр. Власними силами університету віднослено роботу телефонної мережі «Меридіан»;
- в КБ ІС оновлено обладнання в комп`ютерних класах. Почали надходити заявки для роботи в цих класах.
3.СЛУХАЛИ
Ю.М.Сидоренка:
- у зв'язку з рішенням МОН про подовження термінів подачі заявок на конкурс наукових робіт за Держзамовленням від КПІ було подано ще одну роботу – від НН ІАТ. Таким чином, від КПІ подано 12 проектів (НН ІМЗ (2), НН ІАТ (2), ХТФ, ФБМІ, ФІОТ, НН ФТІ, НН ММІ, НН ІЕЕ, НН ІПСА, РТФ);
- спільно з Департаментом адміністративно-господарської роботи підготовлено та надіслано до МОН інформацію про стан і потреби щодо забезпечення діяльності закладів вищої освіти, підготовки до осінньо-зимового періоду 2024/25 років, оперативного реагування та створення належних умов організації процесу постачання електричної енергії під час провадження наукової діяльності, безперебійної роботи технологічного обладнання та устаткування;
- переможцями конкурсів НФДУ «Наука для зміцнення обороноздатності України» та «Передова наука в Україні» від КПІ ім. Ігоря Сікорського визначено 12 проєктів. Минулого тижня підготовлено документацію, необхідну для підписання з НФДУ відповідного договору та надіслано її електронний варіант на погодження кураторам проєктів. Після опрацювання поданих матеріалів в Фонді всі погоджені документи до 25 липня будуть відправлені на підписання;
- спільно з ДЕФ підготовлено проєкт «Положення про методику формування та використання загальновиробничих (накладних) витрат»;
- патентно-ліцензійна діяльність. Підписано наказ про введення в дію «Положення про роботу з ОПІВ», яке розміщено на інформаційних ресурсах університету;
- до Інституту біохімії ім. О.В. Палладіна НАН України надіслано пропозицію щодо подання спільної заявки на отримання патенту на корисну модель за результатами проведених колективами Інституту біохімії ім. О.В. Палладіна НАН України та КПІ ім. Ігоря Сікорського досліджень у рамках виконання державного замовлення на науково-технічні (експериментальні) розробки та науково-технічну продукцію «Розроблення гелю з ранозагоювальними властивостями для зовнішнього застосування»;
- минулого тижня отримано 1 патент на корисну модель (НН ІАТЕ) та 8 свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір (1 - НН ФТІ, 5 - ФПМ, 2 - ФСП).
4. СЛУХАЛИ
С.І.Сидоренка:
- у Варшаві відбулася щорічна підсумкова конференція «Ініціативи Єднання», організована CCG за підтримки урядів Великої Британії та України за участі заступника Міністра освіти і науки М. Винницького. Під час конференції окремо відзначено результативну співпрацю КПІ та Університету Шеффілду (UoS) і продемонстровано відеоматеріал Медіалабораторії КПІ про передачу HP Cluster до КПІ;
- розпочато роботу з Посольством Японії в Україні з підготовки візиту до КПІ Міністра освіти, культури, спорту, науки та технологій Японії Масахіто Моріями;
- 8 липня представники ДМС узяли участь в інформаційній сесії за програмою кафедр UNITWIN/ЮНЕСКО, присвяченій майбутньому Форуму ЮНЕСКО та Африканського Союзу, що відбудеться з 30 вересня по 2 жовтня 2024 року в Аддіс-Абебі «Трансформація знань для Африки майбутнього». Для КПІ участь у Форумі надає можливість донести до країн Африки інформацію про привабливість навчання в КПІ за освітніми програмами, яких немає в інших університетах України, а за деякими (кібербезпека, зварювання, космос) – і в світі.
- в конкурсі програми НАТО «SPS» виграла проєктна заявка: «Стійкість енергетичної інфраструктури у відповідь на війну та інші небезпеки» (проф. О.О.Вовк, НН ІЕЕ). Бюджет проєкту 36 460 євро;
- подано 2 проєктні заявки на конкурс програми НАТО «SPS» (ІХФ, проф. О.Хохотва, та НН ІМЗ, проф. О.Кагляк);
- на сайті osvita.ua оприлюднено щорічний консолідований рейтинг українських закладів вищої освіти (2024), який охоплює 235 закладів вищої освіти. Перше місце посідає Київський національний університет імені Тараса Шевченка, друге – Львівський національний університет імені Івана Франка, третє – Національний університет «Львівська політехніка», КПІ займає 4-у позицію, п`яту – Харківський національний університет імені Каразіна.
- за ініціативою Секції вихованців КПІ в Польщі та її голови - Почесного доктора КПІ Януша Фукси Головна технічна організація Польщі в Варшаві розпочала черговий збір благодійних внесків для Фонду підтримки КПІ і Фонду підтримки ЗСУ.
5. СЛУХАЛИ
Л.Г.Субботіну:
- кошти в межах фінансування на липень за усіма бюджетними програмами університет отримав відповідно до затверджених лімітів. Аванс нараховано. Нарахування стипендії завершується. Станом на 15 липня бухгалтерія практично розрахувалася за липневі відпускні, виплатила матеріальну допомогу тим, кому вона належала. Відпускні за серпень будуть виплачені пізніше. Якщо не буде затримок у Держказначействі, аванс і стипендія будуть перераховані на картки вчасно;
- на попередньому тижні Держказначейство перерахувало кошти постачальникам університету за травень. Проте кредиторська заборгованість університету за червень залишилася, зокрема за статтями 1160 (здебільшого, за обладнання та матеріали) і 1040 (основна сума – зарплата співвиконавців: акти підписано, документи – в Держказначействі).;
- триває робота щодо впровадження в діяльність бухгалтерії програми «MASTER»: проводиться стикування програми з програмами інших адміністративних підрозділів, для зарплатного відділу придбано новий комп`ютер, очікується його прибуття. До кінця року планується роботу ДЕФ перевести на цю програму повністю.
6. СЛУХАЛИ
О.О.Царенка:
- тривають ремонти в гуртожитках, зокрема встановлюються металопластикові вікна в 19-му гуртожитку – встановлено вже приблизно 40 таких конструкцій. Також проводиться ремонт приміщення столярної дільниці Служби експлуатації гуртожитків Студмістечка у гуртожитку №9. Розпочато ремонт укриття 8-го гуртожитку, планується обладнати та сертифікувати в гуртожитках ще приблизно 1000 додаткових місць в укриттях. Отож в укриттях можна буде розмістити приблизно 6500 осіб;
- станом на 15 липня в Студмістечку проживає приблизно 3500 осіб. Проводиться робота з факультетами та інститутами щодо визначення кількості їхніх студентів, які потрібно буде розмістити в гуртожитках в новому навчальному році (з урахуванням тих, що вже в них мешкають). Остаточні дані очікуються до 10 серпня. Поселення студентів буде організовано з 26 серпня до 31 серпня;
ВИСТУПИВ
О.М.Жученко:
- повідомив, що в університеті створюється комісія з обстеження укриттів університету (як у навчальних корпусах, так і в Студмістечку) для визначення їхнього стану та необхідності у дооблаштуванні. Доручив представникам адміністрації Студмістечка, представникам підрозділів, профспілок і всіх, кого це стосується, взяти участь у її роботі.
7. СЛУХАЛИ
М.Л.Друченко:
- у НТБ – період повернення книжок і підписання обхідних листків. Також триває консультування працівників редакцій університетських наукових періодичних видань;
- надається допомога науковцям університету з актуалізації їхніх профілів на різних наукометричних платформах. Триває верифікація даних НПП в «Електронному кампусі». Станом на 12 липня зареєстровано 560 статей, які індексуються в SCОPUS і Web of Science;
- триває розміщення матеріалів в інституційному репозитарії: минулого тижня він поповнився на 135 електронних документів;
- в укритті «CLUST Space» продовжується проведення різноманітних заходів. У години вимкнення електроенергії для забезпечення його роботи використовується електрогенератор, тож у шелтері постійно працюють люди.
8. СЛУХАЛИ
А.Горобця:
- пункт зарядки гаджетів і подачі Інтернету у приміщенні студентського профкому продовжує працювати навіть попри зменшення кількості студентів у Студмістечку;
- Гуманітарний штаб профкому студентів організував студентів для участі у розборі завалів після ракетного обстрілу лікарні Охматдит та інших об'єктів. Також триває робота над виготовленням пристроїв, необхідних для війська;
- проведено дві трансляції двох матчів Чемпіонату Європи з футболу – одну в приміщенні профкому, другу на Малому спортивному ядрі. Під час трансляцій зібрано 3 тис. гривень, які перераховано на придбання обладнання за заявкою студента ІХФ, який нині боронить нашу країну.
9. СЛУХАЛИ
Н.Монтицького (заступник голови Студради КПІ):
- відбулися зміни в складі Студради КПІ та студрад підрозділів у зв`язку з відрахуванням або закінченням навчання їхніх членів та голів. Пішли з посад голови ННІАТЕ, ПБФ тощо. На їхніх місцях, відповідно до Положення, працюють перші заступники або секретарі студрад. Також призначено нового заступника голови Студради КПІ, який відповідатиме за зовнішні зв`язки;
- триває робота з організації закупівель обладнання для Студради за рахунок коштів, передбачених її кошторисом. Планується зробити такі закупівлі: проєктори, принтери, спортивне обладнання для гуртожитків тощо. Торги на проєктори та принтери – вже на електронному майданчику закупівель;
- триває розробка власного вебсайту Студради КПІ;
- розпочато роботу з підготовки проведення чергової конференції студентів університету.