Інформація про засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету від 2 травня 2022 року

2 травня під головуванням ректора М.З.Згуровського відбулося чергове засідання ректорату - оперативного штабу реагування та забезпечення життєдіяльності університету. Розглянуто низку питань поліпшення організації освітнього процесу в умовах режиму воєнного стану, а також забезпечення життєдіяльності та його безпеки університету.

Виступили: М.З.Згуровський, О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська, В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко, А.В.Ковтун, В.А.Кондратюк, О.А.Іщенко, Л.Г.Субботіна, О.М.Бруй, І.Степанюк, І.Войтюк.

Основні питання, які розглянуто на засіданні, та рішення, що було ухвалено:

1. На час тимчасової відсутності першого проректора Ю.І.Якименка виконання його обов'язків покладено на директора департаменту якості освітнього процесу О.А.Жученка.

2. Освітній процес проводиться в дистанційному режимі як в синхронному, так і в асинхронному форматах. Здійснюється контроль за проведенням занять. Завершено першу хвилю обрання студентами дисциплін  вільного вибору в системі MyKPI. Триває підготовка до атестацій випускників бакалаврату. Сформовано атестаційні комісії. (О.А.Жученко, М.М.Мельниченко). 

3. 29 квітня в МОН України відбулася нарада з питань: 1) проведення мультидисциплінарного тесту (організаційні моменти) та 2) виконання вимог Постанови КМ України від 26 квітня 2022 р. №481 щодо організації роботи працівників бюджетної сфери на період воєнного стану. Основний наголос було зроблено на питаннях реалізації вказаної Постанови, зокрема організації роботи в дистанційному режимі. Роз'яснення щодо цього для працівників ЗВО МОН України має надати ближчим часом (О.А.Жученко, М.М.Мельниченко, М.О.Мазур).

4. Правила прийому до ЗВО за інформацією МОН України нині перебувають на юстуванні в Мінюсті. Після їхнього офіційного оприлюднення буде одразу проведено засідання Приймальної комісії. Проте, не чекаючи цього, в університеті було видано наказ про створення оперативних штабів у межах відбіркових комісій факультетів, проведено перше їхнє організаційне засідання (О.А.Жученко, М.М.Мельниченко, Приймальна комісія).

5. Готується оголошення конкурсу на заміщення вакантних посад НПП (від асистентів до завідувачів кафедр). Наказ буде видано на поточному тижні. Також на виконання положень нормативно-правових актів розпочинатиметься кампанія щорічного звітування НПП про виконання ними їхніх контрактів і вимог, які нині ставляться до викладачів (О.А.Жученко, М.М.Мельниченко).

6. На акредитацію подано освітню програму за 134 спеціальністю («Авіаційна та ракетно-космічна техніка») рівня PhD. На минулому тижні отримано позитивний висновок Галузево-експертної ради за 186 спеціальністю («Видавництво та поліграфія»). За низкою критеріїв її оцінку підвищено і рекомендовано до акредитації. Готується наказ щодо заходів з підготовки ОП до акредитації в наступному році. Перелік цих програм узгоджено з факультетами та кафедрами, по деяких надано певні рекомендації (О.А.Жученко).  

7. Триває підготовка до підсумкової атестації студентів 4-го курсу. Наказ про внесення з змін в форми атестації було видано раніше. Три факультети проводитимуть її за змішаною моделлю – половина студентів захищатимуть дипломні роботи, половина – складатимуть атестаційні іспити (це 121, 123 і 125 спеціальності). Крім того, на червень плануються захисти магістерських робіт за науковим напрямом (О.А.Жученко, А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська). 

8. З 2 травня розпочинається практика у випускників бакалаврату. Вона є диференційованою: у тих, хто складатиме іспит, вона триватиме 7 тижнів, у тих, хто захищатиме бакалаврську роботу – 4 тижні (А.А.Мельниченко, Н.В.Семінська).

9.  На минулому тижні універcитет отримав ліцензію від платформи edX. Отримали 10 000  безкоштовних місць на загальні курси і 2 500 – на  доступ до всіх курсів цієї платформи, у тому числі й платних. Там представлено курси з провідних вишів світу. Інформацію поширено серед студентів і викладачів (А.А.Мельниченко).

10.  З початку оголошення режиму воєнного стану 24 аспіранти покинули аспірантуру за власним бажанням, або пішли в академічну відпустку. Проводиться аналіз причин. Минулого тижня  завершився прийом документів до докторантури. Подано дві заяви на бюджетні місця (А.А.Мельниченко).

11. На минулому тижні проведено друге засідання комісії з ціноутворення, яка опрацьовувала питання встановлення цін на навчання на наступний рік. З огляду на ситуацію в державі та скасування наказу про індикативні ціни, Бюджетній комісії рекомендовано для 1 і 2 рівнів освіти (бакалаврського і магістерського) ціни не підвищувати  (Л.Г.Субботіна, А.А.Мельниченко).

12. На завершальний етап вийшло навчання основного потоку слухачів системи доуніверситетської підготовки. Центр тестування проводить випускну атестацію. Ближчими тижнями буде оформлено сертифікати та передано інформацію до Приймальної комісії для нарахування додаткових балів тим слухачам, які вступатимуть до КПІ. За новим проєктом, який було запущено в ІМЯО минулого тижня, вже отримано 50 звернень, по 10-ти з яких вже укладаються договори (М.М.Перестюк).    



13. Підбито попередні підсумки семестрового контролю на 4 курсі. Із 3413 студентів склали іспити 3136. Заборгованість мають 277 студентів. З 2 по 7 травня відбуватиметься ліквідація заборгованості (Н.В.Семінська).

14. Сформовано 87 академічних довідок з питань академічної мобільності. Видано 55 наказів щодо організації мобільності студентів до закордонних ЗВО (студенти з 15 факультетів/інститутів) (Н.В.Семінська).  

15. ДНВР спільно з ДЕФ розпочали реєстрацію студентів, які бажають отримати пільгове кредитування на навчання (Н.В.Семінська, Л.Г.Субботіна).



16. На факультетах/в інститутах поновлено роботу 5 гуртків, відновила роботу секція  рукопашного бою (Н.В.Семінська). 

17. Вокальна студія «Натхнення» провела онлайн концерт на підтримку захисників України (Н.В.Семінська ЦКМ).

18. ДНВР  спільно з компанією «Хуавей Україна» та за підтримки МОН разом з ДМС та РТФ організували представництво на конференції «Дівчата в телекомунікаціях» (Н.В.Семінська).

19. Минулого тижня в гуртожитках розміщено шість сімей співробітників університету, які втратили житло, і четверо  родичів студентів, які змушені були покинути окуповані території (Н.В.Семінська, О.А.Іщенко).  

20. Минулого тижня від КПІ подано одну заявку на конкурс DFG. В активній роботі робота над ще двома заявками на DFG. Ще дві заявки, готовність яких складає 100%, будуть подані на здобуття грантів за Програмою ЄС «Горизонт Європа» та на інші міжнародні конкурси. Окрім того, на стадії формування ще п'ять заявок (В.А.Пасічник, С.І.Сидоренко). 

21. Відбулося засідання Ради космічної програми за участі Познанського університету технологій щодо спільного проєкту університетського наносупутника «PolyETAN-3». Обговорено перспективні проєкти на 5 років (В.А.Пасічник).

22. На засіданні Постійної Вченої ради комісії з наукової та інноваційної діяльності проведено аналіз 11 наукових шкіл, особливості виконання наукових досліджень, розглянуто 6 монографій, 4 з яких  рекомендовано гриф Вченої ради (В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко).  

23. До МОН передано комплект документів на об'єкт Національного надбання на комплекс по випробуванню обладнання. (В.А.Пасічник, М.Ю.Ільченко).

24. Відновлено пункти Рейтингу НПП у розрізі наукової та інноваційної діяльності (В.А.Пасічник).

25.  На запит Мінцифри надано інформацію для опитувальника до формування заявки щодо вступу України до ЄС (В.А.Пасічник).

26. Відбулась робоча нарада КПІ і Львівського національного університету імені Івана Франка щодо узгодження питань наукової атестації ЗВО (В.А.Пасічник).

27. З нагоди Міжнародного дня інтелектуальної власності на базі КПІ відбулася Всеукраїнська науково-практична конференція з цих питань за участі представників іноземних установ з Німеччини, Польщі, Угорщини (В.А.Пасічник).

28. Минулого тижня від КПІ подано дві заявки на винахід (В.А.Пасічник).

29. Комісія Вченої ради КПІ з наукової та інноваційної діяльності взяла участь у підготовці проєкту нового Положення про державну атестацію ЗВО в частині провадження ними наукової діяльності (М.Ю.Ільченко, робоча група Ради проректорів з наукової діяльності, В.А.Пасічник).

30. Комісія Вченої ради з міжнародної діяльності долучилася до підготовки можливої взаємодії університету з Японією в частині підготовки студентів у поєднанні зі здійсненням інвестиційних проєктів Японії в Україні (М.Ю.Ільченко).

31. Комісія з атестації наукових кадрів ініціює початок формування пропозицій стосовно створення спеціалізованих докторських рад і захисту дисертацій (М.Ю.Ільченко).

32. Сформовано і відправлено пакет проєктних пропозицій вчених КПІ для вчених 7-ми університетів міжнародної організації «ENHANCE Alliance» та Львівської політехніки як асоційованого партнера Альянсу (С.І.Сидоренко, В.А.Пасічник).

33. 3-го травня відбудеться online-зустріч делегацій новоствореного Американського університету в Києві та Арізонського державного університету (США) з делегацією КПІ (С.І.Сидоренко).

34. З 4-го травня розпочинається курс підвищення кваліфікації для 29 молодих вчених «Міжнародні проєкти: написання, подання, виконання». Також розпочнеться місячний тренінг по написанню заявок на конкурси Програми «ERASMUS+» для НПП (С.І.Сидоренко). 

35. КПІ третій рік поспіль підтверджує свою присутність в світовому рейтингу «THE Impact Rankings», метою якого є оцінка того, як впливають 17-ть Цілей Сталого Розвитку ООН на стратегію розвитку університетів (С.І.Сидоренко).

36. Учень Політехнічного ліцею КПІ Ігор Клименко отримав золоту нагороду на виставці інновацій в Малайзії «Malaysia Technology Expo» за розробку міношукача-квадрокоптера (Політехнічний ліцей КПІ).

37. Триває робота з благоустрою території університету та облаштування нового парку за корпусом №28 і вздовж вулиці Борщагівської. Розплановано і сформовано центральну та бокові доріжки цього парку. Отримано чорнозем і на цьому тижні буде завершено його розкидання по парку, а також внесення міндобрив. У парку за корпусом №18 висаджено 8 нових дерев і 5 дерев замість тих, які не прижилися. У сквері за корпусом №1  демонтовано стару бруківку, проведено ремонт  інженерних мереж і на поточному тижні розпочнеться встановлення нових бордюрів та вкладання тротуарної плитки. Для роботи використовуються матеріали, придбані минулого року. Також висаджувалися дерева, кущі та квіти біля інших навчальних корпусів  (В.А.Кондратюк).

38. Служба Головного енергетика завершила ремонт і відновлення електричних опор вздовж Паркової алеї. Розпочато відновлення таких опор у парковій зоні і біля навчального корпусу №4. Також проведено профілактичний огляд і ремонтні роботи внутрішніх мереж 5-го, 7-го і 28-го навчальних корпусів  (В.А.Кондратюк).

39. На попередньому тижні вже втретє за останній час сталася аварія біля енергокрила корпусу №1. Спільно з КП «Київтеплоенерго» прийнято рішення провести капітальні ремонтні роботи  міського колектора в цьому місці, оскільки тепло і гаряче водопостачання звідти подається не лише в начальні корпуси і в Державний політехнічний музей, але і в житлові будинки (В.А.Кондратюк).

40. Представники ДСНС на попередньому тижні провели профілактичний огляд пожежних гідрантів університету. Було перевірено тиск, працездатність і складено відповідний акт. Оскільки ми займалися їхньою профілактикою і частину замінили, зауважень до університету не було (В.А.Кондратюк).

41. Відновлено роботу бюветного комплексу. Підключено генератор, який дозволить качати воду навіть в разі знеструмлення університету. Отримали пропозиції від кількох компаній щодо встановлення очисних фільтрів, щоб мати не лише технічну, але й питну воду. Ближчим часом пропозиції буде розглянуто на засіданні Технічно-будівельної комісії (В.А.Кондратюк).  

42. Після запровадження в Україні правового режиму воєнного стану до університету  звернулися інвестори, які займалися будівництвом нової навчальної зони 6/30 поруч з 30-м навчальним корпусом, щодо вимушеного призупинення цієї роботи. Тепер компанія заявила про наміри відновити з травня цю роботу. На попередньому тижні було проведено засідання Інвестиційної комісії, на якому було  відпрацьовано текст додаткової угоди. Буде внесено відповідні корективи до графіку робіт з наступним його затвердженням Інвестиційною комісією  (В.А.Кондратюк).

43. 30 квітня було проведено черговий товариський футбольний матч, у якому брали участь працівники господарського департаменту, департаменту безпеки, студентів-волонтерів і співробтників поліції.  Спільно з в.о. директора Центру фізичного виховання та спорту прийнято рішення організувати і 4 травня провести турнір з міні-футболу на підтримку ЗСУ. Для участі вже заявлено 4 команди, але є ще час зареєструватися й  іншим, зокрема й студентським командам (В.А.Кондратюк, ЦФВС).

44. Створено комісію зі співробітників департаментів господарської роботи та соціальних питань для перевірки стану університетських баз відпочинку. Комісія вже перевірила базу  «Сосновий», на поточному тижні буде обстежено базу «Політехнік». Роботи з благоустрою і підготовки матеріальної бази університетських закладів відпочинку до оздоровчого періоду тривають  (В.А.Кондратюк). 

45. КПІ взяв участь у вебінарі, який організувало Головне управління Держпраці в Києві та Київській області. Університет успішно провів презентацію на тему «Створення безпечних умов праці в умовах воєнного стану на територіях державних підприємств», отож його визначено як стратегічного партнера даної організації та подальшої співпраці. Готується відповідний меморандум (В.А.Кондратюк). 

46. Відновлюється робота шлагбаумів на в'їздах на територію університету. Вони працюватимуть до початку комендантської години. У корпусах №1 і в Науково-технічній бібліотеці відновлено перепускний режим (В.А.Кондратюк).

47. Бюджетне фінансування за квітень університет отримав відповідно до першочергового розпису. На картки працівникам перераховано зарплату. Через нерівномірний розподіл фінансування в попередній період поки що не перераховано гроші аспірантам, робота над вирішенням цієї проблеми триває.  Сформовано фінансову звітність за перший квартал. Бюджетне фінансування за перший квартал університет отримав у повному обсязі. Надходження спецкоштів у порівнянні з минулим роком скоротилися. Здебільшого вони формуються з надходжень від плати за навчання, інші надходження (від оренди, студентського харчування, платні за проживання в гуртожитках) скоротилися.  Отриманий від МОН новий розпис бюджету за програмою «Підготовка кадрів» свідчить, що фінансування до кінці року скорочується. На засідання Бюджетної комісії готуються пропозиції щодо роботи в нових фінансових умовах  (Л.Г.Субботіна).

48. Усі послуги мешканцям студмістечка надаються у повному обсязі.  В студмістечку цілодобово працює аварійно-диспетчерська дільниця, яка у разі необхідності виконує  профілактичні заходи та оперативно ремонтує інженерні мережі гуртожитків. Проводилися роботи з благоустрою зелених зон і зон відпочинку (покіс трави, прибирання сухостою, торішнього листя тощо) (О.А.Іщенко).  

49. У студмістечку спільно з ДНВР організовано Вечір патріотичної української пісні та навчання-тренінг з домедичної підготовки (Н.В.Семінська, О.А.Іщенко. І.В.Степанюк).

50. Науково-технічна бібліотека надає студентам і працівникам університету всі послуги як в офлайн, так і в онлайн-режимі. Надаються консультації науковцям і студентам.  Великим попитом користується електронний архів. Триває обслуговування за програмою «Книга – поштою»  (О.М.Бруй).

51. Триває робота з визначення переліку професій і посад, за якими можлива робота в дистанційному режимі, а також визначення можливості оформлення простою. Після отримання роз'яснень від МОН щодо цього буде внесено зміни до університетського наказу «Про порядок роботи працівників КПІ під час дії правового режиму воєнного стану» (М.О.Мазур).



52. Студентська рада проводить консультації студентів з питань організації навчання. Частина членів Студентської ради і студентів КПІ, які нині перебувають в Одесі, займаються організацією здачі крові для бійців ЗСУ. Крім того, Студрада розпочинає роботу розмовного клубу з німецької мови. Такий клуб з англійської мови свою роботу вже розпочав. Відділ якості освіти Студради розпочинає роботу з вивчення і аналізу досвіду навчальної роботи в нинішніх умовах в інших університетах з метою впровадження кращих напрацювань у практику роботи КПІ (І.Войтюк).  

53. Профком студентів продовжує збирати кошти на закупівлю елементів екіпіровки для студентів КПІ, які нині служать в ЗСУ, і відправляти їх адресатам. На поточному тижні планується провести благодійний ярмарок в онлайн-  і офлайн-режимах. Кошти від нього також підуть на ці цілі. Окрім того, профком проводить консультування студентів з питань навчання та організації навчального процесу (І.В.Степанюк). 

Дата події