Інформація про засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету від 10 квітня 2023 року

10 квітня під головуванням ректора М.З.Згуровського відбулося чергове засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та безпеки університету.

Виступили: М.З.Згуровський, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко, С.І.Сидоренко, В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна, О.А.Іщенко, М.М.Перестюк, О.М.Бруй, Є.Малкіна, І.Степанюк.

Основні питання, які розглянуто на засіданні, та рішення, що було ухвалено:

1. Освітній процес. Триває підготовка до переведення навчання з дистанційного на змішаний режим. Сформовано перелік освітніх компонент фахової практичної підготовки, за якими освітній процес проходитиме в очному форматі. Готуються відповідні документи. За потреби здійснюватиметься корегування розкладів занять на факультетах і в інститутах, щоб збалансувати кількість студентів, які одночасно перебуватимуть у приміщеннях з урахуванням кількості місць в укриттях (разом з викладачами їхня кількість може сягати 4000 осіб) та іншого. Здобувачам вищої освіти, які не зможуть перейти на очний режим за визначеними для цього дисциплінами, буде запропоновано інші можливості їхнього проходження: перенесення вивчення на пізніший термін, індивідуальний графік, можливість піти в академічну відпустку тощо – тобто всі ті можливості, що передбачені чинним законодавством. Також триває підготовка до поселення студентів у гуртожитках, дооблаштування укриттів і таке інше. Навчання за змішаною формою планується  розпочати з 1 травня (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Кондратюк, О.А.Іщенко).

2. Вступна кампанія. Триває робота з формування конкурсних пропозицій факультетів та інститутів щодо набору, щоб сформувати заявку на державне замовлення від університету до МОН. Крім того, 8 квітня було проведено масштабний День відкритих дверей. Учасникам було представлено Правила прийому до університету як на бакалаврат, так і до магістратури та іншу інформацію.  Пожвавлюється консультування здобувачів вищої освіти та майбутніх вступників за їхніми індивідуальними зверненнями (О.А.Жученко, Приймальна комісія). 

3. Триває підготовка до Конференції трудового колективу.  Минулого тижня відбулося засідання комісії з підготовки Колективного договору. На ній розглянуто і питання виконання Колективного договору за попередній період. Члени комісії одностайно вирішили визнати його повністю виконаним. Лише в частині питань виконання положень з охорони праці, договір виконано за винятком окремих пунктів, що їх через певні обмеження в закупівлі товарів і послуг виконати було неможливо. Ці пункти буде перенесено до відповідного розділу Колективного договору на поточний рік (М.О.Безуглий, О.А.Жученко, декани факультетів і директори інститутів, профбюро підрозділів).

4. Кадрові питання. Минулого тижня відбулося засідання експертно-кваліфікаційної комісії університету. Розглянуто кандидатури 9-ти претендентів на посади професорів. З усіма ними рекомендовано укласти контракти на різні терміни з урахуванням показників їхньої діяльності. На поточному тижні в кількох підрозділах проводитимуться конференції, на яких буде розглянуто й питання щодо надання згоди на призначення деканів чи директора (О.А.Жученко).

5. Акредитація освітніх програм (ОП). На минулому тижні  в університеті працювала  1 експертна група.  На поточному тижні працюватиме 7 експертних груп за 10 ОП. Також буде планово подано на акредитацію ще 6 ОП – це останні ОП, які КПІ подаватиме на акредитацію цього навчального року. На рівні галузевих експертних рад НАЗЯВО оприлюднені проєкти експертних висновків за 14 ОП – усі позитивні. За 7-ма ОП відбувся розгляд ГЕР – всі підтримані і рекомендовані Колегії НАЗЯВО для затвердження.  За ОП «Математика» (111 спеціальність) ГЕР пропонуватиме Колегії зразкову акредитацію. Також отримано ще 4 звіти за попередніми акредитаціями – всі вони так само позитивні з рекомендаціями до повноцінної акредитації (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська).    

6. У межах підготовки до переведення освітнього процесу в змішаний режим з усіма факультетами та інститутами проводилося уточнення розкладів занять. Також відпрацьовуються моделі організації занять для іноземних студентів і підходи до їхнього атестування (А.А.Мельниченко).

7. Триває підготовка до нового навчального року. На поточному тижні планується завершити підготовку всіх  робочих навчальних планів. До системи MyKPI додано кілька нових модулів. Також  опрацьовується питання щодо долучення до системи «Електронний Кампус» іноземних студентів (А.А.Мельниченко).

8. Триває підготовка до підсумкової (випускної) атестації студентів бакалаврату і магістратури за науковим напрямом. Магістри захищатимуть свої дисертації в травні, бакалаври свої дипломні роботи та проєкти – в червні. Завершується формування екзаменаційних комісій (А.А.Мельниченко).

9. Проведено зустріч з аспірантами випускних курсів. Обговорювалися питання підвищення ефективності підготовки в аспірантурі та успішного завершення навчання в ній. Участь у зустрічі взяли понад 150 аспірантів   (А.А.Мельниченко).

10.  ДООП, ДНВР і НТБ спільно організували і 6 квітня провели у дистанційному форматі відкрите обговорення питань академічної доброчесності у світлі стрімкого поширення використання технологій штучного інтелекту «Вища освіта vs chatGPT». Воно привернуло увагу не лише київських політехніків, але й студентів і науковців з інших ЗВО, що свідчить про актуальність порушеної проблеми (А.А.Мельниченко,  Н.В.Семінсьа, О.М.Бруй).

11. Триває підготовка до проведення Єдиного державного кваліфікаційного іспиту (ЄДКІ) з кібербезпеки для студентів відповідних спеціальностей. КБ ІС повністю  підготувало класи для його проведення, але цього року МОН висунуло нові вимоги до характеристик контрольного обладнання, що має бути встановлене у таких класах. Заявки від КПІ на тендер з закупівлі відповідного обладнання вчасно подано. Вирішуються інші організаційні питання (А.А.Мельниченко, КБ ІС).

12. Опрацьовується питання щодо обладнання з допомогою іноземних партнерів засобами звуко- і відеозапису одного з приміщень університету для проведення в ньому захистів дисертацій на здобуття ступеню PhD.  Планується реалізувати цей проєкт до 125-річчя КПІ (А.А.Мельниченко, С.І.Сидоренко).

13. Проректор Н.В.Семінська та проректор А.А.Мельниченко взяли участь у заході «Запровадження змішаного формату навчання», прямий ефір якого проходив упродовж 40 хвилин у форматі запитання-відповіді. Кількість переглядів досягла майже 5000 (Н.В.Семінська, А.А.Мельниченко).

14. У зв'язку з запровадженням з 1 травня змішаного формату навчання в університеті спільно зі студмістечком розроблено та узгоджено алгоритм поселення студентів в гуртожитки. З 10 до 14 квітня відповідальні за поселення від факультетів/НН інститутів нададуть списки студентів, яким необхідно завчасно поселитися в гуртожитки. З 17 квітня розпочнеться поселення. Поселенню підлягають студенти лише тих спеціальностей, освітні компоненти яких відповідно до рішень вчених рад факультетів/НН інститутів будуть здійснюватися офлайн (Н.В.Семінська, О.А.Іщенко).

15. Минулого тижня організовано і проведено низку перемовин з представниками ініціативної групи Університету Аризони (США) щодо подальшої співпраці за інженерними, гуманітарними та соціальними напрямами, а також про спільні кроки у проєктно-грантовій діяльності ФБМІ з Медичним коледжем Університету Аризони та керівництвом ФБМІ (О.Галкін, О.Голембіовська, І.Худецький, Ю.Антоннова-Рафі). Домовлено про стажування для науковців кафедри біобезпеки та здоров'я людини за американським проєктом з реабілітації військових (О.П.Демиденко, О.Ю.Галкін).

16. Представники ДНВР взяли участь у зустрічі з І.Г. Малюковою, присвяченій інтеграції студентських ініціативних проєктних груп, утворених після низки заходів, проведених ДНВР в рамках фестивалю Sikorsky Challenge, зокрема через Sikorsky Challenge Junior (Н.В.Семінська, І.Г.Малюкова).

17. Організовано участь 20 студентів КПІ у профільній літній школі з університетом ім. Адама Міцкевича в м.Познань за проєктом «Солідарні з Україною». Проєкт фінансується NAWA. Тема школи «Multilingualism: Research and Language Learning Perspectives». Окрім КПІ участь у літній школі візьмуть також студенти Донбаського державного педагогічного університету, Національної академії внутрішніх справ, Дніровського національного університету імені Олеся Гончара, Універсиету імені Альфреда Нобеля, Українського католицького університету (Н.В.Семінська, О.П.Демиденко).

18. У межах співпраці з Варшавською Політехнікою за проєктом «Солідарні з Україною» сформовано номінації на 11 європейську конференцію юних інженерів у Варшаві (8 номінантів з числа студентів) та на Signal Processing Symposium 2023 (2 номінанти з числа викладачів, ФЕЛ) (Н.В.Семінська, О.П.Демиденко).

19. Профорієнтація школярів. 8 квітня проведено загальноуніверситетський День відкритих дверей. Захід проходив у змішаному форматі – офлайн та онлайн. Для участі в очному форматі зареєструвалося близько 250 гостей. Під час заходу з учасниками спілкувалися представники всіх факультетів/НН інститутів.

20. Профорієнтація студентів. Розпочато проєкт «HR, я маю проблему». 5 квітня запропоновано другий відеоролик за темою «Як скласти резюме». Проведено першу ознайомчу зустріч з представником Управління стратегічних розслідувань Національної поліції України (Н.В.Семінська, Н. Пожарська).

21. Представники ДНВР взяли участь у підготовці та проведенні 6 квітня благодійного ярмарку та концерту в ЦКМ (Н.В.Семінська).

22. Отримано інформацію про перемогу проєкту КПІ в конкурсі проєктів  NATO SPS «3D-metamaterial-inspired dielectric resonator rectenna for energy harvesting and electromagnetic sensing». (М.Ю.Ільченко).

23. Міністерство освіти і науки України та Федеральне міністерство освіти та досліджень Німеччини оголосили новий конкурс спільних українсько-німецьких науково-дослідних проєктів для реалізації у 2024-2025 рр. Термін подачі заявок – до 22 червня 2023 року. Пріоритетні напрями: цифровізація та інформаційні технології; біотехнології та наукові дослідження в сфері охорони здоров'я; (цифрові) нові матеріали та технології виробництва; соціальні та гуманітарні науки (міждисциплінарний підхід) (В.А.Пасічник, С.І.Сидоренко).

24. Спільно з Інноваційним холдингом «Sikorsky Challenge» підготовлено лист і презентацію завдань і можливостей Інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge» та Платформи інноваційного розвитку України, які передано керівництву МОН (В.А.Пасічник, І.Г.Малюкова).

25. Оголошено конкурс на керівні посади НДЧ та ДІТТ. Оновлено посадові інструкції керівників та їхніх заступників, в яких враховано актуальний перелік завдань. Підготовлено та підписано Наказ про оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад в НДЧ з 1 липня 2023 року (№НОН/115/2023 від 04.04.2023). Опубліковано оголошення  7 квітня 2023 року в газеті «Київський політехнік» і на сайті університету.

26. Завершено підрахунок премій за публікації у виданнях, що входять до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та/або Web of Science Core Collection за 2022 рік. Мінімальний розмір премії – 500 грн, максимальний – до 15 тис. грн. Засідання комісії з преміювання для затвердження результатів планується 12 квітня 2023 (В.А.Ппасічник. Л.Г.Субботін).  

27. Спільно з ПФВ та Юридичним управлінням університету переглянуто принципи зарахування виконавців держбюджетних тем. Отож автори проєкту будуть зараховуватися на весь термін виконання – на 2 або 3 роки. Інші виконавці – на строк до 6 місяців за рішенням науково-технічної ради (В.А.Пасічник, ОЛ.Г.Субботіна, В.Дергачов).

28. Спільно з представниками Інноваційного Холдингу «Сікорскі Челенж» представники НДЧ узяли участь у зустрічі з фахівцями Українського національного офісу інтелектуальної власності та інновацій (УКРНОІВІ). Обговорили питання підсилення співпраці в рамках розвитку інноваційних екосистем, участі представників офісу у технічному комітеті ТК 201 «Управління інноваціями», активізацію співпраці у межах TISC (В.А.Пасічник).

29. О.Я.Юрчишин взяла участь в робочій зустрічі групи «Інновації» Альянсу європейських університетів CESAER (О.Я.Юрчишин).

30. До УкрНОІВІ подано 1 заявку на винахід (ФБТ) і 1 заявку на корисну модель (ФБТ), 1 заявку на реєстрацію авторського права на твір (ПБФ). Отримано 6 свідоцтв про реєстрацію авторського права на твір (1 – НН ІЕЕ, 5  – ХТФ) (О.Я.Юрчишин).

31. На виконання доручення ректора до розділу І  ювілейної книги «КПІ. Друге століття, продовження традицій» додано розділ «КПІ дав життя та брав участь у створенні» (інші інститути/університети, інститути НАН України, виробничі підприємства), а також доопрацьовано вступне слово (М.Ю.Ільченко, В.В.Татарчук).

32. За участі керівників студради, профспілок студентів, вченого секретаря В.В. Холявко та проректорки з навчально-виховної роботи Н.В.Семінської обговорено питання стосовно підготовки ювілейних заходів до відзначення 125-річчя КПІ. Додатково долучено до формування та виконання заходів керівництво студпарламенту (М.Ю.Ільченко).

33. З І.А. Гришком та І.В. Коробком готується лист вдячності за перші онлайн-лекції з авіаційної техніки, проведені вченими Познанської політехніки. Лекції відвідало понад 80 студентів НН ММІ та НН ІАТ. У відповідь планується прочитати лекції студентам Познанської політехніки вченими КПІ за відповідними напрямами (В.А.Пасічник, І.А.Гришко, І.В.Коробко).

34. Ведеться підготовка до візиту Посла Королівства Данія в Україні Олє Егберга Міккельсена для його ознайомлення із історією і сьогоденням КПІ, відомими у світі науково-педагогічними школами, інноваційною екосистемою SCU. Під час візиту гостям буде представлено можливості КПІ в реалізації проєкту відновлення та підтримки міста Очаків та Миколаївської області, населення яких потерпає від нестачі питної води (С.І.Сидоренко, В.С.Камаєв).

35. Показники міжнародної проєктно-програмної діяльності КПІ у 2022 році в порівнянні з результатами у 2021 році значно зросли. Так, якщо проаналізувати активність кафедр у взаємодії із порталом ЄК «Funding & Tenders Оpportunities», можна констатувати, що  кількість оголошень на порталі для пошуку партнерів і для спільної роботи над проєктними пропозиціями у 2022 році сягнула 100, проти  33 у 2021 році. Через портал ЄК до роботи в консорціумах в 2022 вчені КПІ отримали 57 запрошень, тоді як у 2021 – 21. На конкурс за програмою «Горизонт Європа» в 2022 році було подано 27 проєктних пропозицій від КПІ, а в 2021 році – 3. На конкурс НАТО «Наука заради миру і безпеки» в 2022 році було подано 9 проєктних пропозицій від КПІ, в 2021 році – 3. Значно зросло в 2022 році порівняно з 2021 роком і число поданих КПІ проєктів, які перемогли в конкурсах за програмами «Горизонт 2020», «Горизонт Європа», НАТО,  ERASMUS+ (КА2). Отож за цей рахунок зросло і фінансування науки в КПІ (обсяг частини КПІ в проєктах, які виграли): від 100 тис. € в 2021 році до 1081 тис. € в 2022 році, тобто більше як у 10 разів! Багаторазово зросла і кількість проєктних заявок, поданих від КПІ на перелічені конкурси в першому кварталі поточного року порівняно з роком минулим (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник).

36. У 2022 році Вчена рада КПІ прийняла рішення, що для підтвердження свого статусу кожна з 67-ми наукових шкіл КПІ повинна мати не менше одного проєкту програм ЄС «Горизонт Європа», або ERASMUS+(KA2), або програми НАТО «Наука заради миру і безпеки» (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник).

37. 5 квітня в НН ІАТЕ проведено інформаційний захід, присвячений одинидцятьом щойно відкритим конкурсам за програмою ЄС «Євратом» (в структурі програми «Горизонт Європа№»). Науковим школам НН ІАТЕ було представлено нові конкурси «Євратом» і технології підготовки 500-знакових оголошень до відповідного порталу ЄК (С.І.Сидоренко, С.М.Шукаєв).

38. За результатами проєктно-грантової діяльності університету минулого тижня виграла проєктна заявка М.Ю. Ільченка у конкурсі за програмою НАТО «Наука заради миру і безпеки» (М.Ю.Ільченко).

39. Подано 1 проєктну заявку на конкурс програми «Горизонт Європа» (НН ІМЗ).

40. ДМС спільно з ДНВР та департаментом господарської роботи готують на 25-28 квітня 2023 року проведення міжнародного заходу Студентського парламенту КПІ в рамках проєкту зі Шведським Інститутом «Навчальний табір для міжнародного співробітництва в галузі досліджень та інновацій» (‘Boot Camp for International Cooperation in Research and Innovation') (С.І. Сидоренко, Н.В.Семінська, В.А.Кондратюк).

41. Завершено організаційну та технічну роботу по впровадженню онлайн оплати послуг, що надаються іноземним громадянам через сайт ЦМО. Іноземні громадяни можуть сплатити карткою за отримані послуги на сайті ЦМО з будь-якої точки світу (С.І.Сидоренко, С.С.Маулік, Л.Г.Субботіна).

42. Цивільний захист. Роботу зосереджено на трьох напрямах. Перший – у зв'язку з  відновленням занять в змішаному режимі забезпечення місцями в атестованих ДСНС укриттях усіх студентів і викладачів і розподіл цих місць між факультетами (нині атестовані укриття в навчальних корпусах одночасно можуть приймати приблизно 5400 осіб, з травня – до 8000). Другий – продовження виконання плану ремонтних робіт в укриттях: на поточному тижні планується завершити роботи в укриттях 18-го та 20-го гуртожитків, а також в 4-го і 8-го навчальних корпусів. Після закінчення робіт на об'єкти будуть запрошені студенти. Третій – закупівля товарів, яких бракує для повного облаштування укриттів (В.А.Кондратюк, Ю.В.Нестеренко, О.А.Іщенко).  

43. Пожежна безпека. Укладено угоду про опосвідчення та атестацію первинних засобів пожежогасіння в навчальних корпусах (В.А.Кондратюк).

44. Теплопостачання. Опалювальний сезон завершено, на вихідних відключено постачання теплоенергії до житлових будинків на території університету. Отримано наряди на відключення від тепла гуртожитків  навчальних корпусів – цю роботу розпочато 10 квітня (В.А.Кондратюк, О.А.Іщенко).

45. Підготовлено до експлуатації ліфтове господарство університету як в навчальних корпусах, так і в гуртожитках.  Укладено договір на його обслуговування, тож після повернення студентів ліфти вводитимуться в експлуатацію (В.А.Кондратюк).   

46. Благоустрій. Представники компанії «Боїнг Україна» висловили бажання висадити в новоствореному парку сакури, триває підготовка до цієї акції. Проведено розмітку парку для висадки ще 60 дерев, висадити їх планується наприкінці квітня (В.А.Кондратюк).

47. Вирішено питання вивезення сміття, яке виникло через рішення міської влади змінити  норму утворення обсягів сміття на одного мешканця київських гуртожитків. Це, у свою чергу призвело до  необхідності переоформити відповідні документи, що потребувало часу. Сміття почали вивозити з початку поточного тижня (В.А.Кондратюк, О.А.Іщенко).

48. Наприкінці минулого тижня через негоду було пошкоджено покрівлі 4-го, 20-го і 27-го корпусів. Їх швидко відремонтовано. Ремонтні роботи у Великій фізичний аудиторії призупинено через дощову погоду і підвищену вологість, які заважають працювати з зенітними віками-ліхтарями. У Великій хімічній аудиторії роботи тривають  (В.А.Кондратюк).

49. Для проведення ремонтів фасадних частин корпусів №1 і №35, а також ЦКМ проводяться підготовчі роботи, обстеження зі складанням дефектних актів, закуповуються матеріали (В.А.Кондратюк).

50. У Центрі фізичного виховання та спорту «Політехнік» розпочато роботи з підготовки зовнішніх спортивних майданчиків для їхньої експлуатації у весняний, літній та осінній періоди (В.А.Кондратюк).

51. Розпочинається аудит робочих місць з  підвищеною небезпекою, а також навчання працівників, зайнятих на висотних роботах або на роботах зі спеціальним інструментом і обладнанням (В.А.Кондратюк).

52. Проведено перше установче засідання комісії з оптимізації штатної структури, напрацьовано низку критеріїв, за якими проводитимуться відповідні дослідження і надаватимуться пропозиції. Робота комісії розпочнеться на поточному тижні з ДООП (В.А.Кондратюк, Л.Г.Субботіна).  

53. Фонд підтримки ЗСУ «Київський політехнік» накопичив кошти у сумі 245 тисяч гривень, яку було розділено на придбання товарів за заявами від студентів і співробітників ІХФ, які служать в ЗСУ: закуповуються 4 тепловізори, 2 зарядні станції та бронежилети і  засоби індивідуального захисту   (В.А.Кондратюк, І.А.Гришко, Л.Г.Субботіна).

54. Питання правопорядку. Проведено зібрання з приводу незаконно встановлених МАФів. Підготовлено листи до КМДА та Солом'янської РДА щодо демонтування старих МАФ на розі вулиць Олекси Тихого і Михайла Янгеля і недопущення встановлення нових  (В.А.Кондратюк).  

55. Фінансування за квітень МОН не перераховував, допоки університет не надасть довідку про розстановку співробітників, особливо НПП, і фонду заробітної плати.  Довідку надано, найближчим часом фінансування університет отримає.

Спецкошти. Надходження коштів сповільнилося, здебільшого вони надходять від Студмістечка.  

У зв'язку з закінченням першого кварталу ДЕФ проводить повну звірку заборгованостей по кожному підрозділу і студенту. Певна кількість боржників зросла через те, що урядовою постановою у зв'язку з війною студентам було дано право платити по графіках та відтерміновувати внесення плати за навчання. За можливістю з такими боржниками проводитиметься відповідна робота.

Проплати через Держказначейство проходять вчасно, кредиторська заборгованість університету невелика і достатньо оперативно погашається.

ДЕФ працює над підготовкою і поданням у відповідні структури квартальної звітності.

Триває робота щодо удосконалення структури ДЕФ (Л.Г.Субботіна).  

56. Гуртожитки студмістечка працюють у штатному режимі. Комунальні послуги надаються  в повному обсязі. Аварій інженерних систем студмістечка минулого тижня не було. 

Опалювальний сезон в студмістечку завершено: з 10 квітня в гуртожитках розпочато вимкнення тепла.

З 10 квітня в студмістечку працюють ліфти. Служба експлуатації гуртожитків виконує роботи з поліпшення стану укриттів. Нині облаштовується стяжка на підлозі в укритті гуртожитку №18.

Благоустрій студмістечка. 8 квітня проведено третю, останню цієї весни, посадку дерев на території навколо гуртожитків. «Київзеленбуд» на прохання директора студмістечка виділив 30 саджанців сосон та берез. Їх висаджено на місцях видалених аварійних дерев у сквері «Сосновий» та вздовж вулиці Янгеля.

Фахівці з виховної роботи студмістечка зосередили зусилля на роботі з профілактики негативних явищ та роботі з порушниками.

У зв'язку з підготовкою до переведення занять у змішаний режим і повернення  значної частини студентів до Києва, адміністрація студмістечка займається розселенням тих студентів, які не виїжджали з міста і на опалювальний період для економії ресурсів  тимчасово були переселені для забезпечення компактного проживання мешканців (О.А. Іщенко). 

57. Науково-технічна бібліотека працює у штатному режимі: у змішаному форматі надаються всі необхідні послуги користувачам.

Минулого тижня було проведено заходи для дослідників і дискусію про  академічну доброчесність у світлі використання технологій штучного інтелекту.

Також НТБ спільно з бібліотекою Українського католицького університету та ВГО Українська бібліотечна асоціація у зв'язку з прийняттям нового Закону України «Про авторьске право і суміжні права» провели в онлайнрежимі зустріч з питань авторського права.

КПІ отримав до 1 грудня доступ на безоплатній основі до частини колекції журналів британського видавництва наукової літератури Cambridge University Press – це більше 400 видань, доступних у локальній мережі університету (О.М.Бруй).

58. Центр тестування НН ІМЯО минулого тижня завершив комплексний моніторинг якості підготовки фахівців. Загалом його пройшло приблизно 3500 студентів 4 курсу. Дані передано до ДООП та інших підрозділів для подальшого аналізу і прийняття рішень. 

КПІмедіа готує угоду з ВПІ на проходження практики студентів зі спеціальності «Журналістика».

КПІмедіа працює з ФМФ щодо підготовки історичного фільму про М.П.Кравчука (М.М.Перестюк). 

59. Об'єднаний профком КПІ проводить підготовку до Конференції трудового колективу університету. Минулого тижня в чотирьох підрозділах пройшли конференції їхніх трудових колективів. Оцінки виконання колективних договорів та звітів керівників підрозділів усі позитивні. На загальноуніверситетську Конференцію вже обрано і делегатів від студентів (М.О.Безуглий).

60. Студентська рада минулого тижня організувала чергову виїзну донацію в студентській поліклініці. Досягнуто домовленості про співпрацю з Київським міським центром крові: його виїзна бригада першого понеділка кожного місяця приїздитиме до поліклініки, де студенти КПІ організовуватимуть день донора. Окрім того, проведено тренінг з домедичної допомоги.

Також проводилися зустрічі учасників розмовних та дебатних клубів.

Триває збір коштів на придбання тепловізора для студента ФЕА, який проходить службу у ЗСМУ. Залишилося зібрати 11 тисяч (Є.Малкіна).

61. Представників профкому студентів долучилися до підготовки та проведення концерту та благодійного ярмарку в ЦКМ. На ньому зібрано кошти, що будуть використані для закупівлі необхідних речей для студента ХТФ, який нині воює у складі ЗСУ  (І.Степанюк).

Дата події