Засідання ректорату відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. На початку засідання він запропонував учасникам підбити підсумки минулого тижня і спланувати роботу на тиждень, що розпочався.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Постійно забезпечується дотримання карантину і здійснення протиепідемічних заходів з урахуванням продовження локдауну до 30 квітня. Продовжено дію розпорядження від 2 квітня про дотримання встановлених попередніми наказами режимів роботи в умовах локдауну. За заявами працівників видано накази про продовження або переведення в режим простою, а також надання відпусток. Для працівників, присутність яких на роботі необхідна виходячи з характеру роботи, за заявками підрозділів видано 900 іменних перепусток для користування міським транспортом.

В університеті спостерігається позитивна динаміка захворювання. На позаминулому тижні захворіло  14 працівників. На минулому тижні захворіло 6  працівників, одужало  3.

Триває підготовка до нового навчального року. Для забезпечення інклюзивної складової діяльності університету обладнуються відповідні приміщення і забезпечується доступ до них у корпусах №№ 1, 12, 18, 19, 31, бібліотеці, гуртожитках №№ 13 і 14. Необхідна інформація завантажується до ЄДЕБО, а також відображається на цільових мапах в Гугл.

Інвестиційна комісія на своєму засіданні заслухала звіт про стан робіт по завершенню будівництва гуртожитку і визначила, що загалом вони виконуються згідно з графіком. Розглянуто стан робіт з проєктування і будівництва в цьому році навчального корпусу ІТС площею близько 2000 кв.м.

На черговій нараді з підготовки і організації поселення в гуртожитки розглянуто оптимізацію розміщення студентів із забезпеченням 100% поселення іногородніх, у тому числі питання щодо 9-го гуртожитку.

Триває і скоординована робота департаменту науки і ДЯОП з аналізу наукових шкіл відповідних ОП та розробки відповідного Положення про наукову школу.

У зв'язку із завершенням роботи художника Nelio зі створення муралу на 18-му корпусі на базі ВПІ проведено зустріч професійних митців з обговорення архітектури муралів у КПІ, вони висловили свої думки журналістам.

Комісія з підготовки Колективного  договору. Завершено підготовку всіх матеріалів до конференції, до всіх підрозділів направлені регламент проведення, проєкти постанов, зразки бюлетенів. Конференція проходитиме в четвер, у режимі зум (одночасне підключення 400 учасників). Підготовка до її проведення завершена повністю.

СЕД працює в штатному режимі. Додатково впроваджено автоматизоване нанесення реєстраційних відміток на додатки до документів. Розроблено план заходів з придбання і впровадження системи обліку кадрів. Проводиться модифікація програмного забезпечення для ДЕФ. 

Освітній процес

Освітній процес здійснюється виключно в дистанційному режимі, змішаний режим знову відтерміновано.

Завершується робота з формування і оновлення освітніх програм, зокрема проводяться робочі наради з реорганізованими кафедрами.

Видано наказ (з обов'язковим розміщенням на сайтах підрозділів) про введення в дію освітніх програм бакалаврського і магістерського рівнів.

Затверджено наказом умови отримання дипломів магістрів з відзнакою.

Узгоджено і затверджено наказом скоординовану систему роботи всіх підрозділів з іноземними аспірантами. Визначено конкретні функції ЦМО, ДООП, відділу аспірантури, ДНВР, ДМС.

Експертно-кваліфікаційні комісії університету і комісії підрозділів завершують розгляд справ чергових конкурсів НПП на 114 посад, у тому числі 4 деканів, 12 зав. кафедрами і 26 професорів.

В «Електронному кампусі» готується впровадження оновленої системи рейтингу НПП, розроблено тестовий варіант кабінету ЕКК.

Приймальна комісія

Проводиться розподіл затверджених наказом МОН ліцензійних обсягів за всіма спеціальностями і закріплення їх за підрозділами.

20 квітня завершується прийом документів до докторантури.

Наказом затверджено склад користувачів ЄДЕБО, які будуть проводити реєстрацію магістрів. Розпочато підготовку цих фахівців (50 осіб, із них 25 – нові).

Визначено перелік і зміст інформаційних пакетів для першокурсників. ДНВР веде роботу з їхньої  підготовки та оформлення.

Видано наказ і розпочато підготовку до Всеукраїнської науково-практичної конференції «Вступна кампанія для ЗВО», проведення якої заплановано на 26 травня.

Акредитація

На минулому тижні приймали експертну групу НАЗЯВО з акредитації бакалаврської програми «Промисловий маркетинг». На заключній зустрічі голова і члени комісії позитивно відмітили промислову спрямованість і гармонічні логічні схеми освітньої програми, потужний внесок випускників. Як зауваження були наведені скарги окремих студентів на перенавантаження.

На різних етапах розгляду в НАЗЯВО нині перебувають 5 освітніх програм.

М. З. Згуровський

Ви розповіли про підготовку до Конференції трудового колективу в організаційному плані. Технічні засоби підготовлені і перевірені. А змістовно комісія проаналізувала виконання Колективної угоди, висловила свої зауваження, зробила висновки стосовно проєкту Колективної угоди на наступний період?

Ю. І. Якименко

Усі документи опрацьовано, Акт про виконання минулорічного Колективного договору підписаний обома сторонами. Текст нового Колективного договору попередньо узгоджений і опублікований 8 квітня для обговорення додаткових пропозицій, які Комісія ще  приймає. Регламент конференції розіслано по всіх підрозділах з  поясненнями, як реєструватися, як голосувати тощо. Проєкти всіх постанов, які будуть прийняті, також уже розіслано по підрозділах. Усю  змістовну частину доведено до учасників конференції.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Продовжувався моніторинг навчального процесу в дистанційному режимі. Якщо були  зауваження, то вносилися корективи. Те саме здійснювалося щодо розкладу занять. Готуємося  до проведення сесії в дистанційному режимі починаючи з атестації магістрів-науковців, і завершуючи традиційною весняно-літньою сесією.

Організовано роботу щодо запуску 20 квітня програми підготовки «Школа професійного розвитку інженерів-конструкторів» спільно з ДК «Укроборонпром».

Продовжували брати участь у 2-му етапі навчання за програмою Американських рад - «Академічна доброчесність». Наступний етап програми відбудеться восени.

Здійснювалася робота з кафедрами-боржниками щодо підготовки навчальних планів та робочих навчальних планів.

Особлива увага приділялася кафедрам, які об'єдналися, і  освітні програми яких були об'єднані. Проводилася персональна робота із завідувачами кафедр, гарантами ОП. Конфліктні або суперечливі питання знято. Головний критерій – відповідність стандартам і забезпечення унікальності тих освітніх програм, які існують в КПІ, з метою їх успішного функціонування у майбутньому.

Для взаємодії зі світовими рейтингами університетів визначено відповідального від ДООП  для систематичної підготовки інформації.

Організовано роботу з підготовки англомовних версій нормативних документів, які регулюють освітній процес. При акредитації звертається увага й на те, щоб іноземні студенти або аспіранти, які навчаються за певними освітніми програмами, мали можливість ознайомитися з нормативними документами мовами, якими вони навчаються. Планується завершити цю роботу упродовж 2-х тижнів і виставити інформацію на сайтах.

Стосовно супроводження сайтів. Спільно з ІМЯО та іншими департаментами проводиться робота з удосконалення сайту КПІ, окремих його сервісів, рубрикацій. Заплановано впровадження розроблених раніше шаблонів на ФММ, другою чергою – ФЛ і ІПСА.

З 4 по 20 квітня триває подання документів в електронному виді для вступу до докторантури у 2021 році.

Відпрацьовувались питання організації практики здобувачів вищої освіти.

Забезпечується супровід і внесення коректив до розкладів занять у весняному семестрі.

Триває робота з розробки розкладів літньої сесії.

Здійснюється моніторинг стану навчальних приміщень університету.

Технічне супроводження СЕД «Мегаполіс»: введено додаткові функції нанесення реєстраційної відмітки на додатки до документа, нанесення штрих коду та QR коду.

Продовжується тестування сервісів, наданих ТОВ «ІНВО ДІДЖИТАЛ». Їм було передано для аналізу порівняння нашого функціоналу і їхнього програмного забезпечення.

Маючи 2000 ліцензій, інтенсифікували роботу з надання програмного забезпечення Solidworks для студентів. Для отримання програмного забезпечення студенти звертаються до відповідальних на факультетах і отримають можливість користуватися ліцензійним пакетом. Планується викладання цієї програми інженерам-конструкторам, які будуть навчатися в школі професійного розвитку.

Для закупівлі ліцензійного ПЗ оформлюємо тендерну документацію. Враховуються першочергові потреби у пакетах COMSOL для роботи викладачів і аспірантів, а також у іншому ПЗ для забезпечення акредитації освітніх програм PhD, бакалаврів і магістрів.

Підготовлено проєкт плану заходів із впровадження системи обліку кадрів, розробленої компанією «Браво».

Здійснюється збір вебометричних даних для рейтингів квітня. Отримано доступ до ресурсів majestic.com для перевірки зворотних посилань та  потоку довіри сайтів мережі університету.

Проводяться роботи з модифікації та доповнення програмного забезпечення для ДЕФ  у зв'язку із змінами в Законодавстві України та згідно із службовими записками керівників підрозділів ДЕФ.

У зв'язку з внесенням змін до Постанови Кабінету Міністрів № 100 від 8.02.1991 року щодо розрахунку середньомісячного доходу співробітників для нарахування всіх видів відпусток було модифіковано програмне забезпечення відповідного режиму АІС «Заробітна плата». Крім того,  внесено зміни до підсистем АІС «Докторанти»,  «Стипендія», розроблено особливий алгоритм і програмне забезпечення для виплати стипендій на Монобанк через "Укрсиббанк" на вимогу ДЕФ АІС «Стипендія». Модифіковано програмне забезпечення АІС «Балансова звітність».

Проводяться роботи з модифікації програмного забезпечення для формування зведеного звіту по КПІ про суми нарахованої заробітної плати застрахованих осіб та суми нарахованого єдиного внеску на загальне обов'язкове державне соціальне страхування для передачі до Пенсійного фонду України у зв'язку зі змінами форм, періодичності подання звіту та алгоритму формування зведеного звіту.

Стосовно KPI-Телеком. Розпочалася перша черга встановлення апаратів IP-телефонії. Найближчими днями буде встановлено 10 телефонів працівникам ректорату. Потім у департаментах буде встановлено близько 300 апаратів. Факультети і кафедри почергово будуть забезпечені IP-телефонами, що дозволить покращити систему зв'язку в університеті.

Тривають роботи з розробки «Рейтингу НПП»,  планується вдосконалення Кабінету студента для відображення остаточних результатів вибору, розроблено тестовий варіант кабінету ЕКК, що дозволяє перегляд даних опитування всіх викладачів.

М.З. Згуровський

Хочу привернути особливу увагу навчального блоку – Юрія Івановича, Анатолія Анатолійовича, Олексія Анатолійовича – на таку проблему.  

На минулому тижні у мене відбулися зустрічі з представниками двох компаній – віце-президентом компанії «Boeing» і президентом української компанії «Аеростар». Під час розмови з представником компанії «Boeing» серед інших питань обговорювалося питання програми дуальної підготовки, яку «Boeing» уже другий рік проводить для КПІ. Нагадаю, що торік вони відібрали з ММІ та ІАТ 22 молодих викладачі, які готують наших студентів для проходження тестування в компанії «Boeing».У цьому році – уже 30 викладачів. Торік наші викладачі після проходження курсу вже отримали сертифікати. Цього року третину курсу вже пройдено. Результати, на думку працівників «Boeing», дуже гарні, бо ми готуємо тих, хто вчить студентів, виходячи з критеріїв підготовки до роботи в «Boeing». Це люди майбутнього. Компанія ж «Аеростар» спільно з ІАТ нині започатковує проєкт створення екраноплану і підготовки кадрів для цього проєкту на дуальній основі.

І віце-президент компанії Boeing, і президент «Аеростару» особливу увагу звернули на ту обставину, що наша програма «Динаміка і міцність машин» має акредитацію Європейської мережі агентств з акредитації інженерної освіти. Але ж ми пройшли цю акредитацію і зупинилися. Спливає вже третій рік, як ми не рухаємося далі. А для таких передових компаній, які дійсно цікавляться нашими випускниками і є локомотивами прогресу, це важливо. Співпраця з ними підносить КПІ на більш високий рівень. Але якщо для них це так важливо, то чому б нам не продовжити роботу з акредитації інженерних програм за європейськими стандартами? Для цього в нас створено Центр незалежної акредитації інженерних програм. Юрію Івановичу, Анатолію Анатолійовичу, Олексію Анатолійовичу і Богдане Івановичу, який  постійно цим займався, чому ми зупинилися? Якщо це є проривним напрямом, який дійсно стає певним маркером для найпотужніших компаній, чому ми не намагаємося розширити перелік програм, за якими ми можемо бути цікавими таким компаніям? Наша національна акредитація – необхідна умова, це зрозуміло. Але компанії-гранди сприймають цю акредитацію, як необхідну умову. Їх цікавить, чи визнають нас відповідні європейські акредитаційні органи за низкою важливих для них  критеріїв? Переймаючи досвід таких провідних компаній, направляючи на  роботу до них наших випускників, ми вдосконалюємо свою роботу, особливо через програми дуальної підготовки. Проте для них дуже важливо, чи визнає нас, принаймні, Європа.

Отож ці розмови з нашими партнерами надихають нас на те, що нам слід поновити цю роботу. Дуже багато зроблено для створення нашого Центру, слід продовжити його роботу.

Ю.І. Якименко

Приймаємо це зауваження. Там є принципові питання і складнощі, ще й пандемія долучилася. Але у будь-якому разі  цю роботу треба продовжувати, і ми це обов'язково робитимемо.

М.З. Згуровський

Якщо ми хочемо бути дійсно лідером технічної освіти і працювати з тими компаніями, які є локомотивами технічного прогресу, то ми маємо думати про європейську акредитацію. Організаційно у нас усе є. Є визнаний європейськими органами акредитації Центр. Тільки потрібно рухатися далі. Це окрема розмова, і ми напевно маємо повернутися до цього питання і планування акредитації наступних програм.

А.А. Мельниченко

Справді, ми більше сконцентрувалися на нашій національній акредитації, але у нас в Стратегії на 2020-2025 рр. чітко записано про розширення цієї практики.

М.З. Згуровський

У Стратегії записано, але ми з вами поки що цю роботу призупинили.

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Працевлаштування

На минулому тижні проведено «Ярмарок вакансій» у режимі онлайн, у рамках якого представники 39 компаній (з них 35 % взяли участь вперше):

  • провели 35/25 вебінарів, які відвідали 1034 слухача з усіх факультетів/інститутів (найбільша кількість студентів була з ФММ, ФЛ, ХТФ, ІТС);
  • 16 вікторин;
  • 8 онлайн-екскурсій на підприємства та в офіси компаній;
  • розмістили понад 80 вакансій на порталі ЦРК.

75 % студентів, які зареєструвалися на вебінари, навчаються на 1-3 курсах, решта – студенти випускових курсів, аспіранти, викладачі.

Фінальним акцентом Ярмарку вакансій буде проведення 21 квітня круглого столу «Віддалена робота та дистанційне навчання: досвід, виклики, кар'єрні можливості». Свою участь у заході підтвердили 30 компаній. Запрошено проректорів, представників факультетів/інститутів, студентські організації.

Перемовини та зустрічі

12 квітня проведено робочу онлайн-зустріч з компанією «Хуавей» щодо планування спільних освітніх проєктів у 2021 році. Це Всесвітня програма «Хуавей» для студентів «Насіння для майбутнього», Пілотний проєкт для школярів спільно з КПІ на базі Політехнічного ліцею, Академія ІКТ, Плани HR.

13 квітня проведено онлайн-зустріч з представниками компанії «SoftServe». Обговорено деталі подальшої співпраці та підписання Договору. Заплановано розширену зустріч на наступний тиждень за напрямом освіта та участь в «KPI-Open» .

14 квітня проведено зустріч з «Genesis», обговорено деталі подальшої співпраці за різними напрямами.  Заплановано розширену зустріч на наступний тиждень.

16 квітня розробник автомобілів – «Хандрексмобіліті» – звернувся з пропозицією про співпрацю з факультетами ФЕА, РТФ, ФЕЛ. Заплановано зустрічі зі студентами та викладачами на наступному тижні.

Профорієнтація

Проведено засідання робочої групи щодо інформаційної політики вступної кампанії та підготовки інформаційного пакету для першокурсників.

18 квітня завершився 1-й етап проведення для вступників олімпіади з математики, на яку зареєстровано майже 500 школярів.

Координація організації проведення на базі КПІ ЗНО з математики (формування списків викладачів, які будуть задіяні в роботі пунктів).

Навчальна робота

17 квітня завершено ліквідацію заборгованостей 3-го (прискореники) та 4-го курсів. З 19 квітня  розпочнеться формування наказів про відрахування.

Узяли участь у засіданні Адміністративної ради з доповіддю «Про особливості контролю успішності навчання студентів».

Документи про вищу освіту

Коригуються Порядок супроводження документів про вищу освіту, Порядок замовлення і формування академічних довідок та Інструкції заповнення дипломів і додатків.

Мобільність

Національна мобільність

Участь у настановчому вебінарі Британської Ради щодо підготовки проєктних заявок. Дедлайн – 25 квітня.

Підготовка заявки для участі у проєкті САМ Британської Ради спільно з Львівською політехнікою (для технічних факультетів, список узгоджується).

З огляду на можливість подання двох заявок від одного університету ініційовано подання другої заявки з Одеською політехнікою для гуманітарних факультетів (ФММ, ФСП, ФЛ).

Міжнародна мобільність

Проведено перемовини з Університетом Леонардо да Вінчі щодо:

  • програм подвійних дипломів;
  • організації спільних вебінарів для обговорення співпраці ( ІТС, ТЕФ);
  • підготовки до проведення спільного нетворкінг-івенту двох університетів.

Стипендія

Сформовано інформацію щодо обсягів пільгового державного кредитування. Надання кредитів запланували: ІАТ, ІПСА, ФБМІ, ФБТ, ФЕЛ, ФІОТ, ФЛ, ФСП. Усього 45 кредитів. Проведено засідання стипендіальної комісії університету.   

Соціальна служба

Здійснювалась підготовка та анонсування вебінару від нейропсихолога Мартина Лозицького на тему «Психологічні особливості навчання та адаптації студентів з СДВГ та РАС в умовах вищої школи». Вебінар буде проведено для кураторів груп, викладачів та соціальних працівників.

Розпочалась практика студентів спеціальності 231 «Соціальна робота». Проведено ознайомчу зустріч, консультування з виконання індивідуальних завдань, надання необхідних матеріалів тощо.

Організаційна робота

Академічна  доброчесність. Розпочато спільно з бібліотекою цикл коміксів. Перша тема –«Списування».

Поточні роботи з інформування студентів щодо заходів (олімпіад, конкурсів, хакатонів, студентських турнірів, програм), привітання переможців олімпіад.

М.З. Згуровський

Час від часу в студентському середовищі виникають дискусії з різних приводів. Останнім часом вони точилися навколо Кодексу доброчесності та нового муралу. З цих та інших чутливих питань має бути пошук істини. Найкращим шляхом для нас була б організація справжніх обговорень, дискусій із залученням широкого кола учасників. Я не бачу ваших спроб організовувати дискусії з чутливих питань. Тоді ми виходитимемо на повніше, об'єктивніше розуміння чутливих проблем. Я бачу тільки односторонні спроби щось нав'язати студентському середовищу, викладачам, а от спроб обговорити проблему з різних точок зору – цього немає.  

Як ви до цього ставитеся?

Н.В. Семінська

Позитивно, але треба подумати, в якому форматі це краще зробити. Якщо це формат круглого  столу в онлайн-режимі, з виходом у прямий ефір для відкритого обговорення – це дуже добре.  

М.З. Згуровський

Звичайно, потрібно продумати форми. Вони можуть бути різними. Але це потрібно робити, Ви маєте розуміти, що це і є справжня виховна  робота. Слід не просто провести якийсь захід і відзвітувати, а працювати в тому числі й над формуванням суспільної думки нашого студентства. До обговорення тих чи інших проблем потрібно залучати ширший загал, і, звісно, справжніх  фахівців з обговорюваних питань.  Подумайте про це. Форми потрібно шукати. Можна вибирати різні популярні майданчики, робити це онлайн. У нас є ціла низка гарних, дуже популярних ресурсів. Наприклад, ваш ресурс ДНВР є досить популярним. Головне – порушувати ці питання. Тоді ми приходитимемо до об'єктивніших оцінок тих чи інших подій.

Отож я хочу просити вас подумати про справжні форми виховної роботи, виховання через дискусії, семінари, гострі обговорення за участю представників різних думок. Тоді ми будемо виходити на  спільні позиції.  

Заступник начальника НДЧ Г.С. Васильєв

На виконання доручень ректора

1. Космічна програма КПІ.

Проведено нараду за участю директора ІАТ І.В.Коробка щодо організаційних питань, пов'язаних із входженням до структури ІАТ нових лабораторій аерокосмічного спрямування та підготовки наказу на виконання рішень Вченої ради КПІ.

Довідку про звільнення від сплати ПДВ за Космічною агенцією надано до нашого замовника у Харків.

Передано замовнику довідку щодо внесення відомостей про складову частину ДКР, що виконується за договором, укладеним з  ДП «Захист і автоматизація НДІРВ», до реєстру науково-дослідних і дослідно-конструкторських робіт, які виконуються для потреб космічної діяльності.

Проведено робочу нараду за участю І.В. Камінської, С.П.Пухи, П.І.Терещенка  щодо можливості закупівлі закордонних комплектуючих через представництво в Україні. Завершено демонтаж плакатів і експонатів, присвячених Дню космонавтики.

2.  Поширюємо досвід участі на майданчику ПроЗорро не тільки для надання послуг науковими групами, але й для виконання замовлень іншими структурними підрозділами КПІ. Спільно з видавництвом «Політехніка» взяли участь у тендерних торгах на виготовлення друкованої продукції. За результатами аукціону не визнані переможцями, оскільки ціна, запропонова іншим учасником, є нижчою собівартості продукції, яку може запропонувати наше видавництво.

На виконання рішень Координаційної  ради

14 квітня проведено нараду-«мозковий штурм» з керівниками ДЕФ, відділу закупівель, соціально-майнових питань щодо вдосконалення процедури закупівель. Заплановано кроки з інформатизації закупівель та розробки покрокової інструкції для виконавців наукової тематики щодо процедури закупівлі матеріалів та обладнання в рамках наукових тем.

До ДП «Укрпатент» подано дві заявки на винаходи (ІСЗЗІ, ТЕФ).

Робота із зовнішніми партнерами

На запит МОН надано інформацію щодо діяльності ради молодих вчених КПІ: назва ради, керівник, наявність у реєстрі рад молодих вчених.

На запит МОН створено базу дослідницької інфраструктури КПІ і направлено до  профільного департаменту. Всього інформацію надали 10 підрозділів на 271 найменування.

Відповідно до листа МОНУ від 05.03.2021 №1/9-119 року надано інформацію за відповідними формами щодо впливу діяльності у сфері трансферу технологій на розвиток університету.

Зацікавленим структурним підрозділам надіслано інформацію та реєстраційну форму щодо участі у конференції «Оборонні інновації», яку проводять ДК «Укроборонпром» спільно з ДУ «Одеська Політехніка», КПІ ім. Ігоря Сікорського, НАУ ім. М.Є. Жуковського «ХАІ», приватною установою «Університет "Київська школа економіки». Отримано відповіді від представників ІАТ, РТФ, ІМЗ, ФТІ, ММІ, ПБФ, ФЕЛ.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

Проведено підготовку та розгляд на спільному засіданні Вченої та Адміністративної рад  питання щодо створення в університеті Інституту передових оборонних технологій. Після засідання взяли участь у відпрацюванні проєкту Положення про цей інститут.

Обговорено та підготовлено проєкт наказу по університету щодо створення в Інституті аерокосмічних технологій Центру космічних технологій.

Проаналізовано зміст проєкту Загальнодержавної науково-технічної космічної програми, яка виставлена ДКАУ для громадського обговорення. Суттєвих зауважень не зроблено, є перспективи участі КПІ ім. Ігоря Сікорського у виконанні завдань програми як окремо, так і спільно з КБ «Південне».

Проректор з міжнародних зв'язків С. І. Сидоренко

1. Співпраця з впливовими міжнародними організаціями

1.1.Готуємо візит до КПІ гендиректора МАГАТЕ Рафаеля Маріано Гроссі. Візит  заплановано на 26 квітня 2021 року з 14:00 до 16:30. Передбачається його відкрита лекція для слухачів освітньої магістерської програми «Фізичний захист, облік і контроль ядерних матеріалів» у форматі відеоконференції. Працюємо з першим проректором Ю.І. Якименком та деканом ТЕФ Є.М. Письменним.

1.2. Для участі в робочій групі Організації за демократію і економічний розвиток – ГУАМ з науки та освіти, засідання якої заплановано на 20.04.2021 о 10:00 у форматі відеоконференції, готується делегація у складі І.В.Коробка, Б.В.Андрейцева та В.С. Камаєва. Делегація КПІ представить доповіді «Програма КПІ з наносупутників» та «Інноваційна екосистема КПІ».

1.3. Взаємодія з польськими партнерами.

1.3.1. Готуємося до участі у вебінарі  «Моделі докторських шкіл у польських університетах – перший досвід реформування», який заплановано на 21 квітня з 14:00 до 16:00. Працюємо разом з проректорами А.А.Мельниченком, Н.В.Семінською, В.А.Пасічником та керівником відділу аспірантури і докторантури О.І.Дмитрієвою.

2. Робота Координаційної ради з питань набору іноземних громадян

У ДМС протестовано роботу застосунку «U-APP» як маркетингової можливості із залучення абітурієнтів із країн арабського світу на навчання до КПІ. Направлено лист вдячності Послу України в Державі Кувейт О.Балануці, який рекомендував КПІ встановити безпосередній контакт зі стартапом і однойменним застосунком «U-APP» (директор Hazem Al-Essa) для інформаційної підтримки абітурієнтів у виборі університету, поданні документів, проходженні співбесід та в інших кроках, необхідних для вступу. Працюємо з проректорами А.А. Мельниченком і Н.В. Семінською. У ДМС відповідні доручення щодо розгортання роботи за цим новим для КПІ алгоритмом набору іноземних громадян із країн арабського світу на навчання в КПІ дано ЦМО.

3. Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

3.1. Добра новина. Ми спостерігаємо, що інтерес молодих вчених КПІ до міжнародної проєктно-грантової діяльності посилюється. 14 квітня відбувся черговий (уже третій) вебінар із серії вебінарів ДМС «Проєктні горизонти КПІ», які проводитимуться у квітні – червні 2021 року виключно для молодих вчених КПІ. У даному вебінарі брали участь 33 молодих вчених.

Учасники зустрілися з керівником Інформаційного центру DAAD у Києві пані Гізелою Ціммерманн, яка ознайомила з механізмами пошуку партнерів у Німеччині для підготовки проєктних пропозицій до Програми ЄС «Горизонт Європа».

3.2. Ще одна добра новина. Продовжується набір слухачів-проєктних менеджерів міжнародних офісів факультетів, інститутів на весняний курс підвищення кваліфікації «Міжнародні проєкти: написання, подання, виконання» в Інституті післядипломної освіти. Цього року результатом для кожного слухача стане самостійно підготовлена проєктна заявка (його випускна робота), яку буде подано на конкурс обраної слухачем міжнародної проєктно-грантової програми.

3.3. Відпрацьовуємо лист від 8.04.2021 р. Єврокомісара з питань внутрішнього ринку ЄС Террі Бретона (Thierry Breton) про подання проєктних пропозицій для реалізації концепції низьковуглецевих водневих технологій в Європі до 2030 року (EU Hydrogen Strategy). Нагадаємо, що КПІ подав заявку на вступ до European Clean Hydrogen Alliance, і хоча офіційної відповіді ми ще не отримали, але запрошення від єврокомісара Террі Бретона означає реальне залучення КПІ до участі в EU Hydrogen Strategy.

Крім подання до ЄС профільних проєктів у сфері водневої і відновлюваної енергетики, КПІ запрошено також до участі у «Водневому форумі» Європейського Союзу 17-18 червня 2021 року. ДМС глибше вивчає пропозиції від Террі Бретона, на поточному тижні відповідні розгорнуті матеріали будуть направлені керівництву університету і доведені до підрозділів і наукових груп університету, а також оприлюднені в соцмережах, на сайтах і в акаунтах  ДМС і НКП.

3.4. У Польщі 16 квітня 2021 року відбулася інавгураційна онлайн-конференція програми «Горизонт Європа». Конференція стала прикладом державної підтримки участі вчених у цій програмі ЄС. Були презентовані Європейська інноваційна рада, Європейські інноваційні екосистеми, кластери та місії – нові у другому ключовому напрямі Програми «Глобальні виклики та європейська індустріальна конкурентоспроможність».

4. Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах університетів

4.1. Відбулася перевірка даних, поданих до рейтингу QS World University Ranking 2022 (WUR 2022), який має бути оприлюднений у червні.

4.2. На запрошення редакційної колегії світового електронного журналу QS Global Education News спільно із М.Ю. Ільченком та із В.А. Пасічником готуємо статтю, присвячену досягненням Космічної програми КПІ  (в частині запусків супутників класу «нано»).

5. Інші заходи

5.1. Надано протокольне забезпечення:

  • візиту делегації Офісу Президента України для ознайомлення з Космічною програмою КПІ ім. Ігоря Сікорського;
  • візиту делегації компанії «Spacebi» (Велика Британія). Ця компанія братиме участь у  місії «Astrobotic», яка передбачає висадку на Місяць першого британського пересувного роботизованого місяцеходу. Обговорено можливі сфери взаємного інтересу для започаткування співпраці і укладено відповідний меморандум.

5.2. На 28 квітня 2021 р. (з 10:00 до 12:00) готується проведення в КПІ круглого столу «Атомна енергетика: історія, сучасність, майбутнє» та відкриття пам'ятника Герою України (посмертно), випускнику КПІ Олександрові Лелеченку.

М.З.Згуровський

Дякую. Сергію Івановичу, в останньому номері журналу «Forbes Україна» було оприлюднено рейтинг 100 кращих факультетів України, і 16 факультетів КПІ є в цьому рейтингу. Також було опубліковано аналіз участі українських університетів у рейтингах QS та інших. Там висловлено певні зауваження щодо слабких позицій КПІ, й частина цих зауважень є дуже слушними. Тому я просив би вас глибоко вивчити ці зауваження. Нам потрібно далі працювати над розробкою нашої стратегії подальшого розвитку університету, виходячи і з наших позицій в міжнародному освітньому просторі. Тому що в КПІ є явно слабкі місця, на які нам вказують зовнішні експерти. На них слід звернути увагу. Це, звісно, стосується усієї нашої команди – проректорів, керівників ключових департаментів. Але за функціональними обов'язками координувати всю цю роботу маєте ви. Тому я прошу підготуватися до обговорення цих проблем і підготувати відповідні пропозиції.

Ю.І.Якименко

Хотів би додати з приводу останньої публікацій у «Форбс. Україна». 16 факультетів – це добре, але три напрями нашої підготовки – право, економіка та лінгвістика – залишилися поза цим рейтингом. При тому, що, скажімо, підготовка з правознавства у Львівській політехніці туди потрапила. Тобто нам слід зрозуміти, чому наші факультети, які працюють за цими напрямами, не увійшли до числа цієї сотні.

 М.З.Згуровський

Безумовно. Але дуже важливо, як наш університет цілісно бачить зовнішнє експертне середовище. І експерти вказують нам на наші конкретні вузькі місця.

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Господарська робота

  • Упродовж тижня  проводили індивідуальну роботу з відповідальними за стан пожежної безпеки на факультетах/інститутах щодо виконання приписів ДСНС.  Завершили готувати оновлені технічні завдання і будемо оголошувати процедуру закупівлі виконання робіт зі встановлення автоматичної пожежної сигналізації у 16-му та 18-му гуртожитках, 11-му та 21-му навчальних корпусах;
  • окрім того, вже підписали угоду і замовили вентиляційне обладнання для відновлення систем димовидалення в гуртожитках та деяких навчальних корпусах;
  • на попередньому тижні суд першої інстанції розглянув скаргу ДСНС і, на жаль, ухвалив рішення не на користь університету. Тому спільно з юридичним управлінням готуємо апеляцію. Пакет відповідних документів доповнимо інформацією щодо зняття останнього невиконаного пункту зауважень до нас – по 21-му корпусу щодо встановлення автоматичної пожежної сигналізації. 20 квітня буде проведено засідання тендерного комітету, після чого на майданчику ProZorro буде оголошено процедуру закупівлі обладнання. Це буде підтвердженням для Апеляційного суду, що університет проводить роботу щодо встановлення цього обладнання, і роботу буде виконано в терміни, визначені в заяві.
  • провели робочу нараду по виконанню робіт з благоустрою території за 18-м навчальним корпусом та організували висаджування зелених насаджень;
  • закінчуємо роботи з гідроізоляції будівлі Відділу авіації та космонавтики ДПМ;
  • провели обстеження та частковий ремонт бруківки по території університету;
  • виконували роботу спільно з факультетами/інститутами щодо двомісячника з благоустрою території університету;
  • продовжуємо кронувати зелені насадження навколо навчальних корпусів та прибирання гілок та листя в парковій зоні;
  • продовжуємо готувати технічні завдання згідно з річним планом закупівель по господарському напрямі роботи та оголошувати процедури закупівель на майданчику ProZorro;
  • спільно з департаментом навчальної роботи продовжуємо аудит навчальних площ на предмет їх готовності до нового навчального року;
  • продовжуємо працювати над передачею університету нового музейного експонату – літака АН-2. Роботи з реставрації  літака  успішно виконано. Розпочали підготовку організації транспортування літака та його встановлення в сквері Піонерів авіації;
  • триває робота над розробкою положення для температурного моніторингу в університеті. Розроблено модуль для прав доступу користувача, який може бачити і вносити дані лише для окремих пристроїв, для яких наданий доступ адміністратором.
  • розпочали працювати над оновленням сайту Служби енергоменеджменту;
  • провели робочу нараду з представниками НТБ та потенційними інвесторами щодо реалізації енергоефективних проєктів у бібліотеці;
  • виставили на конкурс низку процедур на послуги з обробки вогнезахисним розчином дерев'яних конструкцій, послуги з прання і сухого чищення, високотемпературну рентгенівську камеру з адаптером до дифрактометру, електричні побутові прилади, лабораторні меблі, захисне спорядження;
  • уклали угоди на доступ і користування продуктами Microsoft, послуги з вивезення твердих побутових, великогабаритних відходів та листя, технічне обслуговування кондиціонерів, послуги з калібрування обладнання;
  • згідно із заявками проводимо постачання товарів у підрозділи;
  • проводиться підготовка документів для продовження договорів оренди у Фонд держмайна;
  • підготували  квартальний звіт щодо використання державного майна в МОН;
  • готуємо необхідну інформацію для комісії з акредитації площ університету;
  • -  продовжуємо обстеження вузлів обліку теплової енергії;
  • провели робочу нараду щодо підготовки низки документів для отримання ліцензії по прекурсорах;
  • отримали дозвіл на спеціальне водокористування для ОК «Маяк»;
  • склали технічне завдання з отримання дозволів на викиди баз відпочинку «Маяк», «Політехнік», «Сосновий».

Соціальний напрям

  • У зв'язку із запровадженням локдауну, їдальні 1-го і 31-го корпусів, а також буфети в 24-му та 27-му корпусах призупинили роботу. Працює лише курсантська їдальня в корпусі №32;
  • продовжується робота зі створення програми розвитку інклюзивної освіти в університеті;
  • проводили збір даних щодо кількості та якості продовольства для проведення закупівлі необхідних товарів для забезпечення безперебійної роботи підрозділу на 2021 рік;
  • розпочали роботи із забезпечення харчуванням ОК «Маяк»;
  • продовжуємо розроблення комерційних пропозицій щодо співпраці з потенційними корпоративними клієнтами на проживання на університетських базах відпочинку;
  • розпочали складання контентплану та планування майбутніх заходів для залучення відпочивальників  на бази відпочинку;
  • у роботі підписання договорів на послуги з прання ОК «Маяк», вивезення твердих побутових відходів, послуги з обробки дерев'яних конструкцій, навчання посадових осіб з ЦЗ та пожежної безпеки, на аварійно-рятувальне обслуговування, перевірка пожежного гідранта;
  • проводиться робота з оброблення корпоративних замовлень по базах відпочинку на весняно-літній період.

Безпека

  • На попередньому тижні складних правопорушень на території університету виявлено не було. Однак сталася одна неприємна пригода на «Поляні», яка навіть набула розголосу в мережах – інцидент з працівником правоохоронних органів, який на той момент не виконував своїх професійних обов'язків,  з  особами, які відпочивали на території «Поляни». У ході оперативних дій з'ясувалося, що студенти нашого університету до цієї події непричетні.  На жаль, останнім часом багато сторонніх осіб влаштовують на «Поляні» свій відпочинок із вживанням алкогольних напоїв;
  • проводили спеціальні навчання для працівників відділу інформаційних технологій та відеоспостереження.

М.З.Згуровський

Дякую! Дуже часто наша «Поляна» стає місцем якихось кримінальних вчинків, особливо в нічний час. Скажіть, будь ласка, там камери спостереження встановлені?

В.А.Кондратюк

Відновили. Одна камера там була несправна, але на минулому тижні ми відновили її роботу.

М.З.Згуровський

А чи достатньо там однієї камери? Якщо вже це таке місце, де ночами відбуваються різні неприємні пригоди, причому за участю сторонніх осіб, то, можливо, там слід підсилити відеоспотереження? Поставити, до того ж, його на особливий контроль в Національній поліції.  Поліція, до речі, до цього готова. Якщо б вона знала, що там відбувається, її працівники швидко б зреагували на це і вжили б відповідних заходів. Так само, як і наші підрозділи безпеки. Вони ж мають пункт спостереження, і як тільки бачать, що щось небажане може відбутися, то  можуть це упереджувати. Бо ми вже на все місто прославилися своєю «Поляною» і тим, що там відбувається. Гарне місце для спілкування студентів, але ж воно набуває й іншого, дуже небажаного для нас іміджу. Тому давайте організовувати   серйозніші заходи, щоб упереджувати усілякі неприємності.

Директор департаменту якості освітнього процесу О.А.Жученко

На минулому тижні завершилася експертиза бакалаврської програми «Промисловий маркетинг». Це була остання з бакалаврських і магістерських програм, які ми мали акредитувати в цьому навчальному році. Далі в нас є 5 освітніх програм, процедури по яких  слід довести до логічного завершення, тобто вони мають пройти галузеві експертні ради і затвердження на колегії НАЗЯВО.

Із середини травня починається акредитація PhD-програм. Це буде перший досвід, бо до цього ми не проводили акредитації таких програм. У зв'язку з цим ми проводимо низку нарад, організаційних заходів щодо їхньої підготовки до акредитаційних процедур.

Здійснюємо роботу щодо підготовки плану з акредитації на наступний навчальний рік. З 1 червня ми маємо його подати на узгодження з НАЗЯВО.

Переоформили ліцензії на здійснення освітньої діяльності по всіх 3 рівнях вищої освіти. Тепер здійснюється їхній розподіл між освітніми програмами і підрозділами.

М.З.Згуровський

А чи могли б ви зробити моніторинг з підрозділами, які освітні програми, виходячи з інформації про співпрацю цих підрозділів з міжнародними і загальнонаціональними  компаніями, можна було б провести через європейську акредитацію? Щоб ми могли побачити цей перелік, побачити зовнішніх партнерів, зацікавлених у тому, щоб ці програми набули такого статусу. Тоді ми могли б починати системно працювати у цьому напрямі.

 О.А.Жученко

Безумовно.  Таку роботу будемо здійснювати.

М.З.Згуровський

Група таких партнерів із задоволенням почнуть з нами працювати, якщо ми пояснимо їм, як ми пройшли цей шлях. Так, як ми це зробили це, скажімо, з групою компаній «Прогрестех». Давайте це робити, тому що почувши на минулому тижні відгуки двох абсолютно незалежних одна від одної компаній про це, я зрозумів, що для наших партнерів з, так би мовити, «вищої ліги» роботодавців,  така акредитація є важливим показником того, хто ми є і які маємо спроможності.

Директор ІМЯО М.М.Перестюк

Сьогодні вже готовий до друку черговий номер газети «Світ», сьогодні його буде передано до друкарні. Незалежно від того, як рухається питання з перереєстрацією газети, ми працюємо за графіком, збоїв немає.

Разом з Інститутом журналістської майстерності ми розробили цікавий курс з основ теорії та практики журналістики. Там викладатимуть представники  Національної спілки журналістів України, і той сертифікат, який ми видаватимемо, буде визнаватися НСЖУ. Наразі запускаємо рекламну кампанію і будемо набирати групи. Також ми працюємо над створенням подібних курсів. Думаю, що це буде окремий напрям в діяльності нашого інституту.

Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

Фінансування квітня за усіма програмами ми отримали.

Працювали з Міністерством охорони здоров'я у підготовці кошторису для фінансування проведення іспиту для магістрів за спеціальністю «Фізична терапія, ерготерапія». Кошторис затвердили.

Довго чекали аванс за темою «Адаптація», яку ми виконуємо на замовлення організації з Харкова. 16 квітня ми отримали 1 млн гривень на фінансування цієї науково-дослідної роботи. Її виконує КБ «Шторм». Ми вже кредитували цей підрозділ у розмірі 400 тисяч гривень, але тепер отримали фінансування від замовника.

Виплачено заробітну плату за  І половину квітня.

Нараховано академічну та соціальну стипендію за квітень. Виплата академічної стипендії планується 25 квітня, соціальної – після отримання фінансування.

Підготували і надали до МОН зведений запит на фінансування пільгового кредитування наших студентів.

Опрацьовуємо накази по особовому складу працівників та здобувачів вищої освіти.

Здано фінансову та бюджетну звітність за перший квартал до Казначейської служби. Звітність прийнято без зауважень.

Здійснюємо роботу щодо консолідації звітності для МОН.

Оприлюднили інформацію за перший квартал на єдиному вебпорталі використання публічних коштів Є-data.

Директор студмістечка О. А. Іщенко

За минулий тиждень число хворих серед мешканців гуртожитків не збільшилося. Навпаки, люди почали одужувати. На сьогоднішній день у нас хворіють 2 студенти ФІОТ і 1 студент ФБТ. Проживають і лікуються в ізоляторах гуртожитків.  

Ремонти на 3 об'єктах виконуються силами студмістечка. Це ремонти в 4, 8-му та 20-му гуртожитках. Окрім того, в 15-му гуртожитку систему автоматичної пожежної сигналізації монтує підрядна організація.

Будівництво нового гуртожитку. Тривають оздоблювальні роботи місць загального користування – облицювання керамічною плиткою на 3, 4 і 5-му поверхах. Уже повністю завершено роботу у більшості приміщень, досить привабливий вигляд мають кухні. Разом з представником студентства Ігорем Степанюком ми погоджували, які будуть кімнатні двері і таке інше. В принципі ми вже з підрядною організацію все погодили, і всі оздоблювальні роботи вони можуть виконувати в повному обсязі. Крім того, працюють монтажники ліфтового обладнання, триває встановлення систем димовидалення і автоматичної пожежної сигналізації. Ще раз усіх цікавих до цієї роботи представників студентських організацій запрошую в середу о 9-й годині зустрітися на об'єкті, щоб на власні очі побачити, як просувається робота в новому гуртожитку.

Соціально-виховний напрям. Працюємо зі студентами щодо безпечної організації їхнього відпочинку у плані,  по-перше, епідемічних обмежень, і, по-друге, урахування криміногенної ситуації.

Працюємо також над благоустроєм території студмістечка. Невеличкими порціями висаджуємо там, де необхідно, де були зрізані аварійні дерева, нові. Висадили 6 горіхів і 6 кущів бузку. Небайдужі студентки висадили біля гуртожитків чорнобривці. 

М.З.Згуровський   

Дякую. А до території студмістечка належить територія біля бібліотеки, «Поляна», про яку ми сьогодні згадували? Там є що робити: облуплені лавочки зі зламаними елементами та інше. Все це виглядає дуже непривабливо. Особливо на «Поляні».

О. А. Іщенко

Наведемо там лад.

Директор Науково-технічної бібліотеки О. М. Бруй

Заходи, які організували чи в яких брали участь працівники Бібліотеки

12 квітня взяли участь у нараді Міністерства культури та інформаційної політики з питань книговидавничої справи в Україні.

14 квітня взяли участь у засіданні Комітету Верховної Ради з гуманітарної та інформаційної політики, на якому розглядався законопроєкт про внесення змін до Закону «Про бібліотеки і бібліотечну справу» (№5002) .

13 квітня консультант Центру інформаційної підтримки освіти та досліджень Бібліотеки КПІ провела науково-практичний вебінар «APA Style – міжнародний стиль цитування Американської психологічної асоціації: оновлена 7-ма версія» (101 учасник).

14 квітня організовано та проведено другий освітньо-практичний вебінар для менеджерів науки та освіти, заступників деканів з наукової роботи, завідувачів кафедр, науковців КПІ ім. Ігоря Сікорського, присвячений роботі з аналітичним інструментом SciVal  «Features in SciVal from different perspectives. How to use it in the best way». 

15 квітня в межах квітневої серії освітніх онлайн-заходів «"Чистий"четвер: актуалізуємо авторські профілі» консультант Центру інформаційної підтримки освіти та досліджень Бібліотеки КПІ провела семінар  «ORCID: ідентифікатор науковця у цифровому середовищі» (26 учасників).

Онлайн-заходи

21 квітня о 15:00 відбудеться публічне обговорення Стратегії Бібліотеки КПІ на 2021-2025 рр.

Академічна  доброчесність

Готуємо  спільний захід КПІ ім. Ігоря Сікорського та Американських рад з міжнародної освіти – у режимі онлайн круглий стіл «Академічна доброчесність в освітньому середовищі: виклики та практики», який планується провести 29 квітня 2021 року з 10:00 по 13:00.

Щодо  організації дискусії з питань академічної доброчесності зі студентами. Ми вже обговорювали це питання з Наталією Валеріївною Семінською. Після травневих свят ми плануємо її організувати.

Комісія з етики та академічної доброчесності наприкінці минулого тижня отримала від Студентської ради  додаткові пропозиції  щодо внесення змін до Кодексу честі. Ми їх в оперативному режимі  опрацьовуємо, щоби виробити узгоджені спільні пропозиції  і представити їх на Конференції трудового колективу.

М.З.Згуровський

Дякую. Шлях обговорення навіть гострих проблем є єдино можливим. Тому що ми можемо у вузькому колі висловлювати якісь позиції щодо того, що, припустимо, доброчесність має бути нормою. Але  що з того, якщо за результатами соціального опитування значна частина молоді вважає інакше, що ошуканство – це норма. Зрозуміло, яке суспільство можна побудувати на таких цінностях. Тому єдиний спосіб – це обговорення гострих проблем. Інакше ми можемо провести десятки інших заходів, але якщо на виході з університету ми випускатимемо людей з такими цінностями, ці заходи нічного не варті. Щоб переконати молодих людей в іншому, слід збирати їх для обговорення проблеми, нехай і в онлайн-режимі, і разом приходити до якихось спільних думок. Мені здається, що в нас ця робота дещо заформалізована, і цей її складник потребує  доопрацювання.

 Голова  об'єднаного  профкому М. О. Безуглий

Готуємося до Конференції трудового колективу університету. Заплановано ще провести нараду представників факультетів та інститутів щодо процедурних питань  проведення Конференції, її робочих органів і такого іншого. Окрім того, почали підготовку на двох факультетах конференцій трудових колективів з погодження пропозицій щодо призначення деканів.

Назар Булавко

Провів  наради з делегатами Конференції трудового колективу університету щодо її формату і заповнення підписних листів. Дякую Михайлові Олександровичу за оперативну реакцію на запитання та консультування. Це допомогло мені відповісти на низку запитань делегатів.

Щодо системи онлайн-запису студентів до лікаря студентської поліклініки від компанії LeoDoc. Попередньо 16 квітня було проведено робочу зустріч, на якій обговорювалися деякі технічні моменти та участь у роботі групи волонтерів-тестувальників з 15 студентів.  Службову з цього приводу ми надішлемо на цьому тижні Наталії Валеріївні, щоб усе це було офіційно і скоординовано. Тепер чекаємо реакції лікарів Міської студентської поліклініки щодо початку тестування модулю відеозв'язку цієї системи.

Анонсували реєстрацію на участь у квесті за тематикою штучного інтелекту, який проходитиме  24  квітня у форматі онлайн.

Узяли участь у войс-чаті щодо якості освіти в КПІ та в Запорозькому національному університеті. Обмінялися досвідом, це було цікаво. Є куди рухатися і нам, і їм.

Ігор Степанюк

Основна наша робота зараз – підготовка до Конференції трудового колективу. Окрім того, проводимо підготовку до  чемпіонату університету з шахів. На цьому тижні починаються факультетські змагання. Долучилися з подачі Яни Юріївни до толоки на ФСП, облагородили територію. На цьому тижні такий захід відбудеться у ВПІ.

Щодо ситуації на «Поляні». Вона погіршилася після запровадження карантину, оскільки студентів там тепер значно менше, а більше людей сторонніх. І якщо студенти здебільшого розуміють, що там можна робити, а що ні, розуміють, що якісь неподобства може зупинити департамент безпеки, то такі гості жодних гальм не мають. Як з цим боротися – це питання. Звісно, не бажано «Поляну» перетворювати на якийсь режимний об'єкт, але, з іншого боку, це все ж таки об'єкт, передусім студентського відпочинку.  І таких ситуацій, яка сталася в п'ятницю, точно бути там не повинно.

М.З.Згуровський

Зрозуміло, що епідемії COVID-19 ми, на жаль, наказом по університету зупинити не можемо.  Але підсилити заходи і технічні засоби безпеки – в наших силах. І організувати роботу нашої служби безпеки та просити поліцію звернути увагу на цю територію ми можемо. І озброїти їх системою відеоспостереження. Це допоможе попереджувати подібні небажані ситуації і неприємні речі. А якщо щось все ж таки станеться, то за допомогою відеозапису можна легше і швидше знайти правопорушників. Це в наших силах, і я прошу Вадима Анатолійовича вирішити це питання.

1.3.2. Наступний рік стане ювілейним для Секції вихованців КПІ в Польщі. Їй виповнюється 90 років.  Спільно з головою Секції доктором Янушем Фуксою готуємо спільні заходи на ознаменування цієї важливої події.

Дата події