ПРОТОКОЛ №4 від 31.01.2022
Засідання ректорату КПІ ім. Ігоря Сікорського
Головуючий – перший проректор Ю.І. Якименко
Присутні: 24 особи
Відсутні: 1 особа
Засідання відбулося в дистанційному режимі.
1. СЛУХАЛИ:
першого проректора Ю.І. Якименка
Епідемічна ситуація в університеті
На жаль, вона в університеті суттєво погіршилася, так само, як і загалом по державі. Станом на тепер у нас захворіли 17 працівників. Серед них є декани та завідувачі кафедр. Студентів захворіло 13 (9 із них проживають у гуртожитках, 7 із них – це курсанти, 1 – студент ПБФ, 1 – ННММІ. Всіх розміщено в ізолятори). Університет до 25 лютого перейшов на дистанційну форму навчання. У 20-х числах лютого ми проведемо засідання Адмінради, де розглянемо питання продовження чи зупинення такої форми роботи залежно от епідситуації.
Вакцинація. МОН надіслав листа з проханням забезпечити заходи захисту від пандемії наших працівників та їхню вакцинацію, в тому числі й бустерну. У КПІ всіх необхідних заходів вжито. Однак, на жаль, останньої п'ятниці, 28 січня, у нас виявилося менше 100 охочих вакцинуватися, тому виникає проблема з мобільними бригадами – вони не виїжджають на проведення щеплень такої невеличкої кількості людей. Відтак нам слід чітко визначитися з проведенням бустерної вакцинації. Більшість наших працівників вакцинувалися влітку, починаючи з червня минулого року, тож упродовж ближчих двох місяців у них збігає термін дії перших двох вакцин (6-9 місяців). Отож ми мусимо продовжити ревакцинацію наших співробітників – іншого виходу немає.
Адміністративно-управлінська робота
Питання охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки. В університеті проведено велику роботу в цих напрямах. Сьогодні видано наказ про закріплення за кожним об'єктом університету відповідальних за його пожежну безпеку. Перевірка представниками Державної служби України з питань праці(Держпраці) стану охорони праці та техніки безпеки в університеті завершилася минулого тижня. Якщо під час попередньої перевірки ми отримали 40 сторінок зауважень, то нині підписали акт, в якому є лише 24 зауваження. Роботу щодо усунення вказаних у них недоліків слід розпочати з цього тижня.
Ще одним складником цього комплексу питань є споруди цивільного захисту. Ми маємо запити і від студентів, і від працівників про їхню наявність, розташування і готовність у разі необхідності приймати людей. До надзвичайного стану ми повинні бути готовими, тому було проведено нараду з помічниками деканів/директорів інститутів і відповідальних осіб з господарських служб. Такі захисні споруди є в кожному корпусі та гуртожитку. Це здебільшого цокольні й підвальні приміщення. Інформацію про їх розташування Штаб цивільної оборони спільно з відповідними керівниками зараз мусять довести до кожного здобувача вищої освіти та працівника університету. Централізованих споруд, розташованих поза корпусами, у нас дві. Вони вміщають до 200 осіб з розрахунку 0,5 квадратних метра на одну особу. Це офіційний командний пункт Цивільної оборони і навчальний центр ЦО. Їхні приміщення розраховані на рятувальників, тих, хто забезпечуватиме рятувальні та інші заходи.
Інформатизація університету. Робота триває. В лютому буде запущено систему «Кадри». Крок за кроком впроваджується ІР-телефонія. Від сьогодні проректори та інші керівники можуть отримати нові скорочені телефонні довідники з телефонними номерами університетських служб і керівників підрозділів у загальному відділі. Повний довідник буде видано до вересня.
Освітній процес
Освітній процес розпочато з 31 січня. Він проходитиме в дистанційному режимі доти, доки епідемічна ситуація не дозволить перейти до змішаного. Підбиваються підсумки семестрового контролю. Хоча розклад складався для змішаного режиму, але робили його як універсальний, тож для організації роботи в дистанційному режимі змінювати в ньому нічого не потрібно.
Удосконалюється інформаційне забезпечення освітнього процесу. Триває підготовка комплексного наказу про організацію освітнього процесу в 2022/2023 навчальному році. Сьогодні видано наказ про створення предметних довідників – каталогів.
Акредитація
Завершила роботу чергова експертна група з акредитації ОНП спеціальності 032 «Історія та археологія». Відбулися зустрічі з нею, спілкування було успішним, чекатимемо висновків.
2.СЛУХАЛИ:
проректора з навчальної роботи А.А.Мельниченка
Розпочався новий навчальний семестр. Здійснюємо коригування з відбірковими дисциплінами.
Сторінка rozklad.kpi.ua продовжує працювати. Після внесення деяких коректив schedule.kpi.ua також буде працювати. Цей ресурс кращий і працюватиме у хмарному середовищі, що пришвидшить доступ до джерел інформації порівняно зі сторінкою rozklad.kpi.ua, яка у піковий час довго завантажується.
Проведено засідання Методичної ради. Розглянуто питання підготовки до нового 2022/2023 навчального року. Було презентовано нові технічні рішення, які стосуються інтеграції з «Електронним кампусом» (ЕК), з системою my.kpi.ua. Це дозволить виконувати дві функції: вибірковості дисциплін і питання формування робочих і навчальних індивідуальних планів. Було також розглянуто питання перевірки на плагіат під час підготовки кваліфікаційних робіт та інші питання.
Завершується робота над порталом університету. Цього тижня плануємо провести тестування оновленої його версії.
Прийнято рішення продовжити ще на один тиждень опитування «Викладач очима студента» у зв'язку з не дуже високою активністю студентів і для того, щоб для прийняття виважених рішень мати репрезентативні дані. Необхідно, щоб кількість студентів була більшою. Після узагальнення завідувачі кафедр будуть опрацьовувати результати опитування.
При оновленні ЕК доопрацьовуємо кабінет завідувача кафедри для оперативнішого отримування даних про викладачів і ухвалення відповідних рішень.
Минулого тижня КМУ затвердив новий порядок присудження наукових ступенів. Разом з відділом ученого секретаря і відділом аспірантури орієнтуємо аспірантів на ці правила при захисті дисертаційних робіт.
Здійснювали погодження наказів щодо проведення практики магістрів за ОНП з кафедрами. У деяких випадках підприємства відмовлялися брати студентів на практику без сертифікатів про щеплення. Терміново усували проблеми, оскільки проходження практики є обов'язковим елементом освітнього процесу.
Брали участь у зустрічах з акредитаційними експертами з НАЗЯВО. Продовжували консультування гарантів ОП, які виходять на акредитацію.
Триває робота з удосконалення в ЕК модуля календарного контролю. Мова йде про коректне генерування відомостей стосовно вибіркових дисциплін.
Виступив Ю.І.Якименко – наголосив на важливості питання інтеграції системи інформаційного забезпечення освітнього процесу. Підкреслив необхідність збереження всіх напрацювань ЕК після інтеграції з системою my.kpi.ua. До нового навчального року нову систему планується запустити у повному обсязі. Важливим також є тестування вдосконаленого університетського порталу – це стане ще одним кроком в напрямку вдосконалення системи інформатизації університету.
3. СЛУХАЛИ:
проректорку з навчально-виховної роботи Н.В. Семінську
Навчально-виховна робота
Робота з наказами про відрахування. За результатами зимової сесії 2021/2022 н.р. відраховано:
- по денній формі (з 17.12.2021 по 28.01.2022) 1170 студентів, з них за власним бажанням – 259 студентів, за невиконання ІНП – 911 студентів;
- по заочній формі (з 01.01.2022 по 28.01.2022) – 38 студентів, з них за власним бажанням – 31 студента, за невиконання ІНП – 7 студентів.
Семестровий контроль на заочній формі ще триває.
Робота з наказами на поновлення. Із 31.01.2022 р. поновлено на навчання 67 студентів: денна форма – 49 студентів, заочна форма – 18 студентів.
36 студентам з дозволу проректора надано індивідуальні графіки ліквідації академічних заборгованостей.
Стипендія
Спільно з ДЕФ було виплачено соціальну стипендію за січень, а сиротам – компенсацію вартості харчування.
На факультетах/ННІ відбулися засідання стипендіальних комісій, на яких затверджено рейтинги успішності студентів для офіційного оприлюднення на сайті ДНВР.
Опрацьовуємо документи студентів, подані на іменні стипендії.
Проведено засідання стипендіальної комісії. Обговорено питання встановлення лімітів стипендіатів на рівні 45%.
Затверджено кандидатури на стипендію від «Хуавей Україна».
Мобільність
Відбувся візит координаторки проєктів кредитної мобільності Університету Думлупінар (Туреччина) Еліф Корпе (Elif Körpe) за програмою Еразмус+. Відбулися зустрічі з представниками ФСП та ФЛ для обговорення подальшої співпраці.
На запит МОН надіслано звіт щодо учасників академічної мобільності з тимчасово окупованих територій за 2016-2021 рр.
Записано черговий відеопроєкт «Кампус» для каналу КПІмедіа на тему «Сексизм в універі...».
Здійснено організаційний супровід Тренінгу з лідерства, який проводила студентська організація «Естім». Захід проходив у бібліотеці КПІ з 28 по 30 січня з дотриманням карантинних вимог. У ньому взяли участь студенти з 11 країн світу.
Дипломи
Підготовлено пропозиції для покращення роботи ЄДЕБО з метою формування відповіді на звернення представника Уповноваженого ВРУ з прав людини.
Спільно з відділом закупівель підготовлено документацію для оголошення тендеру на виробництво карток студентських квитків у новому навчальному році.
Профорієнтація
Школярів:
- координація та підготовка до проведення наприкінці лютого на базі факультету прикладної математики Тижня машинного навчання для студентів КПІ, ХПІ, ЛП;
- інформування вступників щодо: максимального обсягу державного замовлення у 2022 році для вступу до КПІ ім. Ігоря Сікорського та про проведення Днів відкритих дверей факультетів та інститутів. Проведення чергового Дня відкритих дверей заплановано на 12 лютого.
Студентів:
- проведено зустріч з компанією АІ HOUSE, обговорено деталі подальшої співпраці;
- супроводжували підписання договорів із компаніями, зокрема з ООО «ЕКТА-ПРОМ».
25 січня взяли участь в акредитації ОНП «Історія» третього освітньо-наукового рівня вищої освіти (доктор філософії) за спеціальністю 032 «Історія та археологія».
Соціально-психологічна робота
Проведено 12 психологічних консультацій.
Підвищення кваліфікації
Узяли участь у методичному семінарі асоціації психологів вищої школи, присвяченому роботі з панічними атаками та тривожністю.
Організаційна робота
Підбито підсумки олімпіади з математики. Привітали переможців, підготували подяки.
Підготували та надіслали до МОН лист-заявку на проведення ІІ етапу Всеукраїнської олімпіади.
Підготовлено проєкт-презентація проведення заходів за навчально-виховним напрямом, присвячених 125-річчю від дня заснування КПІ.
Вакцинація
28.01.2022 р. продовжили щотижневу вакцинацію студентів та співробітників.
Всього щеплено 50 осіб:
• 7 студентів,
• 43 співробітника.
Виступив Ю.І.Якименко – зауважив, що продовження ще на один тиждень опитування «Викладач очима студентів» обумовлено невисокою активністю студентів. Додав, що було отримано багато запитів від студентів стосовно РСО, на що треба звернути особливу увагу НПП в новому семестрі. Поінформував, що минулого тижня МОН затвердило максимальну чисельність обсягів держазмволення на підготовку фахівців по спеціальностях бакалаврату, а також, що в університеті сформовано пропозиції щодо держзамовлення на підготовку фахівців у магістратурі, які після погодження з КМДА та Службою занятості буде передано до МОН. .
4. СЛУХАЛИ:
заступника начальника НДЧ І.А.Владимирського
Положення про преміювання. На завершальному етапі перебуває підписання наказу про затвердження Положення про преміювання працівників КПІ за публікації у виданнях, що входять до міжнародних наукометричних баз даних Scopus та/або Web of Science. Спільно з Науково-технічною бібліотекою почали укладати списки публікацій, автори яких мають бути премійовані.
Наукові школи. Терміни подання матеріалів про наукові школи було продовжено до 20.01.2022 р. На сьогодні представлено матеріали по 69 наукових школах. Здійснюється перевірка на відповідність формальним ознакам, готуються матеріали для передачі експертам та наступного розгляду на Науково-технічній раді й на Комісії з наукової та інноваційної діяльності.
Конкурси. Оголошено конкурси для молодих учених на отримання премії Президента і Верховної Ради України. Інформацію надіслано у всі підрозділи та оприлюднено на інформаційних каналах НДЧ. Термін подання документів – 1 березня 2022 р.
Космічна програма. Проведено планову тижневу нараду Ради комплексної космічної програми університету. Обговорено питання звітування за виконаним договором БФ/1-2021 в МОН і отримання базового фінансування наукової діяльності у 2022 році.
На запит МОН надано пропозиції щодо форми презентації звітів університетів за виконання договорів для отримання базового фінансування наукової діяльності.
ПроЗорро. До структурних підрозділів надіслано інформацію про 17 пропозицій, що можуть зацікавити НПП університету (1 – ННВПІ; 1– ННВПІ та «Політехніка»; 3– ННІЕЕ; 2 – ННММІ; 1– НДЦ «ТЕЗІС»; 1 – ННІАТЕ; 2 – ФЕА, ФЕЛ; 2 – ФІОТ, ННІПСА, АПЕПС (ННІАТЕ), ННФТІ, ФПМ; 3 – ННФММ; 1 – ХТФ). Спільно з ФЕА подано тендерну пропозицію. Аукціон не відбувся через відсутність конкуренції, очікуємо на нове оголошення. Спільно з ННІЕЕ взяли участь у комерційній тендерній закупівлі «Послуги з підготовки та проведення сертифікації системи енергетичного менеджменту підприємств на відповідність вимогам стандарту ISO 50001 2018» для ПрАТ «МХП». Вартість закупівлі – 9 600 000 грн. Очікуємо на розгляд результатів торгів.
Центр 4.0 - DIH КПІ ім. Ігоря Сікорського. Спільно з ДНВР долучилися до Національної кампанії «Молодь та Індустрія 4.0», ініційованої нашим партнером АППАУ. Розпочато роботу з організації проведення регіонального круглого столу 22.02.2022 р.
НАЗЯВО. Співробітники НДЧ взяли участь у роботі експертної групи НАЗЯВО з акредитації ОНП 3-го рівня (PhD) спеціальності 032 «Історія та археологія».
Патенти. Отримано 5 свідоцтв про реєстрацію авторського права (ННММІ).
5. СЛУХАЛИ:
голову Вченої ради М. Ю. Ільченка
Підготовлено та проведено нараду членів Комітету з підготовки до 125-річчя КПІ. На ньому розглянуто питання:
- про участь Асоціації випускників КПІ у підготовці до ювілею;
- про мистецькі проєкти навчально-виховного напряму університету;
- про пропозиції щодо переліку сувенірної продукції;
- про створення Художньої ради університету;
- про інші напрями діяльності до 125-річчя.
Робота постійних комісій Вченої ради. Комісія з освітньої діяльності (В.І.Тимофєєв) у порядку громадського обговорення розглядає проєкт наказу МОН «Деякі питання здійснення інноваційної діяльності у сфері освіти». Можливі наслідки реалізації проєкту – нормативно-правове врегулювання інноваційної діяльності у сфері освіти.
Враховуючи клопотання первинної профспілкової організації студентів університету, 28 січня було проведено позачергове засідання Вченої ради. Ухваленим рішенням внесено зміни до рішення Вченої ради від 17 січня щодо збільшення до 45% ліміту студентів-стипендіатів бюджетної форми навчання на 2-й семестр 2021/2022 н.р згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №46 від 26 січня ц.р.
Виступив Ю.І.Якименко – підкреслив, що в плані організації підготовки до відзначення 125-річчя університету сьогодні головним завданням є розпочати роботу на рівні підрозділів, для чого слід підготувати відповідне розпорядження.
6. СЛУХАЛИ:
проректора з міжнародних зв'язків С.І.Сидоренка
1. Робота з іноземними партнерами
За дорученням ректора М.З.Згуровського на 16-20 лютого готуємо візит Dominique Aymerdela Chevalerie – засновника та директора приватної компанії Aymer Exchanges Ltd (консалтингова компанія з питань обмінів в освіті та бізнесі між Тайванем і Францією).
Спільно з М.Ю.Ільченком проводилася підготовка протокольного забезпечення зустрічі Міністерства освіти та науки Німеччини і Міністерства освіти і науки України, запланованої на 8 лютого. Її мета – презентація та обговорення проєкту створення Німецько-Українського центру ключових компетенцій «Використання штучного інтелекту для аналізу великих даних та підтримки інфраструктури передавання даних» (AIDA-TI). Перед КПІ стоїть завдання підготувати концептуальні пропозиції і форму діяльності Центру (його структуру і організацію фінансування з різних джерел).
Продовжуємо започатковану у грудні 2021 р. роботу з Посольством Італії в Україні щодо проведення церемонії відкриття скульптури «Італійська творча ДНК» у кампусі університету.
Спільно з Польською освітянською фундацією «PERSPEKTYWY» (Польща) Українсько-Польський центр організовує конкурс на отримання індивідуальних грантів для участі у літній конференції у Варшаві, яка проходитиме 7-8 червня 2022 року за європейським проєктом «Perspektywy Women in Tech Summit 2022». До участі в конкурсах на гранти і до участі в конференції запрошуються студентки, аспірантки і жінки-молоді вчені, наукові і освітні інтереси яких стосуються сфери ІТ і міждисциплінарних з ІТ сфер. Планується залучити до заходу 100-200 студенток з ІТ та технічних спеціальностей з України.
2. Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ
На основі рішення Вченої ради Центр міжнародної освіти готує проєкт плану заходів щодо вдосконалення набору іноземних громадян на навчання в КПІ і роботи з ними в період навчання.
Опрацьовуються відповіді підрозділів щодо проєкту наказу про встановлення вартості навчання іноземців у 2022/2023 навчальному році.
3. Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ у світових рейтингах університетів
Лабораторією Cybermetrics оприлюднено черговий рейтинг цитованості провідних учених у профілях Google Scholar (TRANSPARENT RANKING: Top Universities by Citations in Top Google Scholar Profiles – JANUARY 2022 (VERSION 13.0.1)). До рейтингу потрапили 87 ЗВО України. КПІ займає вищу позицію (131247 цитувань). За КПІ йде Київський національний університет імені Тараса Шевченка (1301160 цитувань).
7. СЛУХАЛИ:
Проректора з адміністративної роботи В.А. Кондратюка
Господарська робота
Минулого тижня завершилася перевірка Держпраці, яка тривала протягом двох тижнів. Перевірялася робота всіх факультетів і низки підрозділів, відділу кадрів, фінансові питання. За результатами перевірки було констатовано, що жодних порушень фінансової діяльності в напрямі охорони праці в університеті та в роботі відділу кадрів не зафіксовано. В приписах визначено 4 блоки питань, за якими є 24 зауваження. Університету надано час до кінця квітня на їх усунення. Перший блок – це отримання дозвільних документів для навчання наших працівників, які працюють у шкідливих умовах (це газозварювальники, деякі малярі, робітники, які задіяні на висотних роботах, працівники енергетичної служби). Другий блок – слід погодити списки людей, які працюють у шкідливих умовах праці, з Держпраці. Третій – організація навчання всіх співробітників і учасників освітнього процесу, причому спочатку воно має бути проведено в спеціалізованих лабораторіях для керівного складу університету і керівника відділу охорони праці, далі – для працівників відділу охорони праці, від них навчатимуться відповідальні від інших підрозділів, які далі навчатимуть працівників. Четвертий – необхідно привести у відповідність до оновлених пунктів відповідних нормативно-правових актів з охорони праці журнали інструктажів з охорони праці відділу охорони праці і підрозділів. Відділ охорони праці має підготувати наказ щодо усунення зазначених приписів до кінця березня й у квітні представити відповідні матеріали Держпраці.
Під керівництвом Ю.І.Якименка проведено зібрання з помічниками деканів за напрямом господарської роботи з питань цивільного захисту працівників, на якому було розглянуто питання пожежної безпеки, охорони праці та цивільного захисту, інші питання. Усі керівники структурних підрозділів мають поновити списки відповідальних осіб за цивільний захист і привести до ладу цокольні та підвальні приміщення закріплених за ними корпусів, які у випадку надзвичайних ситуацій використовуватимуться як укриття. Про виконання цього розпорядження має відзвітувати керівник відділу цивільного захисту.
На попередньому тижні було видано наказ про проведення внутрішньої перевірки стану пожежної безпеки і усунення недоліків, визначених торік у приписах ДСНС. Перевірка, яку проводитимуть працівники відділу пожежної безпеки, має пройти до 15 лютого.
Підготували до підпису пакет документів щодо водопостачання і водовідведення, перед тим було підготовлено документи на закупівлю і постачання теплової та електричної енергії.
Під'єднали 7 систем водолічильних систем для віддаленого моніторингу водоспоживання.
Підготували до підпису наказ про призначення відповідальних за збір та утилізацію відходів.
Соціальний напрям
На попередньому тижні розпочали роботу їдальні в 1-му та 31-му навчальних корпусах. У 24-му корпусі було відкрито буфет. Працює також курсантська їдальня.
Підготували наказ про затвердження нового порядку закупівель товарів і робіт для університету. Відділ закупівель провів перші торги.
За результатами перевірки Держпраці розпочали роботу над складанням нового списку осіб, які працюють у шкідливих умовах, для організації їхнього медогляду в 2022 році.
На попередньому тижні провели нараду щодо встановлення нових цін для баз відпочинку на оздоровчий сезон 2022 року, готуємо план проведення на базах ремонтних робіт, опрацьовуємо питання організації на базах харчування.
Безпека
На попередньому тижні на вихідних було зафіксовано одне грубе порушення правопорядку: бійка в одному з гуртожитків студмістечка. Було викликано працівників поліції, проводяться слідчі дії.
Підписали договір з Центром радіочастот про надання послуг зі спеціального зв'язку, який використовується під час патрулювання університету.
Виступив Ю.І. Якименко – наголосив на важливості якнайшвидшого завершення робіт з циклу забезпечення безпеки здобувачів вищої освіти та працівників, тобто з охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки, а також належної підготовки захисних споруд на випадок надзвичайних ситуацій.
8. СЛУХАЛИ:
начальницю департаменту економіки і фінансів університету, головного бухгалтера Л.Г.Субботіну
Завершили і здали до МОН фінансову та бюджетну звітність за 2021 рік. Звітність прийнято без зауважень.
Фінансування по загальному фонду бюджету за формульним розподілом поки що не отримано. Всі документи, які запрошувало МОН, ми надали, чекаємо на фінансування.
Виплачено студентам академічну та соціальну стипендію за січень.
Виплачено працівникам заробітну плату за ІІ половину січня (так, як було визначено на Бюджетній комісії, без надбавок).
Отримано розподіл асигнувань по загальному фонду на 2022 рік за програмою «Наукова діяльність» у розмірі 37,2 млн грн. Кошторис затверджено та надано до Державної казначейської служби.
Узяли участь у засіданні Стипендіальної комісії.
Здійснюємо спільно з ДНВР розрахунок стипендіального фонду за результатами зимового семестрового контролю.
Підготовлену спільно з ДЯОП інформацію щодо контингенту здобувачів вищої освіти та штатний розпис НПП передано до МОН.
Підготовлено проєкт штатного розпису на 2022 рік за програмою «Підготовка кадрів» для затвердження в МОН.
Приймаємо та готуємо до затвердження кошториси структурних підрозділів на 2022 рік.
Переглянули вартість послуг, які надає Центр фізичного виховання та спорту. Після моніторингу вартості таких послуг в інших спортивних закладах дещо підвищили вартість деяких з них і в нас. У дію нові розцінки впроваджуються з 1 лютого.
Переглянули в бік підвищення вартість експлуатаційних послуг для орендарів. Це в основному пов'язано з підвищенням заробітної плати.
Виступив Ю.І.Якименко – нагадав, що зарплату працівникам у січні виплачено без надбавок через відсутність цифр бюджетного фінансування за формульним розподілом, і висловив сподівання, що ці питання буде вирішено вже в лютому.
9. СЛУХАЛИ:
директора департаменту якості освітнього процесу О.А. Жученка
На минулому тижні було проведено акредитацію програми 3-го рівня (доктор філософії) за спеціальністю «Історія та археологія» на ФСП.
Загалом на різних стадіях розгляду зараз перебувають 7 освітніх програм, які потребують затвердження на засіданні НАЗЯВО. Всі відповідні документи щодо них надано.
Проводиться робота з підготовки акредитації в наступному році. У червні КПІ має подати заявку на акредитацію на 2022/2023 навчальний рік.
На наступному тижні відбудеться акредитація ще однієї ОНП рівня «доктор філософії» зі спціальності 186 «Видавництво і поліграфія» ВПІ.
Відповідно до наказу ректора зараз проходить конкурс на заміщення вакантних посад НПП.
Працюємо над підготовкою документів для подання в МОН щодо дерзжамовлення з прийому до магістратури. Попередньо вони мають бути погодженні з Київською міською державною адміністрацією та Службою зайнятості. На цьому тижні плануємо цю роботу завершити.
10. СЛУХАЛИ:
директора студмістечка О.А.Іщенка
Епідситуація в студмістечку. 9 студентів захворіло на COVID-19. Усі вони лікуються в умовах ізоляції: більшість – у санаторії-профілакторії, також є ті, хто перебуває в ізоляторах гуртожитків. Окрім того, є ще 7 студентів контактних, які перебувають на самоізоляції. Усіх необхідних санітарно-епідеміологічних заходів для запобігання подальшому поширенню хвороби вжито.
Ремонти. Власними силами студмістечка організовано та виконуються роботи в гуртожитках №№ 3, 12, 16, 19 та 20.
Соціально-виховний напрям. Зусилля працівників зосереджено на роз'яснювальній роботі щодо необхідності дотримання студентами санітарно-епідеміологічних правил і вимог.
Правопорядок. Протягом тижня все було спокійно. Але на вихідних вночі у 14-му гуртожитку трапився інцидент – бійка з цьогорічним випускником одного з факультетів. Його з гуртожитку сьогодні буде виселено.
11. СЛУХАЛИ:
директорку департаменту управління справами М.О. Мазур
З 1 лютого планувалося розпочати роботу в новій програмі «Кадри». Але через великий обсяг інформації поки що КБ ІС допомагає нам вивантажити останню частину і перезавантажити її в нову програму. Перезавантаження інформації і даних співробітників вимагає дуже багато часу, тим більше, що ми не маємо права щось пропустити. Паралельно триває налаштування сумісності роботи «Електронного кампусу» і програми «Кадри». Також заповнює свою частину планово-фінансовий відділ. Тож буде запізнення із запуском програми у роботу від 1 лютого приблизно до двох тижнів.
Виступив Ю.І.Якименко – наголосив, що впровадження системи «Кадри», інтегрованої з «Мегаполісом», є важливим етапом удосконалення інформаційного забезпечення роботи університету. Наступним кроком буде впровадження оновленої системи бухгалтерського супроводу тощо. Тож плануємо до нового навчального року в повному обсязі запустити повну автоматизовану систему електронного документообігу.
12. СЛУХАЛИ:
директорку Науково-технічної бібліотеки КПІ ім. Ігоря Сікорського О.М.Бруй
Забезпечили супровід підписання Договору з Комісією зі стандартів державної мови на 2022 рік.
Академічна доброчесність. 27 січня 2022 р. відбулося публічне громадське обговорення проєкту «Порядку встановлення фактів порушення академічної доброчесності в КПІ ім. Ігоря Сікорського». Готується наказ на впровадження цього документу в дію.
Акредитація. Взяли участь у засіданні експертної комісії з акредитації ОНП третього освітньо-наукового рівня вищої освіти «Історія» за спеціальністю 032 «Історія та археологія».
Сприяння публікаційній активності. Розпочато моніторинг даних бази Scopus та визначення усереднених показників цитованості вчених університету за кафедрами. Розпочато укладання списків статей, автори яких можуть претендувати на преміювання. Опрацьовано: ННІМЗ, ННІАТ, ННІЕЕ, ННВПІ, ФСП, ННІПСА.
Розпочато планове щорічне інформування завідувачів кафедр щодо профілів працівників та їхніх наукометричних показників у наукометричних системах та міжнародних ідентифікаторах. Надіслано інформацію завідувачам кафедр ННІМЗ, ННІАТ, ННВПІ, ННІЕЕ.
Сприяння розвитку видавничих проєктів наукових періодичних видань. Надано 17 консультацій представникам редакцій наукових періодичних видань та оргкомітетів конференцій з питань роботи функціоналу OJS та OCS, взаємодії з реєстром CrossRef, рекомендації щодо планування роботи редакції за міжнародними стандартами, відстеження цитування журналів КПІ у БД Scopus та Web of Science.
До міжнародної бази даних J-Gate передано випуски журналів: «Хімічна інженерія, екологія та ресурсозбереження», «Вісник НТУУ «КПІ». Політологія. Соціологія. Право», «Mathematics in Modern Technical University».
Здійснюється верифікація роботи і подальше консультування тих редакцій, які вже отримали результати комплексного аналізу журналів на їх відповідність міжнародним видавничим стандартам та вимогам БД Scopus/WoS.
Підтримка ELAKPI – відкритого електронного архіву КПІ ім. Ігоря Сікорського. Всього в ELAKPI станом на 28.01.2022 р. розміщено 40592 документи. За останній тиждень в ELAKPI розміщено 91 документ, із них шляхом самоархівування – 85.
Надано 14 консультацій депозиторам.
Культурно-освітня робота
Офлайн-заходи: кінопоказ від PostArt; проведення Local Responsible Forum (англомовнх тренінгів для майбутніх лідерів; організатори: міжнародна студентська організація ESTIEM, ДНВР).
Онлайн-заходи: французький розмовний клуб з носієм мови; лекція проєкту МузКлас «Український Бах» Микола Леонтович; лекція «Подаровані колекції» з циклу «Розповіді із життя старих підручників»; читання Льюїса Керрола (проєкт «Читаємо гуртом»).
13. СЛУХАЛИ:
уповноважену особу з питань запобігання та виявлення корупції Я.Ю.Цимбаленко
На минулому тижні відбулося навчання від НАЗК для уповноважених осіб з питань запобігання та виявлення корупції. За його результатами готую навчання наших працівників.
14. СЛУХАЛИ:
голову Ради з питань розвитку університету В.Й.Котовського
Робота триває за усіма напрямами. З найбільш важливого – робота комісії з питань аудиту приміщень. За планом ми мусимо до квітня провести перевірку усіх навчальних корпусів. Станом на сьогодні завершуємо 18-й корпус, потім на черзі 19-й, 20-й, 12-й, 7-й та 1-й. За результатами проведених перевірок уже видано накази і проведено переведення до відповідних приміщень деяких підрозділів.
Виступив Ю.І.Якименко – зауважив, що засідання робочої групи з аудиту приміщень проводитиметься шотижнево, щоб паралельно з аудитом його результати відразу застосовувти для забезпечення кращого використання приміщень.
15. СЛУХАЛИ:
голову об'єднаного профкому М.О.Безуглого
31 січня в більшості підрозділів відбудуться засідання вчених рад, на яких буде забезпечено норми представництва на всі конференції трудових колективів.
Виступив Ю.І.Якименко – нагадав, що нині на всіх факультетах і в навчально-наукових інститутах проводяться конференції трудових колективів. Це обов'язковий і важливий етап підготовки до загальноуніверситетської конференції трудового колективу та інших заходів.
16. СЛУХАЛИ:
голову профкому студентів Ігоря Степанюка
Подякував за оперативну організацію та проведення 28 січня позачергового засідання Вченої ради університету, яким було впроваджено в життя університету затверджену Постановою КМУ норму про збільшення ліміту стипендіатів до минулорічного рівня в 45%. Повідомив, що нині студентський профком спільно з колегами з інших університетів працює над тим, щоб цю норму було внесено в Закон України «Про вищу освіту».
Відповідали на численні звернення та запитання студентів щодо сесії та інші.