Засідання ректорату відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. «Ми повинні спланувати нашу роботу на ближчий тиждень і на кінець року. Вчена рада сьогодні розглядатиме дуже важливі для розвитку університету питання, також пов'язані з підбиттям підсумків року і плануванням важливих заходів на грудень, січень, лютий. Саме в цьому ракурсі я просив би розглядати сьогоднішні питання», – сказав  він, відкриваючи засідання, після чого його учасники перейшли до розгляду порядку денного.

Перший проректор Ю.І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Переведення Києва до «жовтої» зони з посиленими вимогами не змінило режиму роботи університету. Епідемічна ситуація дещо погіршилася. Минулого тижня захворіло 4 працівники і 4 курсанти ІСЗЗІ, 13 осіб перебувають в ізоляції в гуртожитку №12.

Темпи проведення вакцинації дещо сповільнилися. Минулого тижня щеплення отримали лише 48 працівників і 58 студентів. Коли для працівників цей результат виправдовується досягнутим достатньо високим відсотком вакцинованих (85%, у тому числі НПП – 93%), то для студентів цей рівень явно недостатній (вакциновано лише 60%). Проводиться роз'яснювальна робота в гуртожитках, на факультетах, в інститутах із залученням кураторів для того, щоб активізувати цей процес і увійти в новий семестр за змішаним режимом навчання.

Бюджетна комісія розглянула попередні підсумки виконання річного бюджету університету. Прийнято рішення про виплату премій за 4-й квартал за рахунок економії фонду заробітної плати. Здійснюється розрахунок фондів підрозділів і премій керівникам згідно з  показниками роботи, включаючи виконання бюджетів підрозділів за рік. До отримання обсягів фінансування на 2022 рік встановлено тимчасові обмеження щодо зарахування сумісників і встановлення надбавок, за винятком робітників і молодшого обслуговуючого персоналу. Затверджено зміни до структури надходження коштів від іноземних здобувачів освіти.

Акредитаційна комісія підбила підсумки чергового етапу внутрішньої акредитації. Прийнято рішення щодо виправлення ситуації в підрозділах, що не виконали умов акредитації:

- перегляд і об'єднання окремих освітніх програм;

- кадрове забезпечення ОП з виконанням усіма НПП ліцензійних вимог;

- оптимізація структури кафедр на двох факультетах – ФЛ і ФСП.

Спільна комісія навчального і адміністративного департаментів розглянула стан виконання річного плану ремонтів навчальних приміщень. Формується план ремонтів на 2022 рік.

За результатами аудиту приміщень проведено узгоджувальні наради і видано наказ про закріплення приміщень в корпусі №17 за ФММ.

У новому гуртожитку №5 працюють усі системи і господарські служби, підтримується температурний режим, ведеться поселення.

Освітній процес

Завершилося проведення чергового календарного контролю. Напружено працювала система ЕК, яку в останні дні тижня щоденно відвідувало до 10000 студентів і 1200 викладачів.

Методична рада:

- ухвалила оновлені та нові освітні програми всіх рівнів, а також сертифікатні програми;

- затвердила оновлені норми бального оцінювання в рейтингах НПП;

- внесла зміни до Положень «Про облік і планування педагогічного навантаження» та «Про комплексний моніторинг якості підготовки фахівців»;

- затвердила загальноуніверситетські каталоги вибіркових дисциплін, а також пропозиції для програм академічної мобільності.

11 грудня ДНВР спільно з Приймальною комісією успішно провели в оновленій формі День відкритих дверей «KPIAbitFEST». Участь у заході взяли понад 450 студентів. Проводяться загальноуніверситетські студентські олімпіади: Теорія електронних і магнітних кіл, Основи електротехніки, Історія України.

Акредитація

НАЗЯВО призначено експертні групи для чергової акредитації освітніх програм КПІ. 13 грудня починають роботу експертні групи з ОП спеціальностей 143 «Атомна енергетика» і 061 «Журналістика».

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко 

Організовано проведення засідання Методичної ради в дистанційному режимі. Завершено роботу над оновленням ОП і представлено доповідь на Методраді. Оптимізовано структури за кількістю оновлених ОП. У 2022 р. передбачається здійснювати набір на 105 освітніх програм (бакалаврат), 45 освітніх програм (доктор філософії), 93 професійні освітні програми (магістратура) і 34 наукові освітні програми (магістратура).

На Методичній раді представлено презентацію щодо особливостей проведення підсумкової атестації здобувачів ступеня магістра.

На засіданні Методичної ради було представлено нове Положення про планування та облік педагогічного навантаження НПП.

Організовано та проведено засідання експертної ради з навчальних видань (7 грудня).

Готуються проєкти наказів про введення в дію 8 ухвалених сертифікатних програм.

Сформовано та затверджено загальноуніверситетський Каталог вибіркових дисциплін. Удосконалення каталогу відбувалося шляхом внесення додаткових дисциплін, які ще більше посилюють формування тих soft skills, які були визначені за результатами соціологічного дослідження. Готується проєкт наказу про створення довідників для інформаційних систем університету.

З метою забезпечення функціонування автоматизованих інформаційних систем організовано роботу з розробки довідників-каталогів за різними напрямами. Йдеться про повний і деталізований каталог усього аудиторного фонду університету. Каталог дозволить удосконалити нашу інформаційну систему.

Минулого тижня було представлено результати роботи робочої групи щодо вдосконалення інформаційно-комунікаційних ресурсів. Попередньо затверджено на концептуальному рівні рішення щодо роботи на наступний рік – удосконалення порталу, самої складової інформаційної політики та інформаційних ресурсів підрозділів. Результати будуть оформлені єдиним документом – стратегією, яку буде доведено до підрозділів.

Триває робота з розвитку системи працевлаштування. Укладено угоду з Українською фундацією талантів (УФТ) щодо подальшої співпраці. З компанією вже є досвід роботи, але більш широкий спектр взаємодії стосується залучення цією компанією стейкхолдерів. УФТ має непоганий соціальний капітал взаємодії з різними компаніями. Крім того, вони долучатимуться до формування окремих компетентностей щодо підготовки студентів через ІМЯО. 

За поданнями інститутів/факультетів сформовано проєкт замовлення бюджетних місць в аспірантурі та докторантурі на 2022 рік.

Протягом минулих двох тижнів інститутами/факультетами організовано проходження аспірантами педагогічної практики, видано відповідні накази. Практика здійснюється за оновленими програмами.

Узяли участь у нараді МОН з організації та технічного супроводу апробаційного проведення ЄДКІ.

71идано наказ про внесення змін до складу ЕК, які працюватимуть у грудні 2021 року.

Продовжується робота щодо узгодження з підприємствами та установами договорів на практику здобувачів вищої освіти.

Розіслано інформаційні листи щодо представлення у паперовому вигляді НП у англомовному варіанті за підписом зав. кафедр.

Працюємо над розробкою розкладів зимової сесії, формується аудиторний фонд для проведення іспитів, а також ведеться робота з розробки розкладу занять у весняному семестрі.

Продовжується робота з моніторингу стану аудиторного фонду підрозділів університету, особливо  тих аудиторій, які отримали незадовільну оцінку.

Здійснюється планова актуалізація описів підрозділів на сайті КПІ.

Здійснюється підготовка до парсінгу сайтів і мережевих ресурсів КПІ.

Проводиться обробка даних опитувань з питань академічної доброчесності. Розпочинається широке опитування щодо ОП.

М.З. Згуровський

Дійсно, ви зробили суттєві кроки в частині входження КПІ в інформаційний простір, особливо в ті сегменти, які є цікавими для важливих для нас груп населення – це молодь, партнери на ринку праці тощо. Зростання показників є досить суттєвим. Але тут ще багато чого попереду. Фактично, вміле позиціювання університету в інформаційному просторі, донесення до наших партнерів і наших майбутніх студентів важливої інформації є запорукою успіху.

Важливою справою для вас, Наталії Валеріївни і Марії Миколаївни є створення справжньої платформи працевлаштування за зразками кращих технічних університетів світу. Ви почали дуже непогано, але попереду дуже багато роботи. Фактично платформа має об'єднувати велику кількість стратегічних партнерів, які зацікавлені в постійній співпраці з університетом і в постійному залученні наших студентів на практики, для працевлаштування. Наші студенти повинні розуміти, що саме через платформу можна знайти краще місце майбутньої роботи, ніж це робити самостійно.

Проректорка з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Навчально-виховна робота

Завершено другий календарний контроль. Готуємо аналіз результатів для розгляду на засіданні Ради з навчально-виховної роботи.

Здійснено підготовку до проведення 16 грудня КПІtalks на тему: «Поговоримо про важливе –  «Семестровий контроль. Впровадження підходів до налагодження двостороннього руху зі студентами за принципом «чуємо-реагуємо-висвітлюємо типові проблеми їх вирішення».

Підготовлено та надіслано листи деканам/директорам щодо кількості правопорушень, скоєних студентами їх підрозділів від початку поточного навчального року.

Проаналізовано результати опитування кураторів.

Міжнародна мобільність

Направлено на узгодження і підписання оновлене Положення про академічну мобільність (оновлено процедуру відбору партнерів; особливий акцент на партнерів за національною мобільністю; з Положенням об'єднано низку інших документів, зокрема про координаторів академічної мобільності).

Спільно з ДМС розроблено типовий договір для програм академічної мобільності з іншими університетами.

Узяли участь у GTI Consortium symposium 2021.

На засіданні Методичної ради представлено до затвердження Каталог освітніх пропозицій КПІ ім. Ігоря Сікорського для програм академічної мобільності, розроблений спільно з ДООП.

Національна мобільність

Для отримання фінансування за проєктом САМ Україна підписано угоду з Одеською політехнікою. Підготовлено пакет документів для направлення в Британську Раду.

Стипендіальне забезпечення

Продовжувалось формування документів (нові справи студентів для виплати соціальної стипендії та витяги з наказів на продовження виплати стипендії) та підготовка супровідного листа для їх передачі до УСЗН.

Проводиться прийом від факультетів списків на соціальну стипендію на січень 2022 року та додаткового списку за грудень 2021 року.

Профорієнтація

Школярів

11 грудня проведено День відкритих дверей КПІАбітFest:

- вперше захід проведено в прямому ефірі в соціальній мережі «Телеграм» та на офіційній сторінці університету в YouTube. Це дозволило налагодити комунікацію та зразу приєднати вступників до інформаційного простору університету;

- заступник голови Приймальної комісії В.М.Можаровський акцентував увагу вступників на особливостях вступної кампанії у 2022 році. У прямому ефірі оперативно надавалися відповіді на запитання вступників.

До Дня відкритих дверей також було розроблено серію відеороликів по 42 спеціальностях. У них розповідалося, на яких факультетах/інститутах ці спеціальності можна здобути, які навички студенти опанують, ким і де зможуть працювати. Протягом ще декількох днів будуть публікуватися короткі відеоролики. https://fb.watch/9S4OgpteMO/, https://t.me/vstup_kpi/872.

Триває підготовка до проведення Інженерної школи KPISchool на зимових канікулах.

Студентів

«Історії успіху». 7 грудня за участю випускника Інституту аерокосмічних технологій.

«Школа кар'єрного зростання». Оприлюднено перше звернення до студентів від наших партнерів за темою «Емоційне вигоряння».

Соціально-психологічна робота

Надано 17 психологічних консультацій.

Спільно з підрозділами університету та студактивом організовано та проведено День донора КПІ. 110 студентів, курсантів, викладачів та офіцерів здавали кров для Київського міського центру крові, Національного Інституту хірургії та трансплантологіїї ім. О.О. Шалімова НАМН України, Національного інституту серцево-судинної хірургії ім. М.М. Амосова.

На запит студентства організовано та проведено:

- спільно з Українською медичною асоціацією студентів (УМСА) офлайн/онлайн одночасно лекцію (прямий ефір від КПІмедіа) на тему «Контрацепція»;

- від практиканток факультету психології КНУ ім. Тараса Шевченка вебінар на тему «Секрети нашої підсвідомості».

Підбито підсумки акції збору петицій щодо захисту прав людини (волонтер Микита Соркін). Зібрано 715 підписів.

Організаційно-виховна робота

Продовжуємо сприяти організації і проведенню підрозділами олімпіад, конкурсів, https://t.me/dnvr_31/1692, а також  широкому залученню до участі в них студентів.

Організовано та проведено робочі наради оргкомітетів за проєктом «КПІстіна» та олімпіади «КПІОпен».

Організація проведення вакцинації

114 осіб вакциновано/ревакциновано: 9 студентів отримали першу дозу, 49 – другу, вакциновано також 8 іноземців. 3 співробітників отримали першу дозу, 45 – другу.

Наступну вакцинацію заплановано на 17 грудня в приміщенні 7-го корпусу.

Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник

Супровід проєктів та звітність

Оголошено результати конкурсу НФДУ «Наука для безпеки та сталого розвитку України». Від КПІ буде профінансовано один проєкт — «Мікрохвильові пристрої на основі резонансних структур з матеріальними властивостями для захисту життєдіяльності та інформаційної безпеки України» (керівник — М.Ю. Ільченко) – з 10 проєктів, що подавалися на конкурс. Ще два проєкти були в критичній близькості від прохідного балу, проте не пройшли. Подання проєктних заявок відбувалося у серпні 2021 року. Експрес-аналіз і порівняння з іншими університетами засвідчили таке: КНУ ім. Тараса Шевченка подав на конкурс 33 проєкти,  Сумський державний університет – 19. Перший виграв 4 проєкти, другий – 3. Тобто, нам потрібно підсилювати як кількість проєктів, які подаються, так і ретельніше дивитися на якість поданих проєктів і, особливо, на якість їхнього оформлення.

За конкурсами «Передові дослідження в галузі природничих, математичних і технічних наук» та «Людина, суспільство, наука перед сучасними викликами: інноваційні дослідження в суспільно-гуманітарній сфері» від КПІ було подано 10 проєктів, отримано інформацію про допуск до експертизи за трьома. Чотири проєкти відхилено за формальними ознаками, ще за трьома проєктами поки що інформація відсутня.

Триває робота з підготовки проєктів за кошти Євросоюзу. Нині готуються 4 проєкти: 1 – інфраструктурний, 1 – науковий, 2 – з розвитку інноватики. НДЧ супроводжують всі проєкти. Дедлайн подання заявок – 20 грудня 2021 р.

9 грудня 2021 р. на спільному засіданні Комісії з наукової та інноваційної діяльності та Науково-технічної ради заслухано результати виконання завершених і перехідних грантів НФДУ, а також проєктів державного замовлення. Всього в університеті виконувалось 4 гранти НФДУ із завершенням у 2021 році, триває виконання 7 грантів (у двох із них КПІ є субвиконавцем).

З 13 грудня 2021 р. розпочинається звітування і захист на комісіях звітів про завершені держбюджетні НДР. 9 грудня 2021 р. проведено онлайн-нараду з головами та членами комісій по прийманню бюджетних робіт (щодо експертизи і контролю виконання відповідності показників ТЗ). Розроблено і надіслано в підрозділи шаблони презентацій для звітування керівників завершених бюджетних робіт.

На виконання доручень ректора

Проведено експрес-аналіз основних результатів наукової та інноваційної діяльності КПІ ім. Ігоря Сікорського за 2021 рік.

Проведено планову тижневу нараду Ради комплексної космічної програми університету. Обговорено питання звітування за договором БФ/1-2021, підготовку до підписання договору на другий етап робіт з ДП ЗАО НДІРВ та основні ускладнення, що виникають під час реалізації складних науково-технічних проєктів на базі університету. У зв'язку з процедурними ускладненнями при укладанні договору на другий етап з Харківським замовником проведено позапланову нараду комплексної космічної програми. Обговорено питання спрощення звітності перед замовником.

На виконання рішень Координаційної ради

Відповідно до Постанови КМУ від 23.05.2018 р. № 404 (зі змінами від 24.03.2021 р. №259) змінилися умови працевлаштування наукових працівників. Тепер посади наукових працівників без конкурсу мають займатися не довше ніж на 6 місяців. У зв'язку з цим у взаємодії з департаментом управління справами та юридичним управлінням розроблено інструкцію та форми документів для оформлення наукових працівників на 2022 рік.

8 грудня 2021 р. узяли участь у засіданні Атестаційної комісії КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Триває робота з пошуку пропозицій наукових послуг на ПроЗорро. Минулого тижня до підрозділів передано інформацію про 18 пропозицій, які можуть їх зацікавити (1– ВПІ; 1– ІХФ, ХТФ; 2 – ММІ; 1– НДЦ «ТЕЗІС»; 1– ТЕФ; 3– ФЕА, ФЕЛ; 1– ФММ; 1– ФСП; 5– ХТФ). Здійснюється підготовка документів до участі в торгах (1 пропозиція від ННІЕЕ).

Робота у взаємодії з підрозділами КПІ ім. Ігоря Сікорського

На 9 грудня 2021 р. планувалося проведення Вченої ради ДПМ імені Бориса Патона. Засідання перенесено на 16.12.2021 р. через низький рівень готовності питань до розгляду. Працюємо у взаємодії з М.Ю.Ільченком.

До ДП «Укрпатент» подано 2 пропозиції на корисну модель (1 – ННММІ, 1 – ПБФ).

8 грудня 2021 р. відбулася зустріч та підписання Меморандуму з керівництвом компанії «Бенатов і партнери» стосовно співпраці у сфері захисту ОПІВ та підготовки кадрів. Працюємо спільно з проректором А.А. Мельниченком та керівництвом ФСП.

Робота із зовнішніми партнерами

Узяли участь у першому засіданні з цифровим хабом «Łukasiewicz Research Network» Промислового науково-дослідного інституту автоматизації та вимірювань (Польща) , який буде куратором діяльності Центру 4.0 під час реалізації проекту BOWI. Під час зустрічі визначили напрями, за якими відбуватиметься консультування. Це, зокрема, робототехніка, автоматизація виробничих процесів, космос.

Проведено робоче засідання оргкомітету технічного комітету «Управління інноваціями» під головуванням Інни Малюкової. Затверджено початковий склад комітету із семи організацій, відповідно підготовлені документи  буде передано до  ДП «УкрНДНЦ» для винесення на громадське обговорення.

М.З. Згуровський

Прошу звернути увагу на першу частину вашої інформації – про якість підготовки проєктів. Чотири проєкти, які подавались на конкурс НФДУ, відхилено за формальними ознаками. Це означає, що ваш департамент, який мав їх розглянути, і ви ставили підпис на цих проєктах, не побачивши певних невідповідностей визначеним критеріям. Це свідчить про формальне ставлення вашого департаменту до проєктів, які готуються. Тобто, ці проєкти проходять через департамент транзитом. Підготували в підрозділі проєкт, ви поставили підпис, і він  пішов далі.

Друга складова цієї роботи – це координаційна робота, робота аналітична. Ви повинні також дивитися, яка вага значущості тих чи інших проєктів. Якщо вони дійсно не відповідають головним критеріям НФДУ, то, напевно, слід здійснювати відповідне об'єднання, укрупнення проєктів декількох наукових шкіл для того, щоб ми подавали комплексні, вагомі проєкти. Це також робота вашого департаменту. Ви почали дуже непогано цю роботу на попередньому етапі подання проєктів, але на цьому етапі – все  пішло самопливом. Прошу взяти це до уваги.

В.А. Пасічник

Приймаємо до уваги. Намагаємося ставитися неформально, адже планувалося подавати чотирнадцять проєктів, з них чотири проєкти ми не рекомендували. Відчуваємо, що треба ще підсилити увагу і відповідальність до відбору проєктів.

Голова Вченої ради М.Ю. Ільченко

Комісіям з освітньої (В.І.Тимофєєв), науково-інноваційної (О.В.Лінючева) діяльності та атестації наукових кадрів (В.Б.Струтинський) доручено розглянути та внести пропозиції для підготовки відповіді на лист міністра Сергія Шкарлета щодо розробки програми дій, спрямованих на збереження та розвиток кадрового науково-технічного потенціалу держави з ініціативи Президента України.

На адресу ДК «Укроборонпром» у зв'язку з організованими ним виборами керівників підприємств підготовлено лист-підтримку кандидатури голови Правління ВАТ «Меридіан» ім. С.П. Корольова В'ячеслава Проценка, в якому визначено вагомість діяльності цього підприємства з виробництва інноваційної продукції для сфери національної безпеки та оборони, в тому числі у взаємодії з КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Здійснено підготовку до засідання Вченої ради 13 грудня, зокрема:

- спільно з ректором узяли участь у підготовці питання стосовно змісту та виконавців заходів до 125-річчя КПІ ім. Ігоря Сікорського;

- опрацьовано зміст річних звітів постійних комісій Вченої ради, оновлено їхній склад та вдосконалено Положення про постійні комісії для затвердження на Вченій раді;

- внесено пропозиції до переліку освітніх програм щодо доцільності об'єднання окремих програм для наукових магістрів у рамках відповідних галузей.

М.З. Згуровський

Щодо підготовки пропозицій з першого питання, яке ви озвучили, то С.І. Сидоренко вже почав працювати з МОН по цих питаннях. Я розписав усім проректорам і вам відповідні доручення. Тому пропоную, щоб напрацювання комісій Вченої ради, проректорів за окремими напрямами Сергій Іванович збирав, узагальнював і продовжував далі комунікації з підрозділами МОН, з якими він почав це робити. Це потрібно, щоб ми не дублювали цієї роботи і не розпорошували наші зусилля.  

Проректор з міжнародних зв'язків С.І. Сидоренко

ДМС уже почав вивчати положення листа Міністра науки і освіти України Сергія Шкарлета щодо сприяння створенню інноваційного та прогресивного освітнього простору, спрямованого на впровадження ефективних освітніх стратегій для реалізації інтелектуального і творчого потенціалу громадян України, формування та розвитку компетенцій, що відповідають сучасним і прогресивним потребам розвитку суспільства та ринку праці та в контексті питань створення і запуску діяльності «Президентського університету». Ми вже попередньо зустрічалися з представниками Інвестиційного офісу МОН з цього питання. За координації першого проректора Ю.І.Якименка та за участю проректорів за напрямами почали готувати пропозиції від КПІ: що КПІ може зробити, в чому може проявитися роль КПІ в цій важливій державній справі?

10 грудня відбувся перший візит до КПІ (до УЯЦ) новопризначеного посла Японії в Україні Кунінорі Мацуди і його зустріч з ректором М.З.Згуровським.

Посол Японії продемонстрував чудову обізнаність в організації співпраці УЯЦ і КПІ з партнерами в Японії, в діяльності Інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge Ukraine» і заявив, що його головним завданням в Україні стане сприяння розвитку економічних відносин Японії і України через науково-технічну та інноваційну співпрацю за 5 напрямами: IT; космічна сфера; медицина і фармакологія; агропромисловий комплекс; дослідження і виробництво електромобілів (з урахуванням того, що Україна є видобувачем літію, розробником літієвих технологій).  Кунінорі Мацуда вважає реальним залучити японських інвесторів до економічного розвитку України за зазначеними 5 напрямами.

Пан посол висловив готовність прочитати лекції студентам КПІ з історії міжнародних відносин, стародавнього Риму, Греції (Пелопоннеські війни – в яких він є прямим фахівцем-дослідником). Він також пообіцяв підтримати розвиток співпраці КПІ з Бізнес-асоціацією Японії в Україні та з офісом JICA в Києві.

До посольства будуть надіслані лист-подяка та матеріали стосовно системи діяльності Інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge Ukraine», а також  пропозиції щодо перших можливих стартап-проєктів.

На 13 грудня готується зустріч із сценаристами та операторами із США, які працюють над фільмом  «Sikorsky Challenge Ukraine» та ознайомлення з історичними подіями, які відбувалися в КПІ й були пов'язані з іменем Ігоря Сікорського.

Спільно із І.В. Коробком (ІАТ) працюємо над Меморандумом про співпрацю з турецькою компанією «BAYKAR MAKINA».

Робота з посольствами

Співпраця з Ізраїлем. Перший візит до КПІ новопризначеного Посла Держави Ізраїль в Україні  Міхаеля  Бродського планується на 16 грудня на першу половину дня. Підготовчу роботу будуємо за участю першого проректора Ю.І.Якименка та проректора В.А. Пасічника.

Співпраця з Японією. 3 грудня відбулася (наша спільно із О.М. Новіковим) зустріч з делегацією компанії «Information Security» (м. Кобе, Японія), однією з провідних японських компаній в галузі кібербезпеки, безпеки залізничного і автотранспорту, убезпечення ризиків отруйних газових середовищ, нафто- і газовидобутку. Обговорювалися питання співпраці в сфері кібербезпеки. Про результати зустрічі представники компанії «Information Security» розповіли особисто Послу Японії в Україні Мацуді. ДМС відпрацьовує досягнуті під час візиту компанії до КПІ домовленості. Готуються (К.О.Луговська): лист-подяка, проєкт протоколу про наміри, а також лист до «Information Security», в якому буде віддзеркалено пропозиції щодо виділення 5 студентів ФТІ для підготовки (перепідготовки) за навчальними програмами компанії «Information Security» з метою подальшої роботи в компанії (але за умови їх повернення в Україну).

На 14 грудня 2021 року готується участь делегації КПІ у презентації 22-го випуску наукового щорічника «Україна дипломатична» та фірмових видань Генеральної дирекції з обслуговування іноземних представництв.

Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ

Основний набір іноземних студентів завершено. Нагадаю: ми набрали 324 іноземних студенти, що приблизно на 11% більше, ніж торік. Але триває набір на 2021/2022 навчальний рік на підготовче відділення для іноземних громадян і до аспірантури. Зараховано 102 слухачі на ПВІ (у 2020 році – 26, у 2019 р. – 130); до аспірантури – 12 (у 2020 році – 7, у 2019 р. – жодної людини зараховано не було). Тож маємо певну позитивну динаміку.

Триває вакцинація іноземців. Вакциновано ще троє іноземних студентів.

9 грудня відбулася зустріч з делегацією Фонду розвитку та інтернаціоналізації вищої освіти Туреччини в Україні (FIRVO) на чолі з керівником Фонду паном Гіяседдіном Хазневі. Серед заявлених на зустрічі цілей цього Фонду – збільшення кількості іноземних студентів, що навчаються в КПІ (до 2030 року). Готуємо меморандум про наміри.

Міжнародна проєктно-грантова діяльність

Триває проведення в підрозділах семінарів-практикумів для організаторів і керівників діючих наукових груп, присвячених методикам здійснення міжнародної проєктної діяльності. На минулому тижні попередній, роз'яснювальний семінар був проведений на ТЕФ. З деканом Є.М.Письменним та іншими керівниками факультету беремо курс на підготовку двох нових крупних проєктів до конкурсів «Горизонт Європа» (програма «Євроатом») та до Програми ERASMUS+, КА2 (розвиток потенціалу вищої школи), для якої також обрано актуальне для КПІ завдання – започаткувати освітню магістерську програму «Зняття АЕС з експлуатації».

Спільно з проректором В.А. Пасічником працювали над залученням деканів факультетів, директорів інститутів та керівників 272 наукових груп до участі 13 грудня 2021 року з 15:00 до 18:00 у вебінарі «Горизонт Європа: актуальні конкурси, умови участі», який будуть проводити експерти програми «Горизонт Європа» (https://www.facebook.com/uancphe) за фінансової підтримки Міністерства освіти і науки України.

Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах університетів

Видано наказ ректора, яким посилюється роль факультетів, інститутів, кафедр у роботі з зовнішнім експертним середовищем.

За регламентом Світового рейтингу університетів Quacquarelli Symonds від КПІ створюються банки даних кандидатур академічних експертів та банк даних кандидатур експертів від роботодавців, які відповідно до методології рейтингу будуть оцінювати діяльність університетів світу, Європи та України (в тому числі й КПІ ім. Ігоря Сікорського) за фаховими напрямами.

Підбір кандидатур експертів є виключно відповідальним етапом підготовки КПІ ім. Ігоря Сікорського до участі в рейтингу QS в поточному році, оскільки ваговий коефіцієнт оцінок наукової і освітньої діяльності нашого університету (з боку академічних експертів) і оцінок якості підготовки випускників (з боку експертів від роботодавців) має ваговий коефіцієнт 50% – найбільший внесок у процедурах визначення позицій КПІ ім. Ігоря Сікорського в даному світовому рейтингу.

М.З.Згуровський

Дякую. Я просив би вас  спільно з Віталієм Анатолійовичем звернути увагу на меседж, який послав нам посол Японії, про великі перспективи України у створенні  батарей живлення для електромобілів, виходячи з того, що при виготовленні таких батарей використовується літій, а Україна має великі його поклади. Тому наша країна потенційно може стати одним із лідерів у цій справі. Слід було б подумати про просування відповідного стартапу спільно з партнерами з Японії. Важливо не пропустити цієї інформації та використати цей шанс і почати працювати в цьому напрямі.   

Проректор з адміністративної роботи В.А. Кондратюк

Господарська робота

  • Тривають роботи зі створення нової навчальної зони поруч з 30-м навчальним корпусом. На попередньому тижні комісійно перевірили хід робіт, уточнили їх графік і плани. Продовжуємо готувати приміщення під виконання внутрішніх ремонтних робіт. Закінчуємо перший етап робіт по фасаду. Плануємо, що до кінця грудня ті роботи, які планували по цьому об'єкту на 2021 рік, у повному обсязі завершити:
  • закінчили в навчальних корпусах і протягом тижня закінчимо у гуртожитках проведення перезарядки та опосвідчення первинних засобів пожежогасіння. Протягом тижня  проводили індивідуальну роботу щодо виконання приписів  з відповідальними по факультетах/інститутах за стан техногенної та пожежної безпеки. Почали приймати змонтовані системи автоматичної пожежної сигналізації у 19-му та 20-му гуртожитках;
  • провели робочу нараду щодо виконання робіт з благоустрою території за навчальними корпусами №№ 18, 19, 21 і 28. Продовжуємо роботи зі створення основи під тротуарні пішохідні доріжки та продовжуємо встановлювати бордюри. Законсервували автоматичні системи поливу по території університету;
  • оперативно провели прибирання і посипання тротуарних доріжок і доріг соляною сумішшю під час ожеледиці та обледеніння;
  • закінчуємо вивезення на утилізацію листя та великогабаритного сміття;
  • проводимо комплекс заходів спільно з помічниками деканів/директорів факультетів/інститутів щодо дотримання протиепідемічних заходів в університеті;
  • закінчили готувати річний план проведення ремонтно-відновлюваних робіт у навчальних корпусах та об'єктах господарського призначення університету;
  • закінчили готувати річний план закупівель товарів, робіт та послуг по господарському напряму роботи на 2022 рік;
  • організовано та проведено температурний моніторинг у новому 5-му гуртожитку;
  • щоденно проводимо моніторинг роботи модулів індивідуальних теплових пунктів у корпусах №№ 1, 2, 19, 18, 12/1, 12/2, 5. Також проводили моніторинг теплоспоживання в університеті і залежно від температурних умов проводили коригування режимів теплопостачання для забезпечення заощадження енергоресурсів; 
  • отримали погодження Держпродспоживслужби для отримання дозволу на викиди в атмосферне повітря стаціонарними джерелами бази відпочинку ОК «Маяк».

Соціальний напрям

  • Проводиться збір даних щодо вакцинації працівників;
  • спільно з департаментом економіки та фінансів працюємо над підготовкою планів закупівель та кошторисів на 2022 рік;
  • 9 грудня відбулося  останнє засідання тендерного комітету за участю ректора М.З.Згуровського. Було підбито підсумки роботи тендерного комітету за 2 роки. Згідно з новими нормами Закону України «Про публічні закупівлі» вже з грудня в університеті будуть запроваджені уповноважені особи з публічних закупівель, і питаннями закупівель займатиметься Рада з питань здійснення закупівель;
  • проводиться підготовка документів для Фонду держмайна для продовження договорів оренди;
  • готуємо і надаємо інформацію для комісії з аудиту приміщень, яка нині проводить аудит приміщень навчального корпусу №18;
  • підписано накази про закріплення приміщень і площ  в навчальному корпусі № 17 за факультетом менеджменту та маркетингу;
  • на попередньому тижні спільно з відділом закупівель та МТП розподілили та роздали підрозділам засоби індивідуального захисту та антисептики. Готуємо плани на закупівлю цих засобів на січень та лютий наступного року;
  • триває процедура передачі 4-го та 5-го житлових будинків, розташованих на території КПІ, до КП «Київтеплоенерго» для підписання мешканцями прямих договорів на централізоване теплопостачання;
  • триває робота з організації медичного огляду співробітників у 2021 році та формування необхідної документації;
  • на базах відпочинку провели підготовчі роботи до встановлення протипожежних дверей до електрощитових;
  • провели кронування дерев на СВСТ «Сосновий»;
  • база відпочинку «Політехнік» працює в режимі роботи «бази вихідного дня» та приймає відпочивальників з дотриманням усіх необхідних санітарних вимог.

Безпека

  • На попередньому тижні на території університету було виявлено одне порушення правопорядку. В непритомному стані знайшли колишнього нашого студента в гуртожитку №16. Були терміново викликані медики, які надали йому першу медичну допомогу. Поліція нині з'ясовує, як він туди потрапив і що там робив; 
  • продовжуємо поетапно впроваджувати алгоритми системи контролю та управління доступом до Центру фізичного виховання та спорту «Політехнік»;
  • забезпечуємо виконання розпорядження про порядок допуску до приміщень університету на період червоного рівня епідемічної небезпеки.

М.З.Згуровський

Дякую.  Ми ще цього року маємо вийти на територію для того, щоб спланувати роботи протягом зимового періоду, обсяги матеріалів, необхідних для благоустрою як скверу вздовж вулиці Борщагівської, так і деяких інших куточків університету. Щоб відразу з початком  весни ви, не гаючи часу, могли продовжити ці роботи. Для цього нам потрібно буде залучити до цього виходу архітектора С.Снєжкіна та інших членів вашої команди.  

Директор департаменту якості освітнього процесу О.А. Жученко

Акредитація наших ОП рухається за планом. НАЗЯВО поновило свою роботу, тож ми надолужуємо те певне відставання, яке намітилося через тимчасове її призупинення. 

Директорка Навчально-наукового Центру інноваційного моніторингу якості освіти М.М. Перестюк

Доуніверситетська підготовка. Запускаємо новий напрям експрес-підготовки. Вже набрано більше ніж 50 слухачів. Плануємо ще два запуски – у січні та в лютому, адже бачимо, що цей напрям користується попитом.

Центр тестування. Продовжуємо комплексний моніторинг  якості підготовки студентів 4-го курсу.

Платформа працевлаштування. Платформа активно розвивається.  Наразі 5 компаній проходять у нас етап відбору претендентів. Уже є перший результат: 8 наших студентів працевлаштовано в потужній міжнародній компанії.

Медіалабораторія. До кінця року  плануємо завершити ремонті роботи для створення студії КПІМедіа. Запрошуємо всіх на відкриття, яке відбудеться на початку наступного року.  Тоді будемо поступово перетворювати YouTube-канал КПІМедіа на потужний університетський телеканал.

М.З.Згуровський

Дякую. Бажаю успіхів у цих дуже важливих питаннях.

Начальниця департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л.Г.Субботіна

Бюджетний рік завершується. Отримали фінансування за грудень за всіма бюджетними програмами у повному обсязі. Річне фінансування за всіма програмами також отримали в повному обсязі.

Платежі в Казначействі здійснюються своєчасно. Зараз платежів дуже багато. Багато йде тих придбань, які були заплановані у  Фонді розвитку – це лабораторне обладнання та інше. Проведено всі процедури закупівель, підрозділи закуповують обладнання, тому й багато платежів.

Готуємося до закриття року. Скоригували кошториси. Аналізуємо дебіторську та кредиторську заборгованості по університету. Проводимо річні інвентаризації по підрозділах, списуємо непридатні матеріальні цінності. У зв'язку з тим, що договори не вибираються, коригуємо бюджетні зобов'язання.

Аналізуємо виконання договорів на закупівлі у 2021 році.

Завершуємо роботу над зведенням кошторису.   

Нараховано заробітну плату за І половину грудня, плануємо 15 грудня перерахувати на картки.

Підготовлено наказ про індексацію стипендії студентам відповідно до базового місяця, Індексація заробітної плати співробітників не проводиться у зв'язку з її підвищенням  з 1 грудня.

Підготували матеріали до засідання бюджетної комісії.

На запит МОН розраховуємо ставки НПП відповідно до контингенту студентів згідно з нормативами, визначеними законодавством.

Затверджено нову структуру використання коштів,  отриманих від навчання іноземних студентів та слухачів, шляхом перерозподілу видатків централізованого фонду та Центру міжнародної освіти.

Готуємо для затвердження МОН  штатний розпис у зв'язку з підвищенням заробітної плати з 1 грудня.

Директор студмістечка О.А. Іщенко

Додам до того, що сказав Юрій Іванович Якименко щодо хворих на COVID-19, таке. Окрім того, що в нас є кілька хворих курсантів ІСЗЗІ, решта тих, хто зворів раніше, вже одужали.

Поселення до гуртожитку №5. Минулого тижня поселення розпочалося. Сформовано список тих, хто заявляв раніше про бажання переселитися до нього.  Упродовж минулого тижня заселилися 4 аспіранти і 4 магістранти-науковці. Бажання переїхати цього тижня виявили ще 14 наших студентів, і на наступний тиждень – ще 5.   Такі дещо мляві темпи заселення пояснюються тим, що, по-перше, багато тих, хто говорив про своє бажання переселитися до цього гуртожитку, тимчасово роз'їхалися по домівках через дистанційну форму навчання. І, по-друге, тим, що все це – студенти старших курсів і аспіранти.  Практично всі вони працюють і своє переселення мають планувати заздалегідь. Але в нас усе повністю готове і працює, тобто ми можемо приймати наших студентів.

Ремонти. 4 об'єкти в гуртожитках ремонтуємо власними силами. Ще на 2 об'єктах підрядні організації завершують роботи над автоматичними системами пожежної сигналізації. Це вже останній етап цих робіт, і ми  вже приступили до їхньої прийомки.

Соціально-виховний напрям. Проводяться бесіди зі студентами щодо правил пожежної безпеки і необхідності виконання протиепідемічних заходів. Окрім цього, готуємо заходи до Різдва та Нового року для студентських родин і дітей. Також спільно зі студентською профспілкою готуємо традиційну благодійну акцію для дітей-вихованців школи-інтернату «Надія» – готуємо солодкі подарунки, вистави.  

Спільно зі студентською профспілкою і студрадою працюємо над погодженням усіх пунктів Положення про оплату, яке ми плануємо підписати і ввести в дію з 1 січня.  Плануємо завершити роботу над ним цього тижня.

Правопорядок. До того, про що доповів Вадим Анатолійович Кондратюк,  додам, що у 18-му гуртожитку, окрім нашого випускника, який перебував там у неадекватному стані й розрядив вогнегасник, співробітники поліції виявили студента, який вживає наркотичні засоби. Тепер поліція проводить слідчі дії щодо того, чи він їх вживає, чи ще й розповсюджує.

М.З.Згуровський

Дякую. Скажіть, будь ласка, чи існують якісь технічні перешкоди  на шляху заселення 5-го гуртожитку? Можливо, немає тепла, можливо, немає води, чи, може, там якісь некомфортні умови? Чому такий низький запит з боку студентів на поселення до цього сучасного гуртожитку?

О.А.Іщенко

Жодних технічних перешкод немає. Гуртожиток забезпечено опаленням, гарячою і холодною водою. Всі несправності, які було виявлено, усунено. Тобто, там нині є все для комфортного проживання та організації побуту.

Голова студентської профспілки Ігор Степанюк

У гуртожитку, дійсно, вже все необхідне для нормального проживання є. Понад те, там дуже тепло, бо системи утеплення надзвичайно гарні. Чому не бажають переселятися до нього студенти-старшокурсники та аспіранти? Вони здебільшого проживають у гуртожитку №17. Це гуртожиток квартирного типу, і дехто просто побоюється переселятися в новий і не хоче змінювати місця свого проживання. Але ті, хто вже переселилися, бачать різницю в ремонтах, у площі і в такому іншому, і я думаю, що незабаром кількість охочих туди переїхати лише збільшуватиметься. Впевнений, що з нового року цей процес йтиме активніше.  Але, все ж таки, ми б радили, що якщо аспіранти не будуть активно заселятися, селити туди і студентів – наукових і навіть професійних магістрів. Вважаємо, цей гуртожиток стане додатковим мотивуючим фактором для вступу студентів до магістратури та аспірантури.

М.З.Згуровський

Дякую. Дійсно, нам потрібно надати можливість заселення у цей гуртожиток тим категоріям здобувачів вищої освіти, для яких його призначалося, – це і аспіранти, і, я погоджуюся, це можуть бути наукові магістри, і студенти, які планують далі працювати в науці, переважно в КПІ. Тому тут, очевидно, потрібно активніше поширювати інформацію серед цих студентів. Наталіє Валеріївно, також візьміть це в роботу.

Н.В.Семінська

Ми це вже взяли в роботу, робимо відповідні анонси. З КПІМедіа знімаємо ролик, який буде готовий цього тижня, про тих, хто вже поселився і про умови їхнього проживання. Бо, дійсно, якісь різні чутки ходять, у людей є якісь незрозумілі побоювання переїжджати. А коли вони побачать, як все насправді, думаю, що ставлення до такого переїзду зміниться.

М.З.Згуровський

А чого там боятися? 

Н.В.Семінська

Не знаю і не розумію. Хтось комусь щось сказав…Боязнь змін.   

М.З.Згуровський

Добре. Все налагодиться. Головне, що в нас є можливість поселяти людей у гарні умови, а не навпаки.

Директорка Науково-технічної бібліотеки О.М. Бруй

Упродовж цього тижня, з 13 по 19 грудня, в Україні проходить Національний тиждень читання. Бібліотека КПІ спільно з ДНВР і Медіалабораторією  розробили цілу програму  заходів у її межах. Окрім того, сьогодні телеканал «Дом» братиме в бібліотеці короткі інтерв'ю з приводу читання та цього Національного тижня.

Як я вже повідомляла, КПІ є одним із 10 українських університетів, які отримали доступ до аналітичного ресурсу компанії «Elsevier» SciVal.  Ми активно його зараз використовуємо. Це дуже потужний інструмент, який допомагає нам робити ті аналітичні довідки, яких  потребує університет. Наприклад, якщо раніше ми працювали зі Scopus і діставали інформацію впродовж 2 тижнів, то за допомогою SciVal за одним із запитів зробили довідку за 1-2 дні. Як далі буде з цим аналітичним інструментом – побачимо. А поки що ми за допомогою е-розсилки та каналів у соціальних медіа поінформували всі структурні підрозділи університету про доступ до нього впродовж грудня.  Нагадаю, SciVal – модульна онлайн-платформа для моніторингу й аналізу міжнародних наукових досліджень із використанням інструментів візуалізації та сучасних метрик цитованості. Аналіз здійснюється за допомогою різних модулів: Overview (Огляд), Benchmarking (Порівняння), Collaboration (Співпраця), Reporting (Звітність). Оскільки джерелом даних для SciVal є міжнародна база даних Scopus, то дослідники, які вже налаштовували цього року віддалений доступ до Scopus, можуть користуватися SciVal (логін/пароль ті самі). Дослідники КПІ ім. Ігоря Сікорського мають можливість налаштувати віддалений доступ до Scopus та SciVal за допомогою реєстраційної форми.

Укладено аналітичну довідку за результатами аналізу публікаційної активності науковців кафедр, профіль науково-педагогічної діяльності яких належить до предметної галузі «Комп'ютерні науки» (14 кафедр). Проаналізовано дані БД Scopus за п'ятирічний період – 2016–2020 рр. за характеристиками: кількість публікацій, кількість цитувань на 1 науковця, кількість цитувань на 1 публікацію, кількість публікацій у журналах Q1, Q2, кількість публікацій у журналах Q3, Q4, кількість публікацій у міжнародній співпраці.

Сприяння розвитку видавничих проєктів наукових періодичних видань

Надано 29 консультацій представникам редакцій наукових періодичних видань та оргкомітетів конференцій з питань роботи функціоналу OJS, OCS, рекомендації щодо планування роботи редакції за міжнародними стандартами, відстеження цитування журналів КПІ у БД Scopus та Web of Science, підготовки документів на засідання Вченої ради.

Здійснюється верифікація роботи і подальше консультування тих редакцій, які вже отримали результати комплексного аналізу журналів на їх відповідність міжнародним видавничим стандартам та вимогам БД Scopus/WoS.

На Вчену раду подали документи 12 журналів: «Advanced Education», «Information and Telecommunication sciences», «Mechanics and Advanced Technologies», «Вісник КПІ. Серія Приладобудування», «Вода і водоочисні технології. Науково-технічні вісті», «Геоінженерія», «Економічний вісник НТУУ «КПІ»», «Енергетика: економіка, технології, екологія», «Механіка гіроскопічних систем», «Наукові вісті КПІ», «Сторінки історії», «Технологія і техніка друкарства».

Підтримка ELAKPI – відкритого електронного архіву КПІ ім. Ігоря Сікорського

Всього в ELAKPI станом на 10.12.2021 р. розміщено 40046 документів. За останній тиждень в ELAKPI розміщено 73 документи, із них шляхом самоархівування – 34. Надано 8 консультацій депозиторам. На виконання доручення ректора на Вчену раду підготовлено доповідь щодо відкритої науки.

Культурно-освітня робота

Офлайн-заходи «Марафон написання листів» до Дня прав людини. 10 грудня Amnesty International проводить кампанію «Марафон написання листів». Люди з усього світу пишуть листи підтримки та підписують петиції на захист тих, чиї права були порушені. Деталі.

Кінопоказ від PostArt «Ночі Кабірії» Федеріко Фелліні, мовою оригіналу з англійськими субтитрами.

Онлайн-заходи. Лекція проєкту історичних студій «Think about it» – «Видатний вчений-хімік, випускник Київського політехнічного інституту (1906 р.) Войцех-Алоїзій Свєнтославський» (Бібліотека КПІ, Державний політехнічний музей) та інше.

М.З.Згуровський

Дякую.

Хочу звернутися до Віталія Йосиповича Котовського. Протягом зими давайте сплануємо заходи з розвитку архітектурних форм, які мають розпочатися з весни наступного року.

Окрім того, коли нам стане зрозуміло, яким може бути Фонд розвитку, зважаючи на підвищення тарифів  на енергоносії та інше, ми маємо попрацювати над принципами його формування. Мусимо також вирішити, яким мають бути принципи розподілу коштів і пріоритетні напрями, на які передусім потрібно їх спрямовувати.

Також хочу вас зорієнтувати на продовження роботи з оптимізації використання площ університету.  Певний етап вже пройдено, але попереду ще багато роботи.

Якщо у вас є інформація з усіх цих питань, будь ласка.

Голова ради з питань розвитку університету В.Й. Котовський

За результатами аудиту приміщень корпусу №17 було надано деякі пропозиції щодо закріплення приміщень за факультетом менеджменту та маркетингу. У зв'язку з цим під головуванням Юрія Івановича Якименка було проведено низку погоджувальних нарад з керівництвом факультетів. Досягнуто повного консенсусу. Видано наказ про закріплення приміщень у корпусі №17 загальною площею понад 600 квадратних метрів за ФММ. Це якраз той випадок, коли площі будуть ефективно використовуватися і частково закриється питання щодо браку приміщень для факультету.

М.З.Згуровський

Дякую. Скажіть, будь ласка,  це якась одна кафедра ФММ буде розташована в 17-му корпусі, чи лише частина якогось підрозділу?

В.Й.Котовський

Там було розміщено частину однієї з кафедр ФММ – вони займали три приміщення. Тепер там працюватиме вся кафедра.

Ю.І. Якименко

Там на половині поверху буде розміщено кафедру міжнародної економіки.

М.З.Згуровський

Добре. Але важливо рухатися і далі, тому що в деяких корпусах утворилися вільні простори. Водночас, на деяких факультетах є певні проблеми з розташуванням. Тому має відбутися дуже виважена оптимізація використання таких площ. Отож, Юрію Івановичу, ви з Віталієм Йосиповичем і членами групи, що опікується оптимізацією площ, маєте рухатися не гаючи часу, але й дуже виважено. 

Ю.І.Якименко

Ми це робимо. Зараз, наприклад, вирішується питання переїзду однієї кафедри факультету біомедичної інженерії у 22-й  корпус.

Директор департаменту управління справами М.О. Мазур

Повідомляю, що ми підготували доручення керівникам усіх підрозділів. Зараз триває погодження. Прошу проректорів ознайомитися з цим документом і погодити його. 

Також маємо інформацію стосовно Статуту нашого університету. Його передано до МОН уже три тижні тому. На жаль, він ще не затверджений міністерством і невідомо, чи буде затверджений до кінця року. Працівники міністерства пояснюють це тим, що в них нині накопичилося 40 Статутів різних вишів, наш – один із них. Тому виникає ризик при виборах деканів і керівників інших підрозділів.

М.З.Згуровський

Ризику немає. Ми зробили все, що від нас потрібно. Те, що наш оновлений Статут ще не затверджено, – це не наша провина. Ми на це вплинути не можемо, але працювати повинні. Тому до того часу, поки не буде затверджено новий Статут, проводитимемо вибори за старим з урахуванням змін до закону «Про вищу освіту України». Нічого не зупиниться. Юрію Івановичу, поясніть, будь ласка, всім кандидатам на обрання, що  проблеми немає.

Ю.І.Якименко

У нас сьогодні буде масове обрання, жоден претендент ніяких сумнівів не має. Все рухається своєю чергою. 

Голова  об'єднаного  профкому М.О.Безуглий

Минулого тижня взяли участь у пленумі Центрального комітету профспілки. На порядку денному було три основні питання. Це – невитрачання освітньої субвенції, це питання щодо студентських стипендій і, звичайно, питання формульного фінансування вишів за результатами зустрічі з керівником департаменту МОН.

Щодо університетських справ. Ми підготували пропозиції до цьогорічної колдоговірної кампанії. Нагадаю, що цього разу вона стосуватиметься лише підрозділів. На цьому тижні ми з Мариною Олександрівною Мазур і Юрієм Івановичем Якименком погодимо всі питання і підготуємо відповідний наказ. Один із ключових моментів – це те, що ми плануємо запропонувати факультетам та інститутам укладати колективні договори на їхні підрозділи на 3 роки, так само, як було укладено університетський колдоговір.

До кінця року ми плануємо провести  чергове засідання комісії з колективного договору, на якому маємо розглянути питання про виконання угоди з охорони праці.  Воно має розглядатися щоквартально, останній квартал року добігає кінця, тому маємо підбити підсумки.

Завершуємо передавати у підрозділи новорічні подарунки і за запитами здійснюємо організацію новорічних заходів.

Голова профкому студентів Ігор Степанюк

Готуємося до відзначення Нового року, а також до сесії.  При цьому звертаємо увагу на питання неатестацій, перенесення заборгованостей. Добре, що дехто задумується про це вже тепер, а не тоді, коли підписуються накази.

На минулому тижні організували фінальні трансляції футбольних матчів, наступні організовуватимемо вже з березня наступного року.

Спільно зі студмістечком готуємо відзначення Дня Святого Миколая.

М.З.Згуровський

Чи присутні представники студентської ради? Якщо так, беріть слово. Відсутні.

Дякую усім за участь. Бажаю успішної роботи протягом тижня. 

Дата події