Засідання ректорату КПІ ім. Ігоря Сікорського 12 липня 2021 року

Засідання ректорату відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровського.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адмінстративно-управлінська робота

Епідемічна ситуація залишається стабільною. Нових випадків захворювань на COVID-19 не зафіксовано. Продовжується вакцинація працівників як на базі студентської поліклініки, де завершилася ревакцинація, так і мобільними бригадами в приміщеннях ЦКМ і 7 корпусу. Усього на минулому тижні ревакциновано 520 осіб, першою дозою вакциновано 2528 осіб (~1500 НПП, що складає 60%). На цьому тижні завершується перша вакцинація всіх зареєстрованих. Останній резервний день – вівторок (100–150 осіб). З 19 до 31 липня проводитиметься ревакцинація мобільними бригадами.

Згідно з наказом МОН формується заявка КПІ ім. Ігоря Сікорського щодо подання на конкурсну комісію комплекту документів для визначення обсягів держзамовлення на підготовку фахівців. Видано розпорядження з переліком і розподілом чисельних показників, які формуються департаментами й повинні бути зведені та передані в МОН до 15 липня.

Бюджетною комісією університету розглянуто порядок виплат у літній період. Усім працівникам виплачено відпускні й аванс за липень. Погашено заборгованість із виплати матеріальної допомоги на оздоровлення. Комісією визначено можливість і обсяг преміювання працівників за другий квартал у межах економії фонду заробітної плати. Премію буде нараховано за системою показників і виплачено разом із заробітною платою за липень.

Інвестиційною комісією заслухано звіти про стан будівельних робіт у новому гуртожитку. 7 липня документи про завершення робіт передано до Державної архітектурно-будівельної інспекції для прийняття об'єкту в експлуатацію. Оформлюються договори щодо підключення інженерних мереж електро- і водопостачання, каналізації й тепломереж.

Здійснюється вивіз сміття, благоустрій і озеленення території, оновлення спортивного майданчика. Для формування замовлення на меблі й кухонні плити оснащується один із

боксів і 15 липня відбудеться презентація обладнання. Готується висновок експертизи стану об'єкту й розгляд проєкту комісією будівництва навчального блоку в комплексі корпусу № 30.

Система електронного документообігу працює в штатному режимі. Організовано індивідуальні заняття з новими користувачами – зав. кафедр. Продовжується процедура закупівлі програмного забезпечення системи обліку кадрів на Prozorro.

Освітній процес

Завершено аналіз результатів сесії. Видано накази про відрахування 884 студентів, із них 349 – першокурсників. 221 студенту надано повторне прослуховування окремих дисциплін.

Графік прийому документів до магістратури передбачає виготовлення, друк і підписання ректором близько 4000 дипломів і стільки ж додатків до диплому. Порівнюючи з минулим роком терміни подачі документів скорочено, тому ця робота виконується дуже інтенсивно й буде зроблена вчасно.

Ведеться комплексна підготовка з організації освітнього процесу в новому навчальному році. Враховуються обидва режими – очного й змішаного типу навчання. Графік навчального процесу й розклад занять у повному обсязі відповідатимуть змішаному режиму, як більш складному.

На нараді за участю заступників деканів із НВР обговорено завдання на літній період, зокрема робота зі студентами першокурсниками.

Виконання плану підготовки приміщень у навчальних корпусах розглянуто на спільній нараді навчального й адміністративного департаментів.

Комісією з поселення визначено порядок і графік проведення поселення студентів у гуртожитки.

Завершились звіти НПП і продовжується заповнення оновленого модулю «Рейтинг НПП». Станом на 10 липня заповнили модуль – 2137 викладачів.

Завершується оформлення контрактів із НПП за результатами конкурсу.

Приймальна комісія

Завершилась підготовка приміщень і обладнання відбіркових комісій факультетів. Здійснюється впровадження оновленого модулю «Вступ 2021», розробленого КБІС. Проводиться перевірка готовності комп'ютерної системи до завантаження й передачі до ЄДЕБО персональних даних вступників. Розпочав роботу Консультаційний центр для абітурієнтів, де вони можуть отримати інформацію стосовно вступу, роботи університету і його підрозділів.

З метою своєчасного й організованого випуску та вручення студентських квитків розроблено й затверджено  поетапний графік їх супроводження відповідальними особами.

Акредитація

На минулому тижні три експертні групи НАЗЯВО провели акредитацію за спеціальностями 132 «Матеріалознавство», 101 «Екологія» і 106 «Прикладна фізика». На заключних зустрічах керівники й члени комісій відзначили як позитив ефективність системи внутрішньої акредитації, Електронний кампус і платформу «Sikorsky Distance», рейтинг НПП і співпрацю з НАНУ. Як зауваження вказали на окремі елементи дублювання магістерських програм.

Робота з експертами потребує відповідальності й зосередженості працівників університету. За минулий тиждень, окрім акредитаційних справ (обсягом по 200 сторінок кожна), у відповідь на запити експертів було надано 1830 сторінок документів і пояснень.

На цьому тижні розпочинають роботу експертні групи за спеціальностями 141  «Електроенергетика», 123 «Комп'ютерна інженерія», 051 «Економіка».

М. З. Згуровський

На часі організація роботи Приймальної комісії. У цьому році, зважаючи на нестандартні умови, необхідно здійснити успішний прийом, підготуватися до нового навчального року й розробити можливі сценарії проведення освітнього процесу. Якщо епідемічний стан буде такий, як зараз, 500–600 інфікованих за день, то за умови вакцинації більшості викладачів університет може розпочати очний режим навчання.

Разом з тим штам Дельта активно поширюється у світі і не виключено, що він може у вересні прийти і в Україну. На цей випадок потрібно розробити сценарій змішаного навчання, а саме: різновиди курсів, спеціальний розклад занять, режим і черговість їх проведення, визначення приміщень, у яких  проводитимуться очні заняття. Зараз це основне завдання для вас, Юрію Івановичу, а також для команди з розробки сценарію.

Ю. І. Якименко

Змішаний режим навчання потребує особливих вимог до розкладу занять, графіку їх проведення тощо, тому ми орієнтуємось саме на нього. До очного режиму навчання Університет готовий.

М. З. Згуровський

Для очного режиму особливих інновацій непотрібно. Натомість для регулювання режиму змішаного навчання необхідне ґрунтовне опрацювання визначеного питання. Прошу вас, Юрію Івановичу, зараз цим зайнятися. Цей сценарій має бути пророблений детально.

Проректор з навчальної роботи А. А. Мельниченко

Підготовка до нового навчального року. В частині формування розкладів видано розпорядження щодо їх формування з урахуванням можливості працювати у будь-якому режимі. Окремо виділяються лекційні дні та дні практичних занять. У випадку повність очної форми навчання, вона пройде традиційно. Змішана форма передбачає проведення лекцій дистанційно, а практичні заняття – в реальному часі.

Продовжується робота з консультування підрозділів, освітні програми яких проходитимуть акредитацію найближчим часом. Протягом тижня представники підпорядкованих підрозділів брали участь у зустрічах з експертами НАЗЯВО.

Організовано й проведено вручення свідоцтв про підвищення кваліфікації учасникам програми «Школа професійного розвитку інженерів-конструкторів». Планується  взяти за основу цю школу й розпочати розроблення магістерських програм, що дасть можливість створювати якісні міжгалузеві освітні програми.

У минулу суботу взяли участь у врученні дипломів 60 випускникам ІСЗЗІ у званні молодший лейтенант, які направляються на роботу до Держспецзв'язку. 

Спільно з керівництвом ФЕА проведено зустріч із представниками Сіменс-Україна на території факультету для остаточного визначення аудиторії з метою розміщення лабораторного обладнання.

Проводиться аналіз готовності підрозділів до організації освітнього процесу в очному / змішаному форматі з початку 2021/2022 навчального року. Зокрема, навчальним відділом здійснюється оцінювання аудиторного фонду.

Підготовлено розпорядження щодо розробки розкладу занять в осінньому семестрі нового навчального року й аналізу стану навчально-лабораторної бази.

Проводилась робота з підготовки наказів щодо проведення практики магістрів за ОПП, яка починається з 01 вересня 2021 року.

Завершується робота щодо аналізу результатів роботи екзаменаційних комісій у червні 2021 року.

Підготовлено наказ про затвердження оновлених складів Науково-методичних комісій університету.

Введено в дію сертифікатні програми.

Завершилося опитування студентів «Викладач очима студентів» за оновленою методикою.

До відділу акредитації подано плановий список контингенту аспірантів-випускників,  які завершують підготовку в 2021/2022 н. р.

У зв'язку зі змінами в організаційній структурі факультетів (злиття, реорганізація кафедр) відділ аспірантури готує накази для змін в контингенті аспірантів.

Відділ аспірантури працює над вдосконаленням нормативної бази, із врахуванням запитань і зауважень експертів НАЗЯВО.

Відділ аспірантури готує інформацію для видачі академічних довідок аспірантам, котрі планують захищатися.

Проводиться моніторинг аукціонів на замовлене ліцензійне програмне забезпечення в електронній системі закупівель Prozorro. На 8 липня в Prozorro розміщено таке замовлення ПЗ:

  • підписка на продукт Microsoft 365 Apps для викладачів (200 шт.); підписка на продукт Microsoft 365 Apps для студентів (3000 шт.); підписка на продукт TimeClock 365 Standard Edition (10 шт.) – UA-2021-06-15-002837-c, очікувана вартість – 420 000 грн, аукціон відбувся 2 липня. ТОВ «АЙПІКОНТАКТ» очікує рішення;
  • ліцензії антивірусного програмного забезпечення на 95 робочих місць на 12 місяців – код ДК 021:2015: 48760000-3; пакети програмного забезпечення для захисту від вірусів; ідентифікатор тендеру UA-2021-07-01-002518-a, очікувана вартість – 49 900 грн, кінцевий строк подання тендерних  пропозицій – 20 липня;
  • Mathcad Education – University Editional 1 Year (50 pack), ідентифікатор тендеру UA-2021-06-10-005474-c, очікувана вартість – 46 000 грн, аукціон відбувся 23 червня.  Переможець – ТОВ «ТЕХНОПОЛІС», договір укладений 07 липня.

Розпочато проведення процедури закупівлі ПЗ системи обліку кадрів на Prozorro: програмне забезпечення (комп'ютерна програма) автоматизованої системи кадрового обліку (1 шт.), ідентифікатор тендеру UA-2021-06-11-002802-c.

Здійснюється збір вебометричних даних для рейтингів у липні поточного року, а також даних на сайти тематичних проєктів і мережевих ресурсів, які були подані на рейтинг НПП.

Продовжується заповнення «Рейтингу НПП» за два останні навчальні роки:

  • 2019–2020: кількість НПП, що почали заповнювати рейтинг – 2137 (минулого тижня 2092);
  • 2020–2021: кількість НПП, що почали заповнювати рейтинг – 979 (минулого тижня 588).

Відбулась зустріч / навчання представників бібліотеки щодо роботи з рейтингом НПП, зустріч із представником Google щодо розширення співпраці.

Ведеться робота щодо підготовки програми розвитку навчально-лабораторної бази.

Начальник відділу сприяння працевлаштуванню та професійного розвитку ДНВР Н.М.Пожарська

Навчально-виховна робота

Проведена заключна в цьому навчальному році рада з НВР, на якій було представлено підсумковий звіт за результатами літнього семестрового контролю.

Основне:

Складали сесію – 17226 осіб.

Склали вчасно – 12318 (71,5 %), з них на «5» – 692 (4,3 %), на «3» – 472. 

Відраховано: до початку СК – 111, за результатами СК – 884 (з них 349 – 1 курс).

Пофакультетно відносна частка відрахованих студентів найбільша (10 %) –  ФМФ, ФТІ, найменша (0,5 %) – ФЛ.

Працювали над визначенням порядку й графіку проведення поселення здобувачів вищої освіти в гуртожитки – готуємо відповідний наказ.

Стипендіальне забезпечення:

  • 6 червня оприлюднено рейтинги успішності студентів за результатами літнього семестрового контролю на сайті ДНВР;
  • проведено засідання стипендіальної комісії університету, на якому призначено академічні стипендії на наступний семестр. Стипендію будуть отримувати 4731 студент (43,74 %), з них у підвищеному розмірі – 1107 (23,4 %). Поінформовано про кількість стипендіатів на кожному факультеті / в інституті, курсі й спеціальності;
  • підготовлено й передано до ДЕФ накази на призначення академічної стипендії на наступний семестр;
  • підготовлено наказ про внесення змін до додатку 1 «Правила призначення академічних стипендій в частині врахування додаткових балів». Наказ набуває чинності з нового навчального року.

Супроводження документів про вищу освіту

Закінчено перевірку й передано в друк до видавництва «Політехніка» додатки до дипломів бакалаврів 2021 року випуску (окрім ІМЗ і ЦМО). Усього випуск бакалаврів склав 3905, з них 180 дипломів із відзнакою.

Підготовлено наказ від 09 липня 2021 № НОН/191/2021 про графік супроводження студентських квитків бакалаврів і магістрів 2021 року вступу.

Соціальна служба

Спільно з профільними підрозділами здійснювали роботу над розробкою Програми розвитку інклюзивного навчання «Освіта без обмежень» у КПІ ім. Ігоря Сікорського.

Підготовчі курси ТОТ

Провели: ознайомчу зустріч з адміністрацією університету й представниками ПК щодо роз'яснень вступної кампанії, тренінг від психологів, спільно з працівниками ФБМІ змагання з настільного тенісу.

Працевлаштування та профорієнтація

Продовжує роботу Консультативний центр у межах вступної кампанії.

Проводиться інформаційна підтримка в мережі.

Спільно з Медіалабораторією створено короткий проморолик «КПІ – перший пріоритет», який буде запущено з 12 липня.

Перемовини та зустрічі з компаніями

06 липня – відвідання офісу Метінвест за запрошенням, обговорення робочих питань щодо подальшої співпраці за напрямом працевлаштування, проведення ознайомчих зустрічей з представниками з факультету / інституту й студентами.

08 липня – зустріч із представниками ІТ компанії WizardsDev, обговорення деталей співпраці й підписання Договору про співпрацю.

09 липня – урочиста зустріч-підписання Договору з компанією Softserve, обговорення подальшої співпраці (працевлаштування, участь у проєктах).

Відвідали за запрошенням комерційного директора офісу компанію Siemens. Обговорили  питань стажування, працевлаштування й участі у проєктах.

Організаційна виховна робота

Завершена 15-та МО КПІопен. Загалом зареєструвалися 90 команд із 7 країн, 28 міст, 44 ЗВО. У першому турі взяли участь 72 команди, а в другому – 62. Учасники пройшли 2 етапи олімпіади, 4 вебінари (від партнерів), 11 годин змагань. Переможцями стали: 1 місце – команда з ХНУРЕ, 2 місце – команда з ЛНУ імені Івана Франка й збірна команд ХНУРЕ та ХНУ імені Каразіна, 3 місце  – 2 команди з Румунії та 1 команда з Угорщини. Команди КПІ посіли 13 місце – ФІОТ, 17 і 18 – ІПСА.

В організації активну участь взяли представники й студенти факультетів ІПСА, ФІОТ і ФТІ.

Мобільність

Підготовлено договір з Університетом Малаги (Іспанія).

Проведено перемовини з представниками Університету Хоф (Німеччина) щодо реалізації мобільності за укладеним договором і подальшої співпраці за новою програмою Еразмус+. Договір направлено на погодження.

Взяли участь в акредитації ОНП за спеціальністю 105 «Прикладна фізика». Зведено інформацію для акредитації вказаної спеціальності.

Вакцинація та ревакцинація

Протягом тижня забезпечено безперебійний процес вакцинації й ревакцинації. Мобільними бригадами вакциновано 528 співробітників; КМСП ревакциновано 370 осіб (залишилось 280 осіб).

Всього вакциновано – 2528 осіб (1500 НПП). Ревакциновано – 520 осіб. Останній (додатковий) день вакцинації мобільними бригадами заплановано на 13 липня (7 корпус).

Ревакцинація на цьому тижні у КМСП. 

Із 19 по 30 липня триватиме ревакцинація мобільними бригадами. У зв'язку з неможливістю проводити її у ЦКМ та 7 корпусі погодили розміщення пункту на першому поверсі бібліотеки.

Співробітниками департаменту здійснювалось забезпечення мобільних бригад комп'ютерами, харчуванням і транспортом, також продовжували інформувати, готувати списки, консультувати, здійснювати координацію й супроводження в пунктах вакцинації. На цьому тижні нам допомагали викладачі ММІ, ФПМ, студенти й Департамент безпеки.

М. З. Згуровський

Окрім традиційних напрямів роботи дуже важливим завданням є завершення вакцинації більшості викладачів, адже усі вони належать до групи ризику, тому переходячи на очний режим роботи, нам не можна ризикувати їх здоров'ям. Для виконання цього завдання необхідно вакцинувати максимальну кількість викладачів і забезпечити облік тих, хто вже вакцинувався, або перехворів. Це дуже важлива інформація для прийняття рішення про режим навчання з 1-го вересня. Зверніть, будь ласка, увагу.

Проректор з наукової роботи В. А. Пасічник

Важлива інформація

НФДУ оголошено новий конкурс «Наука для безпеки і сталого розвитку України». Строки подання заявок з 14 липня до 12 серпня 2021 р. Також НФДУ оголошено про вибори Конкурсної комісії для проведення конкурсу проєктів (з 06 до 12 липня 2021 року). Усі підрозділи університету проінформовано. 14 липня НФДУ проводитиме вебінар для майбутніх учасників конкурсу.

На виконання доручень ректора

Здійснюємо адміністративний супровід зарахування співробітників до ІПОТ із метою забезпечення виконання завдань за договором про базове фінансування наукової діяльності.

У взаємодії з радою Космічної програми КПІ забезпечуємо супровід космічних проєктів. На нараді 9 липня розглядались питання здійснення закупівель для реалізації проєктів PolyITAN-12U і PolyITAN-30.

На виконання рішень Координаційної ради

Співробітники НДЧ взяли участь у роботі експертної групи НАЗЯВО з акредитації ОНП 3-го рівня (PhD) спеціальності 101 «Екологія».

За результатами Конкурсу на краще видання й за рішенням Вченої ради підготовлено: наказ про преміювання переможців конкурсу, представлено інформацію на сайті й каналах інформування НДЧ, підготовлено інформацію для оформлення дипломів переможців.

Робота у взаємодії з підрозділами КПІ ім. Ігоря Сікорського

Завершено оформлення робочих документів з атестації наукових працівників для подальшого їх подання до ІССЗІ.

Підрозділи університету поінформовано щодо проведення щорічного конкурсу «Молодий вчений року», оголошеного НАН України. НДЧ координує участь представників КПІ у цьому конкурсі.

Взаємодія із зовнішніми партнерами

08 липня за участі першого заступника Міністра освіти і науки України відбулось щорічне засідання Ради проректорів з наукової роботи ЗВО та наукових установ МОН України. На засіданні схвалено результати діяльності Президії ради за минулий період, розглянуто кадрові питання й пропозиції щодо удосконалення формульного фінансування ЗВО.

Завдання на наступний тиждень і літній період

Взяти участь у конкурсі НФД України.

Підготовка до фестивалю інноваційних проєктів Sikorsky Challenge.

М. З. Згуровський

Прошу вас взяти під особистий контроль підготовку заявок до наступного конкурсу НФД і зробити це не в пасивному режимі – просто фіксувати, хто подає заявку. Ви знаєте усі наукові групи, які можуть подавати заявки й брати участь у конкурсі. Потрібно активно попрацювати з кожною з них і надати допомогу.

Надзвичайно важливою й відповідальною є космічна програма КПІ, тому нам потрібно прийняти низку рішень щодо поточного стану її виконання.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

Науково-експертна робота постійних комісій Вченої ради університету: Комісією з підготовки пропозицій до законодавчих і нормативних документів (Бевз С. І.) розглянуто в порядку громадського обговорення Порядок здійснення аналізу діяльності місцевих органів виконавчої влади, органів місцевого самоврядування, їх структурних підрозділів з питань освіти. Його прийняття передбачено Законом України «Про повну загальну середню освіту» (стаття 55); мета – вивчити стан дотримання місцевими органами вимог законодавства у сфері освіти та в разі потреби надати рекомендації щодо усунення порушень, а також забезпечити інтереси територіальних громад щодо належної якості освіти на відповідній території. Напрацьовано 5 зауважень, які було своєчасно направлено до МОН і отримано подяку за участь в обговоренні й наданні пропозицій.

Інформація стосовно засідання Ради проректорів ЗВО з науки, яка стосується

В.А. Пасічника. Відбулись вибори керівництва Ради проректорів з науки та наукових установ МОН. Головою Ради проректорів обрано А.П. Марченка – проректора з наукової роботи ХПІ. Проректора з наукової роботи КПІ ім. Ігоря Сікорського В.А. Пасічника обрано заступником голови Ради проректорів з науки.

Радою з космічної програми університету розглянуто поточні питання щодо розробки двох космічних апаратів. З'ясовано, що наявні проблеми з тендерними процедурами закупівлі комплектуючих елементів є загрозою невчасного здійснення розробок. Питання потребує пошуку рішень.

Керівництву ДКБ «Луч» надано інформацію про перебіг виконання розробки КПІ, яка проводиться за завданням ДКБ. Ведеться підготовка до наради щодо системної багатоаспектної співпраці КПІ та ДКБ.

Завдяки активній діяльності нашої медіагрупи (Перестюк М. М.) понад 15 інформаційних компаній повідомили про успішний політ нашого першого наносупутника, назвали його найвитривалішим і надійнішим за інші.

Проректор з міжнародного співробітництва С. І. Сидоренко

Головне за тиждень

Відбулася зустріч ректора М. З. Згуровського з військово-повітряним аташе Посольства США в Україні паном Джоном Картером із метою ознайомлення з інноваційними проєктами КПІ в сфері мирного освоєння космічного простору й обговорення можливостей співпраці з партнерами в США в академічній сфері.

Спільно з Н. В. Семінською приймали керівницю відділу культури, освіти та меншин Посольства ФРН в Україні пані Катаріну Шаупп-Карманн із метою обговорення участі КПІ в проєкті Посольства ФРН в Україні «Один камінь, одне життя – 80 каменів спотикання для Києва» до 80-ї річниці трагедії Бабиного Яру.

До посольств іноземних держав в Україні (Китаю, Японії, Польщі, Узбекистану та ін.) передано запрошення до участі в X Міжнародному фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021: Україна і Світ».

Посольство Узбекистану в Україні направляє делегацію із 6 співробітників Міністерства інноваційного розвитку Республіки Узбекистан для участі у фестивалі «Sikorsky Challenge 2021: Україна і світ».

6 липня 2021 р. відбулася  зустріч із помічником Посла Республіки Туреччини в Україні паном Умітом Йелдизом. Обговорювалися питання участі у фестивалі «Sikorsky Challenge» та розширення співробітництва з університетами Туреччини.

На запрошення Голови Комітету Верховної Ради України з питань економічного розвитку Дмитра Наталухи 5 липня фахівці КПІ взяли участь у слуханнях з нагоди перегляду економічної частини Угоди про асоціацію України з ЄС. КПІ підготував презентацію, присвячену значенням практик інноваційної екосистеми КПІ для економічного розвитку України й пропозиції для посилення позицій України в економічному співробітництві з країнами ЄС.

На звернення Посольства України в Королівстві Іспанія готуємо пропозиції щодо розвитку співпраці Асоціації ректорів технічних ВНЗ України з Технологічним парком Андалусії (м. Малага), зокрема готуємо проєкт Меморандуму про співробітництво.

13 липня відбудеться перший вебінар для обговорення цих пропозицій.

Задля розвитку співробітництва між Україною та Італією в аерокосмічній сфері, за сприяння Посольства України в Італійській Республіці, Ради експортерів та інвесторів при МЗС України, Агентства «Стратегія і розвиток» та на запрошення Державного космічного агентства України готуємо делегацію КПІ до участі у відеоконференції на тему: «Перспективні напрями співпраці аерокосмічних секторів обох держав».

На 13 та 15 липня готуємо зустрічі з директором компанії DAES (Development of Advanced Engineering Solutions, Швейцарська Конфедерація) паном Франсуа Плевинскі.

Планується обговорити питання потенційного співробітництва у сфері авіації та космонавтики, стартап-проєкти й участь делегації DAES у X Міжнародному фестивалі інноваційних проєктів «Sikorsky Challenge 2021: Україна і Світ».

Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання

Спільно із проректором А. А. Мельниченком проведено перше з 3-х запланованих на липень засідань Координаційної ради з питань набору іноземних громадян на навчання в КПІ. Засідання було присвячено роз'ясненню деканам і директорам ММІ, ІАТ, ІЕЕ, ІМЗ, ВПІ, РТФ, ТЕФ, ФЕЛ конкретних завдань із реалізації «Концепції системи роботи університету з набору іноземних громадян на навчання та роботи з ними в період навчання – за нових умов», (введеної в дію наказом від 9.10.2020 року № 7/184) з метою досягнення збільшення контингенту іноземних громадян на навчанні в КПІ вже у цьому році.

Характеристика перебігу вступної кампанії станом на 9 липня 2021 р.: усього абітурієнтами подано 356 заявок на навчання у КПІ, за якими видано 70 запрошень і ще 20 підписано.

Міжнародна проєктно-грантова діяльність

За дорученням МОН України здійснено піврічний моніторинг проєктів міжнародної технічної допомоги КПІ, бенефіціаром яких виступає МОН.

Наразі КПІ має 2 зареєстровані освітні проєкти МТД (виконавці ТЕФ і ФСП), за якими готуємо піврічний моніторинг і звітність до МОН, а саме:

  • проєкт ФСП – «Європейська інтеграція: законодавство та Інтернет речей» (за напрямом Жан Моне програми «Erasmus+»);
  • проєкт ТЕФ – «Впровадження навчання на базі тренажера з метою заміщення Севастопольського національного університету ядерної енергетики та промисловості» (за фінансування МАГАТЕ).

Продовжується робота зі створення міждепартаментської групи англомовних консультантів у кількості 5–7 осіб, які мають досвід підготовки проєктів до міжнародних проєктно-грантових програм із метою надання допомоги в написанні проєктних пропозицій.

Робота групи із забезпечення позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах  університетів

5 липня 2021 року на портал цього Світового рейтингу www.timeshighereducation. co.uk/world-university-rankings завантажено відомості для участі КПІ у Times Higher Education University Rankings – Subject Validation 2021 – «Предметний рейтинг 2021 року». Упорядники рейтингу висловили готовність до безкоштовних консультацій і аналізу ефективності університетів, зокрема  КПІ щодо всіх показників рейтингу.

Сайт Освіта.ua оприлюднив щорічний Консолідований рейтинг 2021 року українських ЗВО:

1. Київський національний університет імені Т. Г.  Шевченка;

2. Національний технічний університет «Київський політехнічний інститут ім.

Ігоря Сікорського», який визнано найкращим технічним університетом;

3. Львівський національний університет ім. І. Франка;

4. Харківський національний університет ім. В. М. Каразіна;

5. Національний університет «Києво-Могилянська академія».

Інші заходи

13 липня планується участь делегації КПІ у святкуванні Дня державності Чорногорії (запрошення від Надзвичайного і Повноважного Посла Чорногорії в Україні пані Драгіци Понорац).

Підготовлено лист Голові Наглядової ради Міжнародного благодійного фонду «Україна 3000» К. М. Ющенко щодо ініціативи ТЕФ присудити звання «Почесний доктор ТЕФ» випускнику ТЕФ пану Майклу Польськи, США.

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Господарська робота

Питання підключення нового гуртожитку до міських інженерних мереж. До кінця місяця заплановано отримати весь пакет документів, які дозволять повністю експлуатувати гуртожиток із використанням зовнішніх міських тепло-енергоносіїв.

Протягом тижня проведено індивідуальну роботу щодо виконання приписів із відповідальними по факультетах / інститутах за стан пожежної безпеки.

Підписано пакет документів щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації у 16-му гуртожитку. Спільно зі службою головного енергетика підготовлено технічне завдання на ремонт наявної автоматичної пожежної сигналізації в Центрі культури та мистецтв КПІ.

Спеціалізованою лабораторією проведено оброблення дезінфікуючими розчинами 4-х кімнат у навчальних корпусах.

Продовжуємо обстеження об'єктів, де необхідно виконати капітальні й поточні ремонтні роботи, зі складанням дефектних актів (14 і 18 навчальні корпуси).

Проведено робочу нараду щодо виконання робіт із благоустрою території за 18 і 28 навчальними корпусами. Продовжено вкладання тротуарної плитки на пішохідних доріжках. Розпочато виготовлення лав для відпочинку.

Закінчуємо ремонт фасаду, підмостки й системи водостічних труб навколо 6-го корпусу.

Здійснено профілактичний огляд теплових мереж навколо 20 і 22 навчальних корпусів.

Продовжуємо другий покіс трави по території Університету.

Розпочато підготовчі роботи з ремонту фасаду 23 навчального корпусу.

Продовжуємо роботи з благоустрою території за 28 навчальним корпусом.

Продовжуємо підготовку технічних завдань згідно з річним планом закупівель за господарським напрямом роботи й оголошення процедури закупівель на майданчику ProZorro.

Спільно з департаментом навчальної роботи продовжуємо аудит навчальних площ щодо їх готовності до нового навчального року.

Тривають роботи з підключення першого тестового датчика для водолічильника в 1 корпусі для подальшої реалізації дистанційного знімання показів.

Продовжуються роботи з перепрограмування й тестового підключення модулю індивідуального теплопункту в 5 корпусі, що дозволить відслідковувати параметри його роботи в онлайн режимі.

Постійно відбувається пошук доступних зовнішніх фінансових ресурсів для реалізації Програми енергоефективності. Протягом минулого тижня проведено дві робочі наради з потенційними партнерами й інвесторами.

Із залученням компанії «Семпал» розпочато роботи з внесення змін до проєкту заміни теплолічильників у 23, 28, 32 корпусах. Після погодження змін із КП «Київтеплоенерго» буде проведено процедуру закупівлі й заміну теплолічильників у цих корпусах.

На завершальній стадії знаходиться процес заміни теплолічильників у 17 навчальних корпусах.

Закінчуємо щоквартальний моніторинг місць тимчасового зберігання відходів. Доопрацьовуємо технічне завдання для організації закупівлі послуг щодо вивезення небезпечних відходів з 4-го навчального корпусу.

Проведено спеціальне оброблення поверхонь, з якими найчастіше контактують люди, дезінфікуючими засобами з використанням розпилювальних пристроїв.

Щоденно здійснюється вологе прибирання в усіх будівлях університету дезінфікуючими й хлоровмісними розчинами.

Соціальний напрям

Продовжується функціонування їдальні в 32-му (курсантському) корпусі. Робота виконується з дотриманням усіх протиепідемічними заходів із дотриманням усіх вимог до роботи й обслуговування відвідувачів.

Продовжується робота із забезпечення харчуванням співробітників і гостей баз відпочинку ОК «Маяк», СОТ «Політехнік» і СВСТ «Сосновий».

08 липня відбулося засідання тендерного комітету, де відбулось обрання пропозицій й проведення закупівель товарів, робіт, послуг на 2021 рік. Виставлено низку процедур на закупівлю продовольства, матеріалів, мікроскопів, сервера тощо.

Укладено договори на інформаційне обладнання, насосну станцію, надання послуг обслуговування веб-сайтів періодичних наукових видань на платформі «Наукова періодика України», високотемпературну рентгенівську камеру з адаптером до дифрактометру Ultima IV. Згідно із заявками проводиться постачання товарів за підрозділами університету, а саме господарчих товарів, техніки, мастил, матеріалів, канцтоварів.

Проводиться попередня робота з підготовки договорів на закупівлю товарів для університету.

Проведено засідання орендної комісії.

Проводиться підготовка документів для продовження договорів оренди у Фонді держмайна.

Оформлюються документи для пільгових відпусток співробітників, які постраждали внаслідок аварії на ЧАЕС.

Продовжується робота з організації медичного огляду співробітників у 2021 році й формування необхідної документації.

Проводиться робота щодо зменшення заборгованості за оплату комунальних послуг мешканцями житлових будинків.

Проводиться робота з бронювання путівок на оздоровчий сезон.

Здійснюється опрацювання заявок для здешевлення путівок співробітникам Університету.

Проводиться робота й опрацювання корпоративних замовлень по базах відпочинку на літній період та організація корпоративних заходів в СОТ «Політехнік», ОК «Маяк», СВСТ «Сосновий».

Проводиться збір даних, підготовка документів для укладання договорів із метою забезпечення безперебійної роботи оздоровчих підрозділів. Підписано договір щодо медичних послуг у СВСТ «Сосновий». Здійснено страхування членів добровільних пожежних дружин в оздоровчих підрозділах. Проведено навчання в оздоровчих підрозділах посадових осіб із цивільного захисту й пожежної безпеки, а також навчання електромонтерів.

Успішно відбувся захід – свято Івана Купала на базах відпочинку ОК «Маяк», СОТ «Політехнік».

Наразі СВСТ «Сосновий» заповнено на 100 %, СОТ «Політехнік» у вихідні заповнений на 95 %, у будні – на 40 %. В ОК «Маяк» завершився 1-ий заїзд. З понеділка розпочинається 2-ий. Очікуване завантаження 2-ої зміни складає 84 %.

Безпека

Продовжуємо спільне з поліцією та  національною гвардією патрулювання по території Університету.

За попередній тиждень складних правопорушень на території Університету не  виявлено.

Завершено проведення модернізації й оптимізації в оперативній роботі пульту центральної охоронної сигналізації.

Директор ДЯОП О.А. Жученко

Продовжується підготовка документації щодо участі КПІ в конкурсних процедурах із розподілу державного замовлення для здобувачів вищої освіти. На цьому тижні матеріали буде передано до МОН.

Акредитація ОП проходить активно. Збільшилась кількість запитів на додаткові матеріали, довідкові документи, які витребують експертні групи НАЗЯВО, що становить майже 2000 сторінок.

Сьогодні від експертів отримано запит ще за однією з ОП щодо 116 позицій різного виду документів, пояснень тощо. Виконання цього запиту вимагає звернення ДЯОП до колег з інших департаментів, які в межах своїх можливостей надають допомогу в підготовці цих матеріалів.

Директор ІМЯО М. М. Перестюк

На цьому тижні завершується робота над наступним випуском газети «Світ» у нових форматах. На завершальному етапі знаходиться робота з підготовки до включення електронної версії цієї газети.

Начальник планово-фінансового відділу ДЕФ М.В. Броницька

Отримано фінансування липня за всіма бюджетними програмами у повному обсязі.

Зменшено фінансування за програмою «Академічна стипендія» на 2,0 млн. грн у зв'язку з економією за 1 півріччя.

Перераховано на картки НПП матеріальну допомогу в сумі 6,0 млн. грн.

Нараховуємо заробітну плату за 1 половину липня, плануємо виплатити 15 липня.

Проплати в Казначействі проходять із затримками.

Продовжили працювати над фінансовою й бюджетною звітністю. Підрозділи здали звітність вчасно. Формуємо консолідовану звітність до Казначейства.

Взяли участь у роботі з експертами НАЗЯВО.

Разом із НДЧ відпрацювали інструкцію й довели до підрозділів інформацію щодо процедури закупівлі при виконанні наукових робіт. Скасовано низку паперових документів, що значно скорочує процес оформлення.

Готуємо матеріали для розгляду на Раді з розвитку.

Взяли участь у роботі стипендіальної та інших комісій університету.

Директор студмістечка О.А. Іщенко

На минулому тижні на COVID-19 захворів один курсант-іноземець з ІСЗЗІ. Курсанта розташовано в ізоляторі гуртожитку. Контактні особи також знаходяться в ізоляції у своїх кімнатах в гуртожитку.

Студмістечко власними силами ремонтує 6 об'єктів (гуртожитки).

За напрямом соціально-виховної роботи працюємо зі слухачами з ТОТ.

Будівництво нового гуртожитку. Внутрішні роботи майже завершено. У житлових кімнатах усі роботи виконано, окрім монтажу плінтуса. На цьому тижні плануємо завершити встановлення душових піддонів. Заплановано, що фахівці університету будуть проходити по кожному поверху й приймати роботи, робити зауваження, які мають виконуватися в стислі терміни.

За минулий тиждень у гуртожитках та на території студмістечка порушень не зафіксовано.

М. З. Згуровський

Коли планується перейти до благоустрою території навколо нового гуртожитку?

О. А. Іщенко

Роботи з благоустрою вже ведуться: вивозяться будівельні вагончики, вирівнюються прилеглі території тощо. Розпочалися роботи з відновлення волейбольного майданчику.

М. З. Згуровський

Запитання до вас і Вадима Анатолійовича. Прилегла до гуртожитку вулиця Олекси Тихого дуже зруйнована. Чи входить в обов'язки будівельної компанії привести до ладу дорогу, яка прилягає до гуртожитку, чи це ми беремо на себе?

В. А. Кондратюк

Я спілкувався з представниками компанії. Прямих обіцянок щодо асфальтного покриття дороги будівельна компанія не надавала.

М. З. Згуровський

Значна частина коштів університету має бути спрямована на будівництво навчальної зони ІТС. Одразу ж після здачі в експлуатацію гуртожитку мають розпочатися роботи на цьому об'єкті. В межах коштів, що призначені для будівництва гуртожитку, передбачалося також привести до ладу й навколишню територію, включно з дорогою. Гуртожиток гарно виглядає, а все навколо нього –  не досить привабливо. Вивчіть це питання.

О. А. Іщенко

Коли погоджували план благоустрою з підрядною організацією йшлося про те, що окрім гуртожитку організація має замінити ще й виїзд на вулицю Олекси Тихого. На той час вони погодилися виконати ці роботи.

М. З. Згуровський

Візьміть це під свій контроль, щоб не трапилось так, що це залишиться нашою проблемою.

Вчений секретар Науково-технічної бібліотеки С.І. Барабаш

Узяли участь у зустрічі з експертами щодо акредитації ОНП «Екологія» зі 101 спеціальності.

Узяли також участь у трьох засіданнях Робочої групи МОН з Національного плану відкритої науки.

Для конкурсного відбору виконавців державного замовлення на підготовку магістрів   підготовлено перелік штатних науково-педагогічних і наукових працівників, які працюють за основним місцем роботи в Університеті не менше 6 місяців і мають не менше 5 наукових публікацій у періодичних виданнях, які на період публікації було включено до баз даних Scopus, Web of Science. Інформацію передано до відповідних підрозділів Університету.

Інформування дослідників

Надіслано на кафедри інформацію щодо можливості долучитися до низки вебінарів, присвячених питанням використання бібліографічних і повнотекстових баз даних і цифрових інструментів, що застосовуються в дослідницькій діяльності.

Вебінари щодо використання баз даних Scopus та ScienceDirect відбудуться в межах проєкту «Літня академія Elsevier», що пропонує спеціальні освітні програми, доступні винятково фахівцям українських установ.

Компанією Clarivate заплановано проведення вебінарів щодо роботи з базою даних Web of Science.

Академічна доброчесність

Проведено робочу зустріч із представниками компанії Unicheck щодо обговорення можливих алгоритмів перевірки курсових робіт студентів на ознаки плагіату, оскільки до робочої групи з академічної чесності надійшла інформація про збільшення навантаження на відповідальних осіб за перевірку кваліфікаційних робіт (перевірка курсових робіт призвела до значного збільшення обсягів навантаження НПП). Обговорено 2 способи вирішення питання.  Перший – призначення відповідальних осіб за перевірку курсових робіт на кафедрах. Другий – використання можливостей інтеграції Unicheck з інформаційно-телекомунікаційною системою «Електронний кампус» для перевірки курсових робіт на ознаки плагіату. 

Продовжуються роботи з підтримки ELAKPI – відкритого електронного архіву КПІ ім. Ігоря Сікорського. 

М. З. Згуровський

Віталію Анатолійовичу, бібліотека дуже багато робить для популяризації науковометричних баз серед науковців КПІ. Вивчає можливості українських вчених публікуватися й мати цитування в цих базах. Чи доводиться ця інформація до відома наукових груп, чи немає розриву між тим, що напрацьовує бібліотека і що потрібно знати науковим групам, де безпосередньо з'являються ідеї, наукові публікації?

В. А. Пасічник

Ми постійно працюємо у взаємодії з бібліотекою. За координацію цієї роботи відповідає Ігор Владимирський. Усі питання тримаємо на контролі й постійно доводимо до відома наукових груп. На жаль, не всі науковці звертають увагу на цю інформацію, але для більшості з них, ця інформація є корисною.

М. З. Згуровський

Виникає питання – чи дійсно ця інформація доходить до них? Наприклад, якщо зайти на Телеграм-сторінки підрозділів, то там я ніколи не бачив методичних рекомендацій, роз'яснень щодо того, як вченому можна публікуватися у високо цитованих виданнях, як це зробити тощо. На рівні керівників ви організовуєте взаємодію, але це одна справа. Йдеться про масовість, доведення інформації до якомога більшої кількості науковців, які генерують нові результати. Подумайте, як це краще зробити.

Директор департаменту управління справами М.О. Мазур

На тендерну пропозицію стосовно відділу кадрів було написано скаргу, тому завершення тендеру переноситься на 10 днів, поки не буде рішення Антимонопольного комітету.

М.З. Згуровський

Скарга написана одним з учасників тендеру?

М.О. Мазур

Так, той, хто бажає взяти участь у тендері, вирішив, що сертифікат захисту не потрібен і що цим КПІ обділяє інших учасників тендеру в можливості взяти участь у ньому. Але це вимога нашої держави, це закон.

Голова об'єднаного профкому М.О. Безуглий

КМУ змінив Постанову про формульне фінансування університетів. До неї внесли обов'язковий показник – підвищення соціальних нормативів, тобто мінімальної заробітної плати й ставки першого тарифного розряду. На цей момент Постанова КМУ ще не опублікована в ЗМІ.

М. З. Згуровський

Як це практично вплине на фінансування університету?

М. О. Безуглий

Складова стабільного фінансування, яка складає більше ніж 80 %, повинна зростати зі збільшенням соціальних нормативів.

Ю. І. Якименко

Йдеться про те, що ця базова складова залежить від мінімальної заробітної плати й повинна підвищуватись.

Голова профкому студентів КПІ І. В. Степанюк

Питання, яким ми займаємося в першу чергу – це оздоровлення й робота з абітурієнтами, які вже почали дзвонити, у зв'язку з цим відбувається запис телефонних дзвінків на «гарячу  лінію».

Друге питання – 125-річчя від заснування КПІ. Знайдено документ, у якому 25 років тому сказано про заходи, які треба було зробити до 100-річчя КПІ.  На нашу думку, через декілька років необхідно зробити документ, де буде зазначено, що ми зробили за 25 років і що планується зробити до 150-річчя КПІ.

М. З. Згуровський

Комісія з підготовки до святкування 125-річчя КПІ на чолі з М. Ю. Ільченком розпочинає роботу над цією програмою. Сподіваюсь, що у вересні-жовтні ми почуємо першу концепцію.

М. Ю. Ільченко

У документах до 100-річчя КПІ є багато цікавого, тому ми плануємо відштовхуватися від них, подивитися на результати й врахувати їх у наших реальних і перспективних планах. Робота виконуватиметься за участі студентів, на яких ми розраховуємо.