Засідання відбулося в дистанційному режимі під головуванням ректора КПІ ім.Ігоря Сікорського М.З.Згуровського. Відкриваючи засідання, ректор привітав його учасниць, а в  їх особі також усіх жінок, які працюють в університеті, з Міжнародним жіночим днем і подякував їм за самовіддану працю і за ту атмосферу, яку вони створюють у роботі підрозділів.   Далі учасники перейшли до обговорення поточних справ і завдань.

Перший проректор Ю. І. Якименко

Адміністративно-управлінська робота

Продовжувався контроль за дотриманням карантину. Здійснювалися протиепідемічні  заходи з урахуванням погіршення епідемічної ситуації і переведення Києва до помаранчевої зони. На минулому тижні захворіло 3 особи, одужало – 4.

Задля забезпечення готовності до надзвичайних ситуацій спільно з професійними пожежними службами було проведено протипожежне навчання. Воно проводилося з дотриманням усіх протиепідемічних вимог.

З метою вдосконалення системи медичного обслуговування студентів ФБМІ спільно зі студентською поліклінікою та ІТ-компанією «Леодок» за активної ініціативи та участі студентів продовжено роботу з підготовки проєкту впровадження в університеті телемедичної системи з передачею відповідного програмного забезпечення.

Проведено нараду з керівництвом ФІОТ щодо проєкту створення Workspace «Роботодром» у 18-му корпусі, зокрема узгоджено й питання обов'язкового виконання інклюзивної складової проєкту.

На засіданні Бюджетної  комісії університету розглянуто такі питання:

- затверджено зміни в структурі кошторисів спецкоштів ФСП, ФЛ, ВПІ, виходячи зі значної  чисельності контингенту студентів, які навчаються за контрактами. Ухвалено рішення у першому півріччі 2021 р. збільшити відрахування цим підрозділам на 8,6%;

- підтверджено структуру використання коштів Центру міжнародної освіти з урахуванням фактичного  контингенту здобувачів і витрат;

- за дорученням Вченої ради проведено аналіз пропозицій банків щодо відкриття депозитів. Виходячи з результатів порівняння пропозицій у відсотках, а також умов зберігання коштів для розміщення на депозиті тимчасово вільних спецкоштів КПІ визначено один із трьох державних банків – це Укргазбанк.

Система «Мегаполіс» працює в штатному режимі. Створено 256 робочих місць – вони є в кожному підрозділі. За час роботи в системі опрацьовано понад 8 тисяч документів за 36 категоріями. На стадії впровадження всі накази і договори, а також закупівля ліцензії на додаткові 115 робочих місць.

Освітній процес

Спільно з ДНВР проведено предметний аналіз результатів семестрового контролю. Керівнику кожного факультету/інституту направлено детальний аналіз з конкретними зауваженнями щодо підготовки, організації та результатів атестації та сесії. Протягом тижня очікуємо від керівників підрозділів звіти про заходи з виправлення недоліків.

В «Електронному кампусі» зроблено складний і важливий крок в організації освітнього процесу: у тестовому режимі запущено автоматизовану систему широкого вибору вибіркових дисциплін.

Приймальна комісія

Сформовано і розпочато роботу відбіркових комісій факультетів/ інститутів.

До всіх підрозділів направлено оцінки і відповідні зауваження до представленої на їхніх  сайтах інформації для абітурієнтів з вимогою термінового виправлення недоліків. Було проведено проміжний моніторинг сайтів, який показав часткове виправлення ситуації, зокрема на ФМФ. 

4 березня проведено День відкритих дверей для вступників до магістратури з презентацією підрозділами своїх освітніх програм. У заході, що його організував ДНВР, взяли участь 720 студентів.

Акредитація

На минулому тижні працювали дві експертні групи НАЗЯВО за двома ОП – бакалаврською і магістерською зі спеціальності «Прикладна фізика». На завершальних зустрічах у попередніх висновках голови і члени експертних груп відзначили чітку організацію роботи з їх  прийому, високо оцінили «Електронний кампус», активну позицію студентів, плідну співпрацю з НАНУ, широку участь стейкхолдерів. Як зауваження було відзначено окремі скарги студентів на перевантаження та їх недостатню поінформованість про врахування результатів неформальної освіти. Очікуємо опублікування висновків експертних груп. Проведено заключну нараду з підготовки до наступної акредитації ОП зі спеціальності «Образотворче мистецтво» ВПІ.

М.З. Згуровський

Керівникам підрозділів ви доручили виправити ситуацію з інформуванням майбутніх абітурієнтів через сайти цих підрозділів. Коли ви отримаєте від них плани виправлення недоліків, які було виявлено?

Ю.І. Якименко

Ми чекаємо до кінця цього тижня не тільки плани, але й результати виправлення. Моніторинг  проводиться один раз на два дні. ІАТ – частково виправив недоліки, ФМФ – виправив повністю. Але це зробили не всі факультети.

М.З. Згуровський

Ви звернулися адресно до керівників факультетів/інститутів, щоб вони розуміли, що в них є певні недопрацювання з поясненням суті цих недоліків?

Ю.І. Якименко

Після засідання Адмінради відбулася розмова з деканами/директорами. Кожному були  скеровані зауваження, тому що з їхнього боку розуміння часом не було. Але дуже детально по кожній позиції їм усе надіслано.

Проректор з навчальної роботи А.А. Мельниченко

Минулий тиждень було в основному присвячено реалізації модулю «Вибіркові дисципліни».    У цьому році у нас реалізовано широкий вибір дисциплін із загальноуніверситетського та з фахових каталогів. Затримки були лише за двома підрозділами, і їх терміново усунено.  Окремі дисципліни загальноуніверситетського каталогу розлетілися як «гарячі пиріжки» за перші три години. Окремі факультети звернулися до кафедр (кафедра графіки, гуманітарні кафедри) щодо розширення кількості і зняття певних обмежень по кількості студентів. Фізкультура в університеті представлена 5 видами спорту. Йде запис, але не дуже активний. Проте на фізкультуру як вибіркову дисципліну потроху записуються. Серед лідерів з визначення вибіркових дисциплін ІПСА та ФІОТ, але є факультети, які в цьому плані «просідають». Декілька разів на день проводиться моніторинг для з'ясування, як проводиться робота.

Департамент продовжував взаємодію з підрозділами щодо розробки ОП, навчальних та робочих навчальних планів на 2021/2022 н.р. (термін подання – до 15 березня). Готуємо навчальні плани і ОП для затвердження на Вченій раді.

Постійно здійснюється моніторинг проведення освітнього процесу в дистанційному режимі.

Триває співпраця з ТОВ «ІНВО ДІДЖИТАЛ» щодо створення нової інформаційної автоматизованої системи. Розробник готовий надати КПІ декілька модулів для тестування. Проте йдуть перемовини ще й щодо формування «імітованої бази даних». Реальну базу даних з метою захисту персональних даних КПІ передати не може. Ця робота займе досить тривалий час, але вона продовжується.

Завершено роботу з моніторингу стану підготовки навчальних приміщень університету до нового навчального року.

Здійснювалася щоденна робота із супроводу розкладів занять та з підготовки розкладів сесії 4-го курсу бакалаврату.

Департамент продовжує консультування кафедр і гарантів ОП, які виходять на акредитацію за PhD програмами.

Результати перевірки відповідності наукової складової ОП (тем дисертацій) науковим школам, напрямам наукової діяльності кафедр і наукових керівників аспірантів надіслано зі спеціальностей: 101,121,122,172,162,171,163,141,051,153,111,091,054,105,053,073. Робота в цьому напрямку триває.

Продовжується активна співпраця з підрозділами щодо вчасної підготовки до вступної кампанії до аспірантури у 2021 році, у т.ч. формування предметних екзаменаційних комісій з прийому вступних випробувань до аспірантури у 2021 році, затвердження програм вступних випробувань (єдиних за спеціальностями).

У телеграм-каналі відділу аспірантури та докторантури розміщену Форму соціологічного опитування аспірантів.

Супроводження сайту КПІ:

- додано на титульну сторінку сайту КПІ блок «Офіційний YouTube» зі стрічкою матеріалів офіційного каналу університету для презентації матеріалів Медіалабораторії і спрощення доступу до них;

- здійснюється зведення даних першого вебометричного рейтингу у 2021 році;

- отримано тимчасовий доступ до даних ahref для розрахунку першого вебометричного рейтингу 2021 року;

- оновлено описи сайтів для каталогу ресурсів мережі КПІ. Триває планова актуалізація описів підрозділів на сайті КПІ.

М.З. Згуровський

Ще раз хочу підкреслити важливість інформаційного забезпечення освітнього процесу, удосконалення цієї сфери діяльності.

Проректор з навчально-виховної роботи Н.В. Семінська

Протягом тижня активно брали участь у:

- зустрічах з експертами НАЗЯВО в рамках акредитації ОП ФТІ;

- погоджувальній нараді освітніх департаментів;

- засіданні Адміністративної ради.

Навчальна робота

Підготовлено, оформлено та направлено деканам/директорам детальний аналіз результатів зимової сесії з конкретними зауваженнями щодо проведення підрозділами семестрових контрольних заходів за підписом першого проректора.

Протягом тижня здійснювали інформування і консультування студентів щодо:

-  процедури обрання та переобрання вибіркових дисциплін;

- перебігу і основних дат семестрового контролю та ліквідації заборгованості студентами 4-го  курсу.

Спільно з ДООП на каналі ДНВР започатковано окрему рубрику для викладачів з ботом зворотного зв'язку з метою інформування НПП про особливості перебігу освітнього процесу.

Мобільність

Підписано і скеровано партнерам угоду з Університетом Бєлграда та Технічним Університетом Дрездена.

Спільно з ДМС взяли участь в інформаційній зустрічі з представниками Технологічного інституту Шібаура (Японія) та в онлайн-зустрічі «Перспективи розвитку співробітництва» з польськими університетами та Польською академією наук у сфері проєктно-грантової діяльності.

Профорієнтація

Протягом тижня спільно з Приймальною комісією та Медіалабораторією організовано і проведено серію заходів щодо вступу до магістратури: стрим та 28 зустрічей з представниками факультетів/інститутів в зум. Станом на тепер кількість переглядів на ютуб-каналі сягає майже 700.

Створено Каталог для вступників до магістратури.

Проведено онлайн-зустріч з представниками компанії «Робокод» і представниками Приймальної комісії, обговорено ініціативи започаткування проведення на базі КПІ олімпіади для школярів з робототехніки та програмування.

З 2 по 5 березня проходив ІІІ етап конкурсу «Еко-Техно Україна 2021». 4 березня відбувся суперфінал за право участі у ISEF 2021. Викладачі КПІ взяли активну участь у журі конкурсу.

Працевлаштування

У межах реалізації  школи кар'єрного зростання:

- опрацьовано запропоновані компанією «Метінвест діджитал» теми зустрічей та включення їх до семінарських занять факультетів/інститутів;

- здійснено супровід та підписано договори про співпрацю з: Держенергоефективністю, ТОВ «Новофарм», ТОВ «Інновер Україна», ТОВ «Хенкель», ТОВ «Інфопульс Україна»;

- проведено чергову робочу зустріч із заступником міністра Міністерства молоді та спорту України В.Лавровим та представниками Федерації кіберспорту України за участю представників гуртка KPIKiberSport. Підписано договір про співпрацю, розглянуто дорожню карту взаємодії.

Здійснювалася активна робота в оргкомітетах KPI-Open (липень 2021), ТехноАрт КПІ (червень), Ярмарку вакансій (квітень), КПІАбітFest (квітень).

М.З. Згуровський

На засіданні Адмінради Оксана Миколаївна Бруй доповідала про боротьбу з академічною  недоброчесністю. Як висновок – має бути не лише покарання тих, хто припускається  академічної недоброчесності. Насамперед має відбуватися виховний процес. Це дуже повільний і складний процес виховання неприйняття обману в нашому середовищі. Ви, Наталіє Валеріївно, якось залучені з вашим департаментом до роботи комісії з академічної доброчесності?

Н.В. Семінська

Так, залучені. У плані, який представляла Оксана Миколаївна, ми є виконавцями в частині   формування, візуалізації і супроводження всіх заходів з академічної доброчесності.

М.З. Згуровський

Я просив би вас поставитися до цього не формально. Потрібно, щоб для вашого департаменту це був один із пріоритетних напрямів виховної роботи як серед студентів, так і серед викладачів. Академічне середовище має поступово переходити до такої системи цінностей.

Проректор з наукової роботи В.А. Пасічник

Гарні новини

4 березня нарешті завершено атестацію ЗВО в частині провадження ними науково-інноваційної діяльності. КПІ атестовано за всіма 4 напрямами, які подавалися, і він може розраховувати на базове фінансування наукової діяльності. А після внесення до реєстру наукових установ – і на певні пільги при ввезенні з-за кордону наукового обладнання та комплектуючих. До МОН спрямовано 7 принципових зауважень до методики наукової атестації для врахування при створенні нової методики.

На виконання доручень ректора

За Космічною програмою КПІ:

- триває робота з оперативного управління за проєктами «PolyITAN-3» та «PolyITAN-12U»;

- 3 березня проведено велику технічну нараду з групою фахівців КБ «Південне». На ній розглядалося питання координації дій по супутниках «Січ» та «PolyITAN-3», а також можливості суттєвого розширення співпраці між КПІ і КБ «Південне».

Забезпечення інноваційної діяльності. Подано заявку на грант проєкту Boosting Widening Digital Innovation Hubs (BOWI) «Widening Call for Developing» – програми активації хабів транскордонного трансферу технологій у співпраці зі зрілими DIH. На підтримку проєкту «EnCata» КПІ надіслані листи партнерам-компаніям «AJAX Systems» та «EPAM».

На виконання рішень Координаційної  ради

Завершено аналіз річних звітів всіх підрозділів університету. Узагальнено інформацію по розділах за звітними формами річного звіту КПІ до МОН, статистичних таблиць, форм та ін. (звіт до МОН заплановано надіслати 4 квітня). Звітні матеріали передаються на запити до різних інстанцій.

На запит ДП «Інфотех» надано комерційну пропозицію щодо проведення експертизи.

Робота у взаємодії з підрозділами КПІ ім. Ігоря Сікорського

2 березня в Державному політехнічному музеї проведено робочу нараду з усунення недоліків та забезпечення діяльності музею.

Підготовлено і надано ДМС статистичні дані з наукової та інноваційної діяльності КПІ для світових рейтингів ЗВО.

За зовнішнім запитом узагальнено та надано інформацію за проєктами, поданими на українсько-китайський конкурс.

Завершено внесення змін до структури оргвідділу НДЧ та переведення співробітників редакції журналу «Наукові вісті КПІ» до видавництва «Політехніка».

М.З. Згуровський

Хочу звернутися до вас, Віталію Анатолійовичу, до Михайла Юхимовича Ільченка, до групи, яка займається Космічною програмою. Давайте не будемо відкладати структурне вдосконалення цього напряму. Поки що сили розпорошено, а очікування наших зовнішніх партнерів щодо результатів стають все більшими й більшими. Тому потрібно максимально скоординувати і консолідувати усі наші можливості.

Голова Вченої ради М. Ю. Ільченко

Гарною новиною стало опубліковане 4 березня повідомлення про входження КПІ ім. Ігоря Сікорського до світового рейтингу кращих університетів 2021 року за галузями знань. Наш університет обійняв 501-550 місця в рейтингу QS з комп'ютерних наук та інформаційних технологій. Аналіз даних рейтингу засвідчив і прорив Львівської політехніки, яка вперше потрапила в QS,  і зразу в 100+. Очевидно, спрацювала їхня спеціальність – нафта і газ.

Робота постійних комісій Вченої ради університету:

- голова комісії з академічної доброчесності О.М. Бруй на засіданні Адміністративної ради доповіла про запланований план заходів з розвитку культури академічної доброчесності. В ухваленому рішенні акцентовано увагу на необхідності здійснення практичних дій у процесі імплементації розробленого плану, який стосується науково-педагогічних, наукових працівників і студентів університету;

- комісія з освітньо-виховної та соціальної роботи (І.В.Коробко) за пропозицією МОН України в порядку громадського обговорення розглядає проєкт «Положення про Всеукраїнську студентську олімпіаду, міжнародні студентські олімпіади, що проводяться на території України». Пропозиції та зауваження мають бути надіслані до Міністерства до 16 березня цього року.

Питання Космічної програми університету:

- у відповідь на лист голови ДКА України Володимира Тафтая розпочато підготовку фінансово-економічного обґрунтування включення проєктних пропозицій університету до Загальнодержавної цільової науково-технічної програми України на 2021-2025 роки;

- фахівці УДЦР України згідно з нашими листами розпочали формувати необхідну заявку до МСЕ стосовно частотних присвоєнь новому проєкту «PolyITAN-3».

Здійснюється підготовка до проведення чергових засідань Вченої ради університету 15 березня (звіти проректорів Ю.І. Якименка та А.А.Мельниченка) і 5 квітня (звіти проректора В.А.Кондратюка і керівника ДЕФ Л.Г.Субботіної). 

Проректор з міжнародних зв'язків С. І. Сидоренко

1.Міжнародні контакти

1.1. 3 березня КПІ відвідав посол Республіки Узбекистан Алішер Анварович Курманов. На зустрічі з ректором було обговорено сфери діяльності КПІ та партнерів в Узбекистані, які можуть становити взаємний інтерес. Визначено, що предметом такого інтересу може бути представлення концепції Інноваційної екосистеми «Sikorsky Challenge», і в разі схвального ставлення з боку органів влади Узбекистану – впровадження в цій країні практик Інноваційної екосистеми КПІ.

1.2. Співпраця з Японією. У контексті комплексу питань щодо розвитку співробітництва з Японією в сфері технологій і інновацій за участю Українсько-Японського центру КПІ готується зустріч директора Наукового парку «Київська політехніка» В.С. Камаєва, президента Наукового парку Б.В. Андрійцева та керівництва ДМС із керівником офісу JICA в Україні паном Сатоші Сугімото.

1.3. Надійшло запрошення від BSUN (Black Sea Universities Network) щодо участі в Міжнародній конференції «Підходи до прийняття рішень на основі наукових доказів для впровадження Програми ООН «Цілі сталого розвитку» в Чорноморському регіоні» («Science Evidence-based       Decision Making Approaches for the Implementation of SDGs in the Black Sea Region»), яка має відбутися 24 березня 2021 року. Готуємо делегацію КПІ до участі в конференції з доповіддю.

2. Активізація міжнародної проєктно-грантової діяльності

2.1. Спільно з проректором з наукової роботи В.А. Пасічником продовжуємо виконання доручення ректора щодо організації системної роботи з підготовки і подання заявок на гранти за кожним з перспективних для КПІ напрямів (кластерів та галузей діяльності), запрошуючи до неї відповідних партнерів з Євросоюзу.

2.2. На позаминулому ректораті було поставлено завдання не лише займатися визначенням конкурентоспроможності 270 діючих наукових груп університету, але й роз'яснювати нашим ученим особливості умов і вимог програм «Горизонт Європа», НАТО «Наука заради миру і безпеки», «Erasmus+» рівня КА2 тощо, навчати науковців технологій подання проєктних пропозицій і допомагати їм у пошуку партнерів з країн Євросоюзу. На виконання цього завдання з підрозділами ведеться індивідуальна робота: аналізуємо, які проєкти плануються до подання підрозділами в 2021 і 2022 роках.

На минулому тижні підготовлено матеріали вебінару компанії «Europa Media» «Основні інструменти для стимулювання комунікації, розповсюдження та використання результатів проєктів у програмах «Горизонт 2020» та «Горизонт Європа» («Top tools to boost communication, dissemination and exploitation in Horizon 2020 and Horizon Europe»), який було проведено 26 січня. Надано описи 10 основних інструментів комунікації, поширення та використання результатів дослідницько-інноваційних проєктів у рамкових програмах ЄС, а саме: Horizon Magazine, CORDIS, Horizon Results Platform, OpenAIRE, EOSC, Open Research Europe, Horizon Impact Award, Innovation Radar, Horizon Results Booster та European IP Helpdesk. Ці фактично ресурси Європейської комісії, присвячені проєктам європейських рамкових програм, а також інформації про майбутні конкурси. Узагальнені матеріали скеровано підрозділам, 272 діючим науковим групам і оприлюднено на сайтах ДМС і в соцмережах.

2.3. Співпраця з польськими колегами. Українсько-Польський центр розгортає новий етап  посилення співпраці із партнерами в Польщі у сфері міжнародної проєктно-грантової діяльності. Цьому було присвячено перший за останні роки візит радниці з питань науково-освітньої співпраці Посольства Республіки Польща в Україні пані Еви Матушек-Загати. Відбулося обговорення стану і перспектив розвитку співпраці КПІ з партнерами в Республіці Польща на 2021 рік. Серед пріоритетів: посилення міжнародної проєктно-грантової активності вчених КПІ (спільно з партнерами в університетах Польщі) в конкурсах на фінансування проєктів за європейськими пріоритетами – за рахунок фінансових можливостей проєктно-грантових програм уряду Польщі та Польської академії наук; посилення академічної мобільності (студентські обміни та обміни викладачами) за рахунок програм Національної агенції академічних обмінів NAWA (Polish National Agency For Academic Exchange); розширення участі студентів КПІ в програмах формування лідерських якостей майбутньої управлінської еліти, які діють в університетах Польщі. Для широкого загалу керівників міжнародної сфери і роботи із студентами КПІ з презентаціями виступили Ева Матушек-Загата, в.о. директора Представництва Польської академії наук в м. Києві Матеуш Бялас, керівниця групи двостороннього співробітництва Управління програм для вчених, Національної агенції академічного обміну Республіки Польща (NAWA) Агата Бадер.

3. Робота групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах  університетів

3.1. Упорядники рейтингу QS обговорюють з МОН України (заступник міністра з питань європейської інтеграції А.О. Вітренко) можливість пілотного проєкту для України щодо просування 10-12 провідних українських вишів в інституціональному, регіональному і предметних рейтингах QS. Перший проректор Ю.І. Якименко та ДМС організовують з боку КПІ підтримку цієї ідеї в МОН України. Лист підтримки до МОН України надіслано.

3.2. З поточної роботи групи по забезпеченню позитивної динаміки показників КПІ в світових рейтингах університетів: готується типовий лист-звернення для проведення опитування академічних експертів за рейтингом QS; поповнюється база даних академічних експертів із керівного складу міжнародних партнерів КПІ; розпочато направлення листів опитування академічних експертів за рейтингом QS.

4. Інші заходи

4.1. Надано протокольне забезпечення візиту керівництва ТОВ «Нокіа Солюшнз енд Нетворкс Україна» та церемонії підписання угоди з цією компанією.

4.2. Розпочато підготовку списків іноземних учасників, які мають бути запрошені до участі у Фестивалі «Sikorsky Challenge 2021». Цього року фестиваль пройде 17-20 серпня у зішаній формі – очна присутність та синхронний онлайн-режим.

4.3. З керівниками УНТЦ Миколою Лубівим (директор УНТЦ від України) та Віктором Росіхіним (керівник господарського комплексу) ДМС спільно із проректором В.А. Кондратюком готується акт на передачу від УНТЦ до КПІ близько 200 кв. м площ. На цих площах (7 кімнат у корпусі № 31) планується розташувати структурний підрозділ ДМС, якому буде доручено забезпечувати подальший розвиток співпраці з країнами, регіонами і міжнародними організаціями (ЮНЕСКО, ПРООН, ЄС, НАТО, країни: Польща, Китай, Німеччина та ін.) – тобто формування нового міжнародного середовища для розширення всієї міжнародної сфери КПІ.

М.З.Згуровський

Ще раз наголошую на важливості залучення до участі в міжнародних грантових програмах наших наукових груп. Це програми «Горизонт Європа», програми НАТО «Наука заради миру і безпеки» та інші. Тут я очікую на перші результати вашої системної роботи. Точніше, вашої спільної з іншими департаментами роботи в цьому напрямі. Наголошую на чотирьох важливих її складниках. Перший – вивчення пропозицій міжнародних організацій, другий – вивчення можливостей наших наукових груп і порівняння їх з умовами конкурсів,  третій – пошук міжнародних партнерів для участі в проєктах і четвертий – навчання наших наукових груп  підготовці та процедурам подання заявок. Прошу організувати таку роботу й хочу почути про перші її результати.

Проректор з адміністративної роботи В. А. Кондратюк

Господарська  робота

- Спільно із інспекторами ДСНС провели  навчання з пожежної безпеки в ЦКМ із залученням спеціальної техніки. За результатами навчання було проведено спеціальні інструктажі та  тренування. Протягом тижня проводили індивідуальну роботу щодо виконання приписів ДСНС з відповідальними по факультетах/інститутах за стан пожежної безпеки.  Продовжуємо готувати технічні завдання згідно з річним планом закупівель на протипожежні засоби.

- триває планова перевірка інспекторами ДСНС усіх будівель університету (її терміни – з 25 лютого по 11 березня). Сьогодні, тобто 9 березня, маємо отримати перші акти перевірки;  

- проводили підготовчі роботи щодо встановлення пандусу для людей з обмеженими фізичними можливостями в 12-му навчальному корпусі. Наявність таких засобів для забезпечення вільного пересування осіб з обмеженими фізичними можливостями є однією з умов успішного проходження акредитації освітніх програм;

- провели аварійний ремонт та відновили роботу системи теплопостачання в 4-му та 5-му житлових будинках і 1-му та 4-му навчальних корпусах;

- продовжували виконувати обстеження об‘єктів зі складанням дефектних актів, де необхідно виконати аварійні ремонтні роботи;

- розробили та подали на затвердження порядок списання та кронування зелених насаджень в університеті;

- продовжуємо роботи з укріплення фундаменту 12-го навчального корпусу та розпочали частковий ремонт фасаду;

- продовжуємо роботи з відновлення систем димовидалення в гуртожитках та навчальних корпусах;

- продовжуємо готувати технічні завдання згідно з річним планом закупівель за господарським напрямом роботи та оголошувати процедури закупівель на майданчику ProZorro;

- підготували пропозиції за господарським напрямом роботи для внесення їх у Колективний договір на 2021 рік;

- провели нараду з представниками ДП «Антонов» щодо реставрації та передачі університету нового музейного експонату – літака АН-2;

- щоденно здійснюється тепломоніторинг навчальних корпусів. У тісній співпраці з відділом головного механіка здійснюється регулювання подачі теплоносія;

- спільно з фахівцями з виробництва алюмінієвих конструкцій провели заміри вхідної групи до 18-го корпусу для формування технічного завдання майбутньої закупівлі. Раніше здійснено аналогічні заміри вхідних груп  НТБ, 7, 16, 22 та  5-го корпусів. Після узгодження обсягів фінансування та затвердження переліку вхідних груп для заміни необхідні документи буде передано до відділу закупівель;

- проведено робочу нараду щодо виконання технічного завдання на систему віддаленого енергомоніторингу за участю кафедр АТЕП та АПЕПС;

- закінчуємо складати річний звіт по відходах, готуємо відповідний наказ.

Соціальний напрям

-  Продовжують працювати їдальні 1-го корпусу та 32-го (курсантська їдальня). Решта  тимчасово припинили свою роботу до моменту виходу студентів на навчання. Їдальні та буфети працюють відповідно до вимог протиепідемічних заходів;

-  уклали договори щодо підключення електропостачання базам відпочинку, на участь університету в міжнародній виставці та на послуги телефонного зв'язку;

- триває наповнення розробленої власними силами системи «Закупівельник КПІ»;

-  згідно із заявками проводимо постачання товарів по підрозділах університету;

-  провели підготовку та вивезення металолому зі складу КПІ;

-  у зв'язку з набуттям чинності новим законом про оренду державного та комунального майна проводиться підготовка документів щодо продовження договорів оренди для Фонду  держмайна;

-  розпочалася робота з формування нових списків співробітників, яким необхідно пройти медичний огляд у 2021 році. Розробляється система контролю та взаємодії з факультетами/інститутами та  відділом кадрів стосовно надання інформації для формування списків для медичного огляду та подальша процедура роботи виконання спільно з відділом охорони праці;

-  проводимо збір даних, підготовку документів для укладення  договорів для забезпечення безперебійної роботи оздоровчих підрозділів;

-  виконується оптимізація роботи інформаційних ресурсів ДМСП;

-  проводиться робота та оброблення корпоративних замовлень по базах відпочинку на березень.

Безпека

- Спільно з представниками поліції та СБУ провели серйозну роботу щодо боротьби з поширенням на території університету наркотичних речовин. Упродовж тижня було затримано 6 осіб. Серед них є особи, які до університету відношення не мають, але використовували  його як майданчик для своєї торгівлі.   Нині по них триває слідство.

Начальник департаменту економіки і фінансів університету, головний бухгалтер Л. Г. Субботіна

Фінансування на березень отримали за всіма бюджетними програмами у повному обсязі.

Отримано додаткові асигнування за програмою «Наукова діяльність» в обсязі 10667,0 тис. грн на виконання НДР, які пройшли конкурсний відбір у 2021 році. Тепер будемо готувати кошториси та штатні розписи для забезпечення виконання цих робіт.

Нараховуємо академічну та соціальну стипендію за березень.

Нараховуємо заробітну плату за І половину березня.

Підготували та доповіли на засіданні Ради з питань розвитку про проєкт кошторису Фонду розвитку на 2021 рік. Кошторис у сумі 123,2 млн грн Рада з питань розвитку затвердила.

Узяли участь у засіданні Бюджетної комісії з доповіддю про проведення аналізу фінансової діяльності Центру міжнародної освіти, використання коштів на заробітну плату ФСП, ФЛ, ВПІ по кафедрах, де є групи студентів, які навчаються на платній основі.

Отримано пропозиції від банків державного сектора щодо розміщення тимчасово вільних коштів на депозитних рахунках. Після аналізу пропозицій банків ухвалено такі рішення: 

⁃ рекомендувати Вченій раді укласти договір з ПАТ «Укргазбанк»;

⁃ структуру використання коштів ЦМО залишити без змін, директору проаналізувати можливість оптимізації видатків на утримання адміністративного персоналу, надати кошторис на 2021 рік, який відповідає фактичним показникам;

⁃ внести такі зміни до структури використання коштів на період з 01.02.2021 р по 30.06.2021 р. по ФСП, ФЛ та ВПІ: додати на заробітну плату підрозділу +8,6% за рахунок зменшення видатків централізованого фонду. Рішення затверджено Адміністративною радою.

До МОН надали звіт про виконання паспорту за бюджетною програмою «Наукова діяльність» за 2020 рік.

Звітували перед Адміністративною радою про аналіз фінансово-господарської діяльності університету за 2020 рік та проєкт бюджету на 2021 рік. Готуємо матеріали для Вченої ради.

Узяли участь у засіданнях експертної групи НАЗЯВО з акредитації освітньої програми  «Прикладна фізика».

Директор студмістечка О. А. Іщенко

Дещо зросла кількість мешканців гуртожитків. Нині в студмістечку проживають 3902 мешканці. Це здебільшого студенти випускних курсів, які працюють над дипломними проєками і роботами.

У студмістечку нині двоє хворих на COVID-19. Це студент ФЕА (18-й гуртожиток) і співробітник ІСЗЗІ (17-й гуртожиток).

Працюємо спільно з інспекторами ДСНС, які проводять перевірку стану пожежної безпеки в гуртожитках. Залишилося перевірити лише 2 гуртожитки, решта перевірку вже пройшли. Чекаємо на офіційні результати перевірки. 

Ремонті роботи. Станом на сьогодні ремонтується 9 об'єктів. На 6 з них проводяться роботи з відновлення світлових кишень, які раніше використовувалися як тимчасові житлові кімнати, і ще 3 – це місця загального користування в гуртожитку №19.

Правопорядок. У гуртожитку №20 поліція викрила двох наших студентів, які розповсюджували  наркотичні засоби. Триває слідство.

М.З.Згуровський

Дякую, Олександре Анатолійовичу. Ви свої завдання знаєте. Зараз у вас відповідальна робота із забезпечення перевірки, яку проводить ДСНС району. Я сподіваюся, що цього разу вона у вас пройде успішно. І, звичайно, слід бути дуже обережними і не послабляти уваги щодо виконання всіх протиепідемічних заходів у гуртожитках.

Директор Науково-технічної бібліотеки О.М.Бруй

Узяли участь у засіданнях акредитаційних комісій ОП «Прикладна фізика» (бакалаврат), ОП «Прикладна фізика» (магістратура).

4 березня провели перший вебінар «Профіль автора у Google Scholar: усі тонкощі актуалізації» з серії освітніх заходів «Чистий четвер»: актуалізуємо авторські профілі. Під час заходу розглянули різні варіанти додавання матеріалів до профілю автора, налаштування та скасування автоматичного оновлення переліку публікацій, правильне зазначення варіантів прізвища автора та назви університету, підтвердження е-пошти в домені .kpi, об'єднання записів та видалення чужих матеріалів тощо.

11 березня о 16:00 відбудеться другий вебінар «ORCID: ідентифікатор науковця у цифровому середовищі».

5 березня спільно із Медіалабораторією КПІ провели стрим «Бібліотека досліднику» або «Хочете мати більше часу на дослідження – у Вас є бібліотека».

Опубліковано звіт про роботу Бібліотеки за 2020 рік

Стартувало обговорення проєкту нової Стратегії Бібліотеки КПІ / KPI Library 2021–2025.  Публікація для обговорення цього проєкту. Пропозиції та коментарі приймаються за посиланням. У травні заплановано представлення цієї Стратегії на засіданні Вченої ради.

М.З.Згуровський

Дякую, Оксано Миколаївно. Стратегія цікава і, безумовно, слід провести її громадське обговорення. І безперечно потрібно отримати відгуки від навчально-наукових підрозділів, які є важливими учасниками реалізації цієї Стратегії.

Директор ІМЯО М.М.Перестюк

За напрямом доуніверситетської підготовки працюємо за планом. Активно працюємо над новим для нас напрямом роботи зі школярами 5 – 8 класів, плануємо впровадити модульний атестаційний напрям для першокурсників напередодні сесії. 

Проведено онлайн-стрими з роз'ясненнями щодо старту вибору дисциплін студентами 1–3 курсів бакалаврату.

Уповноважена особа з питань запобігання корупції Я. Ю. Цимбаленко

Нагадую, що до закінчення кампанії декларування залишилося трохи менше трьох тижнів, тому тих, хто має подати свої декларації, але ще їх не заповнив, прошу з цим поквапитися.

В.о. голови Студради університету Назар Булавко

Ми підготували і поширили серед студентів, сказати б, гендерно-нейтральні вітальні листівки.

На минулому тижні експерти НАЗЯВО під час акредитації високо оцінили органи  студентського самоврядування – як Студраду КПІ, так і студраду ФТІ.

Голова профкому студентів КПІ Ігор Степанюк

Основне наше питання нині – це підготовка пропозицій до Колективного договору на 2021 рік. Робоча група на цьому тижні не засідатиме, ми надішлемо наші пропозиції електронною поштою. Глобальних змін до тексту чинного Колективного договору на 2020 рік ми не вноситимемо, орієнтуватимемося на нього.

Минулого тижня у студмістечку було обладнано святкову фотозону до Міжнародного жіночого дня 8 Березня. Ми розглядали цей день і як свято весни. Намагаємося привнести в наше життя відчуття відродження. Тим більше, що саме на цьому тижні виповнюється рік, як ми зачинилися на карантин, і невідомо, скільки все це ще триватиме, тож відчувається певне перевантаження від усього цього.

Окрім того, в обмеженому режимі ми відновлюємо збори  шахового клубу (за участю 3-4 людей). Готуємося до першості КПІ з шахів, яке відбуватиметься в режимі онлайн, але для того, щоб ефективно його організувати, необхідно й живе спілкування. Тому ми його організуємо, звісно, з урахуванням усіх карантинних вимог.

Дата події